Man fantaseert over de buurvrouw

31-03-2018 21:50 178 berichten
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:37
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:57
Ik denk inderdaad dat ze van niks weet. Dat hoop ik ook heel erg.
Ik denk het echt. Als er meer zou spelen tussen hen dan hoefde hij geen foto van internet te plukken.
Moiren’ schreef:
01-04-2018 23:49
Hij rukt op haar, dat is wat anders dan verliefd zijn op haar lijkt me.

+1
Je zit er heel erg mee, waarom heb je nog niet met hem gepraat? Ik snap dat niet goed. Ben je bang voor de antwoorden op je vragen? Ik vind het zo naar en vervelend voor je dat je hiermee rondloopt nu.
Alle reacties Link kopieren
Rinkels schreef:
02-04-2018 00:00
Dan moeten ze dat maar doen. Maar dan stap ik uit de relatie. Of misschien word ik door hem uit de relatie gezet dan
Maar er is helemaal geen 'ze'. Zeer waarschijnlijk weet deze buurvrouw van niets. Of denk jij dat zij wel een rol heeft?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:43
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:58
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb inderdaad een probleem nu en probeer hier tips te krijgen hoe hiermee verstandig om te gaan
Loslaten, praten met je man en accepteren dat hij recht heeft op zijn eigen gedachten en dat jij daar he-le-maal niks aan kunt doen.
What have we done....
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:43
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
02-04-2018 00:04
Over wat we allebei willen? Mijn man zegt dat hij bij mij en het gezin wil zijn. Ik heb gezegd dat we volgens mij professionele hulp nodig hebben in ieder geval op seksueel gebied. Hij wil het liever niet, ziet dat als een nederlaag. Dat we het niet zelf kunnen. Hij wil bewijzen dat we het zelf kunnen door elke week iets leuks te gaan doen met elkaar. Dat hadden we al eerder voorgenomen, maar dat komt er dan toch niet van
En jij wil wel professionele hulp. Dus ga jij dit regelen voor jezelf en hij gaat mee of niet. Dat is aan hem. Kijk, het gaat er nu om wat jij wil en ook al vindt hij het niet de wijze, als het jouw manier is dan regel jij het voor jezelf . Jij zit hier enorm mee en dat is nu jouw leidraad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:44
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
01-04-2018 23:58
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb inderdaad een probleem nu en probeer hier tips te krijgen hoe hiermee verstandig om te gaan
Ik snap dat je het niet waardeert dat jouw man masturbeert bij/voor/op een foto van de buuf.
Was het minder erg geweest als het een foto was van iemand die je niet kent?

Volgens mij moet je gewoon met je man praten en kijken hoe jullie de seksuele problemen tussen jullie op kunnen lossen.

(ben ik de enige of denken anderen bij dit topic soms ook : 1 april?)
ava75 schreef:
02-04-2018 00:10
Ik snap dat je het niet waardeert dat jouw man masturbeert bij/voor/op een foto van de buuf.
Was het minder erg geweest als het een foto was van iemand die je niet kent?

Volgens mij moet je gewoon met je man praten en kijken hoe jullie de seksuele problemen tussen jullie op kunnen lossen.

(ben ik de enige of denken anderen bij dit topic soms ook : 1 april?)
Jij bent de enige.
What have we done....
Rinkels schreef:
Ik heb gisteravond wel een heel gesprek gehad. Nu hebben we familie te logeren. Dus na Pasen gaan we verder praten.
Eindeloos praten laat het niet veranderen en lost het ook niet op. In tegendeel zelfs.
-
0.00% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:45
0.00% gewijzigd
Rinkels schreef:
02-04-2018 00:16
Wat lost het volgens jou dan wel op?
Loslaten en niet eindeloos herkauwen.
Rinkels schreef:
02-04-2018 00:13
De professionele hulp wil ik wel echt gaan doorzetten inderdaad. Maar dat is dan boor de problemen die we al hadden. Ik vind het lastig om dit fantaseeen te bespreken. Als ik toegeef dat het me raakt en onzeker maakt, ben ik bang dat ik dat wat hij voor haar voelt, groter maak. Moet ik niet gewoon zeggen: “joh, geil jij lekker op de buurvrouw” en er verder niet zo moeilijk over doen.
Jouw posts hier lezend is mijn mening dat dit Facebook-buurvrouw- gedoe in één klap alle door jouw/jullie opgebouwde onzekerheden over jullie seksleven heeft bloot gelegd. Ga het nou maar gewoon aan: het wordt denk ik tijd voor zowel jou als jullie.
Rinkels schreef:
Ik heb gisteravond wel een heel gesprek gehad. Nu hebben we familie te logeren. Dus na Pasen gaan we verder praten.
Heeft hij gevoelens voor haar? Als hij dat niet heeft: probeer het los te laten. En werk aan je relatie, ga inderdaad meer leuke dingen doen met elkaar. Tijd maken voor elkaar.
Rinkels schreef:
02-04-2018 00:13
De professionele hulp wil ik wel echt gaan doorzetten inderdaad. Maar dat is dan boor de problemen die we al hadden. Ik vind het lastig om dit fantaseeen te bespreken. Als ik toegeef dat het me raakt en onzeker maakt, ben ik bang dat ik dat wat hij voor haar voelt, groter maak. Moet ik niet gewoon zeggen: “joh, geil jij lekker op de buurvrouw” en er verder niet zo moeilijk over doen.
Ik denk beide, je mag best aangeven dat je hier onzeker van wordt en dat je het moeilijk vindt, Maar je moet er ook niet in blijven hangen en groter maken dan het is, je man heeft toch duidelijk aangegeven dat hij bij jou en zijn gezin wil zijn?
What have we done....
nbk schreef:
02-04-2018 00:19
Ik denk beide, je mag best aangeven dat je hier onzeker van wordt en dat je het moeilijk vindt, Maar je moet er ook niet in blijven hangen en groter maken dan het is, je man heeft toch duidelijk aangegeven dat hij bij jou en zijn gezin wil zijn?
Eens, maar ik denk dat TO juist door de inmiddels allang opgebouwde onzekerheden over haar seksleven echt verder moet gaan met wat zij belangrijk vindt. Húp dat stuk is ook een belangrijke aspect van een relatie en staat blijkbaar al langere tijd in een verdomhoekje. Ga het aan, en ga erdoor heen, dan weet TO ook wat zij ermee wil.
enn wijzigde dit bericht op 02-04-2018 00:23
6.44% gewijzigd
-
99.66% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
Nou dan, regel het zodat jij in ieder geval wel tot het punt komt waarop jij weet wat jij wel en niet wil en/of accepteert. Dat is jouw goed recht.... en hey.... wie weet? Misschien brengt het je nog wel enorme leuke verrassingen; die gun ik jou en man. ;)
-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:46
0.00% gewijzigd
[-
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 20:46
99.57% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven