Is zijn formaat belangrijk?

09-06-2018 14:30 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.viva.nl/video-2/video-lets- ... elangrijk/

Na het zien van dit filmpje lijkt de discussie me beslecht. Het formaat doet er niet of nauwelijks toe voor vrouwen. Maar is het voorbeeld uit het filmpje nou echt zo groot en te groot? Dat volgt toch ook wel weer mee, lijkt me...
Femmie86 schreef:
17-06-2018 18:48
Jij snapt het! Liefde is elkaar vrij laten en gunnen. Voel weinig tot geen liefde voor m'n minnaar (s). Zal me echt een zorg zijn wat ze gaan doen als ze bij mij de deur uit gaan.
Een open relatie is niets voor mij, maar als de afspraken voor iedereen duidelijk zijn, iedereen er akkoord mee is en niemand jaloers of gekwetst is dan zie ik er geen kwaad in. Beter dan stiekem vreemd gaan of uit armoede je suf rukken achter de PC.
Snoesje666 schreef:
16-06-2018 23:52
Ga gewoon naar een naturistenstrand, dan kun je een voorselectie doen. Heb ik mijn man ook vandaan.
:)
Hahahahaha🤣😂 ik ga helemaal stuk, wat een lekker nuchtere opmerking😁
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
17-06-2018 18:52
Een open relatie is niets voor mij, maar als de afspraken voor iedereen duidelijk zijn, iedereen er akkoord mee is en niemand jaloers of gekwetst is dan zie ik er geen kwaad in. Beter dan stiekem vreemd gaan of uit armoede je suf rukken achter de PC.
Een open relatie is geen relatie. Het is een samenwoningsverband zonder commitment. Zeg maar, alsof je als twee vrienden samenwoont: je deelt de huur en de vaste lasten, en verder gaat ieder zijn eigen gang. Soms kom je elkaar weer even tegen, na werktijd, of in de huiskamer als je allebei toevallig thuisbent, en soms ga je zonder verantwoording te hoeven afleggen je eigen gang. Prima als dat jouw idee van het leven is, maar dan heb je geen relatie, want open relatie is niks anders dan geen relatie... tenzij je denkt dat je dan wél opeens een beroep kan doen op die "relatie" als tijden moeilijker worden of er stront aan de knikker is, maar dan zou ik zeggen: "Houdoe, je kon het toch al die jaren zo lekker doen zonder mij? Ga vooral zo door!"
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex-vriend. Niet het type lady's killer. Zijn formaat imo normaal.
Weet dat hij op latere leeftijd is ontmaagd. Ook haar eerste keer. Hij is het type man dat de tijd neemt voor voorspel, i.p.v. direct naar defcon1 gaan. Weet wat hij moet doen. Dat het om de combinatie gaat van diverse zaken, formaat/breedte, techniek, uithoudingsvermogen, mondwerk, eerst zorgen voor een goede start. Achteraf jammer dat die relatie is beëindigd. Wel een mooie ervaring.
Ik word een beetje misselijk van het toontje van de mevrouw eigenlijk, en moe word ik van de continue vergelijking tussen fruit en geslachtsdelen. Echt, ik vind het groep 3 niveau.

Verder, voor mij is, voor seksplezier, de grootte van een penis wel belangrijk. Misschien heb ik zelf een groot gapend gat hoor, dat kan, maar ik wil ook graag wat voelen.
pejeka schreef:
17-06-2018 18:58
Een open relatie is geen relatie. Het is een samenwoningsverband zonder commitment. Zeg maar, alsof je als twee vrienden samenwoont: je deelt de huur en de vaste lasten, en verder gaat ieder zijn eigen gang. Soms kom je elkaar weer even tegen, na werktijd, of in de huiskamer als je allebei toevallig thuisbent, en soms ga je zonder verantwoording te hoeven afleggen je eigen gang. Prima als dat jouw idee van het leven is, maar dan heb je geen relatie, want open relatie is niks anders dan geen relatie... tenzij je denkt dat je dan wél opeens een beroep kan doen op die "relatie" als tijden moeilijker worden of er stront aan de knikker is, maar dan zou ik zeggen: "Houdoe, je kon het toch al die jaren zo lekker doen zonder mij? Ga vooral zo door!"
Hier ben ik het niet mee eens. De seksbehoeftes van partners hoeven niet altijd synchroon te lopen en dan gaan veel mensen mokken en zeuren en/of vreemd. Dat vind ik een bom onder de relatie leggen.

Als iemand impotent wordt door een ziekte is er vaak wel begrip voor een SV erbij als mensen van elkaar houden, maar als Truus geen zin meer heeft en Jan wel dan moet Truus maar geforceerd zin maken of Jan zijn handjes gebruiken en dan kan de relatie onder druk komen te liggen net als bij ontrouw. Dan heb ik meer begrip voor een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
17-06-2018 19:12
Hier ben ik het niet mee eens. De seksbehoeftes van partners hoeven niet altijd synchroon te lopen en dan gaan veel mensen mokken en zeuren en/of vreemd. Dat vind ik een bom onder de relatie leggen.

Als iemand impotent wordt door een ziekte is er vaak wel begrip voor een SV erbij als mensen van elkaar houden, maar als Truus geen zin meer heeft en Jan wel dan moet Truus maar geforceerd zin maken of Jan zijn handjes gebruiken en dan kan de relatie onder druk komen te liggen net als bij ontrouw. Dan heb ik meer begrip voor een open relatie.
Als het extreem uit elkaar loopt (als in: de één wil nooit, de ander wel): OK. Maar als het neerkomt op: de één wil 3 keer per week en de ander 1 keer per week, vind ik het onzin.

Bovendien vind ik een relatie veel meer dan seks. Sterker nog, seks is maar een onderdeeltje daarvan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
17-06-2018 19:19
Als het extreem uit elkaar loopt (als in: de één wil nooit, de ander wel): OK. Maar als het neerkomt op: de één wil 3 keer per week en de ander 1 keer per week, vind ik het onzin.

Bovendien vind ik een relatie veel meer dan seks. Sterker nog, seks is maar een onderdeeltje daarvan.
Wie ben jij om te zeggen hoe een ander zijn of haar relatie in moet vullen?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-06-2018 19:19

Bovendien vind ik een relatie veel meer dan seks. Sterker nog, seks is maar een onderdeeltje daarvan.
Precies, wat ik met mijn man heb is idd veel meer dan alleen sex. Sex is niet de hoofdzaak, liefde wel. Met mijn minnaars voel ik zeer weinig liefde, ze moeten hun ding doen en daarna wegwezen. Mijn man ontvang ik altijd liefdevol en we kussen elkaar altijd passievol goedendag. Fijn dat je het nu inziet! ;-)
pejeka schreef:
17-06-2018 19:19

Bovendien vind ik een relatie veel meer dan seks. Sterker nog, seks is maar een onderdeeltje daarvan.
Precies en dan zou je het ook buiten de relatie mogen doen toch? Want de relatie is er ook zonder de seks.

Je spreekt jezelf dus tegen.
Blijf het volstrekt onzinnig vinden het in dit topic over relaties te hebben. Ga lekker naar de desbetreffende pijler en open een topic.
Het gaat hier alleen maar over seks en of grootte uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze, voor de lust: size does matter!

Vind een flinke dikke piemel zowel qua aangezicht als voelen behoorlijk opwindend.
broekrok schreef:
17-06-2018 20:23
Blijf het volstrekt onzinnig vinden het in dit topic over relaties te hebben. Ga lekker naar de desbetreffende pijler en open een topic.
Het gaat hier alleen maar over seks en of grootte uitmaakt.
Amen
pejeka schreef:
17-06-2018 18:35
Kan alsnog goed werken, maar een relatie in de ware zin des woords zou ik het niet willen noemen, eerder broer en zus die samenwonen ofzo.
Heb jij seks met je broer of zus? Lijkt me niet.
pejeka schreef:
17-06-2018 19:19
Als het extreem uit elkaar loopt (als in: de één wil nooit, de ander wel): OK. Maar als het neerkomt op: de één wil 3 keer per week en de ander 1 keer per week, vind ik het onzin.

Dat kan best een probleem zijn.Jij bagatelliseert.

Bovendien vind ik een relatie veel meer dan seks. Sterker nog, seks is maar een onderdeeltje daarvan.

Maar wel een belangrijk onderdeel.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
17-06-2018 11:03
Shit, dat is echt shit... :hug:
Dankje. Zeker voor een naaktloper als ik is het pijnlijk. Ik heb besloten na herstel van de operatie toch weer bloot te gaan recreeren. Ben benieuwd hoe het voelt. Buiten het feit dat die k*** kennelijk toch weer terug is gekomen.
Enfin, met mijn tong, lippen en vingers is nog alles in orde.
oudebaas wijzigde dit bericht op 17-06-2018 21:35
29.47% gewijzigd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
17-06-2018 21:26
Jazeker. Ik heb besloten na herstel van de operatie toch weer bloot te gaan recreeren. Ben benieuwd hoe het voelt.
Kunnen ze niet reconstructies oid?
oudebaas schreef:
17-06-2018 21:26
Jazeker. Ik heb besloten na herstel van de operatie toch weer bloot te gaan recreeren. Ben benieuwd hoe het voelt.
Goed van je! Ik vind dat een dappere beslissing.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-06-2018 21:28
Kunnen ze niet reconstructies oid?
Beperkt, en pas als ik kankervrij blijf. Functioneel kunnen ze alleen iets maken als er nog een stuk zwellichaam gespaard kan worden. Dan doen ze hetzelfde als een vrouw ombouwen naar een man met de clitoris als basis voor het gevoel.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
17-06-2018 21:31
Goed van je! Ik vind dat een dappere beslissing.
:hug:
Ik had ook altijd veel respect voor vrouwen met een afgezette borst die weer bloot naar de sauna of het naaktstrand gingen. En een goed voorbeeld doet goed volgen, dus ik moet het ook weer kunnen.
Na mijn eerste operatie, waarbij een flink stuk werd verwijderd (plus de lymfeklieren in mijn liezen) bleef er nog genoeg over om niet op te vallen. Sterker nog: Ik viel juist wat minder op omdat ik voorheen toch wel redelijk fors was. Nu gaat ws alles weg, dat zal er vreemd uitzien. Zeker omdat het een zeldzame aandoening is en veel mensen niet weten dat het überhaupt bestaat, in tegenstelling tot borstkanker.
oudebaas wijzigde dit bericht op 17-06-2018 21:39
39.10% gewijzigd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
17-06-2018 21:32
Beperkt, en pas als ik kankervrij blijf. Functioneel kunnen ze alleen iets maken als er nog een stuk zwellichaam gespaard kan worden. Dan doen ze hetzelfde als een vrouw ombouwen naar een man met de clitoris als basis voor het gevoel.
Kankervrij blijven is sowieso al fijn. Ik kan me voorstellen dat het al scheelt als het voor het zicht er “normaal” uitziet. En dan ook nog iets van functie zou helemaal fijn zijn.
oudebaas :hug:
@Oudenaas: ik zag niet zo lang geleden een man zonder penis in de sauna en dat is inderdaad even vreemd, maar meer dan dat is het in de kringen van mensen die vaak naaktlopen denk ik meestal niet.

Lief dat je aan haar genot blijft denken en echt naar dat jouw genot nu grotendeels weg is :-(
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
17-06-2018 21:45
@Oudenaas: ik zag niet zo lang geleden een man zonder penis in de sauna en dat is inderdaad even vreemd, maar meer dan dat is het in de kringen van mensen die vaak naaktlopen denk ik meestal niet.

Lief dat je aan haar genot blijft denken en echt naar dat jouw genot nu grotendeels weg is :-(
Ik kan nu nog met enige moeite klaarkomen. Straks niet meer, in elk geval niet op de manier die ik kende sinds mijn 12e, namelijk door stimuleren van de penis. Er zijn wel andere manieren, ik moet kijken hoe dat gaat en experimenteren.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
17-06-2018 21:54
Ik kan nu nog met enige moeite klaarkomen. Straks niet meer, in elk geval niet op de manier die ik kende sinds mijn 12e, namelijk door stimuleren van de penis. Er zijn wel andere manieren, ik moet kijken hoe dat gaat en experimenteren.
Wat een ongelooflijke rotsituatie.
Hoe gaat je partner hiermee om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven