Mijn vriend komt veel te snel klaar

25-02-2020 17:59 100 berichten
beste mensen


8 maanden geleden kwam ik mijn droomman tegen

Hij heeft alleen een probleempje, seks heeft nooit langer geduurd dan 10 of 15 minuten soms 25 minuten
Zodra hij mij penetreert, is hij binnen 10 minuten al klaar, precies wanneer ik net een beetje begin op te warmen
De seks bestaat alleen nog maar uit vluggertjes,

"Hij heeft het al zijn hele leven, zegt hij, en weet niet beter.

Hij is ook nog eens klein geschapen, hij heeft een penis van 13 cm lang als hij een stijve krijgt

Ik ben wél anders gewend, en stoor me inmiddels zo aan zijn probleem
Mijn ex partners waren groot geschapen, en ze kwamen binnen 45 minuten klaar of soms langer

Is dit normaal wat mijn vriend heeft??

Want kan ik hiermee doen??

Ik wil graag advies van jullie
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerlijk gezegd dat je nog best geluk hebt, haha! De meeste mannen komen volgens mij gewoon met ongeveer een kwartier a 20 min wel klaar. 45 minuten is volgens mij toch wel echt een uitzondering. Misschien is het dan inderdaad voor jou niet genoeg, vooral ook omdat je wat anders gewend bent. Je zou tussendoor kunnen stoppen met penetreren en andere handelingen uit kunnen voeren. Hiermee kun je het toch nog wat rekken.

De penis van jouw vriend overigens niet. Ik zag het hier boven ook al eerder voorbij komen, maar dan moet je goed nadenken over wat je wil en of je dit volhoudt.

Mochten jullie lekker kinky zijn, dan zouden jullie ook na kunnen denken over het gebruik van speeltjes, of bijvoorbeeld een (holle) voorbind dildo. Just saying! Goodluck!
Charlotte1994 schreef:
26-02-2020 14:57
Mochten jullie lekker kinky zijn, dan zouden jullie ook na kunnen denken over het gebruik van een voorbind dildo.

Dat vind ik nou een uitstekend idee! Ga zelf maar eens drie kwartier liggen duwen, eens kijken of je het dan nog kort vindt. :rolling:
RikM schreef:
26-02-2020 15:04
Dat vind ik nou een uitstekend idee! Ga zelf maar eens drie kwartier liggen duwen, eens kijken of je het dan nog kort vindt. :rolling:
:proud:
Charles_Gentle28 schreef:
26-02-2020 05:01
Neen, een uur per beurt. Dat gebeurt niet dagelijks, maar ook weer vaker dan jaarlijks.
Wel handig, de combinatie van cardio en neuken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-02-2020 15:04
Dat vind ik nou een uitstekend idee! Ga zelf maar eens drie kwartier liggen duwen, eens kijken of je het dan nog kort vindt. :rolling:
Mwa, als biseksuele vrouw heb ik er ook vaak genoeg achter gestaan. Is inderdaad vermoeiend, maar zeker niet onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Charlotte; Goh, jij dacht, ik haal alle topics op de sekspijler weer even een keer omhoog?
Alle reacties Link kopieren
45 min penetratie? Sjonge... dat is wel heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mazzel TO, ik ben er na 3 minuten wel klaar mee.
Mijn advies is terug naar je ex, want die is beter. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit om secondenwerk ging. :rofl:

Ts, dit is normaal. 45 minuten, moet er niet aan denken. Doe je er zelf zo lang over tot je klaarkomt dan??!
kadanz schreef:
26-02-2020 15:13
Wel handig, de combinatie van cardio en neuken.
Precies. De uithouding komt ook voort uit intensief trainen en ervaring met je eigen lichaam perfect kennen. De manier van neuken speelt wel een rol, gezien ik meestal dominant zelf het tempo, standje, etc. bepaal. Bij amazone bijvoorbeeld heb ik het orgasme zelf iets minder in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het trouwens ook niet leuk vinden als ik al 10 minuten gepenetreerd wordt terwijl ik nog moet opwarmen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Voer je vriend dronken. Dat kan hij langer door guaranteed!
Alle reacties Link kopieren
Voor jou is het te kort kwa penetratie, daar gaat het om. Niet wat anderen vinden. Al is het je inmiddels wel duidelijk dat je ex een hoge uitzondering is, ik vind ook dat het aan die ex lag...waarschijnlijk was zijn gevoel voor jou ook niet genoeg, ik zie het eerder als een afwijking.
Mijn ervaring is dat het aan de techniek van de man ligt. Kort lang dik of dun, als ze alleen maar recht op en neer gaan omdat ze denken dat het zo moet, voel jij na een paar tellen niet zo veel neer. Als hij zijn bekken zo beweegt en draait dat hij langs lekkere plekjes komt dan houdt je het echt niet langer dan een kwartier vol. Ik denk dan ook dat dat de ervaring is van regeerders die zeggen dat 45 minuten te saai is haha, zij voelen niet veel. Of juist zij die zeggen dat ze zo lang niet volhouden en dat ze schraal worden, ligt ook aan de houding en beweging van de man.
Ik heb nu een man die wat korter maar breder geschapen is dan mijn gemiddelde. Maar ik zou in jouw 45 minuten gemis dan wel 30 orgasmes hebben, vind ik toch wat enthousiast na ons voorspel met multi orgasmes.
Maar ik geef mijn seksleven helaas ook geen 10, na jaren gedacht te hebben dat mijn libido te hoog was, heb ik nu een man die duidelijk winnaar is. En hij bezeerd nogal eens de huid rond mijn knip litteken.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan trouwens ook smeersels die 'hem' gevoellozer maakt. Hebben jullie dat al eens geprobeerd?
Dat stelt uit bij 9 van de 10 mannen.
Anoni3m776776 schreef:
26-02-2020 19:13
Voer je vriend dronken. Dat kan hij langer door guaranteed!
Haha ja tot de volgende avond zelfs...#krijgtmnietomhoog
Jillian76 schreef:
26-02-2020 16:34
45 min penetratie? Sjonge... dat is wel heel lang.
Sommige dames houden er inderdaad niet van omdat het te gevoelig kan worden na een tijdje en geven het dan aan om klaar te komen.
Th∅rdis schreef:
25-02-2020 23:32
Krijg je daar geen lamme arm van?

:biggrin:
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 23:28
Als de penetratie lang duurt is het net omdat het lekker voelt. Een uur neuken in verschillende standjes is geen uitzondering voor me.
Lijkt me niks.
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 23:28
Als de penetratie lang duurt is het net omdat het lekker voelt. Een uur neuken in verschillende standjes is geen uitzondering voor me.
Met mijn minnaar duurt het ook altijd wel minstens 45 minuten, hij houdt het lang vol en ik vind het heerlijk. We doen allerlei verschillende standjes en hij is een meester in het uitstellen van zijn orgasme. Ik zie het ook wel als een compliment dat hij het zo lang "op me kan"!
Charles_Gentle28 schreef:
26-02-2020 16:49
Precies. De uithouding komt ook voort uit intensief trainen en ervaring met je eigen lichaam perfect kennen. De manier van neuken speelt wel een rol, gezien ik meestal dominant zelf het tempo, standje, etc. bepaal. Bij amazone bijvoorbeeld heb ik het orgasme zelf iets minder in de hand.
Dat zegt en doet mijn minnaar ook. Hij is de eerste met wie ik écht van seks geniet en er geen genoeg van krijg.
MisaMi schreef:
29-02-2020 18:38
Met mijn minnaar duurt het ook altijd wel minstens 45 minuten, hij houdt het lang vol en ik vind het heerlijk. We doen allerlei verschillende standjes en hij is een meester in het uitstellen van zijn orgasme. Ik zie het ook wel als een compliment dat hij het zo lang "op me kan"!
Ik zou dat eerder als belediging zien. Als een man me echt een lekker wijf vindt, dan wil hij zo snel mogelijk zijn zaad in me lozen lijkt me. Primale oerdriften enzo.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
29-02-2020 20:23
Ik zou dat eerder als belediging zien. Als een man me echt een lekker wijf vindt, dan wil hij zo snel mogelijk zijn zaad in me lozen lijkt me. Primale oerdriften enzo.
Dit, maar ook... Als ze lekkerder is om te zien, dan kom ik ook geheid eerder klaar. Het is dan secondenwerk versus minuten of kwartieren. Gelukkig gaan we altijd door voor een tweede ronde.
Alle reacties Link kopieren
45 minuten, zet je wel alle rookmelders in huis uit?

Na 10 minuten liggen de meeste mannen al ronkend naast je te slapen. Er is iets gruwelijk mis als een man 45 minuten nodig heeft om klaar van je te komen.
labradokus schreef:
01-03-2020 07:19
45 minuten, zet je wel alle rookmelders in huis uit?

Na 10 minuten liggen de meeste mannen al ronkend naast je te slapen. Er is iets gruwelijk mis als een man 45 minuten nodig heeft om klaar van je te komen.
Dat denk ik ook. Zelfs de besneden mannen die ik ken doen er niet zo lang over.

Prima dat een man zich technieken aanleert om dingen een beetje uit te stellen, maar 45 minuten vind ik echt absurd. Laat die man gewoon lekker komen. Als je een lekker wijf bent wil hij dat ook graag.

Voor mij is penetratie tussen de 5 en 10 minuten helemaal oké, mits hij mij daarvoor bevredigt. Als ik gekomen ben wil ik dat hij ook komt. Kunnen we later op de dag altijd nog voor een tweede ronde.
Ja dit is wel veel voorkomend en je hoeft je geen zorgen over te maken. Maar vanuit je ervaring dat het heel anders gaat zal het wel even wennen zijn. En misschien dat je denkt, mmm dit is het niet voor mij, ik wil dat andere. Kan toch. Maar het andere is minder voorkomend, maar nog wel 'normaal'.
Als je het hebt over 'afwijkend/ niet normaal', dan zit je echt in heel andere hoek en dat lees ik niet uit je verhaal. Lees anders wat meer over seksualiteit of maak een afspraak bij seksuoloog om wat uitleg te krijgen.
Belangrijkste is, wat wil jij en kan je je verwachting loslaten, die gebaseerd was op een paar enkele ervaringen met mannen ervoor?

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven