Leuke vrouw ontmoet

14-01-2020 21:59 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik vraag me af wat jullie van de volgende situatie vinden.

Ik heb anderhalve week geleden tijdens het uitgaan een vrouw ontmoet, zij was het barmeisje van het Cafe waar ik was. Ik kende de barman die er ook werkt al wat jaren en later kwam ik ook met haar in gesprek. We hadden het over muziek en we blijken van hetzelfde genre te houden, nu heb ik daar veel muziek van. Ze vroeg of ze mijn nummer mocht zodat we artiesten konden uitwisselen, heb haar hierna mijn nummer gegeven.

We hebben de eerste dagen een paar artiesten uitgewisseld en op een gegeven moment apte ze me of ze een keer mocht langskomen om muziek te luisteren. Dit is inmiddels een afspraak geworden om muziek te luisteren en biertjes te drinken, nu vraag ik mij af; is dit een date? Zouden jullie dit met een vreemde doen? Of is het wellicht echt alleen bedoeld om muziek te luisteren, ik zou om eerlijk te zijn een mannelijke barman die ik aar eenmaal gezien zou hebben niet zomaar in mijn huis laten om samen muziek te luisteren.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel zien als een date in de dop ja.
Je schrijft het op de sekspijler heeft dat een speciale reden? Zie jij het als een seksdate of wat precies?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nou 100% zeker weten kan ik het niet,
maar ik denk dat ze geinteresseerd is.
Ik zou zelf niet het initiatief nemen om bij een man die ik verder niet ken langs te gaan thuis, tenzij ik meer van je zou willen dan alleen muziek luisteren in ieder geval.
Iedereen is anders natuurlijk, dus slagje om de arm en als ze er is even proberen te peilen voordat je een eventuele move maakt. Maar ze klinkt in je verhaal als een type wat niet bang is om initiatief te nemen, dus ik denk dat je snel genoeg merkt hoe of wat als ze er is.
Jij zet dit op de sekspijler, dus dat is niet echt bemoedigend, vind je niet.

Als dit topic op de relatiepijler had gestaan had je van mij nog het voordeel van de twijfel gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi bedankt voor de reacties, ik heb het even onder het topic seks gezet omdat ik best veel slechte ervaringen heb met relaties en hier voorlopig met fulltime werken en een studie niet echt veel tijd voor heb. Ook is het leeftijdsverschil misschien wat groot. Ik vind het wel bijzonder ( en dat zij zei ook over mij) dat iemand zo'n grote interesse heeft voor boeken en aparte muziek, dat is toch een soort diepgang, we hebben het dus die avond ook veel over boeken gehad. Het leuke was dat als ik buiten ging roken ze meeging, het voelde heel relaxt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil ze geen sex, wel een knuffel.
Let op hoe ze reageert als haar begroet, geeft ze een extra aai dan mag je haar wat langer vasthouden ofzo, en dan zou vooral naast haar op de bank gaan zitten.

Zorg in ieder geval dat uw huis een beetje opgeruimd is, en de wc schoon is e.d.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Het kan twee kanten op.
Ik persoonlijk zou juist veel sneller iemand mee naar huis nemen/bij iemand langsgaan als ik het idee heb dat het puur vriendschappelijk is.
Maar daar is iedereen weer anders in natuurlijk.
Ik zou niet te snel conclusies trekken en kijken hoe ze zich opstelt, dan word het vanzelf wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Afgaande op je bericht denk ik dat ze je zeker leuk genoeg vindt om eventueel meer mee te doen dan alleen muziek luisteren, anders zou ze denk ik niet zomaar naar jouw huis komen. Zorg inderdaad voor een beetje een schoon en opgeruimd huis en maak er gezellige (muziek)avond van. Als het contact tot nu toe al zo makkelijk verliep, dan denk ik dat je het gauw genoeg wel aanvoelt als ze meer wil. En een leuke date (of hoe je het ook wilt noemen) / eventueel seks hoeft niet meteen tot een relatie te leiden.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Wtf tips over een schoon en opgeruimd huis en schone wc? Want alle vrijgezelle mannen wonen in een zwijnenstal?

Anyway, jouw intenties zijn wel duidelijk zo op de sekspijler, nu nog die van haar afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt je af of er seks in zit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet zoveel uit wat het is en hoe je het noemt.
Probeer gewoon maar te zien hoe het gaat en hoe het zich ontwikkelt.
Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
15-01-2020 00:37
Wtf tips over een schoon en opgeruimd huis en schone wc? Want alle vrijgezelle mannen wonen in een zwijnenstal?

Anyway, jouw intenties zijn wel duidelijk zo op de sekspijler, nu nog die van haar afwachten.
Dat heeft niemand gezegd, dat maak jij er van.
Here am I in my little bubble
Dat ze in tijden van Spotify nog langs wil komen om muziek te horen lijkt me wel duidelijk om meer dan muziek te gaan
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
15-01-2020 04:35
Dat ze in tijden van Spotify nog langs wil komen om muziek te horen lijkt me wel duidelijk om meer dan muziek te gaan
nou inderdaad, dat is de huidige equivalent van je zakdoekje laten vallen in de hoop dat de man hem terugbrengt
Alle reacties Link kopieren
TO, ga er eens vanuit, dat het haar echt om de muziek gaat en om de vriendschap en dat ze je niet aantrekkelijk vindt (als relatie, laat staan voor de seks)
heb je dan nog zin in deze date?
BlaZoo schreef:
15-01-2020 04:35
Dat ze in tijden van Spotify nog langs wil komen om muziek te horen lijkt me wel duidelijk om meer dan muziek te gaan
Dit ja. Wat is het leeftijdsverschil dan?
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat je pijpen, let maar op
Alle reacties Link kopieren
Ze appte vanmiddag dat ze ziek was. Dus dan maar een nieuwe afspraak maken.
BlaZoo schreef:
15-01-2020 04:35
Dat ze in tijden van Spotify nog langs wil komen om muziek te horen lijkt me wel duidelijk om meer dan muziek te gaan
Samen naar muziek willen luisteren/daar over praten kan toch heel vriendschappelijk?
Ik zou daarbij er juist helemaal niet van uit gaan dat het een date is, dat gevoel krijg ik meer als iemand me uitnodigd zonder dat daar verder echt een reden voor is (samen drinken of eten bijvoorbeeld, dat is meer daterig)
Cateautje schreef:
14-01-2020 23:43
Jij zet dit op de sekspijler, dus dat is niet echt bemoedigend, vind je niet.

Als dit topic op de relatiepijler had gestaan had je van mij nog het voordeel van de twijfel gekregen.
Dit.
Plus dat je volgens mij een dubbele moraal erop na lijkt te houden . Je komt nogal veroordelend over over vrouwen die bij een barman thuis afspreken . Om over stereotyperingen maar te zwijgen.
meneerutrecht schreef:
14-01-2020 23:43
Hoi bedankt voor de reacties, ik heb het even onder het topic seks gezet omdat ik best veel slechte ervaringen heb met relaties en hier voorlopig met fulltime werken en een studie niet echt veel tijd voor heb. Ook is het leeftijdsverschil misschien wat groot. Ik vind het wel bijzonder ( en dat zij zei ook over mij) dat iemand zo'n grote interesse heeft voor boeken en aparte muziek, dat is toch een soort diepgang, we hebben het dus die avond ook veel over boeken gehad. Het leuke was dat als ik buiten ging roken ze meeging, het voelde heel relaxt.
Wat een rare uitleg waarom het onder de sekspijler staat. Vriendschap is nl ook een relatie tussen mensen .
Alle reacties Link kopieren
meneerutrecht schreef:
15-01-2020 16:23
Ze appte vanmiddag dat ze ziek was. Dus dan maar een nieuwe afspraak maken.
oh fak, die leest hier mee :)
lilalinda schreef:
15-01-2020 17:21
oh fak, die leest hier mee :)
Ik zou er vooral van afknappen waar die het topic onder geplaatst heeft . Blijkbaar is de verwachting van seks er wel maar ben “ik” geen relatie materiaal .
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
15-01-2020 17:08
Wat een rare uitleg waarom het onder de sekspijler staat. Vriendschap is nl ook een relatie tussen mensen .

Dit inderdaad.

TO, je schrijft dat het leeftijdsverschil tamelijk groot is, dus het kan zomaar dat zij gewoon denkt dat het een vriendschappelijk contact is met een (voor haar) oudere man. Als er direct seksuele chemie is zou je dat al tijdens de eerste ontmoeting gevoeld hebben, dus ik zou ervan uitgaan dat ze komt voor muziek en gezelligheid, en verder niets. Als je daar geen interesse in hebt, want geen tijd, zou ik de afspraak zelfs afzeggen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je gewoon niet aan haar of ze het als een 'date' ziet, of ze het als een 'seks date' ziet of dat ze het als een 'vriendschappelijk' iets ziet...

Daarbij kan je misschien nog de uitleg geven dat je geen zin meer hebt in relaties, mede door jouw gebrek aan tijd, dan is alles ook helder voor haar?

Alles zou denk ik best vergemakkelijkt raken als je gewoon eerlijk bent, oprecht en communiceert met elkaar. Maargoed, ben verder geen expert dus wellicht is dit advies dat voor de hand lijkt te liggen, toch niet hoe het gaat in zulke gevallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven