Leuke vrouw voor alleen sex

23-10-2017 16:51 87 berichten
Ik ben een man van 64 met een, volgens mij, klassiek probleem. Ik heb een hele lieve vrouw en leuke kinderen die uithuizig zijn. Kortom ik heb het goed voor elkaar. Alleen op sexgebied merk ik dat mijn behoeftes niet overeenkomen met mijn vrouw. Ik wil vaker sex dan zij. Ik wil mijn vrouw absoluut niet kwijt, maar heb wel behoefte aan sex. Of beter gezegd een leuke vrouw waarmee ik af en toe fijne sex kan hebben.

Ik heb op internet gezocht, maar meestal kom je dan op vage websites terecht waar je flink voor moet betalen. En waar ik ook niet weet in hoeverre ze betrouwbaar zijn.
Ik heb een tijdje diverse sexsites geprobeerd maar daar ben ik mee gestopt, omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.

Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je wel al met je vrouw gepraat hebt over je behoeftes toch? Vertel haar waar je mee zit en probeer er samen uit te komen.
Hier komt gedonder van als je er een vrouw op na houd voor de sex. Niet aan gaan beginnen.
Je hebt het zo goed voor elkaar zeg je, laat het dan ook zo blijven.!
Ga niet vreemd aub, je steekt jezelf in een wespennest.
Probeer er samen uit te komen.
Op welke sites heb je dan gekeken ? Toch niet met louter jonge meiden ? Want dan je kansloos.

Je bent 64 ?

Beter kijken op :

- oudmaarnognietopgedroogd
- wievultmijngrijzegrotje
- hangschaamlippenzoekenpik
- grijsengeil
- wievultmijnlebbergrotje

Lukt dat ook niet dan een advertentie op het prikbord bij het bejaardentehuis.
incerto1953 schreef:
23-10-2017 16:58
Niet meteen oordelen, je weet niet de achtergronden. Bovendien is het een heel serieuze topic. Als je enkel opmerkingen hebt, reageer dan liever niet.

Dan moet je hier niet zijn ben ik bang.
En welke reacties verwacht je of hoop je op? Dat wij een speciaal adresje weten waar vrouwen allemaal smachtend zitten te wachten op penis?

Er zijn maar weinig vrouwen te porren voor een puur fysieke relatie, in deze situatie. En in jouw leeftijdscategorie. Met jouw huwelijk ernaast.
Ik help je maar uit een droom; dit gaat je gewoon niet lukken.

Daarnaast vind ik het ook echt heel erg zielig voor je vrouw.
Misschien kun jij je behoeftes bespreken met je vrouw en zien wat daar uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen echt antwoord op de vraag of zijn vrouw op de hoogte is.
Volgens mij wil je alleen horen dat we het hier goed keuren. En of misschien iemand zich aanbied.
Alle reacties Link kopieren
Zerra1 schreef:
23-10-2017 17:08
Nog geen echt antwoord op de vraag of zijn vrouw op de hoogte is.
Volgens mij wil je alleen horen dat we het hier goed keuren. En of misschien iemand zich aanbied.
Zegt wel genoeg toch dat hij daar niet op reageert?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Een vraag die ik altijd stel aan mensen die nadenken over vreemd gaan.

Je denkt dat het niet uit zal komen,maar helaas is die kans gewoon heel reëel.

Stel dat het uit komt. Stel je dat even heel goed voor.
Hoe zou je vrouw er op reageren?
Hoeveel pijn zou ze voelen?
Zou ze nog bij je willen blijven?
Ben je bereid die consequenties te aanvaarden?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zal ik mn vrijgezelle buurvrouw van 76 eens polsen? Welke regio kom je TO?
Alle reacties Link kopieren
Damn wat pak jij dit dom aan. :rofl:

Had je nou serieus verwacht dat er hier willige, lekkere vrouwen over elkaar heen zouden buitelen voor een "lekker" middagje stoeien met een 64 jarige smeerlapvreemdganger? OMG wat ontzettend zielig.

Praat met je vrouw. Overleg. Wil je met een ander neuken.. zeg dat haar. Zo werkt dit toch niet man! :facepalm:

Oh en ik denk dat je topic zo verwijderd gaat worden.
Alle gekheid op een stokje, TO doe het niet! Wat lollypopje zegt. Dit gaat uitkomen. En dan?
Je vrouw wil scheiden, eist natuurlijk partneralimentatie en de helft van je pensioen. Iedereen, incl. de kinderen, kotst je uit.
Nou das fijn, zit je straks alleen op een flatje armoede te lijden omdat jij zonodig je leuter in een ander wil steken.
Denk daar eens aan als je dit onzalige plan voortzet.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zo hartverscheurend berekenend ongevoelig en zelfzuchtig to. Ik was al verdrietig, maar jouw topic heeft het erger gemaakt. :misselijk: Heb je dan echt helemaal niets geleerd in die vierenzestig jaren?
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Ik zou niet weten waarom dit topic verwijderd moet worden. Neem een voorbeeld aan zusanne1968, dat is tenminste een heel normale reactie. De rest van de vrouwen is volgens mij helemaal gefrustreerd. Het is 2017 dames, ik heb ook hier dezelfde oproep gezien van een vrouw, zoek het maar op.
Ik hou de eer wel aan mezelf en zal het verwijderen, dit forum is blijkbaar niet heel serieus.
Alle reacties Link kopieren
incerto1953 schreef:
23-10-2017 17:30
Ik zou niet weten waarom dit topic verwijderd moet worden. Neem een voorbeeld aan zusanne1968, dat is tenminste een heel normale reactie. De rest van de vrouwen is volgens mij helemaal gefrustreerd. Het is 2017 dames, ik heb ook hier dezelfde oproep gezien van een vrouw, zoek het maar op.
Ik hou de eer wel aan mezelf en zal het verwijderen, dit forum is blijkbaar niet heel serieus.
Ook in 2017 is vreemdgaan vreemdgaan vriend.
Internagelaktisch
incerto1953 schreef:
23-10-2017 16:51
Ik ben een man van 64 met een, volgens mij, klassiek probleem. Ik heb een hele lieve vrouw en leuke kinderen die uithuizig zijn. Kortom ik heb het goed voor elkaar. Alleen op sexgebied merk ik dat mijn behoeftes niet overeenkomen met mijn vrouw. Ik wil vaker sex dan zij. Ik wil mijn vrouw absoluut niet kwijt, maar heb wel behoefte aan sex. Of beter gezegd een leuke vrouw waarmee ik af en toe fijne sex kan hebben.

Ik heb op internet gezocht, maar meestal kom je dan op vage websites terecht waar je flink voor moet betalen. En waar ik ook niet weet in hoeverre ze betrouwbaar zijn.
Ik heb een tijdje diverse sexsites geprobeerd maar daar ben ik mee gestopt, omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.

Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen?

Je kan zelf geen topics verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
incerto1953 schreef:
23-10-2017 17:30
Ik zou niet weten waarom dit topic verwijderd moet worden. Neem een voorbeeld aan zusanne1968, dat is tenminste een heel normale reactie. De rest van de vrouwen is volgens mij helemaal gefrustreerd. Het is 2017 dames, ik heb ook hier dezelfde oproep gezien van een vrouw, zoek het maar op.
Ik hou de eer wel aan mezelf en zal het verwijderen, dit forum is blijkbaar niet heel serieus.
Hengelen is verboden op dit forum en er is er maar één die hier gefrustreerd overkomt. Ik heb zelf niks te klagen hoor, dank je. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Aanmelden op Lexa met een fakenaam. Het is net vissen. Even wat energie in steken en hoppa. Beet.
Alle reacties Link kopieren
Het is en blijft vreemdgaan. Hou idd de eer aan jezelf en doe het niet.
Life is short. Eat dessert first.
incerto1953 schreef:
23-10-2017 17:30
Ik zou niet weten waarom dit topic verwijderd moet worden. Neem een voorbeeld aan zusanne1968, dat is tenminste een heel normale reactie. De rest van de vrouwen is volgens mij helemaal gefrustreerd. Het is 2017 dames, ik heb ook hier dezelfde oproep gezien van een vrouw, zoek het maar op.
Ik hou de eer wel aan mezelf en zal het verwijderen, dit forum is blijkbaar niet heel serieus.
Ik reageerde wel serieus. Maar jij reageert daar niet op, mensen vinden vreemdgaan niet iets positiefs, er kan veel pijn uit komen. Nogmaals, wat verwacht je dan?
Er gaat niet zomaar een vrouw jouw behoeftes vervullen, ook niet in 2017..
Seks puur om seks, dat kan een vrouw altijd wel krijgen. Waarom zou ze kiezen voor jou, terwijl je getrouwd bent, en verder heel duidelijk maakt dat het alleen om seks draait? Dat gaat hem echt niet worden..
Zo werkt de wereld nou eenmaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Je moet zelf weten of je vreemdgaat, als je bereid bent de consequenties te aanvaarden.

Ik scharrel overigens genoeg, maar nooit met een vreemdganger. Heb geen zin in gezeik als het uitkomt.

En een tip. Ik las laatst nog van een vrouw die heel enthousiast was over secondlove. Voordeel is dat je dan iemand hebt in hetzelfde schuitje. Kunnen jullie misschien bij elkaar uithuilen, als het uit komt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
incerto1953 schreef:
23-10-2017 16:51
Kortom ik heb het goed voor elkaar.
Hier leest iedereen dan weer overheen.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
23-10-2017 16:55
Dus ga je achter haar rug om neuken.. dat is júist kwetsen ouwe pannenkoek
:high5:
Alle reacties Link kopieren
incerto1953 schreef:
23-10-2017 16:58
Niet meteen oordelen, je weet niet de achtergronden. Bovendien is het een heel serieuze topic. Als je enkel opmerkingen hebt, reageer dan liever niet.
Ik ben oud, heb niets te bieden maar wil wel gratis seks.

Wat denk je zelf. Spaar, ga 1x per maand naar de hoeren oid. Waarom moet een vrouw zich opofferen omdat jij niet aan masturberen doet?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan de achtergrond dat je vrouw geen seks meer met je wil?
Alle reacties Link kopieren
https://www.bndestem.nl/breda/mike-52-d ... ~a2bf1235/

Misschien is dit een idee TO. Deze man heeft een betere oplossing bedacht
..
anoniem_350396 wijzigde dit bericht op 28-10-2017 15:23
Reden: verwijderd omdat TO niet serieus is
99.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven