Mannen, welk standje helpt je over het randje?

24-04-2018 11:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vraag is, in welk standje kun jij (of kan jouw vriend/man) klaarkomen? Laten we hiervoor de antwoorden "makkelijk", "lastiger" en "niet" gebruiken.

Ik trap af:

Missionaris - makkelijk
Op z'n hondjes - lastiger
Vrouw bovenop - makkelijk
Staand achterlangs - niet
Op je zij liggend - makkelijk
Pijpen - niet
Pijpen en aftrekken - makkelijk
69 - lastiger
Zo te lezen ben je al aardig aan het aftakelen primaat

met m'n 50e jaartje op de teller heb ik echt nergens moeite mee, ik kan in alle standjes met gemak.
Paulapaula schreef:
24-04-2018 12:34
Het ligt er aan met wie of wat je het doet.

Met een sexgod(in) : alle standjes

Met een koelkast : geen

Mwoah... :A:
Maud27 schreef:
24-04-2018 12:21
Eerder sneu topic.
Jammer dat je het een sneu topic vindt. Voor mij is het gewoon oprechte interesse en de sekspijler op dit forum is er een prima plek voor.
Zo lees ik dat ouwewijsneus in elke positie tot een orgasme kan komen. Hij koppelt dat aan leeftijd en aftakeling, maar het boeiende is dat het bij mij al sinds jonge leeftijd niet op elke manier mogelijk is.

Als vrouw is het ook niet altijd mogelijk om in elke positie klaar te komen, vaak vaginaal al helemaal niet zonder verdere stimulering van de clitoris of het gebied eromheen. Dus dat het voor (sommige?) mannen ook niet in elke positie even makkelijk is, leek mij logisch.
Tot nu toe helaas te weinig serieuze reacties om een beter beeld te kunnen vormen van welke standjes als 'lastig' ervaren worden voor een climax.
Primaat_ schreef:
24-04-2018 13:32
Jammer dat je het een sneu topic vindt. Voor mij is het gewoon oprechte interesse en de sekspijler op dit forum is er een prima plek voor.
Zo lees ik dat ouwewijsneus in elke positie tot een orgasme kan komen. Hij koppelt dat aan leeftijd en aftakeling, maar het boeiende is dat het bij mij al sinds jonge leeftijd niet op elke manier mogelijk is.

Als vrouw is het ook niet altijd mogelijk om in elke positie klaar te komen, vaak vaginaal al helemaal niet zonder verdere stimulering van de clitoris of het gebied eromheen. Dus dat het voor (sommige?) mannen ook niet in elke positie even makkelijk is, leek mij logisch.
Tot nu toe helaas te weinig serieuze reacties om een beter beeld te kunnen vormen van welke standjes als 'lastig' ervaren worden voor een climax.
Misschien is geen enkele reactie bevredigend voor jou.
better an oops than a what if
myrtha schreef:
24-04-2018 11:47
Wat gebeurt er als een man niet klaarkomt? Krijgt hij dan echt blauwe ballen? Is het schadelijk? Moet ik hier een nieuw topic voor openen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Epididymale_hypertensie

Schadelijk, goede vraag, in hoeverre is pijn schadelijk? (Dit terwijl het lichaam dus pijnprikkels geeft wanneer het beschadigd is of dreigt te raken.)

Standje doet er niet toe, mindset doet er toe. Ik kan een orgasme krijgen door de juiste gedachten/mindset waarbij fysieke stimulatie natuurlijk wel heel erg aan kan bijdragen evenals audio/visuele stimulatie om de mindset te verkrijgen.

Oftewel, het beeld van een vrouw die zichtbaar & hoorbaar geniet wanneer ik met haar bezig ben is veel stimulerender dan een vrouw die er maar ongeïnteresseerd bijligt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Primaat_ schreef:
24-04-2018 13:32

Mijn reactie was wel serieus. Maar ik denk dat je hier misschien minder antwoorden krijgt over hoe mannen klaarkomen ervaren omdat hier toch vooral vrouwen zitten. Is er geen mannelijk equivalent van het Vivaforum?
chocolol schreef:
24-04-2018 15:35
Mijn reactie was wel serieus. Maar ik denk dat je hier misschien minder antwoorden krijgt over hoe mannen klaarkomen ervaren omdat hier toch vooral vrouwen zitten. Is er geen mannelijk equivalent van het Vivaforum?
Dankjewel daarvoor. Ik vond dat interessant om te horen. Blijkbaar maakt het voor hem niet uit welk standje het is.
Hier zitten natuurlijk voornamelijk vrouwen, maar aangezien zij hun seksleven voornamelijk met mannen delen, lijkt het me toch een aardig onderwerp :-) .
chocolol schreef:
24-04-2018 11:41
Mijn vriend kan in elk standje wel klaarkomen. Is dat bij de meesten niet zo?
Bij mij in elk geval wel hoor! De werkelijke kunst zit hem in de climax perfect te beheersen om zolang mogelijk genot te beleven.
Charles_Gentle28 schreef:
24-04-2018 19:37
Bij mij in elk geval wel hoor! De werkelijke kunst zit hem in de climax perfect te beheersen om zolang mogelijk genot te beleven.

Ik heb liever dat we redelijk tegelijk komen dan dat mijn vriend daarna allemaal nog gaat rekken.
Een gezamenlijk orgasme is inderdaad heel fijn. Dat betekent ook dat jij redelijk snel klaarkomt waarschijnlijk...
Ik vermaak me kostelijk hier op dit forum (als man), wat een onderwerpen....
De topicstarter snap ik alleen niet, bijv. met pijpen niet klaarkomen en 69 lastiger?! Misschien de vierde keer.....Anyway, waar is anaal eigenlijk?
Niets mooiers dan een vrouw in extase
RikM schreef:
24-04-2018 12:55
Mwoah... :A:
Dus jij kan makkelijk komen als jij je het met een koelkast doet .

Dan niet in het vriesvak stoppen , dat lijkt mij een partykiller .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven