Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Het is wel een goede manier om E. coli op de lopen
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:30:

[...]





Ik ben zelf een man en hetero ja. Inderdaad, ik was een beetje vooringenomen op hetero sex. Voel je vrij om als lesbo/homo te antwoorden.Ik ben aseksueel
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:32:

Het is wel een goede manier om e. coli op de lopenOnder andere, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 16:32:

[...]



Ik ben aseksueelDan zal rimmen wel vrij afstotend klinken voor je.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:33:

[...]





Dan zal rimmen wel vrij afstotend klinken voor je.Deze hele pijler, de enige waar jij rond hangt, stoot me af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gatverdamme
...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 16:34:

[...]



Deze hele pijler, de enige waar jij rond hangt, stoot me af.Misschien kan je hier dan beter niet rondhangen en onze tijd verdoen? Doei!
-
Alle reacties Link kopieren
Rammen, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:35:

[...]



Misschien kan je hier dan beter niet rondhangen en onze tijd verdoen? Doei!Openbaar forum, he. Dat jij een topic opent maakt jou nog geen moderator.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:32:

[...]





Het lijkt me een beetje overdreven om te zeggen dat doggy style of pijpen nog taboe is in 2017... maar plassex en rimmen lijkt me toch wel een redelijk taboe nog? Lijkt er iig wel op, 50% heeft het iig nog nooit gedaan (dat lijkt me wel anders dan met doggy of pijpen)



Is iets taboe omdat weinig mensen het gedaan hebben? Nee toch? Dat is nogal een gekke conclusie. Om even een heel ander voorbeeld te geven: Er zijn niet veel mensen die een ander persoon vermoord hebben, toch is iemand vermoorden niet echt een taboe.

Ik denk namelijk dat er gewoon minder mensen zijn die van anaal houden. Tsja, als je niet van anaal houdt dan is trimmen ook niet echt lekker. Dat heeft dan niks met het taboe te maken.

Het zou een andere kwestie zijn wanneer veel mensen het wel geil vinden, maar dat niet durven toe te geven. Vanuit persoonlijke ervaringen, was het altijd een goed te bespreken onderwerp. Wel iets waar ik het liever van te voren over heb. Ik zou het bijvoorbeeld niet op prijs stellen als mijn sekspartner plots mijn anus begint te likken, een vraag of ik dat lekker vind, wordt wel op prijs gesteld. Maar in al mijn relaties kon ik het er vrij over hebben. Ook de vraag of de man het al dan niet geil vond, werd niet verbaasd ontvangen. Maar goed, dat zijn natuurlijk alleen maar persoonlijke ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:35:

[...]



Misschien kan je hier dan beter niet rondhangen en onze tijd verdoen? Doei!Dat gevoel heb ik nou bij jou.
Wat een nare reacties allemaal. Ik ben juist enorm blij dat TO dit enorme maatschappelijke probleem eindelijk eens aan de orde stelt.



Ik stel voor dat we ons allemaal verzamelen op het Binnenhof, op 29 april om 11.00, om onze stemmen te laten horen. En ik heb ook al een spandoek gemaakt: BAAS IN EIGEN AARS.
Het is dus alweer begonnen. To waarom open jij topics om vervolgens forummers persoonlijk aan te vallen op hun keuzes?
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:35:

[...]



Misschien kan je hier dan beter niet rondhangen en onze tijd verdoen? Doei!



Oh je gaat weg?



Mietje.
Mijn poepert is om mee te poepen en die van mijn vriend ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 15 april 2017 @ 16:37:

[...]





Is iets taboe omdat weinig mensen het gedaan hebben? Nee toch? Dat is nogal een gekke conclusie. Om even een heel ander voorbeeld te geven: Er zijn niet veel mensen die een ander persoon vermoord hebben, toch is iemand vermoorden niet echt een taboe.

Ik denk namelijk dat er gewoon minder mensen zijn die van anaal houden. Tsja, als je niet van anaal houdt dan is trimmen ook niet echt lekker. Dat heeft dan niks met het taboe te maken.

Het zou een andere kwestie zijn wanneer veel mensen het wel geil vinden, maar dat niet durven toe te geven. Vanuit persoonlijke ervaringen, was het altijd een goed te bespreken onderwerp. Wel iets waar ik het liever van te voren over heb. Ik zou het bijvoorbeeld niet op prijs stellen als mijn sekspartner plots mijn anus begint te likken, een vraag of ik dat lekker vind, wordt wel op prijs gesteld. Maar in al mijn relaties kon ik het er vrij over hebben. Ook de vraag of de man het al dan niet geil vond, werd niet verbaasd ontvangen. Maar goed, dat zijn natuurlijk alleen maar persoonlijke ervaringen.Ik denk dus dat laatse. In ieder geval heb ik tot een paar jaar geleden dit nooit durven vragen. Ik denk juist dat het helemaal niet een goed te bespreken onderwerp is en dat veel mannen dit niet durven te vragen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Elle1976 schreef op 15 april 2017 @ 16:38:

[...]



Dat gevoel heb ik nou bij jou.Je hoeft mijn topics niet te lezen, liever. Dag!
-
quote:snug schreef op 15 april 2017 @ 16:25:

Wat nou als je aan de dunne bent?Dan hoef je niet te kauwen.
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:42:

[...]





Je hoeft mijn topics niet te lezen, liever. Dag!Ik zwaai je alvast uit
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lady_Voldemort schreef op 15 april 2017 @ 16:38:

Wat een nare reacties allemaal. Ik ben juist enorm blij dat TO dit enorme maatschappelijke probleem eindelijk eens aan de orde stelt.



Ik stel voor dat we ons allemaal verzamelen op het Binnenhof, op 29 april om 11.00, om onze stemmen te laten horen. En ik heb ook al een spandoek gemaakt: BAAS IN EIGEN AARS.[/quot

En 'VAN RIMMEN GAAT JE ANUS GLIMMEN'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:39:

Het is dus alweer begonnen. To waarom open jij topics om vervolgens forummers persoonlijk aan te vallen op hun keuzes?Zij vertelt dat ze asexueel is. Ik probeer me in haar te verplaatsen door te zeggen dat dit onderwerp voor haar wel erg onsmakelijk moet zijn. Zij antwoord dat zij zich totaal niet kan vinden in dit gedeelte van het forum en spreekt me erop aan dat ik hier altijd rondhang. Daarom antwoordde ik dat ze misschien hier niet moet rondhangen als ze alles met seks niet interessant vind? En mag ik misschien zelf wel rondhangen waar ik wil?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:39:

Het is dus alweer begonnen. To waarom open jij topics om vervolgens forummers persoonlijk aan te vallen op hun keuzes?Wie heb ik eigenlijk aangevallen op haar keuze?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2017 @ 16:39:

[...]





Oh je gaat weg?



Mietje.Ik blijf nog even, homofoobje!
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:39:

Het is dus alweer begonnen. To waarom open jij topics om vervolgens forummers persoonlijk aan te vallen op hun keuzes?
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven