Minnaar deel 40

16-07-2020 08:31 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 39 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-39/list_messages/4513 ... #p30528762
oranjexxx wijzigde dit bericht op 16-07-2020 08:35
Reden: tekst verwijderd dat de linkjes naar de overige minnaardelen in de eerste post staan.
2.78% gewijzigd
BO :( :hug: Als je behoefte hebt aan een luisterend oor pb me dan ok?
Liefdesverdriet sucks....
anoniem_389766 wijzigde dit bericht op 23-07-2020 21:25
31.00% gewijzigd
Stamper: wat maakt dat je hem nu anders ziet dan eerst? Heb je dat eerder gehad in de afgelopen 15 jaar dat je hem ineens met andere ogen bekijkt of is dit nieuw voor je?
Zowizo: veel plezier morgen, goed dat je zelf het initiatief hebt genomen om een date te organiseren.
Ilysm dankjewel! Het was erg gezellig :love:

Hoe gaat het allemaal met iedereen in minnaarland?

Ik lees soms weleens dat jullie minnaars hun privé zaken bespreken met jullie en dat dat niet altijd even wenselijk was.

Tot nu toe had ik daar geen ervaring mee tor gisteren, nu ben ik benieuwd, is dit iets goeds om dus de thuisproblemen aan te horen en een klankbord te willen zijn of eigenlijk niet wenselijk omdat je dan teveel betrokken raakt bij een gedeelte van zijn leven wat je niks mee te maken hebt?
Zowizo schreef:
25-07-2020 09:32
is dit iets goeds om dus de thuisproblemen aan te horen en een klankbord te willen zijn of eigenlijk niet wenselijk omdat je dan teveel betrokken raakt bij een gedeelte van zijn leven wat je niks mee te maken hebt?
Wij deden dat wel.. maar ik zou het niet aanraden. Het zorgde bij mij ervoor dat ik er emotioneel steeds meer in verstrikt raakte. Ik beschouwde hem daardoor ook echt als een vriend. Maakt het nu alleen maar verdrietiger en ingewikkelder.
Dus: lach veel, hou het leuk en een beetje oppervlakkig en vooral: geniet van de sex! 😜
.
anoniem_651eb92e55f09 wijzigde dit bericht op 25-07-2020 11:15
Reden: Dubbel
99.68% gewijzigd
Dankje odetteviool voor je antwoord. Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Weet alleen niet zo goed hoe ik die grens moet bewaken.

Ik hou het ook liever luchtig, natuurlijk laat ik weleens iets vallen over thuis maar ik vraag hem niet om raad oid, wat hij gisteren aan mij wel gedaan heeft. Vond het in het begin wel lief dat hij mij daarin vertrouwde maar als ik er meer over nadenk merk ik inderdaad dat het mij dan teveel emotioneel bezig houdt terwijl hij niks meer in mij ziet dan een fwb, ik wil dat voor mezelf ook zo afbakenen om zo te voorkomen dat ik degene ben die gekwetst wordt door die emotionele connectie.
Zowizo schreef:
25-07-2020 11:23
Dankje odetteviool voor je antwoord. Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Weet alleen niet zo goed hoe ik die grens moet bewaken.
Ik kan daarin geen advies geven helaas.. :( hoe langer zo'n affaire duurt hoe moeilijker het ook is om die afstand te bewaren, lijkt mij. Misschien zijn er mensen die dat uitstekend kunnen hoor.

Ik had deze week afscheid op het werk maar ook van hem dus. Jeetje, wat was dat een domper. Stiekem hoop je toch op iets van emotie of iets wat laat blijken dat hij er ook moeite mee heeft.. Jeetje, kwam ik even van een koude kermis thuis.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
25-07-2020 11:23
Dankje odetteviool voor je antwoord. Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Weet alleen niet zo goed hoe ik die grens moet bewaken.
Gewoon zeggen 'piet, wij zien elkaar voor de seks en gezelligheid, hoe het tussen jou en je vriendin gaat en hoe het tussen mijn man en mijzelf gaat bespreken we niet samen' en dat telkens weer benoemen als hij er over begint.

Gelijk een ordinaire tvp :)
Oohhh odetteviool dat is dan wel heel zuur he? Misschien is hij heel goed in het verbergen van emoties? Anders is het idd een hele koude kermis... kan me helemaal indenken dat dat super pijnlijk is voor je. :hug:

Soumis, haha ja dat gaan we maar idd doen ja. Gelukkig kan ik het ook echt zo brengen naar hem en hoef ik niet ergens omheen te draaien of voorzichtig te zijn met mijn woorden.
@ Odetteviool, is het nu ook over tussen jullie dan?

@ zowizo, wij delen dan wel weer privé dingen samen, veel zelfs. Maar ja, wij hebben dan weer geen sex :rolling:

Hier de laatste weken enkel vriendschappelijk contact. We zoeken nu denk ik beide even veel toenadering, puur om even te kletsen. Tuurlijk vind ik hem nog leuk maar moet zeggen dat dit zo ook wel bevalt. Misschien maar weer terug naar de status beste vrienden zonder :love:
Tantetuttebel ja dat is ook weer anders idd, ik weet niet wat makkelijker is. Maar goed de seks is gewoon echt ge-wel-dig, vind dat zo stom om te zeggen. En die wil ik niet kwijt doordat ik emotioneel te betrokken ben en het niet kan scheiden.

Echter nu is er in zijn privé leven eea aan de hand waardoor hij mij opzoekt wat hij nooit gedaan heeft, en ja vrouwen en nadenken natuurlijk... dus dan draaien mijn hersenen op volle toeren. Terwijl hij mss alleen zijn verhaal kwijt wil aan een derde. Tis jammer dat hij gewoon niet duidelijk uitspreekt wat ik voor hem beteken dan hoef ik niks in te vullen voor hem.

Ik durf het ook niet uit te spreken maar wanneer een man 1,5 jaar regelmatig seks heeft met een vrouw en nu dus ook persoonlijke dingen gaat delen, dan kan het niet zo zijn dat er geen gevoelens zijn. En dat is wel een prettig gevoel. Misschien zit ik er dan al te diep in, soit, ik voel me prettig bij hem en bij mijn man. :-)
Alle reacties Link kopieren
Zowizo, ook ik heb ruim een jaar een relatie met een getrouwde man.... Alles kan zonder dat ze echt gevoelens hebben.... HELAAS. Ik ga nog steeds om met deze man, zie hem niet vaak want hij woont in een ander land. Heb me vanalles in mn hoofd gehaald, maar nee... hij is sexloos getrouwd en dat blijft hij ook. Hoe lief,leuk, aardig ik ook ben... hoeveel sex we ook hebben... Hij heeft de ballen niet om weg te gaan. Natuurlijk, net als bij jou...er ontstaat een vriendschap en dan delen ze ook weleens de mindere kanten van het thuisleven, maar ik ben er nu echt van overtuigd dat het niet meer is dan sex en vriendschap....
Jodice daar heb je wel gelijk in. Denk het verschil tussen mannen en vrouwen... ik heb er verder ook geen onprettig gevoel bij gelukkig. Ik vraag het me soms gewoon af maar het zou niks veranderen aan de situatie.

Wel lastig voor je dat jullie elkaar niet veel kunnen zien? Hebben jullie wel veel app contact? En ben je zelf getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben single. Lastig dat we elkaar weinig kunnen zien, maar van de andere kant maar goed ook... Ik ben echt gek op hem, en als ik hem een tijd niet zie zakt dat gevoel een beetje weg....

Ik heb hem ontmoet op een datingsite... Voor zaken is hij om de zoveel tijd een dag of 5 in Nederland. Ik wist dat hij getrouwd was voor we elkaar zagen, maar ik wordt toch niet snel verliefd en vond het wel leuk om de taal op te halen...Dus heb gezegd dat ik wel een hapje wilde eten, maar dat ik niet meer dan dat deed gezien hij getrouwd is.... Maar we bleven appen, hij stuurde fotos, was uiterst attent en correct... ik begon hem steeds leuker te vinden. Toen hij na een week of 4 weer in Nederland was en ik zag hem, was ik verkocht....

Zooooo n leuke dingen meegemaakt, een en al avontuur! Ben ook naar zijn land geweest, allemaal spannend en leuk, maar ik ben te gek op hem...... En laten we eerlijk zijn... het is toch een man die zijn vrouw verschrikkelijk belazerd. Dat brengt mij soms in de war... die man die zo lief is, fijn om om je heen te hebben, doet wel iets ergs.....

We appen elke dag, maar het wordt nietszeggender. Door corona zien we elkaar een tijd niet, en ik begin nu ook wel te zien dat hij er alleen in zit voor ZIJN plezier. Hij is verder niet echt met me begaan...vraagt niet hoe het met me gaat, enz...
Hmmm ja dat is wel confronterend zeker wanneer jij zo gek bent op hem. Het is zo lekker om jezelf weg te laten slepen door een man die je helemaal inpakt met woorden... maar als dan daar de realiteit komt, dat het alleen voor zijn plezier is, dan zijn de verhoudingen scheef en moet je kiezen wat je wil... doorgaan of stoppen.

Bij ons zijn de verhoudingen ook scheef geweest, en misschien zijn ze dat nog wel, al heeft hij wel interesse in mij en hoe het gaat buiten het seksuele aspect. Ik denk alleen dat het beter is het juist alleen bij de seks te houden en niet teveel de diepte in te gaan. Oppervlakkigheid uit zelfbehoud... 🤔
Jodice schreef:
26-07-2020 11:32

Door corona zien we elkaar een tijd niet, en ik begin nu ook wel te zien dat hij er alleen in zit voor ZIJN plezier. Hij is verder niet echt met me begaan...vraagt niet hoe het met me gaat, enz...
Dit is dus zelfs niet eens een vriendschap te noemen (vind ik dan). Knap je hier dan niet gigantisch op af?
Hey meiden,
Ook even afwezig geweest, beetje druk en op vakantie geweest.
Bo, dikke knuffel, leef met je mee!
Vwb het delen van dingen uit privé leven, ik doe het wel en heb het ook altijd wel gedaan, had er geen moeite mee. Heb zelfs iemand wel tips gegeven om zijn huwelijk te redden. Maar ik ben misschien niet het beste voorbeeld want ik ben echt hopeloos verliefd op mijn huidige minnaar.. en hij ook op mij. Ondertussen probeer ik ook mijn huwelijk te redden door het aangaan van relatietherapie. Het voelt en is allemaal heel dubbel natuurlijk.. Ik weet dat ik zou moeten stoppen met minnaar als ik mijn huwelijk echt wil redden. Maar zover ben ik nog niet.
Vakantie was ook dubbel, heb echt wel genoten van de vakantie, maar miste mijn minnaar ook ontzettend! Blij dat ik hem gister weer heb gezien! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
26-07-2020 11:37

Bij ons zijn de verhoudingen ook scheef geweest, en misschien zijn ze dat nog wel, al heeft hij wel interesse in mij en hoe het gaat buiten het seksuele aspect. Ik denk alleen dat het beter is het juist alleen bij de seks te houden en niet teveel de diepte in te gaan. Oppervlakkigheid uit zelfbehoud... 🤔
Zowizo, ik zie je dat je steeds meer bewust wordt van je valkuilen en hoe het voor jou werkt. Jij wordt hartstikke onrustig van alles wat hij bewust of onbewust aan rookgordijnen opgooit, of juist opengooit. Dan gaan je gedachtes weer met je aan de haal en heb je enorm veel behoefte om het te duiden. Wellicht helpt een soort mantra wel voor je, dat het is wat het is. Jij bent getrouwd en hebt een open relatie. Wat als hij nou wel tegen je zegt dat hij van je houdt, dat hij meer wil en dat jij alles voor hem bent? Ga je dan scheiden? Nee toch?

Over meer delen dan sex: ik vind het prima als John zijn verhaal kwijt wil, ik deel ook regelmatig dingen die me bezig houden van thuis of werk. Hij hoort me aan, geeft advies of feedback en leeft soms mee als dat nodig is, maar daar blijft het bij. Omgekeerd geldt hetzelfde.
Oranje je hebt daar helemaal gelijk in. Ik zou absoluut niet met hem verder willen, ik kan ook niet zeggen dat ik van hem houdt, ik geef om hem dat weet hij en andersom ook maar houden van? Nee dat niet. Wij passen totaal niet bij elkaar ik zou doodongelukkig worden. Daarbuiten hou ik van mijn man en kan ik me geen leven zonder hem voorstellen. Zijn 23 jaar samen ik ken hem beter dan mezelf soms.

Waarom wil ik dan toch van hem horen dat er meer is dan seks van zijn kant? Geen idee... egostreling? Ik ken mezelf ook goed genoeg, ik vind iets alleen interessant als ik moeite moet doen, ik denk dat dat het is. Dus als hij nu ineens gaat zeggen dat hij verliefd is, van me houdt enzo dan denk ik dat het aan mijn kant over zal gaan omdat het dan geen uitdaging meer is? Ja heel stom maar dat denk ik dan he...
Alle reacties Link kopieren
Wat maak je het jezelf toch moeilijk dame! Gewoon genieten van wat er is, is kennelijk moeilijker dan het lijkt.
I know!!! Ik denk overal veel teveel over na... dat heb ik overigens met alles, ook een reden waarom ik slaapproblemen heb.

Met mijn werk is het nog erger 🙈

Ja gewoon genieten moet mijn mantra worden. Trouwens wel een hele goeie ook... 😉
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden terug schreef ik over mijn buitenechtelijke relatie. Tussen september 2019 en juli 2020 heb ik een affaire gehad met een collega. Inderdaad, gehad, want begin deze week heb ik besloten om er een punt achter te zetten. En dat doet toch best wel een beetje pijn kan ik zeggen.

Laat ik vooropstellen dat ik geen spijt heb van de affaire. Al bijna een jaar hing er al 'iets' in de lucht tussen mijn collega en mij, maar tijdens een evenement van het werk sloeg de vonk over en was het aan. Het kwam voor ons beiden precies op het juiste moment, omdat we allebei twijfels hadden over onze eigen langlopende relaties. Maar ook over onze eigen rol binnen die relaties. Zo zat zij vast in een ongelijke relatie met een dominante, dwingende en kleinerende partner en had ik te maken met een partner die verwijtend was naar mij toe en al jaren weinig initiatief toonde.

In de afgelopen maanden is er veel gebeurd. Mijn collega werd een ex-collega, omdat ik besloot om een andere baan te gaan zoeken. Mijn collega werd zelfs een concurrent, alhoewel dat nooit een probleem is geweest tussen ons. Corona was wel een probleem, omdat we vanwege het sluiten van de grenzen maandenlang niet in de gelegenheid waren om elkaar fysiek te ontmoeten. En aangezien zij ook nog eens met een lockdown te maken kregen, en ze dus met haar partner in 1 huis zat, hadden we niet de mogelijkheid om elkaar online te zien of te bellen.

Geleidelijk aan ontstonden er steeds meer irritaties over en weer. Bij het minste of geringste zat in het ziekenhuis bijvoorbeeld. Tot twee keer aan toe dacht ze Corona te hebben en was ze bang om dood te gaan, maar gek genoeg is dat nooit middels een test bevestigd. Ondertussen ging er daadwerkelijk iemand in mijn omgeving dood aan Corona, maar meer dan een flauw appje heb ik nooit gekregen.

Zo zijn er wel meer dingen geweest en het merendeel heb ik aan mij voorbij laten gaan. Afgelopen week las ik echter - per toeval - iets van haar op Twitter waarvan m'n wenkbrauwen omhoog gingen staan. Ik heb het topic een paar dagen gevolgd en zag daarin hoe ze omging met informatie, afwijkende meningen en kritiek... En dat was eigenlijk precies zoals ze omging met mij.

Ik heb het voorzichtig aangekaart maar kreeg eenzelfde behandeling. Er volgden allemaal smoezen, er werd met desinformatie gestrooid en op datgene wat echt belangrijk was voor mij (en voor ons beiden uiteindelijk) heeft ze nooit gereageerd. Ik heb toen besloten om het even een nachtje te laten rusten, maar de dag erop was het nog steeds ongewijzigd.

Tja... En is dat dan de persoon met wie ik evt. verder zou moeten gaan en ooit zou willen gaan samenwonen? Wetende dat ze niet fatsoenlijk een gesprek kan aangaan of zelfs feiten gaat verdraaien als we ruzie zouden hebben? Dat wordt compleet onleefbaar. En zie daar... Het einde. Ze reageerde nog met een paar appjes, maar dat was het dan ook. Op mijn laatste bericht heeft ze niet meer gereageerd.

Ik heb de chat intussen geleegd, Telegram verwijderd van mijn telefoon. Dat geeft rust.
Hoi Fritsspits, vervelend om op zon manier achter iemand zijn karakter trekken te komen maar misschien juist wel goed om een keuze te kunnen maken. Stel dat je het niet geweten had? Blijft evenzo het feit dat je er toch wel verdriet om hebt... blijft moeilijk om iets los te laten denk ik?

De relatie met je partner, wilde je die opgeven voor haar of was het zover niet?
Alle reacties Link kopieren
@zowizo Het waren eigenschappen waarvan ik natuurlijk al enigszins wist. Ik bedoel maar: het was een collega, we werkten al een tijd nauw samen en we hebben veel gesprekken gehad over onze relaties. Daarbij vertelde ze ook over haar verstoorde verstandsverhouding met haar man, waarbij ik al wel zo mijn twijfels kreeg over haar rol in het verhaal.

Uiteindelijk was het voor haar niet meer dan een roep om aandacht, alhoewel ik niet twijfel aan haar gevoelens voor mij.

Ik was overigens eind vorig jaar wel zover dat ik alles wilde opgeven. Ik zat zelfs al te zoeken op Funda naar andere woonruimte. Wel heb ik toen mijn overwegingen gedeeld met mijn partner, die voorstelde om in relatietherapie te gaan. Dat hebben we ook gedaan, alhoewel met verschillende motieven. Zij om het te behouden, ik om het contact te normaliseren.

Dat laatste is in ieder geval gelukt. Het is een goed begin en misschien lukt het ons om een manier te vinden die voor ons beiden werkbaar is, zonder dat we de scheiding moeten doorzetten. De tijd zal het leren.

Maar het blijft lastig... Ik denk er elk kwartier wel aan merk ik. Dan zoek ik de ene foto op die ik bewaard heb of kijk ik op Twitter. Maar dat ebt vanzelf wel weg.
fitssprits wijzigde dit bericht op 29-07-2020 20:32
Reden: Typo
0.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven