Minnaar deel 40

16-07-2020 08:31 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 39 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-39/list_messages/4513 ... #p30528762
oranjexxx wijzigde dit bericht op 16-07-2020 08:35
Reden: tekst verwijderd dat de linkjes naar de overige minnaardelen in de eerste post staan.
2.78% gewijzigd
Saivash schreef:
06-08-2020 22:33
Tja, zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Ik geloof niet dat je écht zo veel van je kinderen houdt als je tot zoiets in staat bent...

Slaat nergens op, ik mag toch hopen dat de liefde van mijn vader voor ons daarbuiten staat.
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
06-08-2020 22:37
wat een onzin. Mijn ex houdt ook van de kinderen, en wij hebben ze er buiten gelaten. Ze weten het niet eens.
En later? Denk je dat ze het nooit te weten zullen komen?
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:39
en als moeder een einde aan haar leven maakt omdat vader haar bedonderd heeft? En vader wist dat moeder kwetsbaar was maar hij gewoon doorging met het bedrog?
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 23:42
36.29% gewijzigd
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:39
Slaat nergens op, ik mag toch hopen dat de liefde van mijn vader voor ons daarbuiten staat.


Je legt willens en wetens een bom onder de relatie.
Als het uitkomt zijn de rapen gaar en de kinderen het slachtoffer.
S-Meds schreef:
06-08-2020 22:43
en als moeder een einde aan haar leven maakt omdat vader haar bedonderd heeft? En vader wist dat moeder kwetsbaar was maar hij gewoon doorging met het bedrog?


Onvergeeflijk.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:39
Slaat nergens op, ik mag toch hopen dat de liefde van mijn vader voor ons daarbuiten staat.
Dat hoop ik ook voor je
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
06-08-2020 22:39
nee maar ze weten wel dat hun ouders uit elkaar zijn en niet bepaald op goede voet staan met elkaar
Ja dat weten ze helaas wel. Mooi hè, eerst alles aan elkaar liegen en dan de beledigde majesteit uithangen als je betrapt wordt.

Ik had ook de niet meer zo nieuwe vriend van zijn "grote liefde" kunnen vertellen dat zijn vriendin zich gedurende hun hele twee jaar lange relatie liet nemen door mijn ex. Heb ik niet eens gedaan. Ik heb de kinderen niets verteld, zijn ouders ook niet. En dan nog het lef hebben om boos te zijn.

En dat is ook het soort man waarmee sommigen van jullie in zee gaan. Ik begrijp de verslaving heel goed, echt waar. Maar je doet jezelf een groot plezier als je je ervan los kan maken.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ik kan alleen maar vanuit mezelf spreken, als kind van een vader die mijn moeder heeft verlaten voor een andere vrouw.

Nu was ik wel op een leeftijd dat ik net samen ging wonen, maar ik heb het al jaren aan zien komen. Mijn ouders hadden nooit ruzie maar het was gewoon op.

Ik zie ze dan liever allebei gelukkig zonder elkaar dan bij elkaar voor de kinderen, ik kan je vertellen dat je als kind voelt dat het niet goed zit. Dat is zeker zo schadelijk als je dat al zo zou kunnen noemen. Maar nogmaals, dat is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:46
Ik kan alleen maar vanuit mezelf spreken, als kind van een vader die mijn moeder heeft verlaten voor een andere vrouw.

Nu was ik wel op een leeftijd dat ik net samen ging wonen, maar ik heb het al jaren aan zien komen. Mijn ouders hadden nooit ruzie maar het was gewoon op.

Ik zie ze dan liever allebei gelukkig zonder elkaar dan bij elkaar voor de kinderen, ik kan je vertellen dat je als kind voelt dat het niet goed zit. Dat is zeker zo schadelijk als je dat al zo zou kunnen noemen. Maar nogmaals, dat is mijn ervaring.
Maar als je dan zo verliefd bent op die ander, en de koek is echt op, waarom kies je dan niet voor elkaar?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:46
Ik kan alleen maar vanuit mezelf spreken, als kind van een vader die mijn moeder heeft verlaten voor een andere vrouw.

Nu was ik wel op een leeftijd dat ik net samen ging wonen, maar ik heb het al jaren aan zien komen. Mijn ouders hadden nooit ruzie maar het was gewoon op.

Ik zie ze dan liever allebei gelukkig zonder elkaar dan bij elkaar voor de kinderen, ik kan je vertellen dat je als kind voelt dat het niet goed zit. Dat is zeker zo schadelijk als je dat al zo zou kunnen noemen. Maar nogmaals, dat is mijn ervaring.
Niemand zegt dat ze bij elkaar moeten blijven voor de kinderen. Het bedonderen van elkaars gezin moet gewoon stoppen. Je moet gewoon kiezen. Wil je geil doen met de éen, dan laat je de ander los.
Het van twee walletjes eten en het liegen is zó ontzettend achterbaks.
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:46
Ik kan alleen maar vanuit mezelf spreken, als kind van een vader die mijn moeder heeft verlaten voor een andere vrouw.

Nu was ik wel op een leeftijd dat ik net samen ging wonen, maar ik heb het al jaren aan zien komen. Mijn ouders hadden nooit ruzie maar het was gewoon op.

Ik zie ze dan liever allebei gelukkig zonder elkaar dan bij elkaar voor de kinderen, ik kan je vertellen dat je als kind voelt dat het niet goed zit. Dat is zeker zo schadelijk als je dat al zo zou kunnen noemen. Maar nogmaals, dat is mijn ervaring.


Het had je vader gesierd als hij eerst van zijn vrouw gescheiden was voor hij iets met een ander begon.
Saivash schreef:
06-08-2020 22:33
Tja, zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Ik geloof niet dat je écht zo veel van je kinderen houdt als je tot zoiets in staat bent...


Wat een ontzettend misselijke opmerking, die is echt onder de gordel, hoe krijg je het getypt.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
06-08-2020 22:40
En later? Denk je dat ze het nooit te weten zullen komen?
ik heb geen idee. Hij is niet meer met haar samen in ieder geval. Hij bedroog haar ook.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ja dat is een hele goeie vraag... vaak hoor je dat ze niet weg willen omwille van de kinderen... toch maar blijven proberen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de ene heel erg verliefd is en de ander niet?

Angst voor reacties uit de omgeving, laf zijn (dat is denk ik de grootste reden) en toch ook je partner niet willen kwetsen. Bang om alles kwijt te raken... allemaal egoïstische redenen dat weten we allemaal. Maar toch gebeurd het volop.

Ik ben wel even boos geweest op mijn vader dat hij mijn moeder zo'n verdriet heeft gedaan. Gelukkig heb ik nooit de ins en outs gehoord, daar hebben ze mij wel buiten gehouden. Het gaat de kinderen ook niks aan, is iets tussen de ouders.

Ik praat vreemdgaan niet goed, absoluut niet. Ikzelf zou het niet (meer) kunnen, maar ik begrijp wel waar het vandaan kan komen.
Jeetje, wat een zure reactie zeg. Denk je dat hij dat zelf ook niet weet?
Maar je weet gewoon niet wat er speelt in een relatie tussen 2 mensen. Het is nooit goed te praten maar van de zijlijn makkelikk oordelen.
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 23:45
Reden: Quote verwijderd
29.70% gewijzigd
Zowizo schreef:
06-08-2020 22:58
n.
ja maar soms is het ook gewoon zo plat als het is
Als je vrouw een zelfmoordpoging doet en je gaat gewoon door met je bedrog dan zegt dat echt wel iets over het type man dat je bent. En dat zou Nova ook moeten zien. Dit gaat niet over liefde, die man kent geen liefde en ook geen respect
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 23:42
22.65% gewijzigd
S-Meds schreef:
06-08-2020 23:01
ja maar soms is het ook gewoon zo plat als het is
Als je vrouw een zelfmoordpoging doet en je gaat gewoon door met je bedrog dan zegt dat echt wel iets over het type man dat je bent. En dat zou Nova ook moeten zien. Dit gaat niet over liefde, die man kent geen liefde en ook geen respect

Dit ging niet over Nova maar over mijn eigen ervaringen en mijn eigen vader.
Ik vind zulke opmerkingen echt onnodig kwetsend. Ongeacht wat er tussen mijn ouders gespeeld heeft, hij blijft wel mijn vader. Het slaat ook ieder gesprek dood.
Zowizo schreef:
06-08-2020 23:05
maar ik reageer niet op jouw situatie, ik heb het over nova en haar wolf in schaapskleren
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 23:41
42.45% gewijzigd
Vraagje; zouden jullie mijn quotes weg willen halen? Ik wil misschien de tekst later aanpassen ivm herkenbaarheid...

Dankjewel!
Zowizo schreef:
06-08-2020 23:31
Vraagje; zouden jullie mijn quotes weg willen halen? Ik wil misschien de tekst later aanpassen ivm herkenbaarheid...

Dankjewel!
done
Dankjewel! Lief!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
06-08-2020 23:07
maar ik reageer niet op jouw situatie, ik heb het over nova en haar wolf in schaapskleren
Ik denk dat het voor Nova belangrijker is om te kijken naar haar rol tegenover haar man, en ook haar gezin. Dat haar minnaar geen knip voor de neus waard is lijkt mij wel duidelijk. Maar net zoals ze haar redenen om vreemd te gaan hier niet kan of durft benoemen, of misschien niet eens voor haar zelf, zo ook is de focus leggen op het doen en laten van haar minnaar gewoon het buiten zichzelf leggen van verantwoordelijkheden.

Je probeert te werken aan je huwelijk, Nova, terwijl je tegelijkertijd doorgaat met het saboteren ervan. Wat denk je dat het resultaat daarvan zal zijn?
Smartwoman1971 schreef:
05-08-2020 17:19

Maar wij hebben ook allebei een partner waar we veel van houden en die we niet kwijt willen. Dus we zijn echt elkaars nr 2 en dat is goed zo. Minnaar voelt als een verrijking in mijn leven en niet als bedreiging. Andersom is dat ook zo. En we zijn super discreet. Dit forum is de enige plek waarop ik iets loslaat er over.
En dat is af en toe heel fijn....
Zo zou het altijd moeten zijn. Het ding is dat dat je dat eerst moet ondervinden helaas. Leuk dat dat gaat!
zurimat schreef:
07-08-2020 00:27
Ik denk dat het voor Nova belangrijker is om te kijken naar haar rol tegenover haar man, en ook haar gezin. Dat haar minnaar geen knip voor de neus waard is lijkt mij wel duidelijk. Maar net zoals ze haar redenen om vreemd te gaan hier niet kan of durft benoemen, of misschien niet eens voor haar zelf, zo ook is de focus leggen op het doen en laten van haar minnaar gewoon het buiten zichzelf leggen van verantwoordelijkheden.

Je probeert te werken aan je huwelijk, Nova, terwijl je tegelijkertijd doorgaat met het saboteren ervan. Wat denk je dat het resultaat daarvan zal zijn?
natuurlijk zal ze haar redenen hebben. maar op basis van wat ze hier schrijft over haar minnaar en de relatie met zijn vrouw zouden bij haar alle alarmbellen af moeten gaan. Maar nee, zij faciliteert hem in zijn gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-08-2020 22:53
Wat een ontzettend misselijke opmerking, die is echt onder de gordel, hoe krijg je het getypt.
Nou nee hoor, ga je vreemd heb je schijt aan je partner en je kinderen. Alleen ikke, ikke telt.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven