Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 15 april 2017 @ 19:57:

[...]





Wat dacht je van die vrouwen die je met je gedrag op zijn best van hun waardigheid ontdoet. Op zijn slechts moet jet therapeut maar uitleggen....Ik betaal geld om met ze te neuken. Hoeveel waardigheid geeft dat? Ik maak het niet mooier dan het is.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 15 april 2017 @ 20:09:

Rim je die hoertjes ook?Nee, lijkt me niet verstandig.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 20:11:

Dus je wordt elke dag klaargepijpt en een keer of 4 per week gerimd. Sorry, maar je wordt steeds ongeloofwaardiger.



En nee heb het topic niet helemaal gelezen, ik heb wel wat beters te doen.Als ze hier is, gebeurt dat ja. Maar ze is dus heel veel weg en dan ga ik naar de hoeren (en word dus niet klaargepijpt of gerimd)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 15 april 2017 @ 20:11:

Ik vind een man rimmen geil, vind dat iets heel onderdanigs (ben sub)Dit is de grootste reden dat mijn vriendin het geil vind (naast mijn extatische reactie).
-
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 15 april 2017 @ 20:23:

[...]









Tuurlijk joh. Jeetje mensen dat jullie nog steeds zo happen op deze overduidelijke troll. Hij opent steeds een topic om het binnen no time weer over zn hoerenbezoekjes te hebben en iedereen op de kast te jagen.



De geloofwaardigheid is al topics geleden verdwenen.Ik ben er niet over begonnnen...
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 20:57:

[...]





Dit is de grootste reden dat mijn vriendin het geil vind (naast mijn extatische reactie).Nu is je vriendin ook ineens een sub? Moet toch niet gekker worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 20:40:

To komt alleen klaar door pijpen. Dus hij kan niet eens komen door penetratie. Volgens zijn andere topics.Ik kom heel moeilijk klaar door penetratie. Sowieso lukt het alleen als ze strak is, mijn vriendin is niet zo strak dus het lukt bijna nooit. Bij de hoeren moet ik regelmatig naar een tweede dame om klaar te komen, maar dat lukt dan meestal wel.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 20:58:

[...]





Nu is je vriendin ook ineens een sub? Moet toch niet gekker wordenNiet een sub als in BDSM sub, maar ze vind het vaak wel lekker om submissief te zijn (en ik dus dominant).
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 20:58:

[...]





Nu is je vriendin ook ineens een sub? Moet toch niet gekker wordenHet is toch ook niet zo onlogisch met het vele pijpen en rimmen? Ze kickt erop om me te plezieren.
-
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 21:03:

Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.Ja vind ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 21:03:

[...]





Ja vind ik ookWat kan je niet geloven, dat iemand die zoveel pijpt en rimt submissief is?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 20:59:

[...]





Ik kom heel moeilijk klaar door penetratie. Sowieso lukt het alleen als ze strak is, mijn vriendin is niet zo strak dus het lukt bijna nooit. Bij de hoeren moet ik regelmatig naar een tweede dame om klaar te komen, maar dat lukt dan meestal wel.Met jouw " kleine dames arm " is toch iedereen strak ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 21:06:

[...]



Met jouw " kleine dames arm " is toch iedereen strak ?Nee, zeker niet. Tenminste, niet genoeg voor mij om klaar te komen. Er zit echt heel veel verschil in strakheid.
-
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 21:06:

[...]



Met jouw " kleine dames arm " is toch iedereen strak ?Het spreekt elkaar behoorlijk tegen ja
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 21:06:

[...]



Met jouw " kleine dames arm " is toch iedereen strak ?
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je toch niet zo groot geschapen als dat je zelf zegt.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 15 april 2017 @ 21:08:

[...]





Het spreekt elkaar behoorlijk tegen ja Alles is relatief, als ik een kleine had zou ik misschien nooit klaarkomen?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 15 april 2017 @ 21:09:

Dan ben je toch niet zo groot geschapen als dat je zelf zegt.



Dat snap ik dan weer niet. Geloof me, er zijn vagina's die niet "strak" genoeg zitten. Dat betekent niet dat ze niet "opgevuld" worden, maar de spieren zijn verslapt en geven me niet genoeg "grip".



Maar ook als een vrouw strak is, kan ik in principe zo lang neuken als ik wil. Ik moet me altijd forceren om zo klaar te komen.
-
Alle reacties Link kopieren
Zit allemaal tussen je oren.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 21:03:

Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.Het is maar goed dat ik niet alles vertel wat mijn vriendin en ik seksueel hebben meegemaakt (voor dat we elkaar ontmoeten), want dan zou je er echt helemaal niets van geloven. Laten we zeggen dat we door onze gemeenschappelijke "obsessie" nogal wat aparte situaties hebben meegemaakt.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:06:

[...]





Nee, zeker niet. Tenminste, niet genoeg voor mij om klaar te komen. Er zit echt heel veel verschil in strakheid.Is je vriendin misschien beter ( groter en dikker ) gewend ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 15 april 2017 @ 21:12:

Zit allemaal tussen je oren.Ja en nee. Als ik meer relaxed ben, dan kan ik sneller klaarkomen. Maar met sommige hoeren kan ik toch vrij snel klaarkomen, ik voel gewoon veel en veel meer dan bij mijn vriendin in die gevallen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 21:14:

[...]



Is je vriendin misschien beter ( groter en dikker ) gewend ?Nee. Ze heeft vrijwel nooit groter gehad en ze heeft erg veel ervaring. Ze is heel erg blij met de mijne.
-
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gedaan na 20 jaar huwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven