Ik wil sex met andere mannen

15-11-2018 09:01 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii ik ben 32 en zit 6 jaar in een relatie met een hele leuke man.

Alleen zit hij me de laatste tijd nogal te kleineren.
Opmerkingen dat ik mannelijke trekjes heb😂 of dat ik lompe kleding aan heb.
Terwijl ik echt super vrouwelijk ben en genoeg aandacht krijg van buitenaf. Ik krijg ook vaak complimentjes op school van mijn kinderen van moeders. En ik weet dat mijn vriendinnen eerlijk zijn als ze zeggen dat t niet klopt wat hij zegt.

Aan mijn onzekerheid ligt het niet, want ik weet dat ik vrouwelijk ben, maar omdat mijn vriend zo verlagend doet krijg ik geen zin meer om met hem naar bed te gaan. Ik voel me niet meer aangetrokken tot hem...
Omdat ik veel aandacht krijg van buitenaf en van hele mooie mannen krijg ik zin om sex te hebben met een ander. Ik hou van sex en als ik dat niet meer wil van me vriend, kan ik het dan ergens anders zoeken?

Bij een andere man zou ik lekker hoerig kunnen zijn maar bij hem voel ik een soort van schaamte om wat hij allemaal zegt. Ik voel me niet echt lekker meer, ook wel logisch denk ik.

Ik hou wel van hem, hele leuke jongen en heb dit gevoel ook verteld, en hij zegt dat tie het niet meende dit en dat, zelf dat hij sommige dingen niet eens heeft gezegd haha. Echt heel vaag.

Nou ja wat zou jij doen?
Misschien een keertje een One night stand kijken of het wat is.

Gr S.......
anoniem_378865 wijzigde dit bericht op 15-11-2018 10:32
2.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou TO. Ik vind jou heel mooi en vrouwelijk. Met prachtige vrouwelijke rondingen. Als je mij zou verleiden zou ik met een enorme erectie staan. Daar heb ik dan wel een pilletje voor nodig maar dat mag de pret niet drukken.
Die vriend is stom. Ik zou ook niet meer met iemand seks willen hebben die naar tegen mij doet. Bij andere knappe mannen voel je je weer mooi en geil.

Ik zou zeggen, ga er voor.

Kusjes over heel je lichaam van een hitsige Willem.
Zie je wel dat ik woest aantrekkelijk ben naast Willem!
Volgens mij heeft het gedrag van je vriend helemaal niets te maken met je verlangen naar andere mannen. Je haalt het aan met een hele stoere soort van ongevoelige toon, maar waarschijnlijk ben je gewoon een slet die lekker rond wil wippen. Niets mis mee verder, hebben meer mensen, ik ben er ook zoeen. Wees eerlijk naar jezelf en je vriend, durf je verlangen te omarmen ipv je vriend de schuld te geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan je mannelijk kantje? Wel straf hier het onderwerp Ik wil sex met andere mannen. En dan zeggen dat je hier niet mag hengelen :lol:
Wat als een man hier zou schrijven? Ik wil sex met andere vrouwen.
In ieder geval als hij je steeds zit te kleineren kan ik wel begrijpen dat je naar iets anders verlangt.
Enjoying schreef:
16-11-2018 13:06
Wat is dan je mannelijk kantje? Wel straf hier het onderwerp Ik wil sex met andere mannen. En dan zeggen dat je hier niet mag hengelen :lol:
Wat als een man hier zou schrijven? Ik wil sex met andere vrouwen.
In ieder geval als hij je steeds zit te kleineren kan ik wel begrijpen dat je naar iets anders verlangt.

Je man die het kleine eert is het grote niet weerd.

.. Kom er maar in charles ..
willem1959 schreef:
15-11-2018 20:56
Nou TO. Ik vind jou heel mooi en vrouwelijk. Met prachtige vrouwelijke rondingen. Als je mij zou verleiden zou ik met een enorme erectie staan. Daar heb ik dan wel een pilletje voor nodig maar dat mag de pret niet drukken.
Die vriend is stom. Ik zou ook niet meer met iemand seks willen hebben die naar tegen mij doet. Bij andere knappe mannen voel je je weer mooi en geil.

Ik zou zeggen, ga er voor.

Kusjes over heel je lichaam van een hitsige Willem.
:flirting: Je moet voor deze gaan TO!
Hij is heeeeeeeel goed in bed, zei mijn buurman
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat wilt, doe maar, maar discreet. Je zit al 6 jaar in relatie en blijkbaar vervel je je. Misschien zal je zelf ontgoocheld zijn, maar je moet proberen om dit te weten.

En doe dat niet met de mannen die relatie zoeken.
shifty schreef:
16-11-2018 23:02
Je man die het kleine eert is het grote niet weerd.

.. Kom er maar in charles ..
Is dat een uitnodiging om letterlijk te nemen?

Ik kan me perfect inbeelden dat de verleiding voor TO inderdaad heel groot is wanneer je man thuis totaal geen waardering of lichamelijke affectie schenkt, je deze elders zoekt. Ten slotte is het normaal om seksueel actief te zijn en maakt elke aandacht van andere mannen telkens heel duidelijk dat je deze onterecht mist, terwijl je die net hard verdient. Bij stiekeme seks met iemand anders, kan je ook fel die “hoerige” verlangens kwijt en ongeremd wild gaan.
Alle reacties Link kopieren
Texx82 schreef:
17-11-2018 01:17
Als jij dat wilt, doe maar, maar discreet. Je zit al 6 jaar in relatie en blijkbaar vervel je je. Misschien zal je zelf ontgoocheld zijn, maar je moet proberen om dit te weten.

En doe dat niet met de mannen die relatie zoeken.

TO vervelt? O_O
I wanna live my life with the volume full!
Sinterklaas is weer in het land, die heeft na zo'n lange bootreis vast wel zin in een verzetje met een verveelde gebonden vrouw. Plus puntje is ook nog eens dat Sinterklaas na 5 december het land weer verlaat dus discretie gegarandeerd. Ik zou een stout briefje in mijn pump doen bij het schoentje zetten. Succes meid, je verdient wel een verzetje!!!!!
Henk-en-Roelie schreef:
18-11-2018 00:54
Sinterklaas is weer in het land, die heeft na zo'n lange bootreis vast wel zin in een verzetje met een verveelde gebonden vrouw. Plus puntje is ook nog eens dat Sinterklaas na 5 december het land weer verlaat dus discretie gegarandeerd. Ik zou een stout briefje in mijn pump doen bij het schoentje zetten. Succes meid, je verdient wel een verzetje!!!!!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Als je sex wil met een andere man, waarom niet. Jij beslist wie in je poes komt...speel je troeven uit wees hoerig en vooral geniet ervan dat je begeert word.
Doe het wel veilig met condoom.
Alle reacties Link kopieren
Is peterX niet wat voor je?
1987mama1987 schreef:
22-11-2018 09:29
Is peterX niet wat voor je?
Waar is PeterX gebleven???? Ik dacht ook direct aan een koppel.
Alle reacties Link kopieren
Is TO een vrouw of een man?
Vind ik wel enigszins relevante informatie.

Want de manier (schrijfstijl, woordkeus) waarop je schrijft zou prima een man kunnen zijn.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Henk-en-Roelie schreef:
18-11-2018 00:54
Sinterklaas is weer in het land, die heeft na zo'n lange bootreis vast wel zin in een verzetje met een verveelde gebonden vrouw. Plus puntje is ook nog eens dat Sinterklaas na 5 december het land weer verlaat dus discretie gegarandeerd. Ik zou een stout briefje in mijn pump doen bij het schoentje zetten. Succes meid, je verdient wel een verzetje!!!!!

Hij heeft ook nog eens een hele grote staf.
RikM schreef:
22-11-2018 11:17
Hij heeft ook nog eens een hele grote staf.

:HA:
RikM schreef:
22-11-2018 11:17
Hij heeft ook nog eens een hele grote staf.
Je mag het niet over zijn stafleden hebben hier, begrepen Rik?
MarkSD schreef:
22-11-2018 13:44
Je mag het niet over zijn stafleden hebben hier, begrepen Rik?

Hij heeft het over z'n lid, niet over z'n leden.
MarkSD schreef:
22-11-2018 13:44
Je mag het niet over zijn stafleden hebben hier, begrepen Rik?

Je bedoelt zijn ballen?
willem1959 schreef:
15-11-2018 20:56
Nou TO. Ik vind jou heel mooi en vrouwelijk. Met prachtige vrouwelijke rondingen. Als je mij zou verleiden zou ik met een enorme erectie staan. Daar heb ik dan wel een pilletje voor nodig maar dat mag de pret niet drukken.
Die vriend is stom. Ik zou ook niet meer met iemand seks willen hebben die naar tegen mij doet. Bij andere knappe mannen voel je je weer mooi en geil.

Ik zou zeggen, ga er voor.

Kusjes over heel je lichaam van een hitsige Willem.
Houd jij je helm op eigenlijk tijdens de seks, Willem?
Ben je werkelijk 30+? Je schrijft als een puber. Maar zoals ik je lees, denk je ook als een puber. Dus dat zou kunnen kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, zo'n TO die reageert in haar eigen topic...
Alle reacties Link kopieren
Vaak complimentjes krijgen op school van mijn kinderen van moeders..... o_o Ik durf het niet te vragen maar geef jij les??? :-o
It's never too late start living!
leen65 schreef:
22-11-2018 20:27
Vaak complimentjes krijgen op school van mijn kinderen van moeders..... o_o Ik durf het niet te vragen maar geef jij les??? :-o

De school van haar kinderen. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven