Mijn man begint oud te worden.

29-10-2019 17:27 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik schelen redelijk wat in leeftijd.
Dat was nooit een probleem, op geen enkel vlak, maar de laatste tijd begin ik toch dingetjes te merken. Terwijl we al ruim 25 jaar gelukkig samen zijn.

Ik ben behoorlijk met mijn uiterlijk bezig, ik was dit altijd al. Ik zie er goed uit, dat weet ik, en dat is ook een van de redenen dat mijn man op mij gevallen is.
Mijn man was vroeger een leuke man om te zien, werd knapper naarmate hij ouder werd en nu hij de 50 gepasseerd is begin ik hem ouwelijk te vinden.
Wat hij eigenlijk niet eens is vergeleken met zijn omgeving. Maar dat is wat IK vind.

Hij begint een beetje een buikje te krijgen (die ik waarschijnlijk alleen zie) zijn haar wordt dunner op zijn kruin, hij begint een grijzige baard te krijgen en zijn lachrimpeltjes staan nu permanent in zijn gezicht.
Terwijl ik er zelf alleen maar jonger uit ben gaan zien de afgelopen 5-10 jaar.

Ik merk ineens dat het me tijdens de seks gaat tegenstaan dat hij ouder begint te worden en begint te tekenen. Ik voel me niet meer zo heel erg seksueel tot hem aangetrokken (en hij wel heel erg tot mij)
Met zijn libido is niks mis, maar met de mijne daarentegen wel. En dat heeft eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, meer met zijn uiterlijk te maken dan mij lief is.
Ik hou met heel mijn hart van hem maar ik merk dat ik steeds meer begin te fantaseren over jongere mannen. Knappe, strakke en frisse mannen.
Nu zou ik mijn man voor geen goed in willen ruilen en is onze relatie, hand op mijn hart, heel erg goed. Maar de seks begint wel echt een dingetje te worden.

En ja ik heb het hier uitvoerig met hem over gehad. Maar ja hij kan er zelf ook niet veel aan doen dat de tand des tijds aan hem begint te vreten en dat ik daar vervolgens last van heb in bed. Ik voel me dan ook oprecht schuldig naar hem toe. Ik vind mezelf echt niet geweldig, integendeel. Ik baal hier dan ook echt van. Ik wil dit helemaal niet voelen. Want dat verdient hij niet...

Wat ik met dit topic wil? Ik weet het eigenlijk niet. Van me afschrijven I guess?
anoniem_389641 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 17:35
3.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
29-10-2019 19:46
Die TO, en dan te bedenken dat het alleen nog maar erger wordt:

1. Dat buikje wordt een echte pens
2. Die rimpeltjes worden groeven
3. Dat kale kruintje wordt een echte biljartbal
4. Terwijl de haren in zijn neus en oren vermenigvuldigen
5. Zijn pik hard krijgen en houden wordt een enorme onderneming
6. Alle spieren worden steeds kleiner
7. Terwijl zijn prostaat steeds groter wordt en zijn blaas in de weg gaat zitten
8. Zijn ogen worden minder dus die schoonheid van je ziet ie toch niet meer zo
scherp
9. En hoewel zijn oren ook groter worden, gaat ie steeds minder horen

Dus TO ??????? Run, baby run
Ik rol hier bijna van de bank van het lachen :rofl:
yourlocalhero schreef:
29-10-2019 19:54
Ik rol hier bijna van de bank van het lachen :rofl:
Tja, als je dit topic niet met humor benadert, is het eigenlijk best wel triest. Zie over 5 jaar al het volgende topic van TO:

"Mijn man, de mummy"
lila01 schreef:
29-10-2019 18:51
En wat gebeurt er als jij in de overgang komt, je figuur verandert, je haar dunner wordt, je haar slapper? Gaat hij dan ook uitzien naar een jonger exemplaar? Ik vind het allemaal nogal oppervlakkig klinken.

Moet je als man eens proberen, om tegen je vrouw te zeggen dat je haar zo oud vindt geworden en dat je het er nog maar moeilijk op kunt. :cencored:

Ik snap echt niet hoe het in je opkomt om zoiets "uitvoerig" met je partner te gaan bespreken. Wat moet hij doen dan, minder oud worden?
Willen de vrouwen meer of minder oud ??? :-)

Dan gaan we dat regelen
[quote=Peponi post_id=30556521 time=1572368891 user_id=387659
Ik vind het samen oud worden een enorm mooi proces, alle scherpe randjes zijn er bij ons beiden af, we hebben samen de rust gevonden en in dat proces ook elkaar. Ik heb dingen van hem overgenomen, hij van mij. Als ik denk ‘ik moet hem even bellen’ gaat mijn telefoon en is hij het. En andersom. Als ik iets zie en wat wil zeggen zeggen we tegelijkertijd hetzelfde en dus even een ‘boks’. Door diep en hoog gegaan. Vrienden en familie ‘weggebracht’. Zorg voor schoonmoeder. Het gaat allemaal zo makkelijk nu. Hij is een rots. Ik vind hem nog steeds bloedmooi en hij mij. Ik kan echt genieten als we samen op de bank zitten te niksen, samen gewoon stil kunnen zijn. En in zijn groene ogen onder die lange wimpers zie ik nog steeds die jonge kerel van toen.

Ik hoop dat we ooit samen ergens eindigen in een rollator en dan nog steeds lol hebben met elkaar. We hebben geen kinderen, maar hij ‘is’ mijn gezin. Mijn leven. Mijn alles. Samen oud mogen worden. Elkaar oud zien worden. Een zegen is het in mijn ogen.
[/quote]

Hier spreekt zo veel liefde uit! Zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
Lekker gaan Swingen kun jij je LoL op en die man van je plukt er ook nog de Vruchten van.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, oppervlakkig wezen of niet, er is natuurlijk wel een probleempje. Los van buiken en oud worden vindt je je man gewoon niet meer zo seksueel aantrekkelijk en hij jou wel, dat is best rot natuurlijk. Ik heb overigens nog niet van je gelezen wat je man ervan vindt dat je hem lijflijk niet meer zo blieft.

Net als bij elk seksueel onaantrekkelijks- probleem is ook hier de oplossing simpel.
Acceptatie.
Open relatie
vreemd gaan of uit elkaar gaan.

Meer smaken zijn er niet.
...
tanteslankie schreef:
29-10-2019 19:33
Ik mag toch hopen dat er na 25 jaar samen wat meer diepgang in je relatie zit dat alleen een natte kut. Wat een armoe zeg.
Diepgang my ass.
Een volwaardige liefdesrelatie hoef je je seksleven niet voor op te offeren.
Alle reacties Link kopieren
nouveauvague schreef:
29-10-2019 19:42
Ik begrijp wel dat je na 25 jaar samen niet meer zo opgewonden wordt van iemand. Het lichaam is nu eenmaal een aspect bij seks. Niet het enige, maar toch een aspect. Blijkbaar heeft iedereen hier zo’n fantastische relatie dat ze nog wekelijks in de kroonluchters hangen, maar volgens mij ligt dat iets genuanceerder. Ik vind de vraag van TO dus niet zo gek. Ze zegt ook niet dat ze dan maar op de buurman springt. Ze vraagt alleen wat ze met dit gevoel moet. Shoot her.
Ik weet niet hoe dat bij anderen werkt, hoor, maar ik krijg al 100 jaar niet spontaan een natte sammie als mijn man zijn sokken uittrekt op het randje van het bed. Lijkt me “ gewoon “ gewenning. Andersom zal ik hier ook iets beters uit de kast moeten trekken dan nieuwe lingerie of de afwas doen in mijn nakie.
Omdat je elkaar al 100 jaar in alle standen bloot hebt gezien.
Zelfs als ik ( nog ) een goddelijk lijf zou hebben zou dat gewoon zijn geworden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je zal er wat mee moeten, TO. Want je man gaat er niet jonger op worden en niet terug veranderen in die man van 30.
Je zal hem moeten gaan zien als de man die hij nu is, en niet die ooit was. Je vindt hem aantrekkelijk in zijn pak, zeg je. Zijn er nog andere momenten dat je hem aantrekkelijk vindt? Of als hij op een bepaalde manier naar je kijkt? Die lichtpuntjes moeten er toch nog wel zijn, lijkt me. Ga er eens naar op zoek!
Anders zou je echt moeten overwegen weg te gaan. 30 jaar tegen een lichaam aankijken dat je niks meer doet is voor jullie beiden geen doen. Dat gaat tussen jullie in staan.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-10-2019 20:53
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het heeft toch ook iets moois om samen oud te worden. Je weer toch hoe hij er vroeger uit zag? En nu is hij geen knappe jonge man meer maar een knappe oudere man. Als je geluk hebt worden jullie zelfs samen bejaard. Noem mij sentimenteel, maar ik vind dat dus verschrikkelijk romantisch, oude geliefden die elkaar kunnen blijven zien net zoals ze jong waren.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt eerlijk gezegd alsof jullie allebei nogal gefixeerd zijn op elkaars uiterlijk.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
darksideofthemoon- schreef:
29-10-2019 18:08
Nee niks wauw. Dat is gewoon niet waar hij op valt. Leeftijdsgenoten passen niet bij hem. Daar hebben we het best wel eens over.
Daar is toch niks mis mee?


Ik ben best wel zwaar allergisch voor dit soort mannen.. "Jong van geest" zeker.

Je hebt groot gelijk dat je zo'n soort kerel eens een keer goed inwrijft dat hij een lelijke ouwe kop heeft en dat de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten er stukken beter uit zien dan hij. Met z'n bierpens.
laduchesse schreef:
29-10-2019 20:31
Het heeft toch ook iets moois om samen oud te worden. .......

Samen oud worden wel, maar ouder worden samen met iemand die al oud is niet
Antoon69 schreef:
29-10-2019 20:36
Ik ben best wel zwaar allergisch voor dit soort mannen.. "Jong van geest" zeker.

Je hebt groot gelijk dat je zo'n soort kerel eens een keer goed inwrijft dat hij een lelijke ouwe kop heeft en dat de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten er stukken beter uit zien dan hij. Met z'n bierpens.
XD
TO ik zou me nog eens bedenken of jij die beste en mooiste versie van jezelf die je nu bent, nog wel aan dit figuur wil geven. Met zijn 'ik val niet op leeftijdsgenoten' @(
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-10-2019 20:36
Ik ben best wel zwaar allergisch voor dit soort mannen.. "Jong van geest" zeker.

Je hebt groot gelijk dat je zo'n soort kerel eens een keer goed inwrijft dat hij een lelijke ouwe kop heeft en dat de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten er stukken beter uit zien dan hij. Met z'n bierpens.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik begrijp het toch niet helemaal. Laatst schreef je dat je sapioseksueel bent, dat uiterlijk voor jou helemaal niet belangrijk is, maar wel dat iemand heel erg intelligent is.

Waarom stoor je je nu dan ineens aan dat buikje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Antoon69 schreef:
29-10-2019 20:44
TO ik zou me nog eens bedenken of jij die beste en mooiste versie van jezelf die je nu bent, nog wel aan dit figuur wil geven. Met zijn 'ik val niet op leeftijdsgenoten' @(
Men!
Dat stukje had ik nog niet gelezen waar to dat schreef.
Lijkt me typisch een man die een vrouw afschrijft zodra ze in het verval begint te raken en nu overkomt hem precies hetzelfde.
Mooi. :-D
Heeft karma ook weer zijn werk gedaan.

Case closed.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-10-2019 20:47
Maar ik begrijp het toch niet helemaal. Laatst schreef je dat je sapioseksueel bent, dat uiterlijk voor jou helemaal niet belangrijk is, maar wel dat iemand heel erg intelligent is.

Waarom stoor je je nu dan ineens aan dat buikje.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
29-10-2019 18:44
Niet zo moeilijk voor een vrouw om er jong(er) uit te zien : pushuppie voor tiet en kont, botoxje, fillertje, strategisch geplaatst make uppie , grijsdekkend verfje, ....
Kan een man natuurlijk ook doen. Maar dat zijn in mijn ogen mietjes. Mits het iets is wat echt storend is...
Alle reacties Link kopieren
darksideofthemoon- schreef:
29-10-2019 17:56

Verschil is alleen dat hij nog steeds elke dag de grond onder mijn voeten kust en ikzelf 'het' op die manier gewoon niet meer voel. Ik realiseer me dit al eventjes natuurlijk maar nu het zo zwart op wit staat is het wel even schrikken.

Ik vind dit ook helemaal niet leuk van mezelf. Maar ik merk dat het wel mijn zin in seks beïnvloed.
Je houdt niet van iemand, omdat je hem de mooiste man ter wereld vindt. Je vindt iemand de mooiste man ter wereld, omdat je van hem houdt.

Daar gaat het bij jou verkeerd....
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
29-10-2019 20:57
Kan een man natuurlijk ook doen. Maar dat zijn in mijn ogen mietjes. Mits het iets is wat echt storend is...
*tenzij.
Okeeeeej ....

Alles zit bij hem wat minder strak …. de portefeuille, waar je destijds MISSCHIEN voor gevallen bent, ook?

In mijn ogen is een man van vooraan in de vijftig nog lang niet oud. Er is verschil met een 30-jarige, maar het echte verval moet nog komen hoor! Hou je al maar vast (aan de takken van de bomen) tegen dat je man 65 is. Maar dan zit jij al lang ergens anders, als je nu al zo sexueel op hem uitgekeken geraakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven