Ligt het aan mijn onzekerheid?

19-10-2020 23:07 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Om maar even met de deur in huis te vallen: mijn vriend en ik hebben (naar mijn mening) heel weinig seks.

We hebben bijna 7 maanden een relatie, maar zijn eigenlijk al een paar maandjes langer dan dat aan het daten. In het begin hadden we natuurlijk wel meer seks. Het viel me toen wel op dat hij niet dagelijks 'in the mood' was, maar dat hoeft natuurlijk ook niet en ik zocht er dus ook niks achter.

Echter vind ik het de afgelopen tijd echt dramatisch. Het is maximaal 1 keer per week, maar vaak minder dan dat. De laatste keer kan ik me niet zo goed heugen meer, ik denk een week of 2/3 geleden.

Hij heeft wel eens aangegeven dat ik ook initiatief mag tonen, maar dit durf ik eigenlijk niet zo goed omdat ik bang ben om afgewezen te worden.
Laatst ging ik wel tegen hem aanliggen en knuffelen, maar toen kreeg ik deze reactie: pff, ik ben zo moe. Ben echt blij dat ik eindelijk in bed lig. Ben jij ook moe?
Dit soort dingen zegt hij wel vaker. Hij lijkt het bijna aan te voelen wanneer ik wel zin heb en dan gooit hij dit soort opmerkingen. Eigenlijk voel ik me dan bij voorbaat al afgewezen en probeer ik het niet eens meer, want ja hij is toch o zo moe.

Ik heb afgelopen weekend wel aangegeven waar ik me aan erger (dat hij abnormaal veel gamed, maar ook het stukje seks). Hij geeft aan dat hij altijd wel seks met mij wil (merk ik anders vrij weinig van) maar gewoon wel eens moe is. Hij vind seks niet het belangrijkste, en seks kun je altijd nog wel hebben volgens hem. Ik gaf aan dat ik persoonlijk wel vind dat seks een van de weinige dingen is wat een relatie onderscheid van een vriendschap of broer/zus relatie. Hij begreep dit niet helemaal en was het er al helemaal niet mee eens.

Ik had gehoopt dat het die avond wel wat zou worden, maar helaas.

Ik ben zelf iemand die wel regelmatig seks moet hebben, anders verdwijnt mijn zin op den duur ook op de een of andere manier. Waar dit aan ligt weet ik ook niet zo goed.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet en ik begin nu toch wel een beetje onzeker te worden.

Iemand ervaringen? Tips?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Sja zijn libido is schijnbaar wat lager. Kan je weinig aan veranderen. Goed blijven communiceren
Alle reacties Link kopieren
Deurmat1 schreef:
19-10-2020 23:12
Sja zijn libido is schijnbaar wat lager. Kan je weinig aan veranderen. Goed blijven communiceren
Misschien is dat het wel, maar dan zou het fijn zijn als hij dat zegt in plaats van dat hij moe is of een ander 'excuus' (hoeft natuurlijk niet altijd een excuus te zijn).
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Hebben jullie verder wel een leuke relatie? Hij klinkt lui. Jou vertellen dat je initiatief moet tonen en als je het doet is ie weer moe.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
19-10-2020 23:33
Hebben jullie verder wel een leuke relatie? Hij klinkt lui. Jou vertellen dat je initiatief moet tonen en als je het doet is ie weer moe.
Laatste tijd wel iets minder om eerlijk te zijn. De PlayStation krijgt meer aandacht haha. Lui is hij ook wel, in alle opzichten. Kan hoor, ik ben ook lui maar er zijn grenzen natuurlijk.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Ik vind het best zorgelijk dat hij jouw ontevredenheid zo makkelijk wegwuift. Neemt hij andere zaken die jij aankaart wel serieus?
Alle reacties Link kopieren
Een vent die alleen maar achter zijn pc zit te gamen en die vervolgens in bed te moe is... waar je zin in hebt.
Alleen al het gamen zou voor mij genoeg zijn om het uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
19-10-2020 23:37
Ik vind het best zorgelijk dat hij jouw ontevredenheid zo makkelijk wegwuift. Neemt hij andere zaken die jij aankaart wel serieus?
Kort antwoord: nee, eigenlijk niet echt nee.

Moet er wel bij zeggen: ik kan snel stressen om dingen en hij stresst NOOIT. Vult elkaar wel mooi aan, maar soms ook vervelend.

Hij zei er wel bij dat hij me echt niet kwijt zou willen en dan verdrietig of boos zou zijn. Ik reageerde toen best koeltjes met dat dat dan fijn zijn probleem is. Hij maakte toen een grapje dat hij me wel zou stalken, toen wenste ik hem veel succes daarmee.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
19-10-2020 23:37
Een vent die alleen maar achter zijn pc zit te gamen en die vervolgens in bed te moe is... waar je zin in hebt.
Alleen al het gamen zou voor mij genoeg zijn om het uit te maken.
Het is een heel erg groot irritatie punt inderdaad. Gamen vind ik niet erg, ik vind een momentje voor mezelf ook heel fijn. Maar overdrijven kan natuurlijk ook.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
T-Bag schreef:
19-10-2020 23:36
Laatste tijd wel iets minder om eerlijk te zijn. De PlayStation krijgt meer aandacht haha. Lui is hij ook wel, in alle opzichten. Kan hoor, ik ben ook lui maar er zijn grenzen natuurlijk.

Het zou voor mij een deal breaker zijn, lui zijn in alle opzichten. Stel je hebt kinderen samen of er komt een andere heftige uitdaging op jullie pad... wat heb je aan hem dan?
Alle reacties Link kopieren
Zoek gewoon een leuke vent die zijn tijd aan jullie wil besteden. Er zijn er genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
19-10-2020 23:42
Het zou voor mij een deal breaker zijn, lui zijn in alle opzichten. Stel je hebt kinderen samen of er komt een andere heftige uitdaging op jullie pad... wat heb je aan hem dan?
Hier heb ik oprecht geen antwoord op. Ik heb geen idee hoe hij zich dan zou opstellen. Hij maakt wel eens grapjes dat hij later wel huisvader zou willen worden. Maar als ik het nu zo zie denk ik; doe maar niet.
Geeft ook wel aan dat hij meer dingen zou doen, stoppen met blowen, actiever opstellen etc. Maar of dat ook echt zo is?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
T-Bag schreef:
19-10-2020 23:49
Hier heb ik oprecht geen antwoord op. Ik heb geen idee hoe hij zich dan zou opstellen. Hij maakt wel eens grapjes dat hij later wel huisvader zou willen worden. Maar als ik het nu zo zie denk ik; doe maar niet.
Geeft ook wel aan dat hij meer dingen zou doen, stoppen met blowen, actiever opstellen etc. Maar of dat ook echt zo is?
Geen idee hoe jullie elkaar ontmoet hebben en wat nou de aantrekkingskracht precies was, maar het klinkt echt niet fijn. Gamen, blowen, grapjes over huisvader willen zijn...deze gast wil niet veranderen en lui blijven. Wat wil jij?
Alle reacties Link kopieren
Leuke nick
Damned if I don’t
Deze situatie met 7 maanden al..
Dit zou de leukste tijd moeten zijn, waar je elkaar nog steeds beter leert kennen.
Naarmate de tijd verstrijkt zal hij echt niet ineens meer zin krijgen in seks, waarschijnlijk alleen maar minder.
Er zullen genoeg mannen zijn die leuk, lief en aardig zijn en dolgraag het bed met je zouden willen delen.
7 maanden, geen kinderen,
ik zeg, uitmaken en dan staat de deur weer open voor iemand die graag tijd met je wil besteden en niet kan wachten je aan te mogen raken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, hij blowt ook nog? Topvent!
T-Bag schreef:
19-10-2020 23:39
Moet er wel bij zeggen: ik kan snel stressen om dingen en hij stresst NOOIT. Vult elkaar wel mooi aan, maar soms ook vervelend.
Het zou een aanvulling zijn als hij jou zou steunen bij dingen waar jij mee zit. Dit is gewoon een middelvinger.

En dan veel gamen een ook nog eens blowen... ik zou deze lekker laten lopen en de lat ietsje hoger leggen.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen niet iemand waar ik mij een toekomst mee zie.
Enorm lui en ook niet van plan te veranderen. Ook nog huisvader zijn. En jij de kost verdienen zeker. Hij een beetje de hele dag gamen. 😵 het is maar wat je vind dat je verdient.
Nooit proberen iemand te veranderen, been there done that.. bespaar je de moeite.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee of hij wil veranderen. Daar zit het hem, het stukje willen. Het blowen doet hij door zijn ADHD/add, voor meer rust.
Verder ben ik een beetje numb ofzo, kan het niet zo goed verwoorden.

Hij is wel goed bezig qua werk, kan binnenkort veel meer uren werken. Dit vind ik ook echt heel erg goed van hem. Het is alleen wel bij mijn werk, en hij woont oorspronkelijk hier 2 uur vandaan.
Hij zei laatst ook dat als hij dit aangaat dat ik hem niet zomaar kan wegsturen, en dat als het uitgaat we maar even een tijdje vrienden moeten blijven ofzo.

Dit viel een beetje ja, rauw op m'n dak ofzo? Alsof hij ergens twijfelt? Ik weet het niet. Wijk alweer helemaal af van het onderwerp haha.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Je vindt het heel erg goed van hem dat hij normaal gaat werken, net zoals de meeste mensen doen?
Okee.

Die opmerking van hem dat je hem niet zomaar weg kan sturen als hij die baan aanneemt zou je niet rauw op je dak moeten vallen omdat hij misschien twijfels heeft over de relatie, het moet rauw op je dak vallen omdat je dan aan hem vastzit.

Je klinkt ondersteunend naar je vriend en dat is natuurlijk hoe het hoort.
Maar kijk uit waar je je energie instopt, niet alles en iedereen is het waard.
Laat hem laten zien dat het ook anders kan, dan is er een kans dat het gaat werken tussen jullie op langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
20-10-2020 00:27
Je vindt het heel erg goed van hem dat hij normaal gaat werken, net zoals de meeste mensen doen?
Okee.

Die opmerking van hem dat je hem niet zomaar weg kan sturen als hij die baan aanneemt zou je niet rauw op je dak moeten vallen omdat hij misschien twijfels heeft over de relatie, het moet rauw op je dak vallen omdat je dan aan hem vastzit.

Je klinkt ondersteunend naar je vriend en dat is natuurlijk hoe het hoort.
Maar kijk uit waar je je energie instopt, niet alles en iedereen is het waard.
Laat hem laten zien dat het ook anders kan, dan is er een kans dat het gaat werken tussen jullie op langere termijn.
Omdat hij momenteel een uitkering heeft heb ik wel zoiets van: goedzo. Dit is beter dan helemaal niks doen.

Ik denk dat het daarom ook rauw op mijn dak viel. Ik voel me dan direct verantwoordelijk voor zowel mijn werk als hem. Heel benauwend vind ik dat ergens.

Hoe bedoel je het laatste stuk? Hoe moet ik hem laten zien dat het anders kan? Of bedoel je dat hij dat moet laten zien?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
19-10-2020 23:55
Leuke nick
Thanks, love prison break haha
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
T-Bag schreef:
20-10-2020 00:30
Thanks, love prison break haha
Het eerste seizoen was super goed!
Alle reacties Link kopieren
T-Bag schreef:
20-10-2020 00:30
Thanks, love prison break haha
O ik dacht de handeling.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
- gamen
- geen seks
- lui
- blowen
- ADHD/ADD
- Uitkering

Als hij de laatste man op aarde was zou ik nog liever alleen blijven.
Wat is er in godsnaam leuk aan hem?
En ik begrijp ik het goed dat jij een baan voor hem hebt geregeld bij jouw werk?
Dus ook dat komt niet uit zijn eigen initiatief?
Ben benieuwd hoe lang hij dat vol gaat houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven