Mijn vriend wordt niet meer opgewonden van mij.

18-01-2018 21:48 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ben nu 3,5 samen met mijn vriend. In het begin was ons sexleven goed, maar toen ik zwanger werd ging het achteruit en mijn vriend gaf als reden dat hij mij nu minder aantrekkelijk vind. Maar dat het na mijn bevalling wel weer goed komt.
Na mijn bevalling is het alleen maar slechter geworden en gaf hij aan dat het minder lekker was omdat ik minder strak ben van onderen. Nu is onze dochter 1 jaar en heb weing tot geen sex. Hij wijst mij vaak af en als we sex hebben doe ik het werk en doet hij zijn ogen dicht en raakt mij nauwelijks aan.
Mastuberen doet hij wel regelmatig, als ik er niet ben.
Dit maakt mij heel onzeker en minderwaardig. En snap niet wat er mis is met mij. Zie er volgens anderen niet verkeerd uit en ben ook gewoon weer op gewicht.
Wel geeft hij aan dat hij mij mooi vind en van mij houd en krijg regelmatig een knuffel en een kus.
En dat hij bij zijn exen het probleem niet had.

Mijn vriend is een aantrekkelijke man die veel sjans heeft VAn vrouwen en waardoor dit mij nog onzekerder maakt.
De aap kwam uit de mouw en hij gaf aan dat hij niet meer opgewonden van mij wordt.
Ben hier echt kapot van, en heb een flinke deuk in mijn zelfbeeld opgelopen.
Ik verlang naar sex en intimiteit en heb al veel geprobeerd zoals verleiden met een pakje of voorstellen gedaan .

Wat moet ik hier nu mee?

Lieve groet Lotra
Wat een denigrerende man, je vriend. Zeggen dat hij dit probleem bij zijn exen niet had?! Die zette ik eruit.
intothewild schreef:
18-01-2018 21:50
Wat een denigrerende man, je vriend. Zeggen dat hij dit probleem bij zijn exen niet had?! Die zette ik eruit.
Eens, ik zou er wel klaar mee zijn. Bah wat een nare man
Wat een klojo.
Hij legt het probleem en ook de oplossing van het probleem dus volledig bij jou.

Ik zou niet meer gaan werken aan oplossingen voor dit probleem, zolang hij ook niet meedenkt en meewerkt.

Vraag hem: wat moet er gebeuren dat we weer een leuke, fijne en mooie relatie krijgen? Dat we weer samen partners zijn?
En dan je mond houden en hem maar eens laten werken en met een oplossing komen.

Maar ik ben bang dat hij je wil laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is lastig omdat ik toch heel veel van hem hou.
Maar word er zo onzeker door en irriteert zich als ik jaloers ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vriend de bevalling en seks niet los van elkaar kan zien. Dat betekent niet dat 'ie gelijk een eikel is! Ik denk dat je het beste met elkaar in gesprek kan gaan onder begeleiding van een relatie- of sekstherapeut. Die weet de juiste vragen te stellen en dat zal wrs. veel tijd schelen!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Ben echt verdrietig en mijn vrouwelijkheid verloren.
Alle reacties Link kopieren
Tijd om de rollen om te draaien en uit je onderdanige positie kruipen. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de reactie.
Maar zou het ooit goed kunnen komen als je man niet meer opgewonden VAn je raakt al 1,5 jaar?
Alle reacties Link kopieren
of hij is alvast op zoek naar een andere sexpartner.
Sommige mannen blijven onopgevoede kleine jongetjes. Wat ontzettend pijnlijk TO dat hij zo met je omgaat. Ik begrijp dat jij wél van hem houdt, maar hij alleen van jou onder speciale voorwaarden. Ik hoop voor jou dat je ooit inziet dat je niet moet gaan geloven in de dingen die hij tegen jou zegt. Het gaat je zelfbeeld kapot maken en dat is geen enkele man waard. :hug:
Je vaginaspieren kun je trainen.
Alle reacties Link kopieren
Maar heb jij dan nog zin in hem na zo'n opmerkingen? Ik zou hem gewoon niet meer willen, of toch alvast voor een tijd niet.
fitch schreef:
18-01-2018 21:59
Ik denk dat je vriend de bevalling en seks niet los van elkaar kan zien. Dat betekent niet dat 'ie gelijk een eikel is! Ik denk dat je het beste met elkaar in gesprek kan gaan onder begeleiding van een relatie- of sekstherapeut. Die weet de juiste vragen te stellen en dat zal wrs. veel tijd schelen!
Zijn gedrag maakt hem wél een eikel.
Hij is fysiek op haar afgeknapt. Dat gaat echt niet veranderen na een paar gesprekken bij een therapeut.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar twijfel ik ook wel is aan of hij buiten de deur sex heeft. P
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
18-01-2018 22:03
Je vaginaspieren kun je trainen.
je bedoelt bekkenbodem?
Alle reacties Link kopieren
Wat een oppervlakkige man heb je getroffen.
die ik wilde bestaat al...
Lotra schreef:
18-01-2018 22:05
Ja daar twijfel ik ook wel is aan of hij buiten de deur sex heeft. P
Dat hoeft natuurlijk niet. Niet gelijk van het ergste uit gaan. Ik zou als ik jou was wel je ergernissen op tafel leggen en ook je angst.
Trek ook daar een duidelijke grens voor hem.
attribuutje schreef:
18-01-2018 22:08
Wat een oppervlakkige man heb je getroffen.
Veel vrouwen komen daar pas achter ná de geboorte van hun kind.
Je hebt blijkbaar zijn ‘aan-knop’ niet meer gevonden na je zwangerschap en bevalling, TO.

Weet je wat het is; ik word ook niet geil van mijn buurvrouw wanneer ze een spannend pakje aantrekt, gewoon omdat ik niks met haar heb.

Aantrekkingskracht zit niet in een spannend pakje, maar in jullie band. En die is blijkbaar nogal a-seksueel voor hem. Dat zou kunnen liggen aan je gedrag sinds je moeder bent geworden. Of hij kan je niet meer als geile stoeipoes zien nadat je moeder bent geworden. Het kan 100.000 dngen zijn, feitelijk.

Je zult toch echt over je angsten heen moeten stappen om er bij hem uit te trekken wat er aan mankeert. Want hij doet het niet uit zichzelf, blijkbaar.

En ja, daarvoor moet je je kwetsbaar opstellen. Alleen een leuk jurkje aantrekken is niet genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ja snap het niet. Hebben wel veel ruzies en spanningen gehad en zijn ook samen in therapie.
Mijn probleem is ook mijn jaloezie wat hem irriteert maar mijn jaloezie wordt in stand gehouden doordat ik geen sexuele bevestiging krijg en dus onzeker
Amant schreef:
18-01-2018 22:11
Je hebt blijkbaar zijn ‘aan-knop’ niet meer gevonden na je zwangerschap en bevalling, TO.

Weet je wat het is; ik word ook niet geil van mijn buurvrouw wanneer ze een spannend pakje aantrekt, gewoon omdat ik niks met haar heb.

Aantrekkingskracht zit niet in een spannend pakje, maar in jullie band. En die is blijkbaar nogal a-seksueel voor hem. Dat zou kunnen liggen aan je gedrag sinds je moeder bent geworden. Of hij kan je niet meer als geile stoeipoes zien nadat je moeder bent geworden. Het kan 100.000 dngen zijn, feitelijk.

Je zult toch echt over je angsten heen moeten stappen om er bij hem uit te trekken wat er aan mankeert. Want hij doet het niet uit zichzelf, blijkbaar.

En ja, daarvoor moet je je kwetsbaar opstellen. Alleen een leuk jurkje aantrekken is niet genoeg.
Mooie reactie Amant.
Alle reacties Link kopieren
Eerst zijn kind dragen en dan dit als bedankje. Gauw zn bek houden en anders opgesodemieterd
Hij geeft toch aan waar het aan ligt? To is niet strak genoeg meer na de bevalling waardoor hij er geen plezier meer uit haalt en dus niet meer opgewonden word.
Lotra schreef:
18-01-2018 22:12
Ja snap het niet. Hebben wel veel ruzies en spanningen gehad en zijn ook samen in therapie.
Mijn probleem is ook mijn jaloezie wat hem irriteert maar mijn jaloezie wordt in stand gehouden doordat ik geen sexuele bevestiging krijg en dus onzeker
Dat is toch logisch? Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar. Ergens moet jij de bevestiging krijgen dat het goed zit tussen jullie. En dat hoeft niet eens alleen via seks te zijn. Alleen al het feit dat jij e onbegrepen voelt, is een reden om geen band te voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven