Man gromt als een tijger tijdens sex

20-02-2021 10:15 99 berichten
Hola,

Ik ben met een geweldige man aan het daten. Ik heb niks om over te klagen, eigenlijk ook in bed niet. Hij is gepassioneerd en weet de juiste 'spots' te stimuleren, ik kan er echt van genieten. Ik weet niet of ik nu als een zeurpiet over kom, maar het enige irritatie puntje is het feit dat hij tijdens voorspel en de seks met opzet grommende tijger geluidjes maakt. Ik heb er niks op tegen als een man van nature kreunt, dat doe ik zelf ook, maar dit maakt het af en toe wel moeilijk voor mij om opgewonden te blijven. Het is gewoon wat ongemakkelijk. Hij denkt waarschijnlijk dat het als sexy over komt, maar voor is het helaas het tegenovergestelde. Ik vind het jammer want ik vind hem en de seks dus hartstikke fijn. Zou het verkeerd zijn om het hier met om over te hebben? Of vinden jullie dat het iets is wat ik gewoon moet negeren? Tips voor een gesprek zijn iig welkom.
K0koro schreef:
20-02-2021 10:46
Ik zou gewoon eens beginnen met een vinger op z'n lippen leggen en "shhhh" zeggen. Kijken of de hint aankomt. Mocht hij erop terug komrn, dan zeg je dat je niet zo van "veel geluid in bed" bent.
Ja hier dacht ik ook aan. Vinger op zijn lippen en nee schudden. Het lijkt me minder kick in the balls als de boodschap overgebracht kan worden kan worden zonder het uit te spreken.
'Doe maar even niet Jan, daar droog in van op.'
Dagblad schreef:
20-02-2021 11:02
Brrr stille seks, dat je maar moet raden of het lekker is wat je doet.

Maar wat liever dan? Grommende tijgers of totale stilte🧐
Nou op zeker totale stilte! Tussen die twee dan hè.
VANTA schreef:
20-02-2021 11:18
'Doe maar even niet Jan, daar droog in van op.'

:biggrin:
Froezel schreef:
20-02-2021 10:29
Kun je niet zelf een keer een hyena nadoen, misschien schriktl hij en is het gelijk klaar met dat gegrom van hem.
Ik zou zo droog als de woestijn worden ervan.
Ik zou een bergmarmot adviseren. Google het geluid en je snapt waarom :lol:
mammezel schreef:
20-02-2021 10:18
Kun je hier even een geluidsfragment plaatsen, zodat we kunnen oordelen of het echt overdreven is?
Hahaha😂
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje79 schreef:
20-02-2021 11:50
Ik zou een bergmarmot adviseren. Google het geluid en je snapt waarom :lol:
Ik heb even geluisterd, maar dan denkt hij vast dat hij in het verkeerde gaatje is beland
Alle reacties Link kopieren
Daantje234 schreef:
20-02-2021 11:05
Omg, ik vind het knap dat je er niet om moet lachen tijdens de daad. Ik denk dat dit in zijn hoofd inderdaad leuk klinkt, maar in het echt nogal een misser is, haha.

Ik zit er even over te denken hoe je dit tactisch kan brengen, maar ik vind het echt een moeilijke. Ik zou denk ik benadrukken hoe fijn je de seks vind maar dat je merkt dat de tijgergeluiden (of hoe je het wilt noemen) best wel afleiden. Geen enkele man die dat wilt lijkt me.
Leg het buiten jezelf en zeg dat de buren geklaagd hebbenover geluidoverlast ;-)
óu sont les neiges d'antan

Hilarisch :rofl:
tigri schreef:
20-02-2021 11:07
OMG ik heb dat ook eens gehad! Ik vond het zoo awkward, ik heb nooit meer sex met hem gehad :nooo:
En daarop is deze ava geïnspireerd?
tigri schreef:
20-02-2021 11:16
Ja hier dacht ik ook aan. Vinger op zijn lippen en nee schudden. Het lijkt me minder kick in the balls als de boodschap overgebracht kan worden kan worden zonder het uit te spreken.
"Tigri" :rofl:
Ik kom niet meer bij :rofl:
Wat is er mis met tijgergeluiden? :-D

Maar nu serieus, daar kun je toch gewoon over praten?
Dat jullie het super leuk hebben, ook tussen de lakens, maar dat dat grommen van jou niet hoeft.
Alle reacties Link kopieren
ik zou vinger op zijn lippen leggen en zeggen: Sttt, mijn man ligt in de kamer hiernaast

maar ik ben wel Team Geluid,
Stilte tijdens de seks is echt vreselijk. Geen geluid, geen Aanmoediging, niet zeggen wat je lekker vind.
Hooguit een "ja" op het eind, zodat je weet, dat je de tissues kan pakken
lilalinda schreef:
20-02-2021 12:26
ik zou vinger op zijn lippen leggen en zeggen: Sttt, mijn man ligt in de kamer hiernaast

maar ik ben wel Team Geluid,
Stilte tijdens de seks is echt vreselijk. Geen geluid, geen Aanmoediging, niet zeggen wat je lekker vind.
Hooguit een "ja" op het eind, zodat je weet, dat je de tissues kan pakken
Stel dat dat ook niet gebeurt, dat lig je allebei maar wat te wachten. 😀
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
20-02-2021 11:06
Ik hou gewoon niet van overdreven hard kreunende vrouwen, ze hoeft van mij niet helemaal stil te zijn maar het hoeft ook weer niet zo hard dat de buren haar horen. Zelf maak ik ook geen geluid ofzo.
Er zit een wereld van verschil tussen overdreven hard en wat geluid hè.
Bij mij hoeven de buren het ook niet te horen, hoewel het géén ramp is als dat wel gebeurt. Alles beter dan stille seks.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden had ik, wonende in een redelijk gehorig appartement, een hoogzwangere buurvrouw. Op een nacht hoorde ik verschrikkelijke bevallingsgeluiden, urenlang gekreun en geschreeuw. De volgende ochtend kwam ik mijn nog steeds hoogzwangere buurvrouw tegen, dus ik reageerde verbaasd dat ik dacht dat ze die nacht bevallen was. Bleek dus dat een andere buurman een nieuw vriendinnetje had, waarvan we nog een paar keer hebben mogen meegenieten voor iemand de moed had om hem te informeren over de overlast :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dit topic aan het voorlezen aan mn man :biggrin: .
Normaal lees ik niks voor maar ik zit zo hard te lachen dat hij nieuwsgierig werd.
De bergmarmot is vreselijk.

Ik vind de tip vingers op zijn lippen leggen nog het meest subtiel. Shhhhhh en heel zwoel kijken.
Ik zou "kappen nou!!!!" bleren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex gaf echt geen kik. Er kwam 0,0 geluid af en dat is ook niet leuk. Je vraagt je constant af of hij er wel van geniet. Met klaarkomen was er ook geen zuchtje geluid. Heb het hier toen wel met hem over gehad. Het heeft alleen niets opgebracht het bleef stil.

Maar ee grommende tijger lijkt mij ook niets. Ik moet er wel een beetje om lachen sorry. Ik heb een idee hoe dat gaat. Ik zou het dus wel in een gesprek er over hebben anders blijft er irritaties.
Blijf in jezelf geloven !
mammezel schreef:
20-02-2021 10:18
Kun je hier even een geluidsfragment plaatsen, zodat we kunnen oordelen of het echt overdreven is?
Eens, hoe kun je hier nu iets over zeggen.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
20-02-2021 10:18
Kun je hier even een geluidsfragment plaatsen, zodat we kunnen oordelen of het echt overdreven is?
:rofl:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk houdt hij van primal. Ik zou gewoon aangeven dat je het niet opwindend vindt.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 20-02-2021 13:47
2.13% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Goor
poep
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen inderdaad. Ik zou dat in ieder geval zo snel mogelijk doen. Het is voor hem natuurlijk een beetje ongemakkelijk, en de wetenschap dat je dat 5 keer hebt gedaan terwijl iemand dat niet zo geil vond is nog altijd beter dan dat je het 500 keer hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in lachen uitbarsten. Ook niet ideaal.

‘Shhh’ vind ik nogal denigrerend. Ik maak een beetje geluid en dat hoort er bij. Ooit een man gehad die steeds ‘shhh’ zei en met hem ben ik snel mee gestopt. (Ik schreeuw de buurt niet bij elkaar.)

Ik zou ‘t bespreken. Beetje luchtig. ‘Ohjee, straks komt de tijger weer in je los.’ ‘Ha, daar is de tijger.’ ‘Kun je de tijger nu in z’n kooi laten?’
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven