Is hij geinteresseerd of is het lust?

14-09-2020 21:01 135 berichten
Ik heb jullie advies nodig.
Deze jongen ken ik al heel lang van zien enzo, we zagen elkaar vroeger wel maar we zeiden nooit wat tegen elkaar. Sinds vorig jaar gingen we met een vriendengroep om waar hij ook in zit, maar dat viel snel uit elkaar. Toen praatten we ook afentoe, maar sinds de laatste paar weken kreeg ik berichtjes van hem. Hij woont in dezelfde stad als ik (hij is mijn leeftijd, 24).

We praten vooral via snapchat. Hij wou met me afspreken, en dat hebben we ook gedaan. Wat hij wel zei is dat hij een man met “behoeftes” is en dat ie ook geil is etc dat ie eenmaal zo is. Toen hij langs kwam was er niks geks gebeurd en konden we leuk praten. Hij kwam naast me zitten en hij zei k bijt niet hoor en hij sloeg langzaam aan zn armen en handen om mij heen.

Hij gaf me een kus op mijn wang en ik lag bij hem in zijn armen, en vond dat ik zachte wangen had. Op een gegeven moment zei hij: maar vertel is, waarom ben je zo knap? Het was een gezellige avond zonder bijbedoelingen. Hij viel bijna in slaap op mijn schoot.

Toen hij wegging gaf hij me een knuffel en zei: 't was gezellig, we zien elkaar wel weer!
2 dagen later had ik nog niks van hem gehoord dus besloot ik om hem een berichtje te sturen en vroeg of hij kwam en dat ging met moeite hij zei dat ie aangeschoten was en weer had ie t over geil zijn en hij zei dat ik waarschijnlijk niet zo ben ingesteld.

T duurde even, maar we hadden afgesproken k haalde hem op omdat zn fiets kapot was. Hij zei dat ie al lang gek op
me is en t was ook gezellig alleen was ie er half bij en had ie een gebroken pols. Zoals gewoonlijk lag ik in zijn armen.

Hij vroeg me continu wat we gingen doen, dus ik zei: bedenk eens wat. Hij zei: het maakt mij niks uit, ik ben hier voor jou. We hoeven niet perse iets te doen en toen Opeens zei hij tegen me dat ik wel zin private "Thing" kon aanraken om het zo maar even te noemen.

Voor een moment was ik stil en zei hij: wauw, geen antwoord. Ik vertelde hem dat ik niet zo'n persoon ben die meteen zulke dingen doet. Hij zei; dat weet k ook wel, maar dit is niet de eerste keer dat we afspreken toch (was 2e keer) of wil je wachten tot dat we 500 keer afspreken?

Ik zei; nee niet op die manier maar je snapt
me wel toch. Eenmaal later zat hij naar me te kijken en met mn kleren te spelen en wist hij niet wat ie moest zeggen.

2 uur daarna vroeg hij of we konden gaan dus ik bracht hem weg. Hij zei; lief dat je dat wilt doen. Ik vroeg hem of t gezellig was en hij zei; jazeker, alleen moet rusten want heb echt last van mn arm, ik zei: wat is er met je app gebeurd? hij zei; oh ik denk dat je mn oude nummer nog hebt, maar dont worry ik geef je t wel als k thuis ben.

Volgende dag had ik hem
een bericht gestuurd en gevraagd of ie zn nummer nog wou doorsturen en hij zei dat zn telefoon raar deed en de volgende dag wel
ff zou kijken. Ik vroeg daarna hoe z'n dag was en vertelde dat ie met vrienden had afgesproken, uiteten is geweest etc. en hij vroeg mij t zelfde dus k zei dat k niet zoveel had gedaan.

Toen kwam hij met: oh nice, k zei dat valt ook wel
weer mee hoor. Ik vroeg aan hem: hoop dat je t gezellig vond aangezien we binnen weinig kunnen doen, dus hij stuurde me letterlijk een emoji met een zweetdruppel. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij zei; niks. Ik zei zo; hmm oke, maar wat vind je leuk om te doen dan dus hij vatte me niet, en zei dat ie niet wist waar k nou op doelde en wat me gedachte waren etc.

Heb maar meteen gezegd dat ik m leuk vind en hij zei dat bij hem t zelfde was, en dat ie anders niet zou langskomen.

Ik zei; van zoals naar de bios gaan of uiteten.
Hij zei tegen me: sorry schat maar ik ben niet op zulke dingen. Dat ie niet alleen maar de lieve dingen wilt en een vrouw wilt die losjes is en dat ie nu niet op een relatie uit is, maar dat als t nu niet zo is (intimiteit) laatstaan in een relatie.

Dat ie dacht dat k wel een bad girl was die dingen doet (you know, vul t maar in) maar dat ie dat verkeerd dacht en zei dat ik gewoon een lief normaal meisje ben, ook dat ie zei dat ie meerdere keren aangaf dat ie geil is maar dat ik niet zo ben.

Ik zei tegen hem dat t normaal is om als man zulke gedachtes te hebben, maar dat t niet de 2e keer al daarom hoeft te draaien, en die keer meteen iets moet gebeuren. K zei; t is niet dat ik t niet wil, maar zulke dingen hebben tijd nodig en you can help me with that.

Hij zei: hoe moet ik je ermee helpen? Als t niet in je zit dan zit t niet in je en k ga niemand forceren dus dan houdt t op. Je bent een lief normaal meisje en dat is oke, dat accepteer ik.

Later zei ie van laatmaar schat Ik ga slapen, slaaplekker. En toen antwoorde ik terug. (Dit was gisteren trouwens)
Vandaag nog niks gehoord.
Ik vind m echt heel leuk, dus dat maakt t echt moeilijk. Anyone advice ladies?? :lijstje:
WitteHaai schreef:
15-09-2020 00:28
Heb jij je dan wel door de eerste de beste laten ontmaagden?
Dus omdat jij en to vinden dat dat niet kan moet iedereen het maar vanzelfsprekend vinden dat je dat niet doet?
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:35
Dus omdat jij en to vinden dat dat niet kan moet iedereen het maar vanzelfsprekend vinden dat je dat niet doet?
De meeste meisjes willen toch dat de eerste keer speciaal wordt, waar je later met plezier aan terugdenkt. Als je je door de eerste de beste laat ontmaagden, is de kans groot dat je er later spijt van hebt.
WitteHaai schreef:
15-09-2020 00:38
De meeste meisjes willen toch dat de eerste keer speciaal wordt, waar je later met plezier aan terugdenkt. Als je je door de eerste de beste laat ontmaagden, is de kans groot dat je er later spijt van hebt.
Want?

Misschien is hij wel fantastisch en een gentleman in bed. Geweldige eerste ervaring.
De meeste meisjes zijn gewoon geil en leven niet in een bouquetreeksje.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:39
Want?

Misschien is hij wel fantastisch en een gentleman in bed. Geweldige eerste ervaring.
De meeste meisjes zijn gewoon geil en leven niet in een bouquetreeksje.
Denk je dat de jongen waar deze topic over gaat, een gentleman in bed zou zijn?
WitteHaai schreef:
15-09-2020 00:52
Denk je dat de jongen waar deze topic over gaat, een gentleman in bed zou zijn?
Geen idee. Ik heb niets naars over hem gelezen. Sterker nog, TO zou best met hem naar bed willen als hij een relatie met haar wil.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:54
Geen idee. Ik heb niets naars over hem gelezen. Sterker nog, TO zou best met hem naar bed willen als hij een relatie met haar wil.
En daar heb je dus het probleem. TO zou wel een relatie met hem willen, maar hij wil alleen sex. Als je dan toch sex gaat hebben, dan leidt dat vaak bij de partner die wel een relatie wil, tot een teleurstelling.
WitteHaai schreef:
15-09-2020 00:56
En daar heb je dus het probleem. TO zou wel een relatie met hem willen, maar hij wil alleen sex. Als je dan toch sex gaat hebben, dan leidt dat vaak bij de partner die wel een relatie wil, tot een teleurstelling.
Probleem?

Als ze allebei seks willen met de eerste de beste is er geen probleem.
Daar ging het toch over, dat seks met de eerste de beste voor meisjes/vrouwen ondenkbaar is?

Seks met de man waarmee je niet gaat trouwen kan ook bij de eerste keer leuk en fijn zijn. Een relatie is geen garantie op goede seks en een gentleman in bed.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
15-09-2020 01:00
Probleem?

Als ze allebei seks willen met de eerste de beste is er geen probleem.
Daar ging het toch over, dat seks met de eerste de beste voor meisjes/vrouwen ondenkbaar is?

Seks met de man waarmee je niet gaat trouwen kan ook bij de eerste keer leuk en fijn zijn. Een relatie is geen garantie op goede seks en een gentleman in bed.
Dan zou er inderdaad geen probleem zijn. Maar TO is vrij duidelijk dat ze dat niet wil en dat zij wel gevoelens voor hem heeft. In dat geval is het dus niet handig om sex met hem te hebben want dan word ze gekwetst. Daar ging haar OP over :-)
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn echt 24 en geen 16?
Wat is jullie werk/ opleiding?
thanx wijzigde dit bericht op 15-09-2020 08:33
1.61% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Lust. En hij probeert je te manipuleren.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat hij geil is en dat je zijn ding mag aanraken maar elke keer dat je samen bent val jij van de saaiheid in slaap....het lijkt mij geen match.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lust. Lijkt me duidelijk.

Laat je trouwens niet omlullen door kletspraat als "Ik zoek een bad girl die dingen durft te doen maar jij bent een lief normaal meisje", dat soort teksten is bijna verborgen kritiek. Als je niet wil, TO, dan wil je niet.
Alle reacties Link kopieren
To wil volgens mij alleen maar slapen...en haar hersens slapen ook: altijd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:39
Want?

Misschien is hij wel fantastisch en een gentleman in bed. Geweldige eerste ervaring.
De meeste meisjes zijn gewoon geil en leven niet in een bouquetreeksje.
Precies. Liever niet dat geklungel. Maar de jongen uit de op klinkt niet geschikt. Alleen geïnteresseerd in zijn eigen piemel.
Maar een ontmaagding door een ervaren persoon is echt aan te raden. Mijn echte ontmaagding was inderdaad door een ons, paar sex partners na de technische ontmaagding, die nam de tijd, wist wat hij deed etc.
Het is allemaal schattig dat gerommel met je 16 jarige liefde voor het leven maar dat is uiteraard ook tijdelijk meestal.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 01:00
Probleem?

Als ze allebei seks willen met de eerste de beste is er geen probleem.
Daar ging het toch over, dat seks met de eerste de beste voor meisjes/vrouwen ondenkbaar is?

Seks met de man waarmee je niet gaat trouwen kan ook bij de eerste keer leuk en fijn zijn. Een relatie is geen garantie op goede seks en een gentleman in bed.
Amen. Meiden moeten echt eens inzien dat 'sex geven' (die term alleen al) Geen ruilmiddel is voor fatsoenlijk gedrag. Dat meet je aan andere zaken af. En je kunt ook gewoon eens sex hebben zonder dat er een optie op een levenslang samenzijn is.
Dat hebben de meeste mensen in praktijk toch al, het komt maar zelden voor dat je eerste partner ook gelijk je laatste is. Wat je intenties ook zijn.
En met een ons kun je een intenser emotioneel contact hebben dan met een jongen die je twee jaar elk weekend ziet.
viva-amber schreef:
15-09-2020 07:25
Hij zegt dat hij geil is en dat je zijn ding mag aanraken maar elke keer dat je samen bent val jij van de saaiheid in slaap....het lijkt mij geen match.
Nee het is inderdaad nou geen match waarbij de lust wederzijds is :hihi:
Suusje666 schreef:
15-09-2020 08:18
Lust. Lijkt me duidelijk.

Laat je trouwens niet omlullen door kletspraat als "Ik zoek een bad girl die dingen durft te doen maar jij bent een lief normaal meisje", dat soort teksten is bijna verborgen kritiek. Als je niet wil, TO, dan wil je niet.
Nou, als iemand dat tegen me zegt vind ik dat altijd enorm opwindend. Vooral als ik heerlijk in halfslaap ben gebracht na complimentjes over mijn wangen.
Die combi werkt toch voor iedere vrouw, ze mocht toch ook nog zijn piemel wel even vasthouden.
En zin in sex hebben is natuurlijk heel abnormaal en kinky, maarja, als er zulke opwindende dingen gebeuren dan ga je de grens wel over natuurlijk.
Ik denk dat je eerst zijn vraag moet beantwoorden waarom je zo knap bent en dan is hij meer op die dingen van bioscoop. Je bent dan wel een normale meisje maar je kan een vrouw worden die losjes is.
Alle reacties Link kopieren
Chinue schreef:
15-09-2020 09:24
Ik denk dat je eerst zijn vraag moet beantwoorden waarom je zo knap bent en dan is hij meer op die dingen van bioscoop. Je bent dan wel een normale meisje maar je kan een vrouw worden die losjes is.

Watte?
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
15-09-2020 09:28
Watte?
Translate :D
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:39
Want?

Misschien is hij wel fantastisch en een gentleman in bed. Geweldige eerste ervaring.
De meeste meisjes zijn gewoon geil en leven niet in een bouquetreeksje.
Haha nou het wijst niet in de richting van geweldig als je zijn manieren vooraf inschat.

Bouquetreeksje lol
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
15-09-2020 08:46
Nou, als iemand dat tegen me zegt vind ik dat altijd enorm opwindend. Vooral als ik heerlijk in halfslaap ben gebracht na complimentjes over mijn wangen.
Die combi werkt toch voor iedere vrouw, ze mocht toch ook nog zijn piemel wel even vasthouden.
En zin in sex hebben is natuurlijk heel abnormaal en kinky, maarja, als er zulke opwindende dingen gebeuren dan ga je de grens wel over natuurlijk.
Ja, een vrouw die zin heeft in seks is natuurlijk superraar, ik snap wel dat de beste man dan liever geen normaal meisje heeft. Stel je voor. Straks krijgt ze nog een orgasme ook. Dat kan toch niet.
Sabbieehhhh schreef:
15-09-2020 06:41
Dan zou er inderdaad geen probleem zijn. Maar TO is vrij duidelijk dat ze dat niet wil en dat zij wel gevoelens voor hem heeft. In dat geval is het dus niet handig om sex met hem te hebben want dan word ze gekwetst. Daar ging haar OP over :-)
Ik reageerde op de fantasie dat alle meisjes een droombeeld zouden hebben over hoe hun eerste keer zou moeten zijn.
Suusje666 schreef:
15-09-2020 08:18
Lust. Lijkt me duidelijk.

Laat je trouwens niet omlullen door kletspraat als "Ik zoek een bad girl die dingen durft te doen maar jij bent een lief normaal meisje", dat soort teksten is bijna verborgen kritiek. Als je niet wil, TO, dan wil je niet.
Het is niet dat ik het niet wil. Maar het gaat erom dat hij verwacht dat er na 2x al iets gebeurd, maar hij heeft zelf ook niks geprobeerd en dan heeft ie t over geil zijn etc
Chassy96 schreef:
15-09-2020 10:17
Het is niet dat ik het niet wil. Maar het gaat erom dat hij verwacht dat er na 2x al iets gebeurd, maar hij heeft zelf ook niks geprobeerd en dan heeft ie t over geil zijn etc
Maar je wil niets. Logisch dat ie dan niets probeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven