Jarretels

13-10-2007 21:15 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.

Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom. X-D
Kousen zonder plakrand. Gaat een stuk makkelijker omdat dat randje dan niet in de weg zit ;-)

Verder heb ik er eigenlijk nooit zo'n last van....
Alle reacties Link kopieren
Oke snap ik, maar je moet de sluiting toch door je kousen doen, ook vanachteren. en daar zit de moeilijkheid, hoe kan ik dat als beste doen. Je doet eerst de kousen aan, en dan begint het gevecht aan de achterkant. Eerst de sluiting door je kousen en dan aantrekken is ok maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Achterkant, zowel van jarretel als kous, iets naar de (buiten)zijkant draaien, vastmaken, terugdraaien en dan de voorkant 'dichtklikken'. Maar het is/blijft idd even stoeien/vechten met die dingen.

Achterkant dichtklikken en dan aantrekken vind ik niet werken.



Dragen jullie jarretel in zelfde kleur als kous of ook wel zwart gordeltje bij andere kleur kousen?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, iemand ook ervaring met bustiers met 'kousenbandjes'? Ik alleen met apart gordeltje, maar favo lingeriezaakje had wel mooie setjes binnengekregen van bustier/bandjes en slip/string....
Alle reacties Link kopieren
@thee,



Heb meestal zwarte of huidskleurige kouzen en daarbij verschillende kleuren gordels. Weet jij waar je zwarte of huidskleurige kouzen met een andere kleur band kunt krijgen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij wel es huidsleurige kousen met een rode band gezien, moet alleen ff denken waar. Ik zal het de volgende keer eens proberen met naar buiten draaien, alleen in kanten banden zitten geen gaatjes voor de haakjes, maar gaat me zeker een keertje lukken.;-) . Wie koopt er trouwens wel eens bij provea lingerie? Gisteren dus een mooi setje binnen gekregen, van mooie kwaliteit en niet eens duur, het duurt meestal nooit zo lang dat je het aanhebt ;-$ . En als het dan niet duur is kan je eens iets anders kopen , elke keer met hetzelfde aan word ook saai :-P
Alle reacties Link kopieren
Oefenen Butterfly, blijven oefenen ;-] op een dag lukt het je zonder problemen, echt

Mijn favo winkel in lingerie blijft toch wel de Byenkorf, allelei merken en prijzen, heerlijk om daar te struinen, en ook dat bel systeem vindt ik een uitvinding, dan hoef je maar te drukken en een verkoopster helpt je, ipv je weer aan te kleden en op zoek gaan naar de juiste maat etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk de jarretels in de doorsnee lingeriewinkel 3x niks. Van die dunne bandjes, plastic clipjes, kousen die standaard afzakken tot je knieën....



Ik heb nu één goede stevige gordel gekocht, met 6 ipv 4 banden/ (metalen) clips; deze zijn veel makkelijker te bevestigen en de kousen blijven veel beter op zijn plek. Die achterste jarretel zit dan ook wat meer aan de zijkant ipv achter; ideaal.

Ik heb een zwart en draag er zwarte of huidkleurige kousen bij.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Doornroosje... de jarretel gordeltjes in de lingeriezaak zijn leuk, maar niet functioneel. Het achterste bandje moet namelijk niet over je billen lopen, want als je dan gaat zitten moet het helemaal uitrekken en snijdt het in je bil!

het hoort dus een beetje ernaarst te zitten (bij je dijbeen).

Er zijn gordeltjes met 6 en zelfs 8 straps te koop, hele mooie, en die zitten ook prachtig.

Kijk maar eens op www.d-lgs.com ook voor mooie kousen!!! Die vrouw is erg behulpzaam, ze zitten in Amersfoort, maar ook via de mail en telefoon kom je er zeker uit!

Ik heb er net zelf weer wat moois besteld voor mezelf....
Alle reacties Link kopieren
Ha tumtum, de site die je geeft werkt helaas niet, ik was wel benieuwd. Ik heb namelijk wel hele mooie kousen maar geen jarratels. Wel gehad, maar die past me niet meer. En ik moet eerlijk zeggen, jarratels zitten toch echt fijner dan panty's met zo'n plakstrip. In gewone lingeriezaken kan ik niet slagen voor jarratels. Ik heb nog niet de moeite genomen om te gaan kijken in de luxere lingeriezaken. Als iemand een goede winkel weet in de omgeving Eindhoven dan hoor ik het graag.
Alle reacties Link kopieren
Tums bedoelt deze link X-D

En ik heb er ook net weer kousen besteld. (maar dan via de grote maten afdeling...want jaaaaaaa ook met stevige bovenpootjes kun je bij deze toko terecht!)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op www.stockingshq.co.uk Daar bestel ik al mijn hold ups, kousen en ik heb er ook een gordel bij besteld. Het is absoluut niet duur (je hebt al een paar kousen voor 4 euro), en de bezorgkosten zijn iets van 2,20 pond (5,50 euro ofzo). Je moet erop letten dat de haakjes van metaal zijn, anders blijven de kousen echt niet zitten. Ik maak ze als volgt vast, ik ga met mijn rug naar mijn bed (of bankstel) staan, leg mijn been er met mijn scheenbeen zeg maar op, buig een beetje naar achteren en zo maak ik de achterste bandjes vast. Snap je het een beetje? :P
Alle reacties Link kopieren
Net mijn bestelling binnen, hoera!!

Een paar hold-up kousen van 70 den voor de winter... alles beter dan panty's of maillots! En dat voor 7 euro. Ik heb ze ook van oroblu, maar dan betaal jetoch al snel 16 euro voor de dikke versies...

En mijn net-hold-ups waren stuk, dus ook nieuwe (5 euro). Ik kan er weer even tegenaan!



Roos, dank je voor het goed zetten van de link!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een echte kousen en jarretels draagster maar je vraag is inderdaad een probleem. Die achterste zijn nu eenmaal lastig vast te maken. Inderdaad heb ik wel de goede jarretels van de link die men hier al gaf (anders wordt je helemaal gek en is de lol er snel af) Draag ik de naadkousen. Maar dan nog, met 6 en zelfs 8 straps die ik op mijn gordel heb zul je je in de meest rare hoeken moeten worstelen voor de achterste klipjes.



Maar je kunt zo iets natuurlijk ook verweven in je verrassing, doe de klips dicht waar je wel bijkunt en als je je man tegen komt vraag dan vriendelijk "schat, kun jij me even helpen? Ik geloof dat mijn jarretels is losgeschoten, wil jij die even vastmaken?



Geloof me dit zal hij graag doen en het zal hem al behoorlijk opwinden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Het geworstel met de clipjes doet me terug denken aan een leuke ervaring...

Ik was samen met een vriendin en een BNner wezen eten in een restaurant, voorafgaand aan een privefeestje bij iemand thuis.

Nu heb je, als je met een BNner binnen komt al alle ogen op je gericht...

Na het eten verdwenen vriendin en ik in de toilet om ons om te kleden, en de BNner bleef aan de bar hangen.

Wij klooien met, inderdaad, de clipjes van de jarretels in die wc (en de naden van de kousen moesten ook nog recht zitten)... en al snel kwamen er natuurlijk ook andere vrouwelijke gasten die toilet binnen en zagen ons zo bezig.

Wij hoorden achteraf dat onze gastheer aan de bar de nodige vragen te verduren had gekregen...wat die dames toch aan het doen waren, en waar we in Gods naam heen gingen!! hahaha....
Alle reacties Link kopieren
up (grin, via google het oude topic teruggevonden, bij toeval)
Alle reacties Link kopieren
Nou gelijk maar even een nieuwe tip erbij doen. Ik draag zelf overigens altijd wel echte kousen bij jarretels, holp up vind ik eigenlijk niet kunnen als je jarretels draagt. Bij de echte naadkousen heb je achteraan een rond doorschijnent gaatje waar de achterste jarretel in moet. (te koop via internet bij het adres dat men hier al gaf, alleen zitten ze niet meer in amersfoort maar in tenerife) Als je de kous wat naar je toe draait en de jarretel ook lukt het vaak wel, daarna kun je de voorste vastmaken.



Ik heb zelf een rode met 6 straps en een zwarte met 8.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Doddie, ik ben nog verder blijven speuren en wat ik eigenlijk precies zoek nog niet gevonden.

Op die site die jij vanochtend gaf, staan wel mooie, maar zo breed allemaal, meer taille shapers en dat wil ik niet; zoek eigenlijk (zwart) neutraal smal model met minimaal 6 straps.

Heb er net 1 gevonden die aardig in de buurt komt (6 straps) maar die is van leer. Op zich niet erg, maar denk ik te zichtbaar bij de kleding waar ik het bij wil dragen.

Die ik bedoel staat o.a. op secretfantasy.nl en ook wel mooie dingen gezien bij stockingshq.com (oh en zie dat die laatste hierboven ook al genoemd staat).



Vorige week trouwens mooi setje gekocht met bustier, kan met en zonder straps. Nadeel, is ivoorwit maar ik vind witte kousen niet mooi. Naturel zou dan misschien wel kunnen qua kouskleur.... nog niet geprobeerd want ik vind de naturelkous die ik heb niet mooi van kleur.



En nee, geen hold ups bij jarretel, of het een of het ander.
Alle reacties Link kopieren
pff, ben inmiddels sufgegoogled :P
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, kende wel de snoepstring, maar kom nu zelfs de snoepjarretel tegen..... toch wat lastig later op de avond/dag voor je kousen ;)
Alle reacties Link kopieren
ja frivolere heb je wel maar die zitten dan ook gelijk minder goed. Dan krijg je vaak weer die plastic klips of dat ze afzakken.



Ik heb zelf een smallere lak voor 20 euro met 6 straps maar dat is echt niet te vergelijken met dit model. En een jarretel zit altijd in je taille. Ik heb zelf ooit een leuk niemendalletje gekocht bij huckermoller die op de heupen valt maar daar kun je echt geen kous aan vastmaken (was voor mij meer bedoeld als leuk slipje zonder kousen eraan). Ik wist dat wel, maar ik had medelijden met de vriendin van een man die ze voor haar kocht met kousen. Zo iets zakt gelijk van je heupen af als je er kousen aan vast maakt.



Een echt goede jarretel is vaak toch wel wat groter en met metalen klips.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
had je dit adres ook al gevonden?



http://www.suzet.net/
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
en dit is ook nog een mogelijkheid. Kijk even bij corsetten en dan bij satijn. Daar vind je een goud en paars kleurig corset met 6 straps.



http://www.mince.nl/
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
nb ze staan bij de bovenborst corsetten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven