Magic wand of Womanizer

26-01-2020 17:40 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic over moeilijk klaarkomende vriendinnen, las ik tussendoor tips over vibrators die vrouwen makkelijker laten klaar komen. Daar werden de Magic wand en de Womanizer specifiek genoemd.

Na wat googlen, ben ik me eerst rot geschrokken van de prijzen. Een goed orgasme mag wat kosten blijkbaar.
Vanwege de prijs, ga ik ze zeker niet allebei kopen. En in de winkel uitproberen, kan natuurlijk niet :proud:

De Magic wand komt bij mij over als krachtig en een ouderwets onverslijtbaar concept. Niet echt mooi, waarschijnlijk
wel effectief. De womanizer werkt met luchtdruk (geen ervaring mee) en geeft 100% klaarkom garantie. Het lijkt wat moderner, maar is het ook beter?

Welke van deze twee is nou echt het best, als je er maar 1 wilt kopen? Ik hoop dat hier meer vrouwen ervaring hebben, misschien met beide apparaten? Welke zouden jullie aanraden, en waarom deze? Ik wil ze zowel alleen gebruiken, als samen met mijn man.
Alle reacties Link kopieren
De womanizer werkt met luchtdruk (geen ervaring mee) en geeft 100% klaarkom garantie.

Als in niet-goed-geld-terug?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een satisfyer werkt hetzelfde als een womanizer en is een stuk goedkoper. Ook heb je straks rond Valentijnsdag flinke kortingen, zou dan eentje bestellen.
himalaya schreef:
26-01-2020 17:45
Als in niet-goed-geld-terug?
No cum no pay
Alle reacties Link kopieren
Vrouwlief heeft beide apparaten aangeschaft en geprobeerd.
Womanizer .. deed niets voor haar.
Magic wand, was helemaal het einde voor haar.

Let wel op dat je de versie aanschaft die gewoon in het stopcontact gaat en niet met batterijen, deze is niet krachtig.

En ja het maakt herrie, en ja hij is duur, maar zij werd er blij van :)
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1 de womanizer. De wand heb ik ook maar dat ding trilt zo hard dat ik het in mijn oren hoor gonzen.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
26-01-2020 17:48
Een satisfyer werkt hetzelfde als een womanizer en is een stuk goedkoper. Ook heb je straks rond Valentijnsdag flinke kortingen, zou dan eentje bestellen.
Satisfyer werkt met luchtdruk, maar voelt wel echt anders.

En de klaarkomgarantie van de womanizer? Er zijn ook daarbij die het niet lukt, of die het gevoel niks vinden.

Overigens zijn er tegenwoordig diverse luchtdrukspeeltjes op de markt.

Qua wands is de variatie nog groter. Ik geef zelf de voorkeur voor de Swan (meerdere programma's en de trillingen kunnen zowel diep en dof of met meer precisie, afhankelijk of je de grote of kleine kant gebruikt) en de pixey vanwege het traploosregelbare. Anderen zijn juist weer fan van de doxey, maar die vind ik dan weer te heftig of de lelo.

Luchtdruk werkt bij mij, maar ik vind de speeltjes zelf saai. Je zet ze er op en daarna wacht je. Ik speel graag wat meer er mee.

Dus mijn advies zou zijn om vooral te googlen naar recensies en te kijken wat jou het meeste aanspreekt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
26-01-2020 17:54
Met stip op 1 de womanizer. De wand heb ik ook maar dat ding trilt zo hard dat ik het in mijn oren hoor gonzen.
Welke wand heb je? Want hoe hard hij trilt kan per wand verschillen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nou, ik heb allebei gehad en ik ben echt team Magic wand. Dat ding is echt fan-tas-tisch. Ik vond de Womanizer saai.
lollypopje schreef:
26-01-2020 17:56
Welke wand heb je? Want hoe hard hij trilt kan per wand verschillen.
De Europese is minder heftig dan de Amerikaanse had ik begrepen
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
26-01-2020 17:56
Welke wand heb je? Want hoe hard hij trilt kan per wand verschillen.

Een Europ Magic Wand dinges, zo’n groot ding met een stekker.
Alle reacties Link kopieren
Met beiden goede ervaringen. Alleen met de womanizer krijg ik erg snel een orgasme, terwijl ik er soms juist wat langer over wil doen. Met de magic wand kan ik dat wat beter regelen.
Ik heb de magic wand en de womanizer. Ik gebruik de womanizer vaker omdat ie wat handzamer is. Je hoeft niet de buurt van een stopcontact te masturberen. De womanizer is wel wat lastiger in gebruik vind ik, ik moet goed mikken om ‘m optimaal te kunnen gebruiken. Als je puur kijkt naar het resultaat zou ik de magic wand aanbevelen. Door het grote trillende oppervlak zit je er nooit naast. Dat is ook erg ideaal als je partner ‘m op je gebruikt.

En ja, natuurlijk mag een orgasme wat kosten.
Alle reacties Link kopieren
Womanizer 69, - bij Willie 👍🏼
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
26-01-2020 18:06
Een Europ Magic Wand dinges, zo’n groot ding met een stekker.
Ahhh die ken ik niet.
Maar ook met stekker kunnen ze verschillen.

Pixey heeft ook een stekker,maar fijne van die vind ik dat je door het tandwieltje zacht kunt beginnen en opbouwen tot wat jij fijn vind. Al moet je wel van het soort trillingen houden.

Niet dat je nu een andere wand moet nemen hoor ;) maar er is zoveel variatie tegenwoordig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
kindrebel schreef:
26-01-2020 18:13
En ja, natuurlijk mag een orgasme wat kosten.
Die van mij zijn meestal gewoon gratis
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
26-01-2020 18:21


Niet dat je nu een andere wand moet nemen hoor ;) maar er is zoveel variatie tegenwoordig.


Haha nee, wat tril-dingen betreft heb ik het wel gezien. Heb ook een paar vibrators maar sinds ik die womanizer heb ligt de rest stof te vergaren.
Ik gebruik hem meestal tijdens seks met mijn man, superhandig lichtgewichtje om tussen mijn benen te klemmen tijdens doggy ofzo.
Kan ik ook hands-free klaarkomen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees in ieder geval ook al goede tips voor alternatieven die veel goedkoper zijn, en de tip om kortingen met Valentijn af te wachten is ook super!

De Womanizer is dus wel een kwestie van goed mikken. Met partner kan dat wel een lastiger zijn, ga ik even over nadenken.

Tot nu toe wel heel handig om de vergelijkingsreacties te lezen!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-01-2020 17:45
Als in niet-goed-geld-terug?
Ja, er staat bij dat als je geen orgasme krijgt, je het ding terug mag sturen en je geld terug krijgt. Natuurlijk met daarbij uitgelegd dat ze zo overtuigd zijn van de womanizer dat niemand hem terug stuurt.

Ik heb geen idee wat ze met de teruggstuurde exemplaren doen. Verkopen als "tweedekansje" met korting op coolblue? :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die geld een issue vinden als het gaat om de kwaliteit van hun seksleven.

Waar hebben we het in Godsnaam over? Nog niet eens 1 dag werken. Als zon ding nou 20.000 euro zou kosten....
Womanizer.
De wand ken ik niet maar meer dan tevreden met mijn andere speeltje, vooral solo.
Alle reacties Link kopieren
Team Magic Wand hier. Kost een beetje, maar we hebben er samen plezier van. Ik raad m aan!!
cloudwalker schreef:
26-01-2020 19:46
Team Magic Wand hier. Kost een beetje, maar we hebben er samen plezier van. Ik raad m aan!!
Mijn buren hebben er ook plezier van
Ik snap dat je vraagt naar ervaringen, maar niet dat je op basis daarvan wil bepalen welke variant beter is. Dat kan je zo niet stellen. De ene is niet beter dan de andere. De ene werkt beter voor je dan de andere maar welke dat is moet je zelf bepalen. Je schiet er weinig mee op om te weten welke van de twee beter werkt voor iemand anders.
Orpheus13 schreef:
26-01-2020 18:54
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die geld een issue vinden als het gaat om de kwaliteit van hun seksleven.

Waar hebben we het in Godsnaam over? Nog niet eens 1 dag werken. Als zon ding nou 20.000 euro zou kosten....

Dat ligt er toch gewoon aan hoeveel je te besteden hebt en hoeveel je wil besteden? Sommige mensen moeten gewoon afwegen waar ze hun geld aan uitgeven hoor. En ook als dat niet strikte noodzaak is dan is het nog zinvol om je geld zinvol te besteden.

Het ook vooral een kwestie dat je graag vooraf wil weten OF het wel je seksleven gaat verbeteren en OF je dus überhaupt zinvol je geld aan het uitgeven bent. Lukraak geld uitgeven aan alles wat fabrikanten zeggen dat mogelijk je leven gaat verbeteren is nou ook niet bepaald een zinvolle insteek vind je wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven