Mijn vriend wordt niet meer opgewonden van mij.

18-01-2018 21:48 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ben nu 3,5 samen met mijn vriend. In het begin was ons sexleven goed, maar toen ik zwanger werd ging het achteruit en mijn vriend gaf als reden dat hij mij nu minder aantrekkelijk vind. Maar dat het na mijn bevalling wel weer goed komt.
Na mijn bevalling is het alleen maar slechter geworden en gaf hij aan dat het minder lekker was omdat ik minder strak ben van onderen. Nu is onze dochter 1 jaar en heb weing tot geen sex. Hij wijst mij vaak af en als we sex hebben doe ik het werk en doet hij zijn ogen dicht en raakt mij nauwelijks aan.
Mastuberen doet hij wel regelmatig, als ik er niet ben.
Dit maakt mij heel onzeker en minderwaardig. En snap niet wat er mis is met mij. Zie er volgens anderen niet verkeerd uit en ben ook gewoon weer op gewicht.
Wel geeft hij aan dat hij mij mooi vind en van mij houd en krijg regelmatig een knuffel en een kus.
En dat hij bij zijn exen het probleem niet had.

Mijn vriend is een aantrekkelijke man die veel sjans heeft VAn vrouwen en waardoor dit mij nog onzekerder maakt.
De aap kwam uit de mouw en hij gaf aan dat hij niet meer opgewonden van mij wordt.
Ben hier echt kapot van, en heb een flinke deuk in mijn zelfbeeld opgelopen.
Ik verlang naar sex en intimiteit en heb al veel geprobeerd zoals verleiden met een pakje of voorstellen gedaan .

Wat moet ik hier nu mee?

Lieve groet Lotra
Amant schreef:
18-01-2018 23:00
Mijn vraag blijft staan hoor.
Mijn opmerking ook.

Als mijn man zou ervaren dat ik " minder strak" ben na een bevalling ( wat dat ook moge betekenen) dan kan ik daar toch niks aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ja heb dit meerdere keren aan hem gevraagd wat hij nodig heeft of wat ik kan veranderen.
Zelfs een vagins vernauwing overwogen maar hij zegt dat het niet nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Lotra schreef:
18-01-2018 23:03
Ja heb dit meerdere keren aan hem gevraagd wat hij nodig heeft of wat ik kan veranderen.
Zelfs een vagins vernauwing overwogen maar hij zegt dat het niet nodig is.
Het is geen lichamelijk probleem. Dringt het wel een beetje door wat we schrijven?
...
Yasmeenah82 schreef:
18-01-2018 23:02
Toevallig hadden vriendinnen en ik hier eens een gesprek over, en heb het 's avonds eens aan mijn man gevraagd ( ik ben ook vier keer bevallen) en mijn man zegt ook dat hij geen verschil voelt als voor de bevallingen. (of is mijn man ook gewoon begripvol?)
Ik ga het hem ook maar eens op de man af vragen :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 22:59
Het gedrag maakt hem een eikel. Wat hij voelt kan hij niks aan doen.
Welk gedrag precies? Ik wil wel raden hoor; TO geeft in haar OP en haar posts een paar uitspraken van hem weer waar sommigen dan weer van maken dat de betreffende man thuis komt van het werk en TO dan out of the blue ‘ik vind je een lelijke koe’ toevoegt.

Ik gok zomaar dat bijvoorbeeld de uitspraak ‘ik had dat bij mijn exen nooit’ gebezigd is toen TO en haar vriend een serieus gesprek hadden over waarom de seks zo beroerd is. Allebei kwetsbaar, allebei eerlijk.

Maar goed, wanneer je een schuldige wil aanwijzen zal dat altijd lukken. Dat heeft niets met de feiten te maken, maar met je eigen angsten.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 23:07
0.07% gewijzigd
Rooss4.0 schreef:
18-01-2018 23:04
Het is geen lichamelijk probleem. Dringt het wel een beetje door wat we schrijven?
Hoe weten wij nou wat zijn daadwerkelijke probleem is?
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 23:03
Mijn opmerking ook.

Als mijn man zou ervaren dat ik " minder strak" ben na een bevalling ( wat dat ook moge betekenen) dan kan ik daar toch niks aan doen?
Dat kun je wel.
Amant schreef:
18-01-2018 23:06
Dat kun je wel.
Oké, daarom is elke vrouw ook gelijk weer zoals ze was na elke bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 23:06
Hoe weten wij nou wat zijn daadwerkelijke probleem is?
Na 8 jaar minnaren denk ik mannenhersenen wel een ietsje gekraakt te hebben. Een man die zijn lief nog steeds retegeil vindt kijkt niet op een rolletje of een iets wijdere kut. Zo'n man wil gewoon seks met zijn lief omdat hij opgewonden van haar raakt. Seks speelt zich grotendeels af in je kop.
...
Rooss4.0 schreef:
18-01-2018 23:08
Na 8 jaar minnaren denk ik mannenhersenen wel een ietsje gekraakt te hebben. Een man die zijn lief nog steeds retegeil vindt kijkt niet op een rolletje of een iets wijdere kut. Zo'n man wil gewoon seks met zijn lief omdat hij opgewonden van haar raakt. Seks speelt zich grotendeels af in je kop.
Had je daar echt 8 jaar minnaren voor nodig? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 23:08
Oké, daarom is elke vrouw ook gelijk weer zoals ze was na elke bevalling.
Dat schrijft hij toch niet?

Je kunt je kutspieren trainen, wil niet zeggen dat je daar meteen na de bevalling weer retestrak door bent maar het is wel het minste dat je kunt doen. Ook fijn voor als je weer wilt sporten zonder natte broek zeg maar.
...
Rooss4.0 schreef:
18-01-2018 23:08
Na 8 jaar minnaren denk ik mannenhersenen wel een ietsje gekraakt te hebben. Een man die zijn lief nog steeds retegeil vindt kijkt niet op een rolletje of een iets wijdere kut. Zo'n man wil gewoon seks met zijn lief omdat hij opgewonden van haar raakt. Seks speelt zich grotendeels af in je kop.
Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
18-01-2018 23:10
Had je daar echt 8 jaar minnaren voor nodig? :mrgreen:
Ja.
Jullie zijn lastig.
...
Rooss4.0 schreef:
18-01-2018 23:10
Ja.
Jullie zijn lastig.
Nouja zeg.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
18-01-2018 23:11
Nouja zeg.
Gelukkig is er nog een lastigere soort. Vrouwen.

Maar zonder gekheid, ik ben heel blij met die periode rondsloeren, het heeft me echt wel een goede inkijk gegeven, het was bijzonder leerzaam allemaal.
En ik weet nu dat "de man" gewoon bestaat, ik mag generaliseren van mezelf, heb gedegen onderzoek gedaan immers ;-D
...
Alle reacties Link kopieren
Lotra schreef:
18-01-2018 23:03
Ja heb dit meerdere keren aan hem gevraagd wat hij nodig heeft of wat ik kan veranderen.
Zelfs een vagins vernauwing overwogen maar hij zegt dat het niet nodig is.
Geen suggesties voor verbetering? Niks?!
Alle reacties Link kopieren
Nee niks, hij zegt het ligt niet aan jou, misschien wel wat mis met hem zegt hij .
Maar ligt dus dan wel degelijk aan mij??
Alle reacties Link kopieren
Je kunt niet iemand dwingen geil of opgewonden te worden. Jammer, maar helaas. Als voor hem de koek op is is het zo. Wellicht kunnen jullie een andere sexpatner zoeken, dat kan ook de opwinding naar elkaar toe weer tot leven brengen. Niet alleen in de economie maar ook in de liefde kan concurrentie leiden tot verbeteringen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ben je echt wel zeker dat hij hetero is ?
Alle reacties Link kopieren
Lotra schreef:
19-01-2018 09:44
Nee niks, hij zegt het ligt niet aan jou, misschien wel wat mis met hem zegt hij .
Maar ligt dus dan wel degelijk aan mij??
Nee, het is zijn probleem. Als hij vindt dat jij veranderd bent zal hij moeten aangeven wát er dan volgens hem aan scheelt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Lotra schreef:
19-01-2018 09:44
Nee niks, hij zegt het ligt niet aan jou, misschien wel wat mis met hem zegt hij .
Maar ligt dus dan wel degelijk aan mij??
Wat aan hem ligt is dat hij niet duidelijk aan kan, of aan wil geven wat het exacte probleem is en wat hij er voor over heeft om het op te lossen. En ook niet zegt wat dit met hem doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De opmerkingen van je partner zijn hartstikke rot, ik begrijp wel dat het jou pijn doet maar TO, hoe is je gedrag veranderd na het krijgen van je baby?
Ik weet precies van moederschap inhoudt, het is zo zwaar dat sommige vrouwen even vergeten dat zij vrouwen en iemands partner zijn. Er wordt bijvoorbeeld geen aandacht besteden aan het uiterlijk, geen leuke dingen meer doen met partner, alle energie opmaken in de verzorging van de baby en bij de baby slapen. Ik kan mij voorstellen dat dat niet sexy is.
Ik weet niet of jij zo'n moeder bent maar het is om overna te denken.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de arts na de bevalling de vagina niet weer strakker gemaakt? Een vriendin van mij is arts en zegt dit heel vaak te doen na de bevalling (en dat de mannen dan 9 van de 10x grapjes maken dat het best nog een beetje strakker mag)
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
19-01-2018 14:11
Heeft de arts na de bevalling de vagina niet weer strakker gemaakt? Een vriendin van mij is arts en zegt dit heel vaak te doen na de bevalling (en dat de mannen dan 9 van de 10x grapjes maken dat het best nog een beetje strakker mag)
Dikke vette kul!
Het enige dat een arts strakker zou kunnen hechten is de ingang en reken maar dat dat voor problemen kan zorgen als dat te strak gehecht is. Je vriendin had allang bij de commissie gezeten als dit waar is. Het is een artsengrapje.
...
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
19-01-2018 14:11
Heeft de arts na de bevalling de vagina niet weer strakker gemaakt? Een vriendin van mij is arts en zegt dit heel vaak te doen na de bevalling (en dat de mannen dan 9 van de 10x grapjes maken dat het best nog een beetje strakker mag)
Dit is echt klinklare onzin!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven