Libido hersteld

14-12-2019 11:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede-forummers,

ik lees al een hele tijd mee in verschillende topics, omdat ik mij thuis ongelukkig voelde. 20 jaar getrouwd, halverwege de 40 en sexleven uitgeblust. Niet van mijn kant..ik heb elke dag zin..maar mijn man is futloos en heeft eigenlijk nooit enorme drive gehad, maar was nu compleet weg..geen kus, knuffel ik moest er steeds zelf om vragen. Initiatief voor seks kwam steeds van mijn kant en vaak kwam een afwijzing: moe, geen zin en erectie bleef uit. Ik probeerde er wel over te praten, maar man is geen prater. Vaak gehuild omdat hij mij als vrouw niet meer zag staan en mij niet begeerde. Ik kon zo niet verder en na weer een mislukte vrijpartij heb ik hem gevraagd of hij soms een erectieprobleem had. Dit bleek wel enigzins het geval gaf hij toe en hij bleek ook echt weinig energie te hebben. Nu las manlief vorige week een artikel over een heel actieve chinese man van midden 80 en die nam ook bepaalde voedingsmiddelen met ginseng enzo. Man heeft zitten googelen ook op testosterontekort enzo en kwam op een natuurprodukt. (Mag geen naam noemen vanwege reclame 😃)...sinds maandag slikt hij die capsules (geen chemie, schijnt natuurlijk middel)en ik heb een andere man gekregen..ontzettend veel energie en ook weer zin in seks. Hij wordt weer met ochtenderecties wakker..die waren lange tijd uitgebleven. Wij zijn hier zo blij mee dat ik het met jullie wilde delen en zijn nog steeds verbaasd over snelle werking. Qua kosten valt het ook erg mee gelukkig. Er is ook een versie voor vrouwen. Ik hoop dat iedereen met libidoprobleem hier iets aan heeft.
Groetjes

Wanneer iemand meer wil weten kan diegene mij contacteren
libelle44 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 13:52
Reden: reclame
5.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:moon:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
zeg, het is hier niet de Libelle
Alle reacties Link kopieren
-
alma14 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 09:36
0.00% gewijzigd
Groetjes terug!
Alle reacties Link kopieren
Wat interessant. :yawnee:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
It’s amazing Jim!
Alle reacties Link kopieren
Als het echt zo goed zou werken, zou het allang door artsen worden aanbevolen. Ik denk dat jij hier veel aan verdient #kwakzalverij#
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Werkt het ook bij vrouwen met weinig energie en een uitgeblust libido?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Alma14 schreef:
14-12-2019 12:07
Heb je aandelen in dit product, of verkoop je het zelf?
Of erger, maak je het zelf?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er zo argwanend gereageerd wordt. Ben eigenlijk helemaal geen libelle typ..maar kon zo snel geen naam verzinnen.
Nee ik heb met dit produkt niks maar dan ook niks te maken...dus geen verkapte reclame. Ik ben zo enthousiast omdat mijn relatie door gebrek aan intimiteit hieronder erg leed en ik deze verbetering anderen ook gun. Ik heb alleen specifiek de website erbij gezet omdat er meer soortgelijke producten zijn, maar daar weet ik de werking niet van. Niemand hoeft dit van mij te bestellen. Wij waren ook sceptisch..op amazon staan ook zoveel neprecencies..maar wilden voor die 20 euro de gok wel nemen.
Voor vrouwen is er een andere variant..maar heb me daar niet in verdiept omdat ik geen libido probleem heb.
Alle reacties Link kopieren
En dat met artsen...die bevelen dit natuurlijk niet aan want die hebben er juist baat bij als mensen zich niet fit voelen..pharmacie maffia..
Alle reacties Link kopieren
Libelle44 schreef:
14-12-2019 13:20
Jammer dat er zo argwanend gereageerd wordt. Ben eigenlijk helemaal geen libelle typ..maar kon zo snel geen naam verzinnen.
Nee ik heb met dit produkt niks maar dan ook niks te maken...dus geen verkapte reclame. Ik ben zo enthousiast omdat mijn relatie door gebrek aan intimiteit hieronder erg leed en ik deze verbetering anderen ook gun. Ik heb alleen specifiek de website erbij gezet omdat er meer soortgelijke producten zijn, maar daar weet ik de werking niet van. Niemand hoeft dit van mij te bestellen. Wij waren ook sceptisch..op amazon staan ook zoveel neprecencies..maar wilden voor die 20 euro de gok wel nemen.
Voor vrouwen is er een andere variant..maar heb me daar niet in verdiept omdat ik geen libido probleem heb.
Misschien is het dan handig voor jou om even de huisregels van het forum door te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Al is er maar 1op dit forum die mij gelooft en daardoor weer een goed seksleven krijgt..is mij dit mijn berichtje al waard.
Alle reacties Link kopieren
Saivash...srry..heb dit niet gedaan. Dat spijt me oprecht..ik geloof graag dat er veel misleidende reclame wordt gemaakt. Maar het is jammer dat er hierdoor helemaal niemand meer wordt geloofd. In mijn enthousiame heb ik daar helemaal niet bij stilgestaan.
Alle reacties Link kopieren
Libelle44 schreef:
14-12-2019 13:23
En dat met artsen...die bevelen dit natuurlijk niet aan want die hebben er juist baat bij als mensen zich niet fit voelen..pharmacie maffia..
:facepalm:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Libelle44 schreef:
14-12-2019 13:23
En dat met artsen...die bevelen dit natuurlijk niet aan want die hebben er juist baat bij als mensen zich niet fit voelen
daarom bevelen artsen inderdaad nooit medicijnen aan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-12-2019 14:08
daarom bevelen artsen inderdaad nooit medicijnen aan
Juist. En als ze ze wel aanbevelen, gaat het om niet- werkende medicijnen :-D
Die stomme artsen toch
Loodgieters maken ook nooit de lekkende dakgoot. Die hebben daar helemaal geen baat bij. Loodgietersmaffia. Nou ik er over nadenk: dat geldt voor alle dienstverleners eigenlijk. Dienstverlenersmaffia!
Overigens moet je oppassen met zomaar innemen van plantaardige preparaten en thee etc. Het gezegde "baat het niet, schaadt het niet" is niet van toepassing. Of iets natuurlijk is of niet, is ook niet relevant voor de werking. Van bijvoorbeeld ginseng zijn allerlei bijwerkingen en gevaren bekend, ook en vooral in combinatie met reguliere medicijnen. Ik zou heel goed uitzoeken of het kwaad kan om dit middel zomaar te nemen.

Daarnaast is het zo dat veel van de grondstoffen uit China en andere Aziatische landen komen, waar ze nog lichtzinniger omgaan met het milieu en bestrijdngsmiddelen dan hier. Uit testen blijkt vaak dat veel producten sterk vervuild zijn met allerlei bestrijdingsmiddelen, zware metalen etc. Ook zijn er grote verschillen in percentages werkzame stoffen. Wat er op de verpakking staat komt vaak niet overeen met de inhoud. Met andere woorden: de productie van die producten voldoet vaak niet aan de Europese of Nederlandse eisen.

Dus zomaar iets innemen dat je besteld hebt op ebay, amazon, of een of andere chinese site betekent een fors gezondheidsrisico, naast het gevaar op bijwerkingen van de producten zelf.
Alle reacties Link kopieren
Geen medicijn zo krachtig als een placebo.
Alle reacties Link kopieren
Demacha schreef:
14-12-2019 17:13
Geen medicijn zo krachtig als een placebo.
Of zoals bij mij thuis de gangbare uitspraak is: placebo-effect is ook een effect.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Waren het toevallig placebo’s?
Alle reacties Link kopieren
Haha sinds maandag binnen en nu al vol lof? Heerlijk toch als een placebo zo'n effect heeft? Lekker van genieten zo lang het duurt!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven