Minnaar deel 10

21-04-2010 22:19 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed





Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze[url=Vind jij een SV ook zo vervelend?] Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
ga ik hier gezellig verder!



kortjakje: wat vervelend dat jij je zo leeg voel.

ik lees je graag hier



miss t: verslag! vooral die van je huisbezoek
Alle reacties Link kopieren
@suzy: als minnaar morgen niet kan dan is dat niet zo heel erg want ik mag tuurlijk niet klagen



@stew: gefeliciteerd met je dochter



*engeltje gaat naar dromenland *
Alle reacties Link kopieren
@Stew: gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat je nu een leuke dag kon hebben ipv herinneringen en weemoed.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, Angel welterusten. Wt ik dacht schreef Ninah, jouw minnaar gaat lekker vaak met vakantie, en groot gelijk heeft hij.



Ik vond trouwens dat MissT die autodate wel heel sneaky tussen neus en lippen bracht, waarschijnlijk is dat ook letterlijk zo gegaan.
Alle reacties Link kopieren
MissT: jij timmert vrolijk verder met zeer stabiele sv, lijkt iig zo.



@Nick: ja, hier wordt gedetailleerd verslag verwacht, hahaha!



@KJ: dit stukje hoort erbij, ook even treuren over je verlies. Nu even aan toegeven mag best. En dan komt dat moment dat je het ineens weer zonnig inziet, dus lekker de zomer in gaat zometeen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@Angel, nee, niet bepaald, hahaha. Aan de andere kant wen je eraan en ben je straks verwend prinsesje.. nu jij ff smachten.. kan fijn zijn, smachten, daar niet van.. en je heerlijk in wentelen en extra lekker als ie weer terug is.



Jawel, ik herken het, ex ook eigen baas, en druk, maar regelt dit soort dingen ook wel voor zichzelf (regelmatig ertussenuit op vakantie/ weekendjes weg). Moet ook juist, als je altijd zo druk bent, denk ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hahhahha Stew, tussen neus en lippen door.

Ik zie ineens van alles voor me



Zit ik ineens in een nieuw deel. Moet het oude nog teruglezen maar kennelijk is er eentje jarig? Van harte hieperdepiep!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Ninah, ik ben eindelijk 18 geworden
Alle reacties Link kopieren
Quote Suzy uit het vorige deel: @Nick en Ninah: fijn als het lekker ongecompliceerd kan. (nee, ik bedoel niet jullie als forumsetje)



Wij zijn een heel ongecompliceerd forumsetje . Heerlijk is dat.



Mij viel dat programma vooral op door die man die zoveel voor zichzelf wil, ruimte en tijd en zn vrouw "heeft" toch genoeg, geld, kinders en een mooi huis. Ik had iets meer diepgang verwacht, helaas. En wat me opviel was haar opmerking dat hij had gezegd na het overlijden van hun kindje; pull yourself together en move on (na een week !!!!!!!!!!!!!!!), heel herkenbaar.



Ninah gaat slapen en hopen dat morgen niet te emo wordt.

Ben toe aan consumptie (vooral na subtiele hints als die van Ms T en de minder subtiele van onze angel haha)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Stew maar ik heb echt het vorige deel uitgelezen en niet gescand, lol.
Alle reacties Link kopieren
Had Angel dan ook een date?
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 21 april 2010 @ 22:43:

Had Angel dan ook een date?twee hele vette date's en 1 bijna en morgen heel mischien een kleine afscheidsdate
Alle reacties Link kopieren
@BDS70: Ok dan had ik het verkeerd begrepen. Dacht dat het je eigen kinderen waren. Ja vrienden met kinderen, daar heb soms ook zo je verplichtingen.



Mooi geschreven trouwens: Met achterom kijken zie je niet wat er voor je gebeurd. Klopt helemaal. In mijn gevoelens naar ex sv ben ik gestopt met achterom kijken. Kreeg zo'n kramp in mijn nek. Ik zag geeneens mijn smachtende huidige sv.



@Angel1971: Superloeder. Jij hebt echt alle records gebroken deze week. Jij dacht, die andere hebben geen date, dus zal ik

het maar eens opknappen. En wat lees ik, ga je ineens braaf doen hahaha. Alleen kusjes, jaja, ik meen toch gelezen te hebben dat jij een makkelijk truitje aangedaan had?



Ok ik zal alle details na het weekend hier schrijven. Zoals het hoort!



@Ninah: Ach lieverd toch, maar jij blijft toch mijn lieve forummaatje hoor!! Je mag je kwetsbaar opstellen.

Ik heb ooit eens een cursus gevolgd. Daaruit kwam naar voren dat ik kwetsbaar was, maar het alleen niet liet zien. Door dat nu wel te doen gebeuren er ook mooie dingen. Fijn zo'n lekker sms'je van sv. Dat doet je dan weer goed!!



@Kortjakje: BDS70 heeft helemaal gelijk. Er ligt nog zoveel moois voor je en dat verdien je. Ik weet het, het is makkelijk praten, maar ook voor komen er betere tijden. Ook een knuffel van mij!



@Lisannez: Ik lees toch ook positieve dingen. Tuurlijk alles stapje voor stapje. Jullie praten met elkaar en dat is goed.

Ik denk dat bij jou nu er ook alles uitkomt, vandaar die enorme vermoeidheid.



@Stew: Van harte meid met je dochter. Hiep hiep hoera!!!



@Suzy: Komt voor elkaar. Ik zal elk pikant detail hier beschrijven.



Ninah en ik zijn een heel erg ongecompliceerd forumsetje!
Alle reacties Link kopieren
Zo en nu ga ik stoppen, want ik word op het matje (in bad + borrel) geroepen door nr1. Morgen vetrekt ze weer voor haar werk en zie ik haar niet de komende 10 dagen.



Slaap lekker allen!!!!
Deel 10 mooi getal!

Stew gefeliciteerd....Iemand zei vandaag dat ik er de laatste weken zo goed uitzie!! Nou, als dat geen compliment is uit de mond van een vrouw...

Ik zal binnenkort de schuldige daar even voor bedanken



Gaan jullie allemaal naar bed? Ik trek een flesje open!
Alle reacties Link kopieren
@Nick: ach, dan kunnen degenen hier die ff geen dates hebben tenminste ff meeliften meeleven op jullie successen

Zeep je nr 1 maar ff lekker in dan.. en dan 10 dagen vrij, die je ongetwijfeld wel doorkomt



@Rooss: haha, normaal ben ik ook laat op en begin ik nu pas wakker te worden, maar ik ga ook zo slapen.

En ja, dat straal je zeker uit en dat zien allerhande mensen, mannen en vrouwen, op afstand.. kan je nagaan hoe goed het je doet.. de beste verjongingskuur nog altijd, hoor, passie!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ben net terug van hobbiën Suus (nee geen seks) en dan kan ik niet meteen slapen hoor... moét ik even lekker zitten en een wijntje (en een sigaretje..ssssssssssst)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roos, wat betekend je onderschrift? Pak CC?
Alle reacties Link kopieren
Zie je nu wel, Rooss, het werkt
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Cake cup wilde een motto... ze vroeg wat nou écht bij haar paste ... Nou ken ik haar een beetje dus ik lanceerde: Pak me en gauw. die vond ze erreg goed. Maar ze kan hem niet onthouden (cc is niet zo slim) vandaar dat haar motto nou is: "Rooss weet wat mijn motto is" En ik heb deze.



Duidelijk?
Alle reacties Link kopieren
aha.. hahhaa.. Zit een grappig verhaal achter dus.

Het is dus niet eens voor jou..jouw onderschrift.
Nope... voor CC dus!! Ik hoef niet gepakt te worden... dat gebeurt al regelmatig

Zo hoor je nog eens wat hè??

Hahahaha Suus!!! Goed hè?
Alle reacties Link kopieren
ja, en dat door alleen een onderschrift te ontleden.



Wat voor wijn drink je?
rood graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven