Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Daar zijn we dan... Gevonden Joos?
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhh meteen gevonden. :-)



En nu wil ik toch wel graag een appje van nr2 !!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zelf maar even appen met de vraag of hij nog leeft.



Pffff
Alle reacties Link kopieren
Succes Joos.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Mok, ik hoorde je niet roepen, was in driftig gesprek met andervrouws minnaar!



Gosh, wat een kutlayout, sorry hoor, ik kan maar 2 postings lezen per scherm, het lijkt wel viva voor blinden en slechtzienden. Het zal wel wennen.

Ik weet van schrik de verhaallijnen niet meer.



Moksje, er zit een minifoutje in de OP, we schrijven niet slechts 25 delen maar al 26(!!!) delen over onze minnaars!!
...
Alle reacties Link kopieren
Joos, jij wilde minnaars-af zijn, nu zijn jullie dat en voelt dat toch niet helemaal lekker voor jou. Ben je er zelf al uit wat je nou eigenlijk wilt?
...
Owja, gefikst!



Layout wordt ietsje beter als je twee keer op Ctrl min drukt.
Alle reacties Link kopieren
Poef!
anoniem_207301 wijzigde dit bericht op 31-10-2014 07:25
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
eindelijk kan ik weer op het forum, wat een gedoe zeg! Met telefoon niet te doen!

Theemok...Wat grappig dat mijn naam jou aan dat liedje doet denken. Ik weer ook wel dat ik hem nooit helemaal voor mezelf kan krijgen, maar ik kan niet zo goed tegen die onduidelijkheid; hete ene moment zegt ie dat het moet stoppen en dat het niet goed is(ja dat snap ik ook wel, ik ben zelf ook niet heilig) maar het andere moment wil hij wel weer van alles en ik ook, want damn..wat is hij lekker, leuk enz... Zijn werk maakt het ook wel weer extra spannend want daar gebeurt het allemaal. Sommige van jullie spelen open kaart andere houden het ook verborgen naar hun nr 1, maar hoe houd je dat vol? Hoe zien jullie elkaar zonder dat je nr 1 erachter komt?

Royalcurls...ik herken wel wat in het weer vrouw voelen, zin om je extra op te tutten, wat moois aan te trekken, wetende dat er stiekem nog iemand is die naar je kijkt en je mooi vind, die aandacht is erg fijn!

Frustrerend is dat ik hem niet kan appen/bellen, al zou ik dat dolgraag willen!!!
Alle reacties Link kopieren
Stop!



Goed bezig, gewerkt aan jezelf en jezelf teruggevonden, zelfs zo goed dat je hebt kunnen breken met je minnaar. Want je hebt hem niet nodig hè? Hij fungeert als de brug naar je eigen lekkere gevoel. Dat je het mist is logisch, als er ergens een brug mist lijk je de rivier niet over te kunnen komen omdat je het kleine bootje dat in het riet ligt nog niet ziet.



Met andere woorden, er zijn altijd manieren om naar je eigen fijne energiebron te komen.

Of dat `m in je huwelijk zit weet ik niet. Misschien kom je er wel achter dat het ergens anders ligt. Ik denk dat een slepend huwelijk met veel gedoe behoorlijk destructief werkt.

Knap dus dat je ondanks dat jezelf zo hebt teruggevonden! *thums up*
...
Alle reacties Link kopieren
Inyoureyes, je wilt dit niet lezen maar dit is minnaargedrag pur sang, trekken, duwen, spelen, negeren en als jij geneigd bent de stekker eruit te trekken weet hij je weer zo te bewerken dat je zwicht.

Je kunt om duidelijkheid vragen maar die ga je waarschijnlijk niet krijgen, hij zit zelf wellicht ook een beetje in de knoop. Je bent zijn seksgodinnetje en het is aan jou om hier genoegen mee te nemen. Of niet.
...
Hey Roos, welkom in het nieuwe deeltje Dit keer niet met jouw naam erboven...



Curls: ga op je handen zitten, ga borduren, kantklossen, met de hond lopen, de afwas doen, de gordijnen wassen. Tot die neiging om minnaar te appen voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Niet me naam, wel me duim! En thanks lief Mokkie!
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss...De "daad" zelf hebben we nog niet eens gedaan, maar alles er om heen wel! Hij weet dat ik de stekker er niet uit trek, en ik denk dat hij ook wel met zn gevoelens zit naar zijn vrouw toe( zo lang is hij nog niet eens getrouwd) Enerzijds weet ik ook dat het niet goed is, maar jeetje...hij is gewoon verslavend!!! En eigenlijk wil ik gewoon meer....en hij ook dat is een ding wat ik zeker weet, alleen hij houd zich in. We hebben dit beiden nog nooit eerder gedaan, alleen lijk ik er op een of andere manier 'makkelijker'in te staan.
Inyoureyes:

Hij. Wil. Niet. Meer. Nouja, misschien wel, maar hij is zo verstandig om de rem erop te zetten. Jij staat er niet makkelijker in, jij staat er anders in. Dit is echt geen ongewoon verhaal, hoor. Jij zult voor jezelf moeten beslissen wat je hiermee doet. Accepteren zoals het is, of aan hem gaan sjorren. Wil je dat? Aan zijn enkels gaan hangen, met het risico dat ie je een lastige plakkerd gaat vinden? Je zult genoegen moeten nemen met wat je krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Niet bellen koninklijke Krullebol !



gewoon nieuwe minnaar nemen en niet meer verliefd worden ................
hoe ouwer, hoe gekker..............
Ehm, beetje kort door de bocht, Klus... Afkicken is iets minder makkelijk dan een knopje omzetten.
Alle reacties Link kopieren
Meneer de KlusserT... zoekt als loodgieter altijd de kortste bochten :P



*breekt niet meer in*
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Hij staat er minder makkelijk in omdat hij zich toch een tikje schuldig voelt naar zijn verse vrouw? Tja, dat vind ik best een beetje logisch.

Ik heb je verhaal uit het vorige deel niet woordelijk voor ogen maar jij bent al wat langer samen en zit wellicht in een ietsje ingedut huwelijk met sleur enzo?

Dan is het inderdaad makkelijker om de anti-schuld denkmachnismen aan te nemen.
...
Alle reacties Link kopieren
poef
Alle reacties Link kopieren
Hallo eyes.

Wat een verwarring allemaal. En dat is soms best moeilijk te handelen hoor.





Bedenk voor jezelf hoe ver je wilt/kunt gaan.

En probeer je daar aan te houden. Dan blijft het misschien hanteerbaar voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik meen toch echt onthouden te hebben dat jij terug wilde naar de friendzone.



Edit, even teruggelezen en je schrijft het idd niet met zoveel woorden. Wel dat het je een beetje begon te benauwen en dat er even een pas op de plaats moest.
...
Alle reacties Link kopieren
royalcurls, ik denk dat ik wel zo ongeveer weet hoe jij je voelt.

Als je serieus meent dat je werk wilt maken van je huwelijk, dan ga je natuurlijk niet een nieuwe minnaar 'nemen'. Maar oh, dat gevoel. Te weten dat je weer helemaal leeft, dat je (op je allerleukst) gezien wordt door iemand die je zelf ook heerlijk vindt, verliefd te zijn.

Je komt heel sterk over. Eerst al met je zelf aan de slag, en het dan ook nog eens zelf afkappen met je minnaar omdat de situatie te bedreigend wordt voor je huwelijk. Zet dan ook de volgende stap, en ga met je man aan de slag.

Het schijnt dat je dat gevoel van helemaal mens, vrouw, levend te zijn ook kunt krijgen zonder minnaar. Ik hoop het, ben er erg hard naar op zoek (beetje bitterzoet glimlachje)

Niet bellen dus, hoe verleidelijk dat ook is. (ik snap je zó goed...)



Inyoureyes: ik kan je alleen maar aanraden je eigen grens te bepalen, die aan te geven en te handhaven. En hou er rekening mee dat een minnaar die zulk twijfelgedrag vertoont, ook zomaar kan besluiten het contact met jou af te kappen, omdat hij het te moeilijk vindt om jou 'voor ernaast' te hebben.



Hier: man o man, wat is het moeilijk. Maar we blijven stapjes zetten. Hebben net dikke crisis gehad... Ik had hier al aangegeven ineens met de vlam in mijn hoofd te zitten (liggen) toen ik met nr1 aan het vrijen was. Blijkt dus dat ik zachtjes zijn naam heb liggen kreunen... Goddamn. Dat had ik niet eens door, maar blijkbaar heb ik het wel gedaan. Nr1 heeft me daar een dag later mee geconfronteerd, hij trok het echt niet. Het blijft zo vreselijk moeilijk, hoe zet je dat gevoel van intens verlangen uit als het je ongevraagd en ongewenst overvalt? Ik wíl de vlam niet meer in mijn hoofd, hij heeft me niets te brengen dan frustratie. Zonder hem in mijn hoofd hoop ik helderder te kunnen voelen wat ik nu werkelijk voor nr1 voel...

Ik wil niets liever dan gelukkig zijn met nr1, echt waar. Met hem heb ik alles wat ik belangrijk vind in het leven - alleen ben ik het contact met mijn verlangen en lust nogal kwijtgeraakt in die relatie. Hoe krijg ik die nou terug, zónder dat ik daar een andere man voor nodig heb?



Ik verwacht geen antwoorden hoor, wilde alleen even kwijt wat mij bezighoudt.



(roodkapje, ik mis jouw inbreng erg. Jammer dat je hebt moeten afmelden...)
Alle reacties Link kopieren
Ojee royalcurls dat gevoel van bellen ken ik.



Ik heb een app gestuurd :-)



Moeilijk hoor jouw situatie.

Aan de ene kant de wil om je huwelijk te verbeteren en aan de andere kant die heerlijke aandacht van je minnaar.



Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven