Ik lieg mijn vriend al een half jaar voor..

23-06-2007 21:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
over het krijgen van een orgasme

Het zit zo. We zijn elkaars eerste bedpartner en seksen nu zo'n 9 maanden. De eerste maanden was het alleen hand- en mondwerk, omdat we dus onervaren waren én omdat het niet 1, 2, 3 lukte.

Afijn, ik ben al begonnen met faken bij de eerste keer dat hij mij vingerde. En vanaf dat punt ben ik er gewoon mee doorgegaan. Zelfs toen we echt seks begonnen te hebben, ging ik ermee door. Tot op heden eigenlijk.

Ik zit al een tijdje op het punt dat ik me er niet meer goed bij voel, maar ja: wat voor schade richt ik aan als ik het nu vertel? Die jongen zal zich zwaar 'genaaid' voelen.

Ik kom ook nooit echt klaar, behalve de sporadische keren dat we een virator hebben gebruikt. Bij vingeren/beffen kan ik me niet voldoende ontspannen om me over te geven (en hij doet het ook te snel) en het neuken zelf vind ik heel fijn, maar een orgasme krijg ik er niet van.

Nu is dat voor mij ook niet nodig, maar maak dat een man maar eens wijs ;) 

Maar goed, wat moet ik hiermee aan? Want het ziet ernaar uit dat we nog lang bij elkaar blijven en ik wil niet meer faken. Oh trouwens, hij vraagt wel eens of ik net als al die andere vrouwen fake en dan zeg ik schijnheilig: "Heeeel soms", en dat neemt hij aan. Ik weet zeker dat hij er vreselijk mee gaat zitten als ik mijn geheim onthul..

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je het verzwegen/hem voorgelogen hierover?
Oooow meisje meisje toch. Je hebt een beetje je eigen kuil gegraven. Heel simpel gezegd; als hij denkt dat je klaarkomt denkt hij dat ie het "goed" doet en zal op die wijze verder gaan en niet meer zo snel iets anders proberen ook omdat jullie beiden niet zo ervaren zijn. Misschien zou je eens voorzichtig het ter sprake kunnen brengen? HIj weet dat je weleens faket las ik misschien kun je vertellen dat je moeilijk klaarkomt en dat het maar zelden lukt en dan op die manier een gesprek aangaan met hem waarin je kunt vertellen wat je fijner zou vinden / aanwijzingen geven over wat hij bij je zou kunnen doen / hoe je het zelf doet?



In mijn eerste paar relaties fakete ik ook, maar uiteindelijk bereik je er niets mee. Het lukt mij niet om klaar te komen, mezelf lukt het ook niet. Ik heb me er nu, een paar jaar later erover heen gezet en het "moeten" / persé willen klaarkomen is eraf. De sex is beter geworden, ik ben veel relaxter, en misschien ooit op een dag lukt het me wel. Ik vertel het een jongen ook meestal vantevoren, het voorkomt een hoop narigheid en misverstanden. Over het algemeen reageren ze vol ongeloof maar wel begripvol. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn om te zien dat ik dus niet de enige ben die niet kan klaarkomen. Moet zeggen dat ik het wel heel erg mis, zeker als ik mijn vriend wel lekker klaar zie komen en hem zie gnieten... Maar ik ben bang dat ik het inderdaad ook niet kan..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet, omdat het gewoon niet zo lekker was en ik was verliefd en wilde niet moeilijk doen.. Het duurde al een tijdje en ik voelde gewoon dat het niet zou lukken, dus ik dacht: ach, ik doe alsof, hij moet het nog leren.. Me niet realiserende dat ik op dat moment inderdaad mijn eigen kuil had gegraven. En als je er eenmaal mee begint, kunt je niet opeens nooit meer 'klaarkomen', dat zou vriendje ook rar vinden.. Maarja, ik had mezelf een hoop ellende bespaard als ik het wat sneller had opgebiecht, of uberhaupt niet gefaked had. Maar ja, gebeurd is gebeurd.

Ik vind het zó lullig om te zeggen na negen maanden.. Ook omdat ik niet weet hoeveel ik ermee opschiet, aangezien vaginaal klaarkomen er voor mij sowieso niet inzit volgens mij en we tegenwoordig steeds vaker een vibo gebruiken, waardoor ik tóch kom.. Baal baal :(
Alle reacties Link kopieren
Oh overigens, ik weet niet of het helemaal duidelijk is, maar ik kan dus wel klaarkomen. Maar alleen dmv mijn eigen vingers (duurt vrij lang) of vibo (soms al binnen 2 min)
Alle reacties Link kopieren
Oioi, Ik kom nooit vaginaal! Ik kom wel eens door penetratie, maar alleen als ik flink voorgestimuleerd ben. Mijn orgasme is dan nog steeds clitoraal. Dat is volgens mij niet zo heel erg raar hoor, ik heb er in ieder geval geen last van. Ik kom eigenlijk altijd tijdens de seks. Maar dat is omdat mijn man weet hoe ik klaar kan komen. Niet liegen, gewoon zeggen hoe het zit.
Wel fijn om te zien dat ik dus niet de enige ben die niet kan klaarkomen. Moet zeggen dat ik het wel heel erg mis, zeker als ik mijn vriend wel lekker klaar zie komen en hem zie gnieten... Maar ik ben bang dat ik het inderdaad ook niet kan..
Natuurlijk ben je niet de enige! Er zijn hier veel topics over en surf maar eens wat rond op internet, er zijn heus meer vrouwen die niet klaarkomen, meer dan je denkt zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Je liegt jezelf meer voor dan dat je hem doet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ben het eens met Summer. Wellicht dat je zou kunnen aangeven tijdens de seks wat/hoe je het lekkerst vindt om uiteindelijk tot een orgasme te komen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doen sommige vrouwen dit toch?

Ten eerste doe je je zelf enorm te kort en ten tweede zadel je de man op met een verkeerd beeld over vrouwen.



Heb ooit een tijdje een vriend gehad die het maar raar vond dat ik niet binnen 5 minuten kon klaarkomen. Daar is de relatie zelfs op stuk gelopen omdat hij vond dat we dan blijkbaar geen sexuele klik hadden.

Heb zo'n vermoeden dat zijn expartner  heel veel gefaked heeft.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doen vrouwen dit? Ja, dat vroeg ik mezelf ook altijd af.....



Bij mijn ex heb ik nooit gedaan alsof, was ook niet nodig. Ik kwam vaak genoeg wel klaar en als het niet zo was nou ik had er geen moeite mee en mijn ex ook niet (ja en of dat nou zo'n goed teken was achteraf........).



Maar goed nu heb ik een tijdje een sv-tje gehad en daar fake ik dus altijd bij.......:o. En waarom? Nou omdat hij er zo op staat dat ik klaarkom, hij jaagt mij op 'roept kom maar, kom maar'.  Om er maar vanaf te zijn doe ik dan net alsof ik klaarkom.



Maar goed dit is totaal niet wat ik wil, ben er dan ook mee opgehouden. Liever geen sex, dan slechte sex.
Alle reacties Link kopieren
Lastig probleem.....lastige oplossing. Vertellen aan je vriend lijkt me niet echt prettig, hij zal zich zwaar 'genaaid' voelen. Geef hem eens ongelijk.

Deze oplossing is niet helemaal eerlijk, maar je zou een tijdje kunnen aangeven dat het niet lukt klaar te komen (door spanningen bv). Daarna kun je langzaam de manier van sex hebben aanpassen door te gaan experimenteren met zijn 2en. Zo kun jij beter aan gaan geven wat je lekker vindt en hij voelt zich niet in de maling genomen. Nogmaals, eerlijk is het niet natuurlijk..maar het zou een oplossing kunnen zijn.

Je kunt het natuurlijk ook vertellen.. maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is.. suc6.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het langzaamaan weer terug te draaien, fake wat minder vaak... en geef hem wat meer aanwijzingen. Hoe je het (nóg) lekkerder vindt :P.

Het hard in zijn schoot werpen zou ik niet doen, tis namelijk je eigen "schuld" geweest en je gaat hem er toch echt mee kwetsen als je dat nu na een half jaar nog zo out of the blue gaat vertellen.

Dus wees gentle.





Ik fake trouwens nooit, ook niet als er een "drammertje" bij zit... dan zeg ik gewoon letterlijk: "hou maar op... lukt niet".
Alle reacties Link kopieren
Thanks ladies, ik denk inderdaad dat ik dat laatste ga doen.. Misschien niet eerlijk, maar ik wil hem gewoon echt niet kwetsen. Ik doe sowieso al niet meer elke keer dat we seksen alsof ik klaarkom, maar ik zal het nog iets terugdringen. Ik denk dat ik een leuke nieuwe vibo koop ofzo :), want we hebben nu alleen zo'n opzetstuk voor op de tandenborstel. Niet zo sexy dus. Pfff wat een stomkop ben ik toch :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven