Maagd, what to do Geen OP

23-09-2021 10:50 110 berichten
.
anoniem_655297b1befff wijzigde dit bericht op 03-10-2021 21:39
99.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Ik was 23 toen ik ontmaagd werd door een one night stand van tinder, waarna ik nooit meer wat gehoord heb van hem. Raad het je niet aan. Zeker omdat ik iets minder dan een jaar m’n huidige partner ontmoette, en veel liever door hem ontmaagd was.
Ik raad je aan te wachten, tot je iemand ontmoet, en niet een rando van tinder of waar dan ook.
De ontmaagding heeft ook wel wat kapot gemaakt hoor. Heeft heel lang geduurd voor dat weer goed kwam


Oh, aan je gebruikersnaam te zien denk ik zomaar dat je uit 1999 komt. Dus je bent 22? Tijd zat om ontmaagd te worden door een leuke man.
3_14pac wijzigde dit bericht op 23-09-2021 12:06
25.08% gewijzigd
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
5 minuten is wel erg kort...

En ook op Tinder vind je leuke mannen die niet alleen maar uit zijn op het gebruiken van vrouwen. Tinder is gewoon een makkelijke manier om andere vrijgezellen (of beschikbaren...) te leren kennen en dan af te spreken.

Uiteindelijk zul je toch mannen tegen moeten komen waar je het juiste gevoel bij hebt. En hoe meer je er tegenkomt, hoe groter de kans op iemand waar je het juiste gevoel bij hebt.
Alle reacties Link kopieren
Komt vanzelf goed, echt waar.
Ik was ook een laatbloeier en is helemaal goed gekomen hoor!
Wat wel kan helpen, is je eigen lichaam beter leren kennen middels solo seks.
Wat vind je fijn en wat niet, etc. Ontdek jezelf dus!
Dat gaat je ook helpen in het aangeven bij een toekomstige partner (of date) van wat je fijn vindt (en wat niet).
Alle reacties Link kopieren
Neem gewoon je tijd en doet wat voor JOU goed voelt. Er zijn geen regels ofzo hiervoor en je doet dit nooit fout.
Blijf je bij je eigen gevoel zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zou fwb iets voor je kunnen zijn?
3_14pac schreef:
23-09-2021 12:03
Hoe oud ben je?
Ik was 23 toen ik ontmaagd werd door een one night stand van tinder, waarna ik nooit meer wat gehoord heb van hem. Raad het je niet aan. Zeker omdat ik iets minder dan een jaar m’n huidige partner ontmoette, en veel liever door hem ontmaagd was.
Ik raad je aan te wachten, tot je iemand ontmoet, en niet een rando van tinder of waar dan ook.
De ontmaagding heeft ook wel wat kapot gemaakt hoor. Heeft heel lang geduurd voor dat weer goed kwam


Oh, aan je gebruikersnaam te zien denk ik zomaar dat je uit 1999 komt. Dus je bent 22? Tijd zat om ontmaagd te worden door een leuke man.
Wat heeft het kapot gemaakt dan? Nu maak je me wel bang eerlijk gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Gun jezelf de tijd. Ik sluit me aan bij 3_14pac. Ik was zelf 19 (niet persé oud maar wel laat vergeleken met leeftijdsgenoten toen) en voelde toen ook heel erg de druk. Resulteerde in een hele foute keus met een hele foute jongen en een eerste keer waar niet over naar huis te schrijven was.

Paar maanden later ontmoette ik mijn eerste echte liefde (en vriendje :)) en baalde toen best wel dat hij weliswaar de eerste was met wie ik alles ontdekte, maar niet mijn officieuze eerste keer.

Plus Tinder, Happn, Bumbl: allemaal platformen waar ook echt wel leuke mannen op zitten die het om jou te doen zijn. Probeer je wat minder te focussen op dat ontmaagden ''het doel'' is en focus je meer op het ontmoeten van nieuwe mensen en een leuke klik. De rest komt vanzelf.
:flirting:
Ik ben 22 inderdaad. Net geworden.
DS1971 schreef:
23-09-2021 12:04
5 minuten is wel erg kort...
Kijk, dat zijn dus dingen die ik helemaal niet weet... :(
viva-life22 schreef:
23-09-2021 12:13
Zou fwb iets voor je kunnen zijn?
Ja...alleen hoe kaart je dat aan bij een leuke man?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het daten daarop stuk is gelopen, maar ligt echt niet aan jou hoor. Denk goed wat je wilt, er is geen maximum leeftijd aan verbonden waarop je per se geen maagd meer zou moeten zijn hoor. Zou je echt alleen willen doen om maar geen maagd meer te zijn en de sekservaring te hebben, kun je altijd idd via Tinder of wat dan ook iemand vinden, vind je het nog eng en spannend en wil je liever langzaam opbouwen en ontdekken of er een speciaal moment van wil maken, wacht dan gewoon tot je een leuk iemand tegenkomt via daten of anders waar je je vertrouwd bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat 3,14 pac zegt!

Overigens was ik 32 jaar, dus je kan nog ff wachten :-D
Alle reacties Link kopieren
Veerle1999 schreef:
23-09-2021 12:17
Wat heeft het kapot gemaakt dan? Nu maak je me wel bang eerlijk gezegd...
Ik was echt meteen op slot gegaan na die ontmaagding, voelde me totaal niet meer sexy of seksueel. Nadat ik m’n vriend leerde kennen duurde het ook super lang voor ik durfde klaar te komen bijvoorbeeld, elke keer op het randje van klaar komen en dan meteen op slot schieten. Durfde mij niet meer bloot te geven, kwetsbaar te zijn etc. Was echt lastig

Ik was ook bang om alleen achter te blijven, dacht dat niemand seks met mij wilde. Maar ik was in die periode ook depressief, en dat maakt het hebben van een relatie ook lastig. Toen na die ontmaagding zei ik weet je prima, ik blijf alleen achter. Seks gehad, was kut. Ik dacht dat ik alleen zou blijven, moeder zou worden dmv zaaddonatie en lekker m’n eigen ding zou doen.
Toen een maand of 8 later vriend ontmoet, op jawel, tinder. En we gaan aanstaande maart trouwen en zijn bezig om een kindje te krijgen. Dus uiteindelijk komt het goed, ook al wil je dat misschien niet horen. Ik was echt allergisch voor de zin het komt goed omdat het nooit goed kwam. Maar uiteindelijk dus toch wel :cheer:
3_14pac wijzigde dit bericht op 23-09-2021 12:29
41.10% gewijzigd
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als ik jou was toch een beetje loslaten,die focus op het ontmaagden an sich. Zoals ik het lees, zie jij dat vooral als een keer gepenetreerd worden, maar seks is zoveel meer dan dat.
Waarom ga je niet lekker daten en zien waar het schip strandt? Misschien heb je wat leuke dates, misschien ontmoet je een scharrel of misschien de liefde van je leven. Op jouw leeftijd zijn nog zat mensen maagd, niks geks aan.
En over dat "gebruikt" worden, ik begrijp die woordkeus niet zo. Jij zoekt iemand om je te ontmaagden, en als een man dat dan doet heeft hij jou gebruikt? Is het dan niet andersom?
3_14pac schreef:
23-09-2021 12:26
Ik was echt meteen op slot gegaan na die ontmaagding, voelde me totaal niet meer sexy of seksueel. Nadat ik m’n vriend leerde kennen duurde het ook super lang voor ik durfde klaar te komen bijvoorbeeld, elke keer op het randje van klaar komen en dan meteen op slot schieten. Durfde mij niet meer bloot te geven, kwetsbaar te zijn etc. Was echt lastig
Heftig om te lezen. Daarom moet ik dus voorzichtig zijn
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij denk je in de verkeerde volgorde.
Ik denk dat je veel beter op zoek kunt gaan naar liefde. Dan komt die ontmaagding vanzelf wel.
Fridaynight2020 schreef:
23-09-2021 12:27
Ik zou het als ik jou was toch een beetje loslaten,die focus op het ontmaagden an sich. Zoals ik het lees, zie jij dat vooral als een keer gepenetreerd worden, maar seks is zoveel meer dan dat.
Waarom ga je niet lekker daten en zien waar het schip strandt? Misschien heb je wat leuke dates, misschien ontmoet je een scharrel of misschien de liefde van je leven. Op jouw leeftijd zijn nog zat mensen maagd, niks geks aan.
En over dat "gebruikt" worden, ik begrijp die woordkeus niet zo. Jij zoekt iemand om je te ontmaagden, en als een man dat dan doet heeft hij jou gebruikt? Is het dan niet andersom?


Nou, het gaat me niet zozeer om maar geen maagd meer te zijn, maar meer in seks in algemene zin en alles wat daarbij komt kijken. Maar ben best onzeker en weet echt niet wat ik kan verwachten. En wil wel dat het fijn is. Maar aan de andere kant ontdek ik het liever voordat ik een relatie krijg...
Alle reacties Link kopieren
Veerle1999 schreef:
23-09-2021 12:29
Heftig om te lezen. Daarom moet ik dus voorzichtig zijn
Ja ik zou zeggen doe het pas tot je iemand vind waarvan je denkt ja, met jou wil ik seksen. Al is dat een scharrel, of een date, of een relatie dat maakt niet uit. Maar doe het met iemand waarbij het goed voelt en niet omdat je denkt ik moet ontmaagd zijn. Ik en vriend hebben seks gehad voor we officieel een relatie hadden bijvoorbeeld, maar het voelde goed.

En het is leuker om het met een partner te ontdekken waar je verliefd op bent. Dat was zo fijn dat ik samen met hem heb kunnen ontdekken wat goed voelde voor mij, maar ook voor ons. Het is toch iets speciaals. En als iemand je afwijst omdat je maagd bent, is dat niet de right Guy
3_14pac wijzigde dit bericht op 23-09-2021 12:32
22.30% gewijzigd
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ontmaagding maakte vooral in me los: Oooohh, is dit het? Maar dat kan ik wel!

Het is echt niet heel spannend ofzo, het is een leuk intiem spel tussen twee mensen.
En je kunt ook juist wel iemand uitzoeken, zonder direct relatiemateriaal te zoeken. Juist om te oefenen
lilalinda schreef:
23-09-2021 12:31
Mijn ontmaagding maakte vooral in me los: Oooohh, is dit het? Maar dat kan ik wel!

Het is echt niet heel spannend ofzo, het is een leuk intiem spel tussen twee mensen.
En je kunt ook juist wel iemand uitzoeken, zonder direct relatiemateriaal te zoeken. Juist om te oefenen
En waar zou je dan aanraden om te zoeken....gewoon een lieve man met wat ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Pb Veerle1999
Alle reacties Link kopieren
Veerle1999 schreef:
23-09-2021 12:31
Nou, het gaat me niet zozeer om maar geen maagd meer te zijn, maar meer in seks in algemene zin en alles wat daarbij komt kijken. Maar ben best onzeker en weet echt niet wat ik kan verwachten. En wil wel dat het fijn is. Maar aan de andere kant ontdek ik het liever voordat ik een relatie krijg...
Maar weet je wat het is, met elke bedpartner is het weer anders en moet je opnieuw ontdekken wat de ander lekker vindt en andersom. Ook dan is een eerste keer meestal niet meteen een enorm vuurwerk.

Als je nu vanuit het niks met een onbekende in bed stapt, vraag ik me af of dat een fijne ervaring wordt. Om het fijn te laten zijn, is het belangrijk dat je je op je gemak voelt bij diegene!
Alle reacties Link kopieren
Veerle1999 schreef:
23-09-2021 12:35
En waar zou je dan aanraden om te zoeken....gewoon een lieve man met wat ervaring?
Ik ken jouw situatie natuurlijk niet, maar je kunt het online proberen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog tijd zat en bent echt nog niet zo laat. Als ik jou was zou ik gewoon op een leuke wachten. Je komt er vanzelf een tegen bij wie je je genoeg op je gemak voelt om verder te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven