Minnaar deel 7

01-02-2010 05:34 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.





Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen !



nieuw deel,goh wat gaat dat snel.



@miss t:kom maar op met je verslag en details



ik had gehoopt op een berichtje van minnaar.

helaas .

mijn agenda raakt door omstandigheden ook steeds voller dus ben bang dat mijn date mijn neus voorbij gaat .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen . Stew dank voor weer een nieuw deel ....



Jammer angel (jammer dat het niet altijd feest kan zijn haha).

Komt goed toch?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Way to go, Stew! Dank voor het openen op deze geweldige dag/datum.



Angel, kut zeg, dat date niet lijkt te lukken. Wil je dan een beetje meegenieten van mijn geweldige date van gisteren?



Want het was weer helemaal goed gisteren.

Ik was zeg maar in best wel ver gevorderde staat van opwinding, dus ik heb hem zo'n beetje mijn auto ingesleurd en hem bevolen zijn broek naar beneden te doen, en toen, en toen, en toen..... Vult u zelf maar in. (en nu heb ik heel veel onbestemde vlekken in de bekleding).

(als ik tijd heb, schrijf ik straks wel even via andere wegen wat gedetailleerder).

Maar geloof me als ik zeg: God, wat is die man lekker!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hmmm miss T het word toch wel tijd om eens wat email adresjes uit te wisselen haha!!

Stew heeft de mijne dus als jij je goedkeuring geeft...misschien kan ik jou ook eens verblijden met een verhaaltje, als je dat leuk vind!!



Klinkt geil, hitsig goed en gezellig zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
en toen was deel 7 alweer geboren!!!!



MissT, het klinkt alweer heel geil gezellig je date met speedo Nog lekker aan het nagloeien?



Angel, balen zeg. Is er niet nog een hele kleine kans?????
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag



Mooi zeg weer een nieuw deel in een nieuwe maand

Op naar de lente



Ik heb een heerlijk weekend gehad met mijn gezin en ben daar nog van aan het nagenieten



@Angel kan je niet wat dagdelen leegplannen?

Bij mij gaat er nog wel eens een dik kruis over een dag in de agenda waar dus niemand iets mag plannen waar ik wat mee te maken heb, even een dag voor mezelf.



@MT jij hebt 'm de auto ingesleurd? STOER!

Je hebt van de speciale schoonmaaksprays voor autobekleding, mocht je het niet gewoon met water en schoonmaakspul schoonkrijgen.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Fris nieuw deel!

Ik ben dus ook maar enthousiast begonnen met weer een bijzondere ochtend, veel 'contact' met sv. Om in de stemming te blijven! En de nieuwe date staat in de agenda, duurt niet lang meer... mjammie!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, Angel, Ninah,MissT,Rooss,Petie en Hellehille,



Een nieuw deel voor nieuwe dates, nieuwe starts voor o.a Marjo, CL en Sushii, maar ook weer voor goeie 'discussies'. Een beetje diepgang kan nooit kwaad tussen al die spannende dates.
Alle reacties Link kopieren
@ninah:nee het kan niet altijd feest zijn ,maar eind vd week gaat die op vakantie en het had leuk geweest hem even te zien,te voelen,te proeven.

als het deze week niet lukt dan gaan we automatisch door naar maart geloof ik ?



@misst:gadver wat ben jij een loeder om hier heerlijke details neer te zetten hihihi !



@rooss:je mag ons alemaal verblijden hier met een verslagje van je date hoor,dat heet huisregels hier hahaha!



@petie:kleine kansjes zijn er altijd wel maar ik krijg twee drukke dgn met verplichtingen en helaas twee begrafenissen die zaterdag nog niet in de agenda stonden.

dus ik ziet het somber in .



@justl: er viel dit keer niet zoveel te kruisen in mijn agenda en daarbij komt dat minnaar sinds vrijdagavond niks meer laat horen en ik ga niet smeken ..........



@hellehilli:geniet van de voorpret
Alle reacties Link kopieren
@Angel heel goed; niet smeken, want dat is toch je eer te na!

Maar zoals alle andere keren zal hij wel weer een plausibele verklaring hebben en dan spatten de vonken er weer vanaf bij jullie.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@marjo: heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jij en je naasten hier heel veel sterker uit gaan komen.



@angel: gaan we samen aftellen tot maart. Overleven we best wel, toch?



@stew: thanks for openen. Geen hete dates te melden, dus discussie maar weer dan? *knipoog*
Alle reacties Link kopieren
Hee stew, ik moet het van diepgang hebben momenteel. Weinig dates voor mij ... Goed idee dus .

Ben begonnen aan een gesprek met man. Ik laat sv buiten beschouwing maar heb aangegeven dat ik niet gelukkig ben, zoals het nu gaat. En een kleine hint naar een iets meer open relatie. Helaas loopt het allemaal niet soepel. Het is ook gewoon geen prater, zal hij ook nooit worden. En hij heeft zoveel andere interesses ook. Als ik nu niet weer begin weet ik zeker dat hij het weer laat voor wat het is. Pff diepgang, lastig hoor. Maar ik probeer het nog wel, op een ander moment weer.



Goh angel, niet geplande begrafenissen. Jeeh dat is me ook wat .
Alle reacties Link kopieren
Hello all, ik wil ook mee blijven schrijven en lezen hoor!



Miss T die autobekleding wordt er niet beter op he... ach ja als materiele schade het enige is Sv is wel eens over iets ( stuk boom oid) gereden tijdens date en kon toen niet verder. Vriend gebeld die geholpen heeft en het was een flinke kostenpost maar goed het was wel lekker . Soms hebben we veel haast tijdens dates.



Ik heb een spannende week achter de rug en hoop dat er nog veel van dit soort dingen zullen gebeuren. Ik werd tijdens een feestje ineens onzedelijk betast en zelfs gekust door een vrouw. Ik vond dat tot nu toe niets maar ik moet zeggen dat ik het zaterdag ineens best leuk vond en dat terwijl ik helemaal niets gedronken had .



Ik las een ander topic over sex op schiphol ( Stew?) en ik vind de reacties daar wel erg braaf hoor. Bijna iedereen vindt het belachelijk. Ze vinden dat TO moet wachten om dan netjes thuis

te sexen. ooohhhh, er moeten toch meer loeders in nederland zijn dan alleen de mensen op dit topic en op het loedertopic? Het is toch heerlijk om "stout" te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik meld me ook even. Lees al enkele maanden zo nu en dan mee. Heb net dit weekend maar liefst 2 nachten bij mijn sv mogen doorbrengen en ben nog aan het nagenieten



En om heel erg OT de OP te beantwoorden..helemaal zonder meer gevoelens te krijgen lukt mij niet, het is soms een precaire weg bewandelen tussen overheersende vlinders en ratio
Alle reacties Link kopieren
@Ondersteboven wauw wat een luxe, 2 nachten met je sv.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Lookolook, heb je een nieuwe date in maart? Ik lekker al veel eerder..... (denk ik )



Dan kun je over de voorpret schrijven, dat is altijd nog veel beter dan over schoonmaakmiddelen
Angel...als het zover is zal ik zeeer zeeeekers verslag uitbrengen. Ik weet alleen niet of ik goed ben in bedekte termen!!

En volgens mij is viva potverrrrr nog steeds niet 18 plus!!



Wat ontzettend jammer dat je niet meer kunt daten voor maart...dat duurt nog lang hoor!

Dan staan de krokusjes en de narcisjes alweer te bloeien!!



Mela!! Opperloeder, met een vrouw...stout...en wow!! Staat nog op mijn lijst.

(manlief heeft verjaarskado wensen al gedeeld met mij woeha)



Stew??????????????

Tipje van de sluier?? Anders word het echt koffie hoor, denk erom!



Onderste...2 keer in de week??? Grrrr....sjucht.
Alle reacties Link kopieren
@ Welkom Ondersteboven! En jij natuurlijk ook Mela.

Ik heb het topic ook gelezen maar ik vond de discussie daar erg kinderachtig. Zelf weet ik natuurlijk veel betere plekjes op of nabij Schiphol



@ Wat goed van je Ninah! Ik denk dat je gewoon wat meer geduld moet hebben, na 1 gesprek kun je ook niet veel verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Zat me vandaag nav een opmerking van hv te denken of de manier om met iemand een relatie te beginnen veranderd is of dat het altijd zo is geweest maar ik het nooit zo benaderd heb. Lekker vaag. Zal proberen toe te lichten. En als dat geen toelichting genoeg is dan verwijder ik dit. Haha!



"Vroeger" vond je iemand leuk of was je verliefd op iemand als je een relatie met elkaar kreeg. Daarna leerde je elkaar beter kennen en kwam de seks.

Nu is er aantrekkingskracht, de "klik" is er en we gaan heerlijk elkaars lijf verkennen. Daarna komt pas de diepgang.



Waar het nu op neer komt is ons manier van een relatie benaderen veranderd? Vinden wij het tegenwoordig belangrijker dat de seks goed is dan dat we dezelfde interesses, e.d. hebben? Oftewel is seks tegenwoordig het belangrijkste in een relatie en testen we eerst of de seks lekker is en geven we het dan pas een kans op een relatie of is seks nog steeds wel belangrijk in en relatie maar het totaal plaatje het belangrijkste?



O ja, wilde het jullie niet onthouden. Volgens eo trendsetter is monogamie zó 2009 en buitenmannen/vrouwen helemaal 2010. Ik wist wel dat we onze tijd ver vooruit waren.
@stew: groen! Ja, ik hoop het. Bleef maar afwachten, dus heb het nu anders aangepakt. Maar ach, tis de moeite waard om op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
ja was er zelf ook nogal content mee En daarnaast ook heerlijk wezen stappen en veel leuke mensen ontmoet. Het was een goed weekend, al ben ik nu enigszins brak.. Maar je moet er wat voor hebben he?



Wat ik me afvraag, hebben de meesten hier een geheime minnaar of afspraken binnen de relatie. Dat laatste geldt voor mij, mijn vriend weet er van en dat maakt afspraken maken een stuk gemakkelijker.



Dat schipholtopic klinkt interessant, ik ga eens kijken
Alle reacties Link kopieren
@ CL, ik denk eerlijk gezegd dat als je wat ouder wordt je ook sneller/makkelijker seks hebt met iemand. Is de seks goed en is de rest ook leuk dan kan daar een relatie uit voortkomen.
Interessante vraag cabrio.

Ik heb mijn man uitgezocht met de insteek van jouw eerste alinea: leuk, verliefd, seks.



Met chat/sex vriendje gaat het andersom... eerst de klik, de seks, dan eventueel interesses maar liever niet!



Als ik ooit in de positie kom waarin ik een nieuwe partner moet/ga/wil zoeken... dan zal ik het waarschijnlijk weer doen als in jouw eerste alinea.



Voor mij ligt het dus heel erg aan de vorm relatie die ik wil gaan beginnen!

Zeker iets om over na te denken..

En ook duidelijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
@cabrioladie..heb je het over dat boek wat nu uit is? Toekomst van de liefde heet het geloof ik. Is ook door een trendwatcher geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven