Mijn vriend wilt wel anale seks, ik eigenlijk niet..

06-10-2019 14:56 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Mijn vriend en ik zijn net zo een 3/4 maanden samen en hebben geweldige seks, al zeg ik het zelf..

Nu komt anale seks af en toe ter sprake en hij zegt dat hij het alleen zou willen als ik dat ook wil maar als ik hem dan vraag of hij het lekker vindt, krijg ik ja als antwoord. Ik wil eigenlijk niet en ben bang dat als ik het hem niet geef, ik egoistisch ben of hij op mij uitgekeken raakt..

Ook ben ik voor meerdere dingen bang als ik het wél zou proberen..
Vindt hij straks vaginale seks niets meer aan? Kom ik nog wel aan mijn "trekken"? Etc etc..

Is een vrouw die geen anale seks wilt egoistisch?

Totaal aantal stemmen: 180

Ja (9%)
Nee (91%)
Wel mooi die reclame van die Aldi met 1,5 liter fles in de reclame.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook samen ontdekken en daarna je mening misschien wel of niet bijstellen.
Ja en?
Ik heb uit nieuwsgierigheid 1 keer anale seks gehad. Dat was eens en nooit weer. Mijn man vond het wel lekker. Ik had dagen later last van jeuk aan mijn poepert en dus mijn verdere leven alleen maar gebruikt om te poepen en niet dus op Belgische termen.
Hvg2017 schreef:
06-10-2019 16:08
Pff zo zou ik niet willen sexen en mijn partner zou pissig worden als ik iets zou doen tegen mijn zin in om hem te plezieren.
Je kan iets doen:

1. Omdat jij het wil
2. Zonder dat jij het graag wil maar je het fijn vindt hem te laten genieten
3. Tegen je zin

Zoals je kon lezen ben ik tegen 3. Mensen die 2 verwarren met 3 vind ik vaak wat krampachtig
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-10-2019 17:10
Je kan iets doen:

1. Omdat jij het wil
2. Zonder dat jij het graag wil maar je het fijn vindt hem te laten genieten
3. Tegen je zin

Zoals je kon lezen ben ik tegen 3. Mensen die 2 verwarren met 3 vind ik vaak wat krampachtig
1. is me niet specifiek genoeg; het zegt niks over wat de partner wil. 3. zou deze specificatie niet nodig hebben want (nee, ?) -> nee denk ik.
2. komt denk ik het mooist tot het recht als het tweerichtingsverkeer is. Maar mooi, niet alles is ja of nee. Onverschilligheid over de handeling mag er ook zijn in deze context.
madamzonderm schreef:
06-10-2019 17:18
1. is me niet specifiek genoeg; het zegt niks over wat de partner wil. 3. zou deze specificatie niet nodig hebben want (nee, ?) -> nee denk ik.
2. komt denk ik het mooist tot het recht als het tweerichtingsverkeer is. Maar mooi, niet alles is ja of nee. Onverschilligheid over de handeling mag er ook zijn in deze context.
Ik geef drie mogelijkheden, dat is onafhankelijk van meningen. Ook de jouwe :)
Alle reacties Link kopieren
Als iemand met chronische darmproblemen zeg ik, nee hoef je absoluut niet te doen. Wees blij als je normaal kan poepen. Is een groot goed.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-10-2019 17:47
Ik geef drie mogelijkheden, dat is onafhankelijk van meningen. Ook de jouwe :)
Okay, dacht dat je het bedoelde alsof je de mogelijkheden had uitgeput. :)
madamzonderm schreef:
06-10-2019 18:04
Okay, dacht dat je het bedoelde alsof je de mogelijkheden had uitgeput. :)
Ik zie geen vierde mogelijkheid. Mijn persoonlijke keuze is optie 1 en 2.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-10-2019 18:05
Ik zie geen vierde mogelijkheid. Mijn persoonlijke keuze is optie 1 en 2.
Okay. Dus of je partner iets met tegenzin doet maakt je niet uit. Dat mag er ook zijn.
4. Je kan iets doen omdat je beiden het niet erg genoeg vindt om te laten maar nieuwsgierig bent of jullie het fijn genoeg vinden om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het dan inderdaad niet doen, als je het niet wilt. Hij zal dat moeten accepteren, maar dan zou jij het ook moeten accepteren als hij dan liever een meisje zoekt die het wel geil vindt om in haar kont genomen te worden.

Aan de andere kant, misschien gewoon eens proberen? Wie weet is het wel erg lekker, en anders stop je na een keer.
madamzonderm schreef:
06-10-2019 18:19
Okay. Dus of je partner iets met tegenzin doet maakt je niet uit. Dat mag er ook zijn.
Doe ff normaal
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-10-2019 19:00
Doe ff normaal
We zullen wel langs elkaar heen praten. Dacht al dat je dat wel uitmaakte maar het verbaasde me dat wat de partner wel of niet wil naast je neer legde.
CTdude schreef:
06-10-2019 18:19
Ik zou het dan inderdaad niet doen, als je het niet wilt. Hij zal dat moeten accepteren, maar dan zou jij het ook moeten accepteren als hij dan liever een meisje zoekt die het wel geil vindt om in haar kont genomen te worden.
Echte liefde :flirting:
Als je geen anale seks wil, hoef je dat uiteraard niet te doen, maar dat hij jou erna niet meer vaginaal zou neuken, is vreemd lijkt me. Heb je schrik om het te proberen, bijvoorbeeld door zijn grootte? Neem je tijd om te ontdekken of je het zelf ook wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso rustig beginnen, bijvoorbeeld een vinger. En communicatie is heel belangrijk. Zowel vooraf als tijdens. Overigens zou ik niet bang zijn dat hij je egoïstisch vindt als je dit niet wil doen. Anale seks is wel iets wat je zelf ook moet willen, anders werkt het niet. Het is i.m.o. niet iets wat je sporadisch kan doen om je vriend tegemoet te komen.
madamzonderm schreef:
06-10-2019 19:06
We zullen wel langs elkaar heen praten. Dacht al dat je dat wel uitmaakte maar het verbaasde me dat wat de partner wel of niet wil naast je neer legde.
Ik zei alleen wat de opties zijn voor één persoon bij sex. Dat zegt niets over wat ik van de ander verwacht
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
06-10-2019 19:22
Echte liefde :flirting:
Hij kan alsnog wel van haar houden, en anale seks met iemand anders willen en doen.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-10-2019 19:46
Ik zei alleen wat de opties zijn voor één persoon bij sex. Dat zegt niets over wat ik van de ander verwacht
Ik snap het, dank je voor het verhelderen.
CTdude schreef:
06-10-2019 19:49
Hij kan alsnog wel van haar houden, en anale seks met iemand anders willen en doen.
Het is niet gegeven dat uitblijven van anale seks met zijn vriendin maakt dat hij iemand anders daarvoor zoekt.
Alle reacties Link kopieren
CTdude schreef:
06-10-2019 18:19
Ik zou het dan inderdaad niet doen, als je het niet wilt. Hij zal dat moeten accepteren, maar dan zou jij het ook moeten accepteren als hij dan liever een meisje zoekt die het wel geil vindt om in haar kont genomen te worden.

Aan de andere kant, misschien gewoon eens proberen? Wie weet is het wel erg lekker, en anders stop je na een keer.
Pardon? Dan is het dus geen liefdesrelatie maar een seksrelatie met NSA. Als vriendlief zo zou doen, kan vertrekken.
Relatie is geven en nemen en niet "Jij doet niet wat ik wil, oké, dan zoek ik het elders."
Alle reacties Link kopieren
CTdude schreef:
06-10-2019 19:49
Hij kan alsnog wel van haar houden, en anale seks met iemand anders willen en doen.
Niet als je een monogame relatie hebt.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
06-10-2019 16:05
Wat koppel je een rare gedachtegang aan anale seks.

Pijp je hem ook niet uit angst dat hij niet meer wil neuken?
Ben je ook bang dat je egoïstisch bent als je geen trio wil?
Denk je ook dat hij op je uitgekeken raakt als hij je niet mag vastbinden?
Is hij ook bang dat hij niet meer aan z'n trekken komt als jij er een speeltje bij pakt?

Wat is er mis mee met dat hij het wel wil, maar tevens aangeeft het alleen te willen als jij het ook wil?
Wat is er mis mee om het eens te proberen als je niet weet wat het is? Gewoon neuken heb je ook eerst moeten doen voordat je wist wat het was.

Seksuele handelingen doe je niet uit liefdadigheid of uit goed fatsoen. Die doe je omdat je dat samen leuk/lekker/geil vindt om te doen. En om dat te ontdekken ga je gewoon lekker experimenteren. Dan ontdek je vanzelf waar je voorkeuren liggen. En als je iets niet wil ontdekken dan is dat ook goed, maar als je iets bij voorbaat afserveert ben jij wel degene die zichzelf daarbij beperkt. Dat heeft dan verder niet zoveel met hem te maken. Je bent hem niks verplicht, behalve open staan naar elkaar.
Amen. Als toevoeging:

Ik begrijp niet zo goed waarom je meteen 'nee' roept, terwijl je het niet kent. Als iemand mij zou vragen of ik haar zou wllen rimmen sta ik ook niet direct te springen. Maar ik ken ook mensen die het geweldig vinden om te doen. Dus zou ik direct nee zeggen? Nee, zou wel zeggen dat ze even goed moet douchen voordat we daar aan beginnen. Wie weet is het wel lekker?

Meer in het algemeen zou ik uitkijken dat je jezelf niet beperkt tot wat jij kent. Je hebt nog niet zo lang met hem, dus er zijn ongetwijfeld dingen die hij niet kent maar jij wel en andersom. Probeer je open te stellen voor wat nieuws. Zoals shifty zegt, je hebt vaginale seks ook ooit voor het eerst moeten ervaren.

Je kunt denk ik ook gewoon aan hem vertellen van: "Ik sta niet te springen, maar laten we eens langzaam op onderzoek gaan" met bv. een vinger (al dan niet met condoom) of een speeltje. Als je dat nou al helemaal niets vind dan kun je altijd nog bepalen dat het niets is, en dan blijft het vrij onschuldig bij een beetje proberen. maar misschien bevalt het wel en wil je wel wat verder gaan.
Paulus123 schreef:
06-10-2019 20:12
Amen. Als toevoeging:

Ik begrijp niet zo goed waarom je meteen 'nee' roept, terwijl je het niet kent. Als iemand mij zou vragen of ik haar zou wllen rimmen sta ik ook niet direct te springen. Maar ik ken ook mensen die het geweldig vinden om te doen. Dus zou ik direct nee zeggen? Nee, zou wel zeggen dat ze even goed moet douchen voordat we daar aan beginnen. Wie weet is het wel lekker?
Tja, soms zijn er gewoon dingen die je echt niet wil en ook niet wil proberen omdat het je gewoon helemaal niet aanstaat. Ik ben ook best wel in voor nieuwe dingen proberen, maar bijv. rimmen is voor mij toch echt direct een nee.
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
06-10-2019 19:57
Pardon? Dan is het dus geen liefdesrelatie maar een seksrelatie met NSA. Als vriendlief zo zou doen, kan vertrekken.
Relatie is geven en nemen en niet "Jij doet niet wat ik wil, oké, dan zoek ik het elders."
Je kunt liefde hebben voor iemand en een hechte band dus relatie, en ook seks met anderen hebben. Ik zeg niet dat hij dat zou doen, maar als hij dat zou doen moet ze dat accepteren of niet natuurlijk, en einde relatie.

En in monogame relatie doe je dat niet, maar het kan een reden zijn om dan de relatie te beeindigen.
Alle reacties Link kopieren
CTdude schreef:
06-10-2019 20:55
Je kunt liefde hebben voor iemand en een hechte band dus relatie, en ook seks met anderen hebben. Ik zeg niet dat hij dat zou doen, maar als hij dat zou doen moet ze dat accepteren of niet natuurlijk, en einde relatie.

En in monogame relatie doe je dat niet, maar het kan een reden zijn om dan de relatie te beeindigen.
Het helpt om te communiceren in een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven