mijn vrouw wil niet intiem

06-06-2012 20:48 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 10 jaar samen.

In onze relatie/huwelijk hebben we 2 schiterende kinderen gekregen.Nu wil ze alleen na de komst van de kinderen niet meer intiem zijn van uit haar kant het lijkt wel als of ik af en toe niet bestaa.Ik heb daar integen wel de drang on samen intiem te zijn samen filmpje kijken knuffelen maar het enigste waar zei aan denkt ik de kinderen.

Als ik vraag of we een keertje sex kunnen hebben en het dan ook doen dan duurt het hoogstens 2 minuten even er op zitten kwakje kwijt en zo hij is weer een week tevreden.

Ik heb echt al van alles geprobeerd om te zorgen dat er weer spanning komt, andere kleding,bloemen wekelijks,extra leuke dingen doen met het gezin ,lekkere massage enz

zijn er mensen die dit herkennen en zo ja hoe dit evt op te lossen.

Mijn vrouw wil in ieder geval de kinderen niet uit logeren sturen want dan weet ze volgens mij dat ik dan toch alleen maar ga zeuren over aandacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 06 juni 2012 @ 22:07:

Waar is TO?Die is met zijn vrouw aan het praten.
Alle reacties Link kopieren
wat ik allemaal doe in het huishouden

dat is dus alles behalve strijken
Alle reacties Link kopieren
quote:biker21 schreef op 06 juni 2012 @ 22:46:

wat ik allemaal doe in het huishouden

dat is dus alles behalve strijkenHey family man, waarom reageer je alleen op de vrouwtjes?
Ik vermoedde al zoiets. Je bent een deurmat geworden, TO. De dames hier zullen je wel uitleggen wat dat is en wat je eraan moet doen. Succes!
quote:amand1969 schreef op 06 juni 2012 @ 21:48:

Het is niet de eerste keer dat ik hoor/lees van de situatie dat een man, zodra er kinderen zijn, aan de kant wordt geschoven als partner.



De slimme mannen zoeken een minnares en zorgen ondertussen voor hun gezin.

De iets minder slimme vrouwen volharden in hun overtuiging dat hun man geen recht op zijn eigen verlangens heeft.



De wat jij noemt 'slimme mannen' worden sowieso niet 'aan de kant geschoven'. Lullig hoor, als dat jou is overkomen en dat zegt ook wat over jou als man.



Je laat je als man zijnde en ook als vrouw zijnde niet aan de kant schuiven uiteraard. Werkelijk, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij je een zogenaaamd slachtoffer wilt zijn en je daarnaar gedraagt.



Slimme mannen zoeken een minnares? Mm, dat geloof je toch niet zelf? Dan mag jij een slimme man zijn maar dat biedt dus geen garantie voor de toekomst. Wat een nonsens. Je zou willen dat je met een heerlijke vrouw in je armen, of jij in de hare, zo kan gaan slapen. Succes.



Dit maakt je een lamzak van een echtgenoot en vader.
quote:Gaeta schreef op 06 juni 2012 @ 23:00:

[...]





De wat jij noemt 'slimme mannen' worden sowieso niet 'aan de kant geschoven'. Lullig hoor, als dat jou is overkomen en dat zegt ook wat over jou als man.



Je laat je als man zijnde en ook als vrouw zijnde niet aan de kant schuiven uiteraard. Werkelijk, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij je een zogenaaamd slachtoffer wilt zijn en je daarnaar gedraagt.



Slimme mannen zoeken een minnares? Mm, dat geloof je toch niet zelf? Dan mag jij een slimme man zijn maar dat biedt dus geen garantie voor de toekomst. Wat een nonsens. Je zou willen dat je met een heerlijke vrouw in je armen, of jij in de hare, zo kan gaan slapen. Succes.



Dit maakt je een lamzak van een echtgenoot en vader.Eh.. FYI: je conclusies kloppen niet en ik ben 2 keer gescheiden.
Alle reacties Link kopieren
Nou Biker, ik snap dat je er mee zit en ik denk dat je er, op jouw manier, ook best probeert er wat aan te doen.

Jammer dat je vrouw de hints, bloemetjes, andere kleren, massage, niet oppikt.

Misschien toch maar een oppas vragen, lekker voor haar koken en het gesprek aangaan.. Benadrukken dat je haar mist als geliefde, vriendin
Toen ik geen zin meer had in seks met mijn vriend, was dat niet omdat ik geen zin had in seks in het algemeen, maar omdat ik geen zin meer had in seks met hem.

Ik hield wel van hem maar de seksuele aantrekkingkracht was volledig weg.

Het liefste wou ik dat hij gewoon met zijn tengels van mij af bleef.

Ik "maakte" eens per week zin om van het gezeur af te zijn, maar dan heb je nooit de seks zoals het het hoort te zijn. Het moet van 2 kanten komen, de passie, liefde en geiligheid naar elkaar toe moet er zijn.

Ik zou uitzoeken hoe dat zit tussen jou en je vrouw.

In mijn ogen is een relatie waarin de seks niet goed is ten dode opgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:throttle schreef op 06 juni 2012 @ 22:48:

[...]





Hey family man, waarom reageer je alleen op de vrouwtjes?Omdat jouw uitspraken niet echt uitnodigen tot reageren wellicht?
Voor mij valt seks onder de genoegens van het delen van intimiteit met een partner omdat je van elkaar houdt. In een relatie is het probleem van de één ook het probleem van de ander.



Als ze dat niet snapt, zou ik in zo'n situatie het uitmaken. Wat is er dan nog over van echt van elkaar houden. Ik noem dat geen houden van meer zoals houden van voor partners bedoeld is.



Compromissen zijn van haar kant uit niet mogelijk (en ik mag toch hopen dat je 2 minuten er op niet als een compromis ziet... ) en halfslachtige oplossingen zijn mijns inziens niet de manier om dit op te lossen.
Oh ja, wat ik altijd mis in het kadertje oplossingen is het zoeken naar gevoelens en intimiteit. Weten wat je vrouw altijd lekker vond.



Het gaat bij de oplossingen vaak over wekelijks bloemen of met andere kleding wordt vaak sexy lingerie bedoeld... ehm, dát zijn meestal niet de dingen die maken dat je als vrouw meer zin krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat wanneer je echt alles hebt geprobeert om haar meer te verleiden. (Dus ook meer 'romantische' dingen doen om het passievlammetje wat meer op te stoken, en niet simpelweg penetreren) Dan zul je op een zeker moment toch moeten zeggen dat je anders vreemd zult gaan. Lijkt me trouwens echt een klote situatie dan, want zal zij dat dan accepteren? Ik hoop echt dat het niet zo ver hoeft te komen!
Alle reacties Link kopieren
weg gaan of scheiden is geen optie

Ik heb 2 kinderen waar ik niet zonder kan en om ze maar 1 keer in de week te zien is geen optie.

Van me vrouw hou ik ook erg veel vind er nog super leuk en mooiZeg ik ook hee vaak tegen haar ,vind ze alleen zelf af en toe niet ben alleen benieuwd wat er in dat hoofd omgaat in praten over dit onderwerp is ze niet zo goed ,

want ik doe toch niks fout zegt ze dan

vreemdgaaan heb ik al een keertje aan gehaald dan is ze bij me weg zegt ze ,maar ja hoe nu verder
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een groot deel een biologische reactie. Een vrouw heeft kinderen, dan is seks niet meer belangrijk. Nu is het moederschap prioriteit nummer 1.

Zie het bij anderen, merk het ook bij mijn eigen vrouw. Heb ik het geluk dat we een redelijk open relatie hebben en dat af en toe snoepen buiten de deur toegestaan is. We houden veel van elkaar, dat is een verreiste.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 06 juni 2012 @ 21:54:

Na een poosje Viva-forum heb ik allang door dat 'samen een oplossing zoeken' meestal gebruikt wordt om te zeggen dat die vent gewoon maar moet slikken wat zijn vrouw wil/doet/besluit.Hear, hear!
Als scheiden geen optie is, dan zul je moeten accepteren dat je nooit meer seks krijgt dan dit.



Als zij aangeeft dat ze het prima zo vindt en vindt dat er verder niets mis is, ook al geef jij aan van wel, dan noem ik dat allesbehalve een goede en gezonde relatie.



En jij kan wel van haar houden maar iemand die jou zo in de steek laat op dat punt, vind ik niet bepaald een fantastisch puntje in haar persoonlijkheid hebben als ze zoiets afdoet als "alles is toch prima?" En geen oog hebben voor het belang van het behoud van een goede relatie met haar partner en het zorgen dat haar partner ook gelukkig is, jou dus.



Wat is er verder mis met co-ouderschap?



Je kan natuurlijk altijd denken in problemen in plaats van constructieve oplossingen.



Je hebt namelijk geen andere keuze. Zij stelt jou voor de keuze óf nooit meer seks dan dit óf uit elkaar.



Meer smaken zijn er niet. Niet als je nog een beetje van je vrouw houdt in ieder geval.



Ik weet niet wat er in haar hoofd omgaat, zij weet niet wat er in haar hoofd omgaat, jij weet niet wat er in haar hoofd omgaat, als niemand het weet, kan het ook niet opgelost worden. Je kan gissen, dingen proberen, heb je al gedaan, nog wat tips aanhoren, nog meer proberen.



Het enige andere wat je nu nog kan proberen is een relatietherapeute of seksuologe. En anders houdt het op.



En dan kan ze nog zo super leuk en mooi zijn, als het alleen bij kijken blijft en niet aanraken wens ik je succes toe met je verdere geheelonthouding.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 06 juni 2012 @ 23:38:

[...]



Eh.. FYI: je conclusies kloppen niet en ik ben 2 keer gescheiden.Goh, verrassend :-)
Alle reacties Link kopieren
je zegt dat je haar vaak verteld hoe mooi je haar vind maar dat ze dat zelf niet altijd vind... ligt daar haar probleem niet? vind zich zelf niet meer aantrekkelijk en is ze gewoon verschrikkelijk onzeker geworden naar haar bijde zwangerschappen...

2 zwangerschappen kort achterelkaar doet een helehoop met je lichaam en ook met je geestelijk...



ander regel jij eens een keertje oppas voor de kindjes zonder dat ze het weet..

neem haar mee uit eten ga naar die tijd nog naar een film of een andere voorstelling en ga naar die tijd nog ergens wat drinken.. en leg absolut niet de nadruk op sex als jullie thuis komen gewoon nog even knuffelen en laat die avond daar bij tenzij zij het naar sex toe leid...



Hopelijk komt het weer goed snap best als je geen sex krijgt of maar 1x pw 2 min dat je dan je behoeften buiten de deur gaat zoeken dat zou ik zelfs als vrouw zijnde nog doen



in iedergeval heel veel suc6 en ja het moederschap met 2 jonge kinderen is soms best wel erg zwaar (ben zelf ook moeder van 2 jonge kinderen 3 en bijnaar 1) en het moederschap is ook heel erg belangrijk maar je eigen ik is ook belangrijk
Alle reacties Link kopieren
oja ik vergat nog niets...



hoe slapen jullie kinderen? slapen ze makelijk in of is het iedereavond een strijd om ze in bed te krijgen slapen ze bijde de helenacht door (uitzondering daar gelaten natuurlijk) of komen ze nog iedere nacht voor een slokje drinken en dat soort dingen want dat is verschrikkelijk vermoeiend..
Alle reacties Link kopieren
Je moet je niet zo onderdanig opstellen. Be a man ! (Ja sorry, ben zelf geen man maar ik weet wel dat een onderdanige man niet aantrekkelijk is).

Zorg dat ze je weer 'ziet staan'!

Ik ben zelf niet zo van de spelletjes spelen, maar als toch niks werkt zou ik eens erg vaak mijn gsm meenemen naar de toilet, badkamer, net doen of je smst, vaker de deur uit, laat haar DENKEN dat iemand anders jou wel ziet staan. In no time ben je weer interessant voor haar. Zielig dat dit misschien zou werken, maar hey wat heb je te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeee... een minnares nemen, net doen alsof je vreemd gaat...



Waarom zou het trouwens zo zijn dat zoals de situatie nu is, hij voor altijd blijft? Na de geboorte van Timanni kakte onze sexdrive ook best in, hoor. Maar ergens kwam het echt weer goed (of Timini#2 die gepland staat voor over een paar weken, is het Negende Wereldwonder ). Ik voorzie hetzelfde patroon het komend jaar...



Maar gek genoeg hebben Dalman het ook leuk met elkaar als we niet elkaar gemiddeld 2,2546 keer per week bespringen. En juist dat zorgt ervoor dat dat gemiddelde ook wel weer teugkomt na verloop van tijd. De nadruk ligt er niet op, ons samenzijn is niet ineens slecht als er niet gebatst wordt. En die indruk krijg ik van de reacties hierboven wel: niet batsen is reden voor scheiding. Waar is de hele rest van de relatie dan?
seks is niet het belangrijkste in een relatie, maar het is vaak wel zo dat wanneer je een onbevredigend seksleven hebt, dat zijn weerslag op je relatie heeft. En vice versa.

Ik heb het zelf ook gehad met een aantal exen, wilde gewoon niet meer. Een keer in de paar weken was meer dan genoeg.



Met mijn huidige partner is het het tegenovergestelde, En ik merk dat je, als je een goed seksleven hebt, je ook weerbaarder bent tegen andere tegenslagen. Maargoed, dat is misschien persoonlijk.
Ik krijg de indruk dat het niet net nog na de bevalling is maar de kinderen bijvoorbeeld al 6 jaar en 4 jaar oud zijn.



Anders had hij dat stukje informatie best wel mogen zeggen dat hij daar begrip voor heeft en ons een vollediger beeld te schetsen.

En anders heeft hij dat begrip niet maar dan laat hij expres die informatie weg. Ook niet het toonbeeld van een goede relatie.

Het lijkt mij namelijk logisch dat het net na de bevalling even wat minder gaat.



Verder is het geen probleem als beiden het geen probleem vinden maar blijkbaar mist TO wel bepaalde dingen dusdanig dat hij zelfs vreemdgaan heeft geopperd. Ofwel hij mist ze al jarenlang terecht ofwel hij oppert nu al vreemdgaan terwijl er nog niets aan de hand is. In beide situaties vind ik het niet spreken van een goede relatie.



Dus ofwel TO's vrouw wil terecht nog even geen seks maar dan snapt TO er niets van en blijft ongelukkig ofwel TO's wil onterecht geen seks en wil er helemaal niets aan doen.



Het klinkt niet als een relatie waarin het vanzelf wel weer goedkomt, hoe ik het ook bekijk. En als hij nu al zo droog staat dat hij vreemdgaan overweegt, zal hij het niet nog een paar jaartjes aan kunnen kijken totdat er daadwerkelijk vreemd wordt gegaan en dan zijn ze nog verder van huis.



Ik neem ook aan dat jij niet gaat liggen, er 2 minuten overheen gegaan mag worden en dan je schouders ophaalt en dan moet hij er maar weer tegenaan? Dit klinkt toch wel serieuzer dan dat.



Voor mij lijkt het volkomen begrijpelijk dat je het ook op andere manieren leuk kan hebben en net na geboortes en in het begin niet zo veel wilt, maar dit klinkt allesbehalve gezond in het voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 07 juni 2012 @ 10:04:

En die indruk krijg ik van de reacties hierboven wel: niet batsen is reden voor scheiding. Waar is de hele rest van de relatie dan?Niet "batsen" is geen reden voor scheiding, maar het hoort er gewoon bij in een relatie. Anders kun je net zo goed samenwonen met je broer. Dan heb je in mijn ogen dus geen man/vrouw relatie.
Alle reacties Link kopieren
.
tia.dalma wijzigde dit bericht op 07-06-2012 10:33
Reden: dubbel
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven