Mijn vriend wordt niet meer opgewonden van mij.

18-01-2018 21:48 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ben nu 3,5 samen met mijn vriend. In het begin was ons sexleven goed, maar toen ik zwanger werd ging het achteruit en mijn vriend gaf als reden dat hij mij nu minder aantrekkelijk vind. Maar dat het na mijn bevalling wel weer goed komt.
Na mijn bevalling is het alleen maar slechter geworden en gaf hij aan dat het minder lekker was omdat ik minder strak ben van onderen. Nu is onze dochter 1 jaar en heb weing tot geen sex. Hij wijst mij vaak af en als we sex hebben doe ik het werk en doet hij zijn ogen dicht en raakt mij nauwelijks aan.
Mastuberen doet hij wel regelmatig, als ik er niet ben.
Dit maakt mij heel onzeker en minderwaardig. En snap niet wat er mis is met mij. Zie er volgens anderen niet verkeerd uit en ben ook gewoon weer op gewicht.
Wel geeft hij aan dat hij mij mooi vind en van mij houd en krijg regelmatig een knuffel en een kus.
En dat hij bij zijn exen het probleem niet had.

Mijn vriend is een aantrekkelijke man die veel sjans heeft VAn vrouwen en waardoor dit mij nog onzekerder maakt.
De aap kwam uit de mouw en hij gaf aan dat hij niet meer opgewonden van mij wordt.
Ben hier echt kapot van, en heb een flinke deuk in mijn zelfbeeld opgelopen.
Ik verlang naar sex en intimiteit en heb al veel geprobeerd zoals verleiden met een pakje of voorstellen gedaan .

Wat moet ik hier nu mee?

Lieve groet Lotra
MaddyAlbright schreef:
18-01-2018 22:14
Eerst zijn kind dragen en dan dit als bedankje. Gauw zn bek houden en anders opgesodemieterd
Er zijn ook vrouwen die zichzelf niet als werknemer van hun man zien hoor. Oh, en daarna als zijn baas wanneer het haar niet bevalt. Whatever is convenient.
Alle reacties Link kopieren
Ja Amant dat heb ik heel vaak gevraagd wat er nu is en zei altijd dat hij moe was of geen tijd.
Na 100 keer vragen zei hij nee het ligt niet aan jou.
Maar nu hij zegt ik wordt niet meer opgewonden van jou ligt het toch degelijk wel aan mij?
En dan vraag ik mij af, als hij masturbeert denk hij al helemaal niet aan mij.
Bblientje schreef:
18-01-2018 22:14
Hij geeft toch aan waar het aan ligt? To is niet strak genoeg meer na de bevalling waardoor hij er geen plezier meer uit haalt en dus niet meer opgewonden word.
Misschien een super stomme vraag, maar bestaat dit echt? Ik ben 5x bevallen en nooit klachten. Of is mijn man gewoon begripvol?
Lotra schreef:
18-01-2018 22:18
Ja Amant dat heb ik heel vaak gevraagd wat er nu is en zei altijd dat hij moe was of geen tijd.
Na 100 keer vragen zei hij nee het ligt niet aan jou.
Maar nu hij zegt ik wordt niet meer opgewonden van jou ligt het toch degelijk wel aan mij?
En dan vraag ik mij af, als hij masturbeert denk hij al helemaal niet aan mij.
Het aller- aller- aller-ergste waar je als man voor kunt komen te staan, is tegenover je vrouw te moeten verklaren dat je niet meer geil van haar wordt.

Je weet namelijk dat er een heel erg grote kans is dat jullie daar samen nooit meer van terugkomen (ook al komt het tijdelijk weer goed) aangezien de meeste vrouwen dan voor altijd met zich meedragen dat er ooit een moment geweest is dat hij tegen haar zei dat hij niet geil meer van haar werd. Onzekere kipjes dat ze zijn.

Dat is waarom ‘we’ vervallen in uitspraken als ‘Nee, het ligt niet aan jou’. Totdat we er dood bij neervallen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dit al aangekaart in therapie?
Het kan natuurlijk te maken hebben met meer dingen, dat hij je nu vooral als moeder ziet en dat idee niet geil vind. Of dat hij bij seks aan de bevalling moet denken bijvoorbeeld.
Ik zou dit eerst proberen uit te zoeken. Als het niet hiermee te maken heeft en het echt komt omdat hij je als minder ervaart vind ik hem echt een oppervlakkige eikel. Vind het sowieso erg verdrietig om te lezen wat hij jou voor gevoel geeft. Ogen dicht en je niet aanraken, ik was meteen weggegaan.
Ik hoop voor je dat het dus dieper zit.
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
18-01-2018 22:33
Hebben jullie dit al aangekaart in therapie?
Het kan natuurlijk te maken hebben met meer dingen, dat hij je nu vooral als moeder ziet en dat idee niet geil vind. Of dat hij bij seks aan de bevalling moet denken bijvoorbeeld.
Ik zou dit eerst proberen uit te zoeken. Als het niet hiermee te maken heeft en het echt komt omdat hij je als minder strak ervaart vind ik hem echt een oppervlakkige eikel. Vind het sowieso erg verdrietig om te lezen wat hij jou voor gevoel geeft. Ogen dicht en je niet aanraken, ik was meteen weggegaan.
Ik hoop voor je dat het dus dieper zit.
Alle reacties Link kopieren
Die zou bij mij heel snel exit zijn wat een eikel kind of geen kind ik had hem een trap gegeven
Maar goed, ik kan me dus niet in je vriend verplaatsen want ik vind zwangere seks namelijk retegeil.
Amant schreef:
18-01-2018 22:39
Maar goed, ik kan me dus niet in je vriend verplaatsen want ik vind zwangere seks namelijk retegeil.
Ik vind het vooral oncomfortabel.
Alle reacties Link kopieren
intothewild schreef:
18-01-2018 21:50
Wat een denigrerende man, je vriend. Zeggen dat hij dit probleem bij zijn exen niet had?! Die zette ik eruit.
Nou dit dus! Jeetje vrouw laat je niet zo behandelen. Wat een nare vriend heb jij.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ja, het is heel erg constructief om net te doen alsof je als de vrouw in kwestie geen enkele rol hebt in het gebeuren. Gewoon het probleem buiten jezelf leggen in de relatie tussen twee mensen waarvan je er zelf 1 bent. Daar boek je resultaten mee!
Amant schreef:
18-01-2018 22:46
Ja, het is heel erg constructief om net te doen alsof je als de vrouw in kwestie geen enkele rol hebt in het gebeuren. Gewoon het probleem buiten jezelf leggen in de relatie tussen twee mensen waarvan je er zelf 1 bent. Daar boek je resultaten mee!
Maar als je er als vrouw niks aan kunt veranderen?
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 22:48
Maar als je er als vrouw niks aan kunt veranderen?
Hoezo, ‘als vrouw’? Zijn jullie gehandicapt dan?
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat amant? Dat ik het buiten mezelf leg?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
18-01-2018 22:51
Hoezo, ‘als vrouw’? Zijn jullie gehandicapt dan?
Uhuh, heterovrouwen hebben idd een handicap. Genaamd...man. :biggrin:
...
Alle reacties Link kopieren
Vind je opmerking erg jammer amant. Want je oordeelt wel heel snel want heb al veel dingen geprobeerd
Lotra schreef:
18-01-2018 22:52
Wie zegt dat amant? Dat ik het buiten mezelf leg?
Sorry, TO. Ik had het zeer zeker niet over jou. Ik had het over al die vrouwen die het model ‘hij heeft geen enkel recht om zelf iets te vinden of te voelen zodra dat mijn gevoeligheden treft want dan is hij een eikel’ aanhangen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent samen verantwoordelijk voor een gezond seksleven. Jij hebt gepoogd verbetering te brengen, zonder resultaat. Wat doet hij? Wat is er volgens hem nodig? Wat zegt hij dat jij concreet zou kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Lotra schreef:
18-01-2018 22:18
Maar nu hij zegt ik wordt niet meer opgewonden van jou ligt het toch degelijk wel aan mij?
En dan vraag ik mij af, als hij masturbeert denk hij al helemaal niet aan mij.
Mwoah, het ligt meer aan de manier waarop hij naar je kijkt. Schijnbaar is met de zwangerschap de minnares verdwenen in zijn ogen. En hoe die weer terugkomt, tja, lastig. De truc is om elkaar weer als seksueel wezen te zien en te behandelen, daar is wilskracht voor nodig, van beide kanten. Praat eens met elkaar over hoe je de erotiek terug kunt krijgen in je relatie, investeren.

En nee, waarschijnlijk denkt hij niet aan jou tijdens het masturberen, dat vind ik ook niet gek, waarom zou hij fantaseren over iets dat immer binnen handbereik is?
Mijn nieuwe lief is zapelstot op mij maar ik verwacht niet dat hij altijd over me fantaseert. Hij zou ook wel gek zijn trouwens. Ik doe dat ook niet altijd over hem.
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 22:58
0.10% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Noemen ze zoiets niet een madonna complex? Maar dan nog he, ik zal wel mazzel hebben met mijn vent, die vond sex met mij als zwangere "kip" ook niet je van het en toch vreeen we nog een dag voor de bevalling, 10 dagen over tijd en een orgasme zou de boel op gang brengen. Het heeft gewerkt.

Nu zijn we zo veel jaren verder allebei wat zwaarder, gaat niet zo soepeltjes meer, maar er wordt nog steeds gevreeën, ook omdat het gewoon iets lichamelijks is, eens in de zo veel tijd hebben we nog steeds pret samen.
die ik wilde bestaat al...
Amant schreef:
18-01-2018 22:51
Hoezo, ‘als vrouw’? Zijn jullie gehandicapt dan?
Ik heb het over het lichamelijke aspect.
Amant schreef:
18-01-2018 22:56
Sorry, TO. Ik had het zeer zeker niet over jou. Ik had het over al die vrouwen die het model ‘hij heeft geen enkel recht om zelf iets te vinden of te voelen zodra dat mijn gevoeligheden treft want dan is hij een eikel’ aanhangen.
Het gedrag maakt hem een eikel. Wat hij voelt kan hij niks aan doen.
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 22:58
Ik heb het over het lichamelijke aspect.
Mijn vraag blijft staan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 22:59
Het gedrag maakt hem een eikel. Wat hij voelt kan hij niks aan doen.
Zijn gedrag komt voort uit zijn gevoel, anders had hij leugens moeten ophangen.

Je kunt iemand niet zomaar be-eikelen zonder dat je hem kent. Wie weet wat voor innerlijke strijd hij levert. Ook hij moet seksloos door het leven omdat hij zijn lief niet meer ziet zitten, ik zou niet met hem willen ruilen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 22:18
Misschien een super stomme vraag, maar bestaat dit echt? Ik ben 5x bevallen en nooit klachten. Of is mijn man gewoon begripvol?
Toevallig hadden vriendinnen en ik hier eens een gesprek over, en heb het 's avonds eens aan mijn man gevraagd ( ik ben ook vier keer bevallen) en mijn man zegt ook dat hij geen verschil voelt als voor de bevallingen. (of is mijn man ook gewoon begripvol?)
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven