Magic wand of Womanizer

26-01-2020 17:40 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic over moeilijk klaarkomende vriendinnen, las ik tussendoor tips over vibrators die vrouwen makkelijker laten klaar komen. Daar werden de Magic wand en de Womanizer specifiek genoemd.

Na wat googlen, ben ik me eerst rot geschrokken van de prijzen. Een goed orgasme mag wat kosten blijkbaar.
Vanwege de prijs, ga ik ze zeker niet allebei kopen. En in de winkel uitproberen, kan natuurlijk niet :proud:

De Magic wand komt bij mij over als krachtig en een ouderwets onverslijtbaar concept. Niet echt mooi, waarschijnlijk
wel effectief. De womanizer werkt met luchtdruk (geen ervaring mee) en geeft 100% klaarkom garantie. Het lijkt wat moderner, maar is het ook beter?

Welke van deze twee is nou echt het best, als je er maar 1 wilt kopen? Ik hoop dat hier meer vrouwen ervaring hebben, misschien met beide apparaten? Welke zouden jullie aanraden, en waarom deze? Ik wil ze zowel alleen gebruiken, als samen met mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleine wand die de palmpower heet.
Snoerloos, waterdicht en ik vind hem geweldig.
Kan fluisterzacht maar ook heel intens en maakt geen herrie.
Heleen van Rooyen is er ook enthousiast over in haar seksdagboek.
Ik ben fan van Wands. Ik heb de Lelo Smart Wand. Hij is groot en best zwaar, maar wel erg fijn. Voor een snoerloze heeft hij een flinke trilling, mij stevig genoeg. Een snoer lijkt me lastig, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
27-01-2020 16:21
Open een topic erover :roll:
Ik leg mezelf een rantsoen op als het gaat om het aantal topics dat ik open.

Je kunt mensen beter laten verlangen naar meer dan ze te overvoeren. Nu denk ik niet dat ik ze snel zal overvoeren, maar ik hou mijn voet toch een beetje op het rempedaal.
Orpheus13 schreef:
27-01-2020 20:56
Je kunt mensen beter laten verlangen naar meer dan ze te overvoeren. Nu denk ik niet dat ik ze snel zal overvoeren, maar ik hou mijn voet toch een beetje op het rempedaal.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
27-01-2020 20:56
Ik leg mezelf een rantsoen op als het gaat om het aantal topics dat ik open.

Je kunt mensen beter laten verlangen naar meer dan ze te overvoeren. Nu denk ik niet dat ik ze snel zal overvoeren, maar ik hou mijn voet toch een beetje op het rempedaal.

Ik mag toch hopen dat dit zelfspot is, al vrees ik van niet.

@Marana, heb jij de large of de medium?
Ik heb zelf de medium die ik niet te zwaar en te groot vind. De accu is na ruim 6 jaar op aan het raken en ik twijfel nu over een nieuwe, weer een medium of toch large.
nounou
Ik heb de large. De medium trilde mij niet hard genoeg. Had ik er eigenlijk in mijn vorige post even bij moeten zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
27-01-2020 21:08
Ik mag toch hopen dat dit zelfspot is, al vrees ik van niet.
Ik ben serieus. Ik heb geleerd dat hoe harder je schreeuwt, hoe minder je gehoord wordt. En hoe meer je zwijgt, hoe meer mensen je mening willen weten.

Wat Lao Tse eigenlijk al uitdroeg dus.
Ik zou het ontzettend fijn vinden als je Lao ter harte nam. Dan beloof ik dat ik ontzettend je mening wil weten later, over een paar jaar of zo.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
27-01-2020 21:14
Ik heb de large. De medium trilde mij niet hard genoeg. Had ik er eigenlijk in mijn vorige post even bij moeten zeggen.

Ah, zie.
Heb het even opgezocht: de medium weegt 155 gram, de large 395. Een nadeel van die grote (zoals ook de Europe magic wand en de Fairy) vind ik precies het gewicht en de omvang. Wat mij betreft alleen leuk voor af en toe.
Qua trilling heb ik haar, de medium, uiteindelijk altijd wel op maximum staan, ja.
nounou
Hoppa van Lelo naar Lao, leuk topic dees
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
27-01-2020 21:27
Ik zou het ontzettend fijn vinden als je Lao ter harte nam. Dan beloof ik dat ik ontzettend je mening wil weten later, over een paar jaar of zo.
Ehh.... dat doe ik dus?! Dat is dus de reden dat ik zorgvuldig omga met het openen van nieuwe topics. Lezen is blijkbaar een kunst.
Orpheus13 schreef:
27-01-2020 21:23
Ik ben serieus. Ik heb geleerd dat hoe harder je schreeuwt, hoe minder je gehoord wordt. En hoe meer je zwijgt, hoe meer mensen je mening willen weten.

Wat Lao Tse eigenlijk al uitdroeg dus.

!
Alle reacties Link kopieren
Je snapt het echt niet he? Pfff....

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben. Want dit is voor TO niet leuk.
Zo jammer dit. Laat Lao 't maar niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
27-01-2020 19:33
Het schijnt zo te zijn dat sommige versies van de womanizer/satisfyer met het tuutje niet goed aansluiten als je een wat kleine of grote clit hebt, en dan gaat het bedoelde effect verloren. Dus het is de moeite waard om je te verdiepen in alle versies die er zijn van luchtdrukspeeltjes.
Misschien heb je hier iets aan?
Deze blogster is te spreken over de Satisfyer pro traveler (en over sommige andere Satisfyers niet)
https://climaximaal.nl/category/sex-toy ... uk/page/2/ (naar beneden scrollen)

Sorry, geen persoonlijke ervaring hiermee.
Super tip! Ik heb zojuist de satisfyer pro traveler besteld met een mooie actieprijs bij Willie.

Dat is een betaalbaar instapmodel om eens iets met luchtdruk te proberen. Ben erg benieuwd naar het resultaat :proud:
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
27-01-2020 22:57
Je snapt het echt niet he? Pfff....

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben. Want dit is voor TO niet leuk.
Ik trek me dit geen moment persoonlijk aan, maar wat sympathiek dat je aan me denkt. ;-D
Alle reacties Link kopieren
openklok schreef:
27-01-2020 23:11
Super tip! Ik heb zojuist de satisfyer pro traveler besteld met een mooie actieprijs bij Willie.

Dat is een betaalbaar instapmodel om eens iets met luchtdruk te proberen. Ben erg benieuwd naar het resultaat :proud:

Oh, leuk voor je! (hopelijk :biggrin: ).
Dat is inderdaad een mooie aanbieding, het wordt nu wel erg verleidelijk om het te gaan proberen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Wel zo fijn: ook een terugkoppeling van mijn ervaring. De satisfyer pro traveler doet bij mij wat hij moet doen. :hyper:
Er zitten 11 standen op, maar merk duidelijk dat de laagste paar standen voor mij genoeg zijn. Ik wil niet eens denken aan wat stand 11 met me doet o_o

Het apparaatje maakt bijna geen geluid, en is snoerloos, wat beide toch wel prettig is. Opladen gaat via een USB aansluiting met magneetjes.

En als resultaat: ik heb nog nooit zó snel mijn hoogtepunt bereikt als nu. Dus het doel is zeker geslaagd. Al kan ik me nu ook voorstellen dat sommige vrouwen het wat saai vinden, omdat je er nu geen enkele moeite voor hoef te doen. Dat vind ik persoonlijk niet zo erg ;-) .

Dit speeltjes meenemen in een spel met mijn partner biedt allerlei leuke nieuwe mogelijkheden. Daar kijk ik naar uit!

De ervaringen en reacties hier hebben me zeker geholpen een keus te maken. Qua bedragen: deze satisfyer heeft 30 euro gekost, bij de womanizer was ik waarschijnlijk tussen de 100 en 180 euro uitgekomen. Dus ik ben erg tevreden met deze keuze en de prijs-kwaliteit.

Dank voor alle hulp!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je nog even deelt hoe je aankoop bevalt en fijn dat hij zo'n succes is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt!
Voor niet teveel geld zoiets uitproberen.

Veel plezier er mee en geniet van je momentjes!
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat ze zo goed bevalt, Openklok.
Ik heb er ook één gekocht, Bol had een goede prijs. Misschien dat ze binnenkort vervangen worden door een nieuwer type en daarom met korting weggaan?
Ik ben er tevreden ermee :D Stand 11 was trouwens voor mij ook teveel, en ik ben echt niet zo lichtgeraakt. Het is een mooi formaat om mee te nemen op reis. Stil vind ik haar dan weer niet.

Christine le Duc vraagt er 60 euro voor, heel vreemd. Dat doen ze wel vaker, geloof ik, een hoge prijs rekenen voor merkartikelen, ver boven de adviesprijs. Verder verkopen ze naar mijn mening vooral goedkope meuk.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven