Is dit #MeToo waardig?

18-05-2018 12:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/5271281/opnamen ... tator.html

Kennen jullie de show catfish? De show wordt stilgelegd, omdat de presentator wordt beschuldigd van seksueel wangedrag. In het artikel komt het erop neer dat hij heeft opgeschept over een grote lul hebben en heeft een meisje uitgenodigd naar een hotel voor seks. Hij ontkent dat hij dit heeft gedaan.

Maar is dit #MeToo waardig?
I smell a lawsuit coming.....

Alles voor het snelle geld.
Nee en ik twijfel aan het verhaal.
De hele mie too discussie is lachwekkend en is enorm opgeblazen tot iets wat het niet had moeten zijn, namelijk aandacht vragen voor vrouwen waarbij mannen hun handjes niet kunnen thuishouden en de gebeurtenis die eindigt in de doofpot. Het enige wat het heeft gedaan is de kloof tussen man en vrouw vergroten. Het is te groot geworden en heeft daarom het specifieke doel verloren.
Meesterkees schreef:
19-05-2018 10:00
De hele mie too discussie is lachwekkend en is enorm opgeblazen tot iets wat het niet had moeten zijn, namelijk aandacht vragen voor vrouwen waarbij mannen hun handjes niet kunnen thuishouden en de gebeurtenis die eindigt in de doofpot. Het enige wat het heeft gedaan is de kloof tussen man en vrouw vergroten. Het is te groot geworden en heeft daarom het specifieke doel verloren.
:yawnee:
Wat een onsamenhangend verhaal. Ik neem maar aan dat de #metoo-discussie een snaar in je persoonlijk leven geraakt heeft.

Wat #metoo betreft : het werd hoog tijd dat deze zaken in de openbaarheid kwamen, en dat er verandering kwam. Het is ook nog lang niet voorbij.
Of de kwestie uit dit topic iets met seksuele intimidatie te maken heeft zou ik ook niet weten.
Alles in de entertainment-industrie is voor buitenstaanders overdekt met een dikke laag onduidelijkheid.
nounou
lautje87 schreef:
18-05-2018 13:12
Ik lees zojuist ergens dat het 'slachtoffer' in haar video roept dat ze bij 5000 likes deel twee gaat uploaden. Dat lijkt mij niet logisch als je een serieuze beschuldiging over iemand hebt. Meer aandacht trekkerij voor haar youtube kanaal.

O ja dit maakt het pas echt geloofwaardig! :sarcastic: Ik hoop dat ze een onderzoek instellen naar deze aandachtshoer mevrouw. Van valse beschuldigingen word ik minstens net zo pissig als van het gedrag waarvan beschuldigd wordt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Hallo Keep_Walking van fok :)
MwTheelepel schreef:
19-05-2018 11:01
O ja dit maakt het pas echt geloofwaardig! :sarcastic: Ik hoop dat ze een onderzoek instellen naar deze aandachtshoer mevrouw. Van valse beschuldigingen word ik minstens net zo pissig als van het gedrag waarvan beschuldigd wordt.
Ja als dat waar is dan worden alle vrouwen weer meer vies aangekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven