Minnaar deel 40

16-07-2020 08:31 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 39 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-39/list_messages/4513 ... #p30528762
oranjexxx wijzigde dit bericht op 16-07-2020 08:35
Reden: tekst verwijderd dat de linkjes naar de overige minnaardelen in de eerste post staan.
2.78% gewijzigd
Lois, fijn om even wat van je te horen.

Je levenslust spat er vanaf en dat is fijn om te lezen. De liefde van exminnaar voor jou trouwens ook :biggrin:

Ik wens je een goede uitslag toe, mijn duimen draaien voor je. :hug:
Fijn dat je nog meeleest en wat van je laat horen Lois. Al had ik liever gelezen dat het beter met je gaat dan het gaat :hug: Gewoon lekker blijven schrijven ook hoor, doe ik tenslotte ook nog steeds :proud:

Bo, wat shit zeg, toch de stekker eruit! Hoe gaat het nu met je? :hug:
Lief dat je het vraagt, Marana.

Het gaat de ene dag beter dan de andere dag. De Marmot en ik zijn nog niet helemaal los van elkaar, er is nog steeds een lijntje.

Op de supersterke dagen denk ik: ‘wat heerlijk dat ik zie wat jij nog niet ziet’ en kan ik daar geruststelling uit halen. Op de slechte dagen ben ik onzeker, verward en verdrietig en denk ik alleen maar :"-( WAAROM ?!!

Er zijn zulke mooie gesprekken geweest tussen ons, het kan zo fijn en mooi zijn samen. Dat weet hij en dat weet ik. Mijn hart blijft ook altijd voor hem open staan. Ik kan die leukerd alleen niet dwingen of voorschrijven hoe hij zijn oud zeer moet aanpakken. Sowieso al niet voorschrijven DAT hij het aan moet pakken.

My two cents: hij zit nog met oude angsten uit zijn vorige relatie. Als liefde overleven wordt, dan raak je snel uit balans met je gevoel. Dan overheerst de angst in het hoofd boven de liefde in het hart, sta je stil, kan je ook eigenlijk helemaal geen keuze maken. Dat heeft tijd nodig om te helen. Hij geeft ook steeds aan dat het echt bij hem zit, het ligt niet aan mij. Troostend en frustrerend tegelijk.

Maar laat het hem maar op zijn manier doen. Dat is uiteindelijk ook de enige juiste manier namelijk. Ik heb daarin geen andere taak dan mezelf zo gelukkig mogelijk te maken en te houden. Dus dat doe ik, maar het gaat nog met vallen en opstaan. En ondertussen blijven mijn gevoelens voor het Marmottenbeestje warm, liefdevol en oprecht.

We gaan het zien. Eerst maar eens vakantie met mijn Bo-mini’s. Kijk er naar uit :sun:
Even aanvulling:

Ik kan op mijn kop gaan staan, alles uit de kast trekken, smeken, bidden, gillen, huilen en schreeuwen.... maar dat helpt me niet verder.

Als iemand er niet aan toe is, is iemand er niet aan toe. En misschien komt dat moment wel nooit, dat weet je natuurlijk niet vooraf.

Ik kan echt alleen maar voor mezelf gaan zorgen, soms de tranen toelaten, maar vooral mijn eigen leuke, dappere, stoere en gelukkige BO weer worden. Niet voor hem, maar voor mij.

Zoals gezegd: er is contact, er is altijd en eeuwig dat lijntje. Gaat ook niet meer weg, denk ik. Mijn hart is momenteel open en warm naar hem. Voelt beter dan boos en verdrietig en slachtofferig.

Zo. En nu ga ik met een kopje thee even gelukzalig in de tuin wapperen! Ook best lekker :hello:
@Lois: wat fijn om wat van je te lezen maar wat onwijs rot dat je leven zo is veranderd door je ziekte. Ineens ben je met heel andere dingen bezig dan hoeveel appjes een lover stuurt en dergelijke. Fijn dat je ex-minnaar een echt goede vriend is gebleken. Veel sterkte en wat mij betreft schrijf je hier gewoon mee.

@BO: Ik herken zoveel van jou in mezelf hoewel mijn situatie met mijn ex-lover totaal anders is (hij heeft volgens mij nul behoefte aan contact al hebben we de lijn wel open gelaten, ik laat hem met rust. Zal me niet opdringen aan iemand die eigenlijk geen contact wil)
Ik neem het leven per dag, soms per uur en maak mezelf zo gelukkig mogelijk met al het verdriet dat er nu ook is. En ook dat accepteer ik, er is maar een weg en dat is er dwars doorheen. Dat geeft soms mooie en ook soms moeilijke momenten en dat is ok, dat hoort bij het leven.
Ontzettend fijn dat jullie nog zo’n goed contact hebben met elkaar. Maar lijkt me soms ook ingewikkeld. Of ervaar jij dat anders?

@ Elize: hoe gaat het met jou?

@Oranje: blijft mooi om te lezen hoe jullie je relatie thuis vorm hebben gegeven en hoe je balans weet te vinden met John.

Ik had vorige week een date met een nieuwe lover en dat was echt geil, leuk en fijn. Ik was eerlijk gezegd wel wat verrast over het feit dat ik zo ontzettend kon genieten van deze man omdat ik mijn ex lover nog erg mis. Was bang dat ik hem heel erg zou missen tijdens de date met deze man (laat ik hem de musicus noemen) De vonken spatten er vanaf en het was heel intens en fijn. We waren het er direct over eens: voor herhaling vatbaar en dan een hele dag. Kan me er nu al op verheugen.

Voorlopig date ik een paar verschillende mannen naast elkaar maar heb alleen met de musicus en met een andere man (laat ik hem de directeur noemen) seks gehad. Best leuk om wat verschillende ervaringen op te doen. Ik heb in mijn pubertijd en als jong volwassene niet of nauwelijks gedate. Misschien is een poosje vlinderen en fladderen wel fijn naast het verdriet over de scheiding en het gemis van ex-lover. Ik krijg er in elk geval energie van.
ilysfm schreef:
17-07-2020 19:19
Ontzettend fijn dat jullie nog zo’n goed contact hebben met elkaar. Maar lijkt me soms ook ingewikkeld. Of ervaar jij dat anders?
Nou... natuurlijk is het soms ingewikkeld. Ik mis hem, ik wil bij hem zijn en verlang naar het opsnuiven van zijn geur, zijn armen om me heen. Het liefste hoor ik die woorden: “BO, ik ben er uit hoor. Ik wil jou, kom dan gaan we samen verder”. Die komen alleen niet. Misschien wel nooit.

Ik vertrouw er op dat we beiden hiervan kunnen leren en verder groeien. Dat dingen met een reden gebeuren, vooral het spiegelen van elkaar. En dat dwingt me om bij elk contact heel scherp te zijn op wat het met me doet. Waarom vind ik het zo belangrijk om met hem verder te gaan? Waarom MOET ik bij deze man zijn van mezelf? Is dat omdat ik iets in mezelf via hem wil ‘aanvullen’?

Het lukt me nog niet altijd, hoor. Maar als ik op het punt van knappen-van-ongeduld sta, stampvoetend en boos omdat hij me voor mijn gevoel iets niet geeft wat ik nodig meen te hebben, conclusies trekkend voordat ik echt weet waarom hij doet wat hij doet, dan probeer ik heel goed te kijken naar waarom ik dat zo voel. En voordat ik weer een Dwingeland Reactie geef, me af te vragen: wat creëert dit als ik het op deze manier doe? Rust of onrust?

Ik haal er op dit moment nog wel veel zelfinzicht uit. En zo lang ik leer, laat ik het nog toe. Maar er zal een tijd komen, een moment, waarop ik uitgeleerd ben. Of hij moet me zo erg kwetsen, dat ik me van hem afkeer. Dat kan natuurlijk ook gebeuren. Hij brengt me nu - al zijn we niet echt samen - nog steeds even veel als hij voorheen deed. Ook nu er afstand is. Dus het voelt nog steeds of we verbonden zijn...

Fijn dat jij je gedachten kunt verzetten en open staat voor andere mannen. Soms zou ik willen dat ik die behoefte had. Gewoon de aandacht uit een andere vijver opvissen. Maar vooralsnog kan geen man in mijn hoofd tippen aan de Marmot en zit ik niet op de onrust te wachten. Het zou ook voelen als vreemdgaan, gek genoeg. Eerst maar eens focus en balans in mezelf vinden en dit hoofdstuk tzt sluiten, als het echt zo moet zijn. Alleen BO is wat mij betreft ook wel prima eigenlijk!
@BO: dat begrijp ik heel goed dat je dat zo voelt; dat het is alsof je vreemdgaat wanneer je met iemand anders zou daten/vrijen.

De relatie met mijn exlover is vorig jaar al heel erg beschadigd en bleek in januari dit jaar, na het ontstaan van een nieuw conflict niet meer bestand tegen nog een klap. Ik zie het zo dat we er een extra half jaar voor nodig hebben gehad om ‘echt van elkaar te scheiden’. Dat maakt dat ik misschien al verder ben in het proces van afscheid nemen. Ik hoop oprecht voor jou dat jullie samen een toekomst hebben, ik hoop daar zelf ook nog op met ex-lover. Maar op dit moment is daar geen ruimte voor en zorg ik zo goed mogelijk voor mezelf. Ook naast verdriet zijn er in mijn leven genoeg zaken waar ik blij van word en blij van kan worden in de toekomst. Soms denk ik dat we elkaar nodig hebben gehad om thuis de stap te durven zetten om te gaan scheiden. De droom om samen verder te gaan was wellicht een houvast voor de sprong in het diepe en het temperen van de angst voor het onbekende.

Ik weet waarom ik bij mijn lover wil zijn, wat hij me geeft en vooral ook waar hij me raakt in mijn pijnpunten. De punten waarop ik kan groeien. Het mooie is dat ik lees bij jou en de Marmot dat hij daar ook voor open staat om zo naar jullie relatie te kijken. Dan kan je samen leren en groeien. Dat lukte bij ons helaas niet. En dat lag deels aan mij. Omdat ik niet zag waarop ik moest reflecteren. En deels aan hem omdat hij niet wilde reflecteren. Daar hebben we het vaak over gehad in de laatste maanden.

Ik vind dit ook een mooi proces, hoe pijnlijk het ook bij momenten is en observeer ik hoe ik op zaken reageer en stel ik mezelf vragen. Daarnaast heb ik een paar vriendinnen die me durven te spiegelen, me echt aan de tand durven voelen over mijn gevoelens, gedachten en motieven.

Het daten helpt bij het loskomen van hem in het dagelijks leven want in de onderlaag ben ik nog steeds met hem verbonden en ik ben blij dat dat er nog is. Ook dat herken ik in jouw situatie die je beschrijft.
Ik ben daarover ook eerlijk tegen mijn nieuwe lovers: mijn hart ligt nog bij mijn ex-lover maar ik vind het ook fijn om af en toe met iemand te kunnen verbinden op fysiek vlak en deels ook op emotioneel vlak. Met mijn ex-lover heb ik ook ontdekt hoe fijn seks kan zijn, heeft me seksueel ook vrijer gemaakt en van dat stuk wil ik genieten en ik vind het bijzonder om te ontdekken dat dat ook met anderen kan met wie ik me minder emotioneel verbonden voel. Ik zie het als een verdere ontdekkingstocht van mijn seksualiteit. Ook dat is leerzaam en verrijkend.
Jeetje wat zijn er veel reacties! En dit maakt mij meteen een onervaren forum er want weet niet waar ik moet beginnen om op iedere post te reageren!

@Lois ik heb meegelezen in de tijden dat je hier regelmatig schreef. Wat vreselijk waar jij doorheen moet en wat vlieg je het dapper aan. Diep respect!

@Bo ik herken in veel dingen die je zegt mezelf. Je de ene keer heel krachtig voelen en het andere moment gewoon (en terecht) heel verdrietig zijn. Zo’n klik als jij hebt met de Marmot is super mooi maar ook heel moeilijk en confronterend.

Ik heb terechte vragen gekregen in het deel 39 topic. Sinds een week heb ik geen contact meer met minnaar. Op sommige momenten voelt dit heel fijn en op andere momenten vliegt het gemis mij aan. Dan maak ik mezelf wijs dat ik vooral zijn vriendschap mis en dat er toch een modus moet zijn om de lust achterwege te laten. Ik weet dat het niet zo is maar soms is het echt een mindfuck.

Vanwege herkenning vind ik het lastig om heel diep in te gaan om mijn relatie. Er werd (terecht) gevraagd waarom ik het gesprek niet aanga met mijn partner. Partner is een man wiens libido niet samengaat met stress en niet lekker in zijn vel zitten. Afgelopen 1,5 jaar hebben wij veel te verduren gekregen. We hebben een paar keer geprobeerd om seks te hebben maar helaas liep dit niet goed. Ondanks dat ik weet dat het niet aan mij ligt ben ik er wel onzekerder door geworden. Ik durf minder initiatief te nemen omdat ik bang ben voor een afwijzing of uiteindelijk een teleurstelling in bed. Ik zou zo graag weer eens gepassioneerde seks met hem willen hebben maar hij blokkeert waardoor ik uiteindelijk ook blokkeer. Ik ben er regelmatig echt verdrietig door. Hij is een stoere maar gevoelige man die het moeilijk vindt om hierover te praten. Wuift het weg met ik hou heel van je en het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Ondertussen mis is het om begeert te worden en als vrouw een stukje erkenning te krijgen.

En daar was dan de man op wie ik vroeger smoorverliefd was. Die als een rode lijn door mijn leven is blijven lopen... we hebben in het begin (15 jaar terug) gedate totdat hij plots aankondigde een relatie te hebben. Contactstop gehad maar toch na een jaar weer contact. Hij is toen vreemd gegaan met mij en zat in een problematische relatie. Vier jaar lang was hij mijn scharrel (ik was vrijgezel). Totdat ik een relatie kreeg en het contact stopte, tot een jaar terug toen ik weer voor de bijl ging. Ik kreeg de vraag waarom hebben jullie het niet geprobeerd als stel? Dat vind ik een moeilijke vraag . Heb hem zo’n 9 jaar geleden een brief gestuurd dat ik het aandurfde om voor hem te kiezen en hij kon dat niet. We hebben toen 2 jaar geen contact gehad. Zijn voornaamste reden is dat we teveel op elkaar lijken, dat we voortdurend in een spiegel kijken en dat daarom een relatie niet zou werken. Ik denk vooral dat hij al die tijd bang is geweest omdat ik hem emotioneel kon doorgronden.

Is uiteindelijk een mega lange post geworden, sorry!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag even weer wat van me laten horen. Flink gedate met mijn minaar en nu alweer een jaar gestopt nadat we betrapt waren :facepalm:
@ Lois, diep respect en heel veel sterkte voor het dragen van deze k** ziekte! Wat krachtig dat je ondanks alles toch je genietmomentjes kan hebben. :heart:

@ stamper, met een soortgelijke reden ben ik destijds ook in de armen van mijn minnaar gevallen. Neem het jezelf niet te kwalijk. We zijn allemaal mensen en hebben het nodig om gezien en begeerd te worden. Als dat, om welke reden dan ook, niet lukt, is dat een aanslag op je eigenwaarde en Zelfvertrouwen. Dat jij dat even lekker hebt kunnen pimpen met deze ex- minnaar, gun ik je.
Heeft je man wel zicht op betere tijden en gaat het bijvoorbeeld in momenten van vakantie, beter?
hoi Depten! Leuk dat je je even komt melden! Jij bent dus minnares af? En gaat alles goed met je?

Mooi gezegd, we zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten. Straf jezelf niet te hard...

Het is vrij rustig op minnaargebied heb ik het idee? Hier dus ook rustig, maar geen nieuws is goed nieuws toch?
BO ik zit zo eens na te denken over het gevoel dat het MOET slagen met de marmot en het waarom dan. Voor mij zou het dan denk ik zijn dat het gevoel dat ik m'n gezin heb laten knappen voor iets of iemand die uiteindelijk niet voor mij kiest. Misschien was je uiteindelijk ook wel weg gegaan maar was de marmot de druppel die de emmer deed overlopen. Als hij niet in je leven was gekomen was het gezin er nog. Snap je wat ik bedoel te zeggen? Weet niet of ik het goed verwoord maar ik denk dat de mama in mij het zo zou zien. Misschien zit ik er ook wel helemaal naast.. snap mezelf soms ook niet :bonk:

Is het voor nu fijn of juist lastig om nog contact te hebben met de marmot? Wel een lekker vooruitzicht dat je zo vakantie hebt met de mini's! Heerlijk!

@depten, hoe is je huwelijk nu als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Zowizo en Tuttebel, het gaat wel goed maar de ontevredenheid over mijn huwelijk blijft. Het afgelopen jaar hebben we relatie therapie gehad. De eerste maanden leefde onze relatie enigszins op; de seks was stukken beter en hij heeft meer aandacht gehad voor mijn seksuele genot. Ik heb enorm gehoopt dat hiermee ook mijn gevoel voor hem meer zou terugkomen maar moet eerlijk bekennen dat ik nu de conclusie kan maken dat er bij mij, in relatie tot hem, zoveel deuken zitten en dat het onherstelbaar kapot is. Al na een aantal maanden van opleving, verviel hij in oude patronen; er is altijd iets, vaak werkgereleteerd waardoor hij in een depressieve stemming komt, en zijn lust verdwijnt. Ik ben alitjd de kartrekker en hij zal niks doen om mij tegemoet te komen of ik moet het hem nadrukkelijk vragen. Van dat vragen ben ik zo moe! Opnieuw dus eigenlijk de teleurstellingen en het gevoel dat ik niet de moeite waard ben voor hem. Dit ook weer bespreekbaar gemaakt ( voor de 1000 ste x :frusty: ) en dan gaat het weer even goed

Mijn minnaar heeft mij laten voelen wat begeerte en aandacht is. Hoe het ook anders kan. Hij blijft zo nu en dan toespelingen maken maar ik heb het echt afgezworen. Kan het me niet meer veroorloven. Wel met mezelf de afspraak gemaakt, dat als er een moment komt dat ik hem, of een andere man niet meer kan weerstaan, ik de knoop doorhak en bij mijn man weg ga.
Ik haal veel positieve energie uit mezelf en ons gezin. Voor nu is dat nog voldoende.

@tuttelebel, ik hoor bij jou ook steeds de twijfel. Mijn motto is; bij twijfel geen keuzes maken. Daarmee Vind ik vaak de rust terug. Mag ik vragen wat maakt dat het bij jou man zo moeizaam gaat op seksueel gebied en zou hij snappen dat je door gebrek aan begeerte, een 'slippertje' hebt gemaakt?
Moeilijk lijkt me dat Depten... je wil natuurlijk niet zomaar je huwelijk opgeven en bij een andere man is er weer iets anders na een tijd dus ik snap je heel goed. Maar ja dat gevoel om gewild te zijn, dat er iemand aan je denkt, dat is gewoon heel fijn. Wel goed van je dat je zelf zo positief bent!
Alle reacties Link kopieren
Zowizo, klopt! Die voortdurende twijfel van zal ik wel, zal ik niet.. dat maakt het voor mij heel zwaar dus die probeer ik de kop in te drukken met: zolang ik twijfel, doe ik helemaal niks!
Jou relatie is open lees ik en dat houden jullie al lang vol? Lijkt me ook een hele knappe kunst! Zijn er mensen in jullie omgeving die hiervan weten of hou je het echt voor jezelf ?
Ja klopt wij hebben een open relatie inmiddels zo'n 5 jaar denk ik? Het werkt voornamelijk goed, soms moet er weleens aan de bel getrokken worden of teruggefloten omdat het dan te vanzelfsprekend is maar over het algemeen werkt het goed voor ons.

Er zijn wat hele goede vrienden (maar een paar hoor) die weten dat we weleens swingen of thuis een feestje hebben maar die weten weer niks van het los van elkaar daten dat houden we echt voor onszelf. Ik denk ook niet dat dat kan rekenen op veel begrip en nou ja heb er geen behoefte aan in een hokje geduwd te worden zeg maar.

We hebben duidelijke afspraken als in geen overnachtingen met minnaar, geen bioscoopuitjes en dat soort dingen. Eigenlijk heel plat gezegd hebben we alleen seksdates waarbij we dan uiteraard wel een drankje doen.
tantetuttebel schreef:
19-07-2020 11:17
BO ik zit zo eens na te denken over het gevoel dat het MOET slagen met de marmot en het waarom dan. Voor mij zou het dan denk ik zijn dat het gevoel dat ik m'n gezin heb laten knappen voor iets of iemand die uiteindelijk niet voor mij kiest. Misschien was je uiteindelijk ook wel weg gegaan maar was de marmot de druppel die de emmer deed overlopen. Als hij niet in je leven was gekomen was het gezin er nog.


Dat legt dus een enorme druk op de nieuwe relatie.
En dat is waarom je niet moet scheiden voor een andere man. Je moet alleen scheiden als je bij je huidige man weg wilt. Je moet je realiseren dat het niet zeker is dat je met je minnaar verder gaat, dat er ook een kans is dat je jaren single zult zijn.

De druk van dit MOET slagen, dat alleen al is een grote trigger voor het niet slagen van de nieuwe relatie, volgens mij.


Depten, moeilijk zeg, jullie worstelen echt al jaren. Het leek een poosje terug beter te gaan, en nu dan toch weer... Heb je voor jezelf een grens, wanneer stop je met trekken?
@ depten; lijkt me een lastig pakket waar je je in bevind. Energievretend kan ik me voorstellen. Wat jij zegt over het anders ervaren bij een andere man herken ik enorm terwijl ik met die andere man geen sex hen gehad. maar het zo aangetrokken voelen tot iemand, zo geil ben ik nog nooit geweest zeg maar en ik weet dat dat alleen maar erger zou zijn als we wel het bed zouden delen. Dus de wetenschap wat er ook nog is of hoe het ook kan vind ik lastig. Wat je niet kent kan je ook niet missen hè? Ik ben het gesprek thuis aangegaan en ons sexleven is beter dan hoe het was maar alsnog, het "alle remmen los" is er niet en komt denk ik ook niet. Dan is de vraag of dit goed genoeg is. Voor mij voor nu wel. Heb altijd gedacht dat ik nooit thuis weg zou gaan terwijl ik zo verliefd ben op een ander. Die roze bril vertroebeld alles en ik wil zo rationeel mogelijk zo'n ingrijpende beslissing nemen, zonder een ander in beeld (wat jij ook aangeeft Marana)
Tantetuttebel heel goed dat je er thuis over hebt gesproken. Je man stond er dus voor open om het seksleven up te spicen?

Gelukkig gaat verliefdheid over, het is niet altijd makkelijk maar het is hier al vaak gezegd, wat je aandacht geeft groeit.
Alle reacties Link kopieren
@ marana, ik weet niet of en wanneer het stopt. Ik vertrouw op mijn gevoel en heb de overtuiging dat als het helemaal op is, ik mijn conclusies ga trekken.

@tuttebel, je klinkt als een vrouw die weloverwogen haar keuzen maakt. Respect dat je ondanks je verliefdheid, niet de grens over gaat. Denkt deze man er net zo over.. dan zal dat het nemen van de juiste afstand makkelijker maken.
Mijn minnaar heeft enorm zijn best gedaan om mij te veroveren en dat heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken en toen was er voor mij idd geen weg meer terug. Je pakt het slim aan, hoe moeilijk dat ook voor je moet zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hard gegaan met berichten. Ik vind het lastig om op iedereen te reageren, omdat het zoveel is haha! Wel fijn om iedereen z'n verhaal te lezen, en ook gelijkenissen te zien.

@Lois sterkte voor jou! 🌻

Hier afgelopen vrijdag weer een seksdate gehad. Helaas veel te kort, want hij moest gewoon werken en had nog een afspraak staan. Ik verlang zo erg naar meer tijd samen. Ik weet niet wanneer we elkaar weer zien, want hier ook flinke afstand. Maakt het lastig om elkaar vaker te zien, maar anderzijds misschien maar goed ook.
@ zowiso, ja m'n man staat er zeker voor open om te werken aan ons sexleven. Dat is heel fijn natuurlijk en daar ben ik blij om! Kijken wat we er samen van kunnen maken.

@depten, bedankt voor je lieve woorden! Doet me goed. Vooral omdat ik zelf soms best heen en weer ga metn emoties en twijfel waar ik goed aan doe probeer ik me zo goed mogelijk vast te houden aan hetgeen ik omschreef. Kanel trouwens onwijs goed voorstellen dat je over die streep bent getrokken hoor. Probeer maar eens het "juiste" te doen als alles schreeuwt om die ander. Snap je volkomen. Ik ken je hele verhaal niet maar zou ik mogen vragen waarom je nog thuis bent?

@smartie, lekker nagenieten van je date!
Smartie, ja herkenbaar he? Ik wil ook wel vaker daten en misschien meer tijd doorbrengen maar ik weet ook gewoon dat het beter is toch een bepaalde afstand te bewaren.

Ik merk dat ook in ons app contact, hebben jullie dat ook? Bij ons is het heel oppervlakkig koetjes en kalfjes, of heel spannend. Maar nooit echt lief als in schat, ik mis je, ik denk aan je en dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
19-07-2020 20:36
Smartie, ja herkenbaar he? Ik wil ook wel vaker daten en misschien meer tijd doorbrengen maar ik weet ook gewoon dat het beter is toch een bepaalde afstand te bewaren.

Ik merk dat ook in ons app contact, hebben jullie dat ook? Bij ons is het heel oppervlakkig koetjes en kalfjes, of heel spannend. Maar nooit echt lief als in schat, ik mis je, ik denk aan je en dat soort dingen.
Heel herkenbaar! Wij hebben al jaren contact, met tussenpozen dan. Maar nu is het weer zo'n fase met weinig lieve dingen of een goed gesprek. Ik heb wel gezegd dat ik niet alleen seks praat wil. Dat begrijpt hij wel.

Hij is wel verliefd geweest op me, aan het begin en paar jaar terug ook. Ik merk nu dat dat niet het geval is, omdat we dus wel die goede, diepgaande gesprekken hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
tantetuttebel schreef:
19-07-2020 13:44
@ depten; lijkt me een lastig pakket waar je je in bevind. Energievretend kan ik me voorstellen. Wat jij zegt over het anders ervaren bij een andere man herken ik enorm terwijl ik met die andere man geen sex hen gehad. maar het zo aangetrokken voelen tot iemand, zo geil ben ik nog nooit geweest zeg maar en ik weet dat dat alleen maar erger zou zijn als we wel het bed zouden delen. Dus de wetenschap wat er ook nog is of hoe het ook kan vind ik lastig. Wat je niet kent kan je ook niet missen hè? Ik ben het gesprek thuis aangegaan en ons sexleven is beter dan hoe het was maar alsnog, het "alle remmen los" is er niet en komt denk ik ook niet. Dan is de vraag of dit goed genoeg is. Voor mij voor nu wel. Heb altijd gedacht dat ik nooit thuis weg zou gaan terwijl ik zo verliefd ben op een ander. Die roze bril vertroebeld alles en ik wil zo rationeel mogelijk zo'n ingrijpende beslissing nemen, zonder een ander in beeld (wat jij ook aangeeft Marana)
Dit herken ik trouwens ook helemaal. Seksleven met man is niet slecht, maar het is niks vergeleken met de seks met minnaar. Man en ik kunnen ook weken zonder. Zowel van mijn kant, als van zijn kant. Moet altijd iets tegenover staan. Zo van 'ik bef jou, nu moet jij mij pijpen', en met minnaar maakt het niet uit.

Wat ik trouwens niet snap, want zijn seksleven met vriendin is goed zegt hij. Eveneens als frequentie. Hoe zit dat met jullie minnaars?
Smartiedoosje99 schreef:
19-07-2020 21:06
Dit herken ik trouwens ook helemaal. Seksleven met man is niet slecht, maar het is niks vergeleken met de seks met minnaar. Man en ik kunnen ook weken zonder. Zowel van mijn kant, als van zijn kant. Moet altijd iets tegenover staan. Zo van 'ik bef jou, nu moet jij mij pijpen', en met minnaar maakt het niet uit.

Wat ik trouwens niet snap, want zijn seksleven met vriendin is goed zegt hij. Eveneens als frequentie. Hoe zit dat met jullie minnaars?
Hij zegt dat zijn seksleven goed is, qua frequentie dan toch. Wel heeft hij ooit eens gezegd dat het met mij toch wel het beste was omdat ik overal voor open sta en ook wel alles wil proberen. Dat mist hij, een stukje experimenteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven