kaal van onder of streepje?

02-09-2011 19:01 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je enigszins mee wilt tellen, dien je je schaamhaar af te scheren, of op z’n minst in een leuk modelletje gebracht te hebben. Maar, wat doen jullie...?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie praktisch nooit mensen met een " leuk modelletje " ; kaal of behaard.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vlechtjes.
Alle reacties Link kopieren
" Model streepje " zie ik zélden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Streepje,

Ik hou niet van haar maar zeker noet van helemaal kaal,

Dan voel ik me net een klein kind
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal nogal behaard dus alleen rond mijn snikkel kaal ziet er een beetje gek uit Ik hou de boel daar dus gewoon zo kort mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
mijn streepje lijkt altijd meer op een landingsbaan, dus ik hou het maar kaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een streepje en de rest kaal. Ik heb een litteken daar en die valt dan minder op door dat streepje anders was alles waarschijnlijk kaal geweest;)

Wat ik wel jammer vind is dat ik vaak om me heen hoor dat schaamhaar niet hygienisch zou zijn. Als je je goed wast maakt het geen verschil in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik hou gewoon mijn driehoekje bij, dat vind ik zelf het mooist. Een streepje vind ik vreemd staan en kaal vind ik iets voor kleine meisjes.
Alle reacties Link kopieren
ik vind een streepje en kaal allebei niet mooi al moet ik toegeven dat kaal wel lekkerder beft (maar da's heel vaak zo, wat mooi is voelt niet fijn en andersom)

ik werk m'n bikinilijn bij, that's it. Een driehoek zo ge wilt. Maar geen figuurtjes of andere malle fratsen. Maar ik sluit niet uit dat ik er ooit nog voor de gein een letter in snoei :D
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik een dochte rheb vind ik het ziekelijk om het kaal te houden. Dus dan maar een streepje. Eigenlijk vind ik niks 'mooi'.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:scarpetta schreef op 02 september 2011 @ 19:16:

Sinds ik een dochte rheb vind ik het ziekelijk om het kaal te houden. Dus dan maar een streepje. Eigenlijk vind ik niks 'mooi'.



En daar voor had je het wel kaal?



Scheer je je oksels, of vind je dat ook ineens ziekelijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ziekelijk.... Rare opmerking.



Mijn meut is niet ziekelijk, wel kaal (meestal dan)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar vreemd dat in discussies over dit onderwerp regelmatig wordt aangevoerd dat mensen hun 'vagina/vulva/venusheuvel' kaal op dat van een prepuberaal kind vindt lijken.



Zien deze mensen het verschil niet tussen een kale 'vagina/vulva/venusheuvel' van een volwassene en dat van een kind?
Alle reacties Link kopieren
Alles gewoon lekker kaal. Probeer weleens een streepje, maar op de een of andere manier wordt het altijd scheef. Dus dan toch maar alles eraf. En ziekelijk? Dat je zo denkt, dat is pas ziekelijk.
Alle reacties Link kopieren
ziekelijk.... Rare opmerking.



Mijn meut is niet ziekelijk, wel kaal (meestal dan)
Alle reacties Link kopieren
quote:scarpetta schreef op 02 september 2011 @ 19:16:

Sinds ik een dochte rheb vind ik het ziekelijk om het kaal te houden. Dus dan maar een streepje. Eigenlijk vind ik niks 'mooi'.Wat een vreemde opmerking. Wat heeft je dochter nu met jouw schaamhaar te maken? En wat bedoel je met ziekelijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:femucci schreef op 02 september 2011 @ 19:01:

Als je enigszins mee wilt tellen, dien je je schaamhaar af te scheren, of op z’n minst in een leuk modelletje gebracht te hebben. Maar, wat doen jullie...?en wat heb je zelf?
Persoonlijk vind ik kaal niet mooi, maar een bos ook weer niet. Ik hou het dus kort.



Van de kalen onder ons zou ik graag willen weten hoe ze het kaal krijgen/houden? En of ze niet last hebben van pukkels.
quote:veertje1988 schreef op 02 september 2011 @ 19:30:

Ik vind het maar vreemd dat in discussies over dit onderwerp regelmatig wordt aangevoerd dat mensen hun 'vagina/vulva/venusheuvel' kaal op dat van een prepuberaal kind vindt lijken.



Ik vind het dan weer vreemd dat er vrouwen zijn die vinden dat wel haar op die plek onhygienisch is.

Als het daar al broeit komt dat meer doordat veel mensen zich maar 1 x keer dag daar beneden wassen en maar 1x per dag hun ondergoed verwisselen in plaats van door wat haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind streepjes en zo veel te lastig.. dus ik scheer het eigenlijk altijd. Helemaal kaal dus...

Ik vind echter niet dat mijn kale venusheuvel ook maar enigszins te vergelijken is met die van mijn nichtje. Je ziet echt wel degelijk groot verschil tussen een kinderlijke kaalheid en een volwassen kaalheid hoor...

Dus dat scheren wat ik doe is niet ziekelijk, maar gewoon gemakzucht...
De mijne oogt kaal echt wel wat kinderlijk en dat vind ik zelf gek staan, maar ik vind het niet ziekelijk.



Ik vind eigenlijk alleen een bos aan weerzijde van je bikinibroekje echt lelijk, de rest vind ik zo-zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven