Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 19:53:

[...]





Blijkbaar is zijn vriendin veel op zakenreis, ik moet zeggen het komt idd wel erg ongeloofwaardig over. Maar goed mocht die vriendin wel bestaan dan is het echt heel sneu voor haarHEt is wel waar.... maar dus binnenkort niet meer. Wat dan is wel de vraag.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 19:52:

[...]





Waarom in godsnaam, niemand heeft er toch last van verder.Daar zijn dan denk ik de meningen over verdeeld
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 19:52:

[...]





Waarom in godsnaam, niemand heeft er toch last van verder.Behalve dit forum dan.
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 19:53:

[...]





Blijkbaar is zijn vriendin veel op zakenreis, ik moet zeggen het komt idd wel erg ongeloofwaardig over. Maar goed mocht die vriendin wel bestaan dan is het echt heel sneu voor haar

Veel op zakenreis zou kunnen. Ik ben ook wel elke maand of elke twee maanden een paar dagen in het buitenland voor conferenties of seminaars. Dus dat zou nog kunnen.



Ik twijfel wel over de vriendin vanwege het feit dat ze het zou kunnen uithouden met hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 19:54:

[...]





HEt is wel waar.... maar dus binnenkort niet meer. Wat dan is wel de vraag.Ja wat dan he? Zou daar maar is goed over gaan nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 19:52:

[...]





Waarom in godsnaam, niemand heeft er toch last van verder.Wat dacht je van die vrouwen die je met je gedrag op zijn best van hun waardigheid ontdoet. Op zijn slechts moet jet therapeut maar uitleggen....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 19:55:

[...]



Veel op zakenreis zou kunnen. Ik ben ook wel elke maand of elke twee maanden een paar dagen in het buitenland voor conferenties of seminaars. Dus dat zou nog kunnen.



Ik twijfel wel over de vriendin vanwege het feit dat ze het zou kunnen uithouden met hem.Ik geloof ook wel dat er genoeg vrouwen op zakerreis gaan maar ik geloof niet dat iemand die zo slim is en het zo ver geschopt heeft dat ze op zakenreis mag bij een type als TO blijft.
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 19:57:

[...]





Ik geloof ook wel dat er genoeg vrouwen op zakerreis gaan maar ik geloof niet dat iemand die zo slim is en het zo ver geschopt heeft dat ze op zakenreis mag bij een type als TO blijft.Daar heb je een punt.
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 19:55:

[...]



Ik twijfel wel over de vriendin vanwege het feit dat ze het zou kunnen uithouden met hem.In het echte leven is het een geweldige man. Heus wel.
quote:doemijdiemaardan schreef op 15 april 2017 @ 19:59:

[...]



In het echte leven is het een geweldige man. Heus wel. Nu is deze smiley gepast.
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 20:00:

[...]



Nu is deze smiley gepast. Nu pas??
quote:doemijdiemaardan schreef op 15 april 2017 @ 20:01:

[...]



Nu pas??Nee niet nu pas. Op napraat en het modtopic hadden we ooit een discussie over de kots smiley. Dus wanneer die gepast was. Hier is die smiley zeker gepast.
Ah zo... helder
Alle reacties Link kopieren
Ga je duistere en zwartste seksuele kanten alsjeblieft op een ander forum etaleren. Niet op een overwegend vrouwen forum!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 15 april 2017 @ 20:07:

Ga je duistere en zwartste seksuele kanten alsjeblieft op een ander forum etaleren. Niet op een overwegend vrouwen forum!Als de mannen er hier al ziek van worden, denk ik dat hij ze beter voor zichzelf kan houden.
Rim je die hoertjes ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 20:07:

[...]



Als de mannen er hier al ziek van worden, denk ik dat hij ze beter voor zichzelf kan houden.Daar heb je een punt.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dus je wordt elke dag klaargepijpt en een keer of 4 per week gerimd. Sorry, maar je wordt steeds ongeloofwaardiger.



En nee heb het topic niet helemaal gelezen, ik heb wel wat beters te doen.
Ik vind een man rimmen geil, vind dat iets heel onderdanigs (ben sub)
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 20:11:

Dus je wordt elke dag klaargepijpt en een keer of 4 per week gerimd. Sorry, maar je wordt steeds ongeloofwaardiger.

Kom op, als jij zo'n pareltje van een vent had, zou je ook niets liever doen dan de hele dag met je hoofd in zijn boxer zitten. En maar géven...
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 20:11:

Dus je wordt elke dag klaargepijpt en een keer of 4 per week gerimd. Sorry, maar je wordt steeds ongeloofwaardiger.



En nee heb het topic niet helemaal gelezen, ik heb wel wat beters te doen.Wees blij, er staan wat ranzige details in die je liever ook echt niet wil lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 15 april 2017 @ 20:16:

[...]



Kom op, als jij zo'n pareltje van een vent had, zou je ook niets liever doen dan de hele dag met je hoofd in zijn boxer zitten. En maar géven...Nou, het water staat aan mijn lippen (je mag zelf kiezen welke).
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 19:51:

[...]





Mijn vriendin daarentegen heeft dan weer geen moeite met hoe ik met de prostituees omging (verleden tijd, want ze weet niet dat ik het nog steeds doe). Ze zei dat zij nog wel wat steviger met ze om was gegaan.







Tuurlijk joh. Jeetje mensen dat jullie nog steeds zo happen op deze overduidelijke troll. Hij opent steeds een topic om het binnen no time weer over zn hoerenbezoekjes te hebben en iedereen op de kast te jagen.



De geloofwaardigheid is al topics geleden verdwenen.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 20:11:

Dus je wordt elke dag klaargepijpt en een keer of 4 per week gerimd. Sorry, maar je wordt steeds ongeloofwaardiger.



En nee heb het topic niet helemaal gelezen, ik heb wel wat beters te doen.







quote:doemijdiemaardan schreef op 15 april 2017 @ 20:16:

[...]



Kom op, als jij zo'n pareltje van een vent had, zou je ook niets liever doen dan de hele dag met je hoofd in zijn boxer zitten. En maar géven...







TO heeft gewoon een rijke fantasie. Hij schept graag op over zijn denkbeeldige relatie en -in zijn hoofd- ideale niet bestaande vriendin. De realiteit is dat prostituees hem blijkbaar niet eens kunnen en/of willen bevredigen.
To komt alleen klaar door pijpen. Dus hij kan niet eens komen door penetratie. Volgens zijn andere topics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven