Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:05:

[...]





Wat kan je niet geloven, dat iemand die zoveel pijpt en rimt submissief is?Gewoon jou hele verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:OleCohen schreef op 15 april 2017 @ 21:16:

Nog nooit gedaan na 20 jaar huwelijk.Maar zou jij of je man het willen?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 21:16:

[...]





Gewoon jou hele verhaalTja ik kan het me voorstellen, ik kan ook niet geloven dat ik zo iemand als mijn vriendin heb gevonden. Ik dacht dat ik met mijn hyperseksualiteit voor altijd single zou blijven.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:18:

[...]





Tja ik kan het me voorstellen, ik kan ook niet geloven dat ik zo iemand als mijn vriendin heb gevonden. Ik dacht dat ik met mijn hyperseksualiteit voor altijd single zou blijven.Ze kent je in ieder geval niet zoals je jezelf hier profileert, want dan was ze waarschijnlijk weg geweest.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:18:

[...]





Tja ik kan het me voorstellen, ik kan ook niet geloven dat ik zo iemand als mijn vriendin heb gevonden. Ik dacht dat ik met mijn hyperseksualiteit voor altijd single zou blijven.Nou fijn dat jullie elkaar gevonden hebben, maar waarom die je dan zo moeilijk over dat je niet meer naar de hoeren kan als je vriendin altijd thuis is? Ze is toch zo ruimdenkend?
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 15 april 2017 @ 21:19:

[...]



Ze kent je in ieder geval niet zoals je jezelf hier profileert, want dan was ze waarschijnlijk weg geweest.Dat zou kunnen ja, maar nogmaals, dit is maar een stukje van wie ik ben. En ik probeer het niet mooier te maken dan het is, wat de meesten wel zouden doen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 21:20:

[...]





Nou fijn dat jullie elkaar gevonden hebben, maar waarom die je dan zo moeilijk over dat je niet meer naar de hoeren kan als je vriendin altijd thuis is? Ze is toch zo ruimdenkend?Tja, ik ben gewoon bang dat alleen seks met haar op een gegeven moment niet genoeg voor me is. Seks met haar is 100x beter dan met een hoer, maar ja, wat gebeurd er na een jaar alleen seks met haar? Ik heb dat nog nooit gedaan.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:22:

[...]





Tja, ik ben gewoon bang dat alleen seks met haar op een gegeven moment niet genoeg voor me is. Seks met haar is 100x beter dan met een hoer, maar ja, wat gebeurd er na een jaar alleen seks met haar? Ik heb dat nog nooit gedaan.Je begrijpt mij verkeerd, waarom ga je niet gewoon naar de hoeren. Je vriendin is toch zo ruimdenkend, moet vast geen probleem zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 21:26:

[...]





Je begrijpt mij verkeerd, waarom ga je niet gewoon naar de hoeren. Je vriendin is toch zo ruimdenkend, moet vast geen probleem zijnNee, dat wil ze absoluut niet.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:26:

[...]





Nee, dat wil ze absoluut niet.Nou leuke vriend ben jij dan als je dan alsnog wel naar de hoeren gaat als jou vriendinnetje aan het werk is in het buitenland.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:26:

[...]





Nee, dat wil ze absoluut niet.Huh, maar je deed toch alles voor je vriendin? Niet naar de hoeren gaan, omdat je vriendin dat niet wilt, valt daar niet onder?
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 21:21:

[...]





Dat zou kunnen ja, maar nogmaals, dit is maar een stukje van wie ik ben. En ik probeer het niet mooier te maken dan het is, wat de meesten wel zouden doen.Dus je verdient eigenlijk een applaus?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een déjà vu...
Als dit allemaal waar is, vind ik je een ontzettende loserT.

Als het niet waar is (wat ik, iig deels, absoluut meer voor de hand vind liggen) ook trouwens.



Succes nog verder met je sprookjestopic.
Ja, een flinke loser is het sowieso.



Tot voor kort had je me tuk TO maar nu trap ik er niet meer in.
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 20:17:

[...]





Wees blij, er staan wat ranzige details in die je liever ook echt niet wil lezenErgens krijg ik nu toch de neiging om het te gaan lezen
Niet doen! Je krijgt spijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 21:38:

[...]





Ergens krijg ik nu toch de neiging om het te gaan lezen Niet doen hoor, je krijg echt spijt, iets wat je gelezen hebt kan je niet meer ongelezen hebben. En in dit geval kan je het beter ongelezen laten
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:58:

[...]





Ja als in "niet echt man" zoals homo's werden gezien. In ieder geval: Mietje was een aanval op mij, als ik er op reageaar ben ik nog niet degene die iedereen aanvalt.



Neem me niet kwalijk voor het quoten van een post van zoveel pagina's terug, maar er moet mij iets van het hart.



Een homo vind ik meer man als dat jij op mij overkomt. Ik zou zelfs niet weten waarom een heteroman meer man is als een homoman. Ik heb nooit ook maar 1 gedachte gehad dat een homo minder man zou zijn. Maar jou zou ik nou niet direct beschrijven als een "echte man".

Ik vind je maar een triest figuur, afgaand op al je topics en je posts. Gewoon een gefrustreerd mannetje met een klein lulletje

Ach wat geeft het, jij hebt lol met je topics en de commotie die hier ontstaat, wij hebben op onze beurt ons lolletje ook weer gehad.
O jongens ik zit al op pagina 4, waar moet ik stoppen
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 21:47:

O jongens ik zit al op pagina 4, waar moet ik stoppen

Je luistert toch niet

Zeg niet dat we je niet hebben gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 21:47:

O jongens ik zit al op pagina 4, waar moet ik stoppen Haha lees maar gewoon door, ben wel benieuwd naar je reactie of hoe misselijk je er van wordt
Alle reacties Link kopieren
Kots gewoon
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janeewaarom schreef op 15 april 2017 @ 21:55:

Kots gewoon Ja smerig he
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 15 april 2017 @ 21:31:

[...]





Huh, maar je deed toch alles voor je vriendin? Niet naar de hoeren gaan, omdat je vriendin dat niet wilt, valt daar niet onder?Um, ja, alles behalve dat eigenlijk...
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven