Ik kom niet klaar bij een man

01-12-2007 22:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwed of er meer mensen zijn die niet klaar kunnnen komen bij hun partner. Ik geniet wel van de sex , maar het klaarkomen wil niet echt lukken. Wat zijn de tips om het te veranderen? Iemand een idee?

groetjes en een fijne dag allemaal!
wanneer dit tijdens de penetratie zo is, ben je wel errnstig onwetende..

Uit verschillende onderzoeken blijkt nl. dat minimaal 75% van de Vrouwen niet klaar kan komen van penetratie.

Maar of het daadwerkelijk penetratie betreft, maak je zelf ook nog niet duidelijk..

Maargoed tips:

- laat hem jouw eens oraal bevredigen

- gebruik je eigen vingers.

- Vibrerende eitjes op je clitorius toepassen terwijl hij penetreerd etc..
anoniem_35363 wijzigde dit bericht op 01-12-2007 22:22
Reden: txt add-on
% gewijzigd
kan ook zijn dat je je geremd voelt in het bijzijn van een ander? lukt t wel als je t zelf doet? probeer dat dan eens in zijn bijzijn?
quote:lotje__ schreef op 01 december 2007 @ 22:21:

kan ook zijn dat je je geremd voelt in het bijzijn van een ander? lukt t wel als je t zelf doet? probeer dat dan eens in zijn bijzijn?

Hoi

Ik weet niet hoe dat komt, misschien dat ik me onbewust niet 100%kan geven. Op zich voel ik me goed op mijn gemak, dus ik zou niet weten waarom het niet lukt. Mijn vriend komt soms 4 keer klaar in een keer en ik 0 keer. Bij de vorige partners deed de penetratie nogal zeer, omdat het leek alsof de penis tegen de baarmoedermond aankwam. Nu heb ik gelukkig geen pijn, maar dat klaarkomen is er nog steeds niet van gekomen.

Oraal bevredigen maakt geen verschil. Bij mezelf lukt het wel.

Dus ik weet niet of er nog hoop is dat het er ooit van gaat komen.

Op deze manier voel ik me niet echt sexy moet ik zeggen. Voel me een beetje minderwaardig omdat hij maar blijf komen en ik nooit zeg maar.
hey,

ik denk dat het op een gegeven moment wel beter zal gaan... mijn ervaring is meestal dat ik pas kan klaar komen bij mijn vriend wanneer ik me compleet ontspannen voel, en dat dan nog zelden door penetratie. Meestal is het zo hoe langer je een relatie hebt, hoe beter je je vriend kent, hoe meer je je op je gemak zult voelen en zult kunnen geven. De seks zal alleen maar beter worden. En de kans is dan zeker aanwezig dat jij in bijzijn van je vriend klaar zult komen...
onderschat masturberen niet. Ik heb het ontdekt.
door je minderwaardig te gaan voelen lukt t natuurlijk geen steek beter. probeer je niet zo te focussen op het klaarkomen! maar focus op het ontspannen bij je partner. bijv mag hij je op zijn gemak van onder bekijken?.. stel hij wil je met een vibrator ofzo bespelen, moet ie kunnen zien wat ie doet. hoe voel jij je daar bij?

probeer het desnoods eens met n glaasje op, niet n hele fles want dan lukt t ook weer niet ;).

lijkt mij dat jullie je moeten richten op jouw overgave aan hem. probeer t met n blinddoek, met vastgebonden handen... naja.. wees creatief! maar vooral.... geniet!
Misschien kun je tijdens de sex jezelf vingeren, totdat je bijna klaarkomt en laat het dan door hem afmaken.
Je mag als vrouw zijnde van geluk spreken als je klaarkomt door penetratie. Als dit in verschillende standjes niet lukt, dan is het gewoon niet voor je weggelegd. Dan kun je je er druk om maken totdat je een ons weegt, maar dat zal niet helpen.

Tips: Gewoon goed ontspannen en er niet (teveel) aan denken. En je er zeker niet zo druk om maken.
Zorg dat je je er niet te veel op focust, dat werkt averechts. Geniet van de seks uiteindelijk kom je wel Bij mij duurde het ook een jaar.. De eerste keer dat ik bij mijn vriend klaarkwam was door op hem te zitten. Eerst heel geil worden door vingeren, beffen en andere standjes en uiteindelijk op hem zitten en over hem heen schuiven. Je clitoris wrijft dan tegen zijn buik. Laat je helemaal gaan en vergeet hem eventjes HELEMAAL! Bij dit standje hoeft de penis ook niet diep in je te komen en kan hij niet stoten en jou daar eventueel pijn mee doen. En als je niet komt: nou en! Dan komt het een andere keer wel.. Misschien duurt het nog wel een jaar, maar maakt dat echt uit?
Geen zorgen twijfelvrouwtje, als je maar gewoon zorgt dat je plezier hebt in seks, dan komt de rest ook wel een keertje.

Ik kom zelf ook heel moeilijk klaar, soms lastig, van de andere kant, langer plezier voor de dame, het is dus vaak maar net hoe je het bekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven