Mijn vrouw zegt dat ik maar op een ander moet gaan.

15-09-2021 14:02 64 berichten
Hey

Ik heb een relatie van 13 jaar gedurende de relatie zijn we 2keer een paar maand uit elkaar geweest 1keer had zij tijdens deze pauze iemand en na deze pauze heb ik een paar maand met iemand vreemd gegaan.
Nu zijn we een paar jaar verder en als ik weg ga zegt ze doe het veilig en als ik laat horen dat we nog wel eens tijd voor elkaar zouden moeten maken zegt ze kan je dat nergens anders gaan doen.
laatst hadden we een gesprek en zij ze dat ze het niet erg zou vinden zolang ik maar terug naar huis kom.
Wat vinden jullie hier van?
lilalinda schreef:
15-09-2021 22:12
Of je durft niet bij haar weg
Weet niet of het over durven gaat ik vind de dagelijkse gang van zaken hier goed we hebben bijna wekelijks of 2wekelijk seks dat mag van mij wat meer zijn maar denk niet dat we het zo slecht hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mich schreef:
15-09-2021 22:23
Weet niet of het over durven gaat ik vind de dagelijkse gang van zaken hier goed we hebben bijna wekelijks of 2wekelijk seks dat mag van mij wat meer zijn maar denk niet dat we het zo slecht hebben.
Waarom ben je dan vreemd gegaan?
Cerfje schreef:
15-09-2021 22:27
Waarom ben je dan vreemd gegaan?
Tja was een jaar na onze breuk waar zij iemand anders had op seksueel vlak gebeurde er niet veel tja als er dan iemand in beeld komt waar er wel spanning en aantrekking is en je hebt een zwak moment .
Alle reacties Link kopieren
Een zwak moment duurt een paar minuten, hooguit een paar uur. Jij was een paar maanden ‘op een ander gegaan’ toch?
Lach hard, duik diep, kom terug..
bumbly schreef:
15-09-2021 22:41
Een zwak moment duurt een paar minuten, hooguit een paar uur. Jij was een paar maanden ‘op een ander gegaan’ toch?
Die van mij duren nu eenmaal langer😂
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie samen omdat dit goedkoper is oid? Want, waarom ben je bij elkaar begin ik zo te denken of is dit gewoon jullie (of haar) humor, want dat kan natuurlijk ook? Vind jij t wel fijn - weet ze dit?
spoekeltje wijzigde dit bericht op 16-09-2021 00:05
34.87% gewijzigd
Hebben jullie kinderen? Zo nee dan zou ik uit elkaar gaan.
Liptonicetea schreef:
16-09-2021 00:04
Hebben jullie kinderen? Zo nee dan zou ik uit elkaar gaan.
We hebben kindjes dus voor hen is het ook beter dat ze in een zo normaal mogelijke omgeving opgroeien
In ons dagelijks leven gaat alles wel goed hoor dus die merken niks van de andere gesprekken.
Alle reacties Link kopieren
Mich schreef:
16-09-2021 07:44
We hebben kindjes dus voor hen is het ook beter dat ze in een zo normaal mogelijke omgeving opgroeien
das dan mislukt
Gaat toch goed zo.
#couplegoals
Chinue schreef:
16-09-2021 15:03
Gaat toch goed zo.

Af en toe even op een ander en ze leefden nog lang en gelukkig.
Of onder een ander. Of erachter. Maar vooral er op.
Alle reacties Link kopieren
in Vlaanderen is 'op een ander gaan' een heel normale manier om dat te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi toch een open relatie, gewoon eerlijk vertellen dat jij ook weleens boven gaat,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wollenbol schreef:
16-09-2021 16:28
in Vlaanderen is 'op een ander gaan' een heel normale manier om dat te zeggen.

Hier in .nl dus echt niet.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-09-2021 17:17
Hier in .nl dus echt niet.
nee dat weet ik. maar ik meld t even, omdat er nogal lacherig over wordt gedaan en men blijkbaar niet doorheeft dat meneer een vlaming is.
doe ermee wat je wilt

en ik heb al ondervonden dat belgen soms wat minder welkom zijn op t viva forum, maar veel vlamingen wijken uit naar nederlandse sites, en walen naar franse. dat terzijde
Alle reacties Link kopieren
Gaat zij niet gewoon vreemd? Want het lijkt een beetje erop dat als jij mag dat zij dan ook mag (en ze heeft al iemand op het oog of gaat al vreemd)
Alle reacties Link kopieren
Wollenbol schreef:
16-09-2021 18:49
nee dat weet ik. maar ik meld t even, omdat er nogal lacherig over wordt gedaan en men blijkbaar niet doorheeft dat meneer een vlaming is.
doe ermee wat je wilt

en ik heb al ondervonden dat belgen soms wat minder welkom zijn op t viva forum, maar veel vlamingen wijken uit naar nederlandse sites, en walen naar franse. dat terzijde
Ik denk dat je het cynisme van de reacties een beetje mist Wollenbol. Ik kijk niet op van het taalgebruik, wel van de manier waarop TO tegen zijn relatie aan kijkt.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
16-09-2021 20:19
Ik denk dat je het cynisme van de reacties een beetje mist Wollenbol. Ik kijk niet op van het taalgebruik, wel van de manier waarop TO tegen zijn relatie aan kijkt.
helemaal mee eens hoor, ik denk niet dat dit echt een gezonde relatie is
Alle reacties Link kopieren
Wollenbol schreef:
16-09-2021 18:49
maar veel vlamingen wijken uit naar nederlandse sites, en walen naar franse. dat terzijde
De reden daarvoor is simpel: er bestaat gewoon niets in Vlaanderen.
abracadabra schreef:
16-09-2021 19:38
Gaat zij niet gewoon vreemd? Want het lijkt een beetje erop dat als jij mag dat zij dan ook mag (en ze heeft al iemand op het oog of gaat al vreemd)
Dat dacht ik dus ook ze heeft iemand op het ook maar als we er over spreken zegt ze dat het niet zo is.
Wollenbol schreef:
16-09-2021 18:49
nee dat weet ik. maar ik meld t even, omdat er nogal lacherig over wordt gedaan en men blijkbaar niet doorheeft dat meneer een vlaming is.
doe ermee wat je wilt

en ik heb al ondervonden dat belgen soms wat minder welkom zijn op t viva forum, maar veel vlamingen wijken uit naar nederlandse sites, en walen naar franse. dat terzijde

Wat mij betreft zijn vlamingen even welkom als wie dan ook, maar ik kende inderdaad de uitspraak 'op een ander gaan' niet als zijnde een normale uitspraak. In het nederlands klinkt het nogal plat.
Daarbij het gebrek aan leestekens en de algehele manier waarop TO schrijft maakt dat het allemaal niet zo geweldig overkomt zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
'Op een ander gaan' betekent vreemdgaan. 'Naar een ander gaan'. Niet 'op' die ander gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Mich schreef:
15-09-2021 21:40
Onze relatie is denk ik vrij normaal rustiger dan vroeger toen maakte we vaak ruzie maar dat is de laatste jaren sterk afgenomen kunnen ook wel goe babbelen maar de passie is wel weg
Dan hebben jullie eigenlijk meer een vriendschap in plaats van een relatie
Doe mij ook zo een vrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven