Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
wat een eer.... de 1ste reactie op een maagdelijke minnaar deel 18.... WOW ;)
Alle reacties Link kopieren
zo.. een mooie schoon hoofdstuk!
Alle reacties Link kopieren
Nou op dit geheel nieuw deel, zal ik dan toch proberen mijn schroom te overwinnen.

Ik lees al een tijdje mee: nou het is te zeggen, ik heb het oude deel 1 hélemaal gelezen (ben met vakantie dus heb tijd :-) )

Ik was op dit deel 1 gekomen door te googgelen op een onderwerk. (nou deel 2-17 lezen lukt me niet :-) )

Ik vond de trend, stijl en inhoud van deel 1 heel leuk ....én zelfs leerrijk .

Ik weet niet of ik nu al dadelijk zo adrem kan mee schrijven met jullie. Ik ben Belgisch dus dat verklaart misschien veel....

In elk geval heb ik sinds recent een SV (een nederlander) en hij heeft me wel mijn grens en schroom doen overwinnen.

Hebben wel besloten elkaar nu binnenkort nog één maal te zien, en er dan een punt achter te zetten. Het is nogal een ingewikkelde situatie, en voor de herkenbaarheid geef ik toch liever geen details waarom het nu ingewikkeld is.

In elk geval ik vind het heel leuk en spannend. (iets te leuk en spannend, lijkt bijna een nieuwe verslaving....)
Hai Liesbeth, welkom.

Oei, nog één keer afspreken? Dat lijkt me ee moeilijke afspraak. Want verslavend is het...
Alle reacties Link kopieren
Hi Liesbeth welkom!



Dus je gaat proeven van de sweetbitter goodbye's ..

Sterkte!
Liesbeth, welkom!
@ Liesbeth welkom!



Oke, ben ik nu gek? Of raar of wat dan ook?



Vanochtend nr2 een antwoord gestuurd op zijn app van gisteravond laat. Het werd een behoorlijk lang verhaal, ook nog wat vragen gesteld.

Normaal gesproken appt hij toch wel binnen het uur terug, maar nu hele dag niks teruggehoord, inmiddels bedacht dat er misschien iets aan de hand is ofzo... zie ik dat hij doodleuk op app is geweest zonder ff wat te laten horen...



Ik word gek van die kerel! Laat gaan laat gaan, geen hand vol maar.. precies.. een overduidelijke "not-into-me"!
Alle reacties Link kopieren
Wat snel alweer , een heerlijk fris en schoon nieuw deeltje ...





Welkom Liesbeth !

Haha alle delen doorlezen is geen beginnen aan , ik ben ver gekomen met lezen eer ik durfde te reageren maar het is zooo veel.
Alle reacties Link kopieren
Nou misschien moet ik het toch maar proberen toe te lichten.

Door omstandigheden (nieuwsgierigheid?) mij een tijdje geleden geregistreerd om een soort datingsite (ik denk vooral voor gebonden mensen)

Bij aanvang stond ik daar eerder onder de optie "vriendschappelijk". Niet dat ik zo naief ben maar wou toch even de kat uit de boom kijken. Eigenlijk heel veel mensen afgewezen, maar op de één of andere manier met iemand zitten chatten die ook wel heel duidelijk was waar hij op zoek was, maar hij deed dat op zo een grappige manier (ook al wees ik hem af) dat we uiteindelijk toch hebben afgesproken.

Ik heb hem toen wel verwittigd (al plagend en lachend) dat hij wel een meter uit mijn buurt moest blijven en ik geen genante situaties wou. Dus wij hapje eten. En ja hoor hij was heel braaf (bleek achteraf dat het wel tegen zijn natuur was zij hij)

Daarna weer plagend gechat, goh...en laat ik zeggen dat ik toch wat last kreeg van mijn hormonen.

Tweede maal afgesproken. En toen uiteindelijk al heel wat minder braaf. (laat de verbeelding maar spreken)

Die man heeft mij dus eigenlijk een grens laten verleggen (daarvoor nog nooit ontrouw in 12 jaar huwelijk) en ik merkte dat ik het allemaal heel leuk en spannend vond.

Maar ik had wel zoiets van: nou wil ik wel weten waar ik aan toe ben. Wat moet ik hier nu van denken. (aangezien hij toch las een player overkwam en ik moeilijk kon geloven dat hij énkel met mij zou afspreken)

Daar hebben we aan de telefoon eens open over gepraat (nou ik heb het uit hem moeten trekken) en bleek dat hij inderdaad in diezelfde periode iemand anders had leren kennen. En hij vond ons allebei leuk (klinkt vreselijker dan het eigenlijk is), en hij begreep dan wel dat hij moest kiezen. Ik apprecieerde dat hij eerlijk was.

Bleek dat hij op die andere vrouw holderdebolder verliefd is geworden. (hij is getrouwd, die ander single) Dat had hij als "nuchtere" nederlander niet verwacht.

Maar we hielden wel contact, via chat elkaar wat jennen (allebei 2 sterke karakters hij en ik)...hij bleef wel al eens zeggen, goh jammer dat dat nu niet meer kan...en jij wilt mij en ik wil jou.

En uiteindeijk toch besloten dat we dat boek eens met een definitief hoofdstuk moesten afsluiten.

Conclusie was dat hij verliefd was op de éne en verlust op de ander. En op zich heb ik daar geen probleem mee. Want dit houd mij wel met mijn voeten op de grond.

Er wordt dus door hem een finaal hoofdstuk "georganiseerd"...over een tiental dagen gepland. ...maar door eens lachend aan de telefoon te hangen , kon er nog wel een "hoofdstuk bij (sneller) als ik dat wou en het zou organiseren. Nou dat is dus de voorbije week gelukt.

Heel leuk: in een vandervalk hotel afgesproken en vroeger kunnen inchecken (had ik hier van op dit topic eerste deel geleerd....ja dit viva topic is bijna een cursus hoe organiseer ik een date met sv :-) )

Dus het licht een beetje ingewikkeld, maar na die laatst date zouden we er toch mee stoppen (dat wil hij meer dan ik...wordt ook heel druk zo voor hem denk ik :-) )

Maar door die ervaring met hem , ben ik wel mezelf tegengekomen. En oh wat vind ik dit leuk!! Dus ook al wordt het met hem afgesloten....ik wil een nieuwe sv
Alle reacties Link kopieren
@ dame 30ja dat is frustrerend vooral als je ziet dat hij op de app geweest is en totaal niet reageert ..

Heb je enig idee waarom ?
Alle reacties Link kopieren
quote:liesbethtje schreef op 10 augustus 2012 @ 17:19:

Door omstandigheden (nieuwsgierigheid?) .......



ik wil een nieuwe sv



Ik hoef niet te weten waarom, maar ik denk wel dat het van belang is dat je voor je zelf weet waarom je op zoek bent gegaan naar buiten de lijntjes kleuren.. nieuwsgierig naar wat?



Veel plezier met je afscheid.... en nog meer plezier gewenst met het vinden van sv nr2.
Alle reacties Link kopieren
quote:dirk_1971 schreef op 10 augustus 2012 @ 17:38:

[...]





Ik hoef niet te weten waarom, maar ik denk wel dat het van belang is dat je voor je zelf weet waarom je op zoek bent gegaan naar buiten de lijntjes kleuren.. nieuwsgierig naar wat?



Veel plezier met je afscheid.... en nog meer plezier gewenst met het vinden van sv nr2.



@Dirk:

ik weet heel goed waarom ik het toen gedaan heb uit nieuwsgierigheid: ik miste de spanning van voor mijn huwelijk (en daarmee bedoel ik niet enkel sexueel)



Maar door mijn grens te hebben verlegd (en te merken hoe ik er op reageer) heb ik er een héél erg open geest voor gekregen.



En laat het duidelijk zijn: ik wil nr 1 niet kwijt of mijn huwelijk in gevaar brengen.

Mijn (beperkte) ervaring tot nu is dat het net goed lijkt te zijn voor mijn huwelijke en relatie met nr 1
Alle reacties Link kopieren
quote:dame30 schreef op 10 augustus 2012 @ 17:11:

Normaal gesproken appt hij toch wel binnen het uur terug, maar nu hele dag niks teruggehoord, inmiddels bedacht dat er misschien iets aan de hand is ofzo... zie ik dat hij doodleuk op app is geweest zonder ff wat te laten horen...



Ik word gek van die kerel! Laat gaan laat gaan, geen hand vol maar.. precies.. een overduidelijke "not-into-me"!



Dus is het een eikel.....

Bijzonder vind ik dat, je schijnt exact te weten wat de oorzaak is van zijn niet reageren, want anders trok je deze conclusies niet.

Toch?

Of zou het even niet uitkomen, stond er ineens iemand naast hem mee te lezen, zou zomaar kunnen natuurlijk. Of die andere honderd legitieme redenen die je net zo min weet als de niet-legitieme.



Het is me al vaker opgevallen dat er heel soms makkelijk conclusies getrokken worden als het om contact gaat. En de mannen krijgen het vervolgens niets vermoedend over zich heen.

Oh, en het geeft ook zo'n fijn gevoel, dingen die zomaar in je schoenen worden geschoven. Met een beetje mazzel snapt ie het, ziet hij dat het uit onzekerheid voorkomt en dat het niet iets is wat hem aan te rekenen valt. Met een beetje pech is hij pissed, voelt zich geclaimed en een kloof is ontstaan.



Misschien had ie even geen zin, of had hij een andere prioriteit. dat mag toch?
Invullen is ook - voor mij - vaak een stukje onzekerheid of twijfel. Want wat is nu de moeite om een berichtje te sturen? Dat duurt toch niet lang? En als het nu niet schikt, schikt het toch ergens in de loop van de dag wel een keertje even?



Maar ik merk ook dat ik er pas 'last' van krijg, als er meer speelt. Dan is het meer een soort signaal en bekruipt me de angst dat er iets meer aan de hand is dan alleen even geen tijd of gelegenheid of zin.



Het blijft een lastig punt. Maandenlang kan ik er geen last van hebben, tot ineens die ene keer en ik er wel een maagknoop van krijg.
Liesbeth, waarom moest hij kiezen? Moest hij dat van zichzelf of wilde jij de enige minnares zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:liesbethtje schreef op 10 augustus 2012 @ 17:50:

[...]



ik weet heel goed waarom ik het toen gedaan heb uit nieuwsgierigheid: ik miste de spanning van voor mijn huwelijk (en daarmee bedoel ik niet enkel sexueel)



Maar door mijn grens te hebben verlegd (en te merken hoe ik er op reageer) heb ik er een héél erg open geest voor gekregen.



En laat het duidelijk zijn: ik wil nr 1 niet kwijt of mijn huwelijk in gevaar brengen.

Mijn (beperkte) ervaring tot nu is dat het net goed lijkt te zijn voor mijn huwelijke en relatie met nr 1



Kan je niet er over praten met je man voor een evt. open huwelijk?

Wie weet wil hij dat ook en gunt hij jou ook een nmr2

Of kan jij, jouw man niet delen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 10 augustus 2012 @ 11:54:

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden



Ja dat kan ik, en het heeft zelfs mijn voorkeur om een affaire beperkt te houden tot lust en elkaar beminnen.



Verliefdheden kunnen affaires zo nodeloos complex maken en van een ondraaglijke emotionele lading voorzien.
C
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 10 augustus 2012 @ 18:17:

Liesbeth, waarom moest hij kiezen? Moest hij dat van zichzelf of wilde jij de enige minnares zijn?



Nee, hij moest van mij niet kiezen. Ik wou toen in dat gesprek enkel weten hoe het zat. En toen hij zichzelf hoorde praten, zij hij ineens , nou ja ik weet wel dat ik moet kiezen.

Hij is er denk ik toen vanuit gegaan dat IK dat wou. Toen dat later in de chat ter sprake kwam dat dat zijn beslissing was...is daar wat op terug gekomen.

Maar het is hij die na die laatste afspraak niet verder wil.

Die ander vrouw (hij noemt dat nu zijn vriendin. Ik noem dat zijn roze wolk) weet niet van mij af. Wel dat hij met mij nog contact heeft, maar niet de praktijk van de activiteit.



Wat de vraag over het open huwelijk betreft: nou nee dat zal mijn man nooit zien zitten. Mijn man heeft ook enkel oog voor mij.

Ik heb het al wel met mijn man over gehad dat ik wat meer spanning nodig heb. Ik heb een hoger libido dan mijn man (altijd zo geweest) wil niet zeggen dat ik een heel hoog libido heb....eerder mijn man een laag...
quote:liesbethtje schreef op 10 augustus 2012 @ 17:50:

[...]





Mijn (beperkte) ervaring tot nu is dat het net goed lijkt te zijn voor mijn huwelijke en relatie met nr 1

Dit lees ik vaker en ik vraag me toch af hoe je voor jezelf kan rondbreien dat dit zo zal werken. Omdat jij een minnaar hebt ben je vrolijker en geiler en daar zou dan je nr 1 ook van meeprofiteren ofzo? Aan het fenomeen vreemdgaan ben ik ondertussen aardig gewend. Maar het ook nog recht maken door te zeggen dat je nummer 1 meeprofiteert en het dus een win win situatie zou zijn.. daar heb ik moeite mee.



zeb, ik ben het niet met je eens. Als je kan poepen kan je texten. En als iemand de moeite heeft genomen jouw ap uitgebreid te beantwoorden, kan je even reageren met "ik heb het gelezen, kom er later uitgebreid op terug".

Dat heeft met fatsoen te maken.



(zo heb ik ook geen mail terug van jou, lul! )
Alle reacties Link kopieren
@ Roos: ik wou het niet voorstellen als een win-win situatie, of het recht breien. Ik denk dat ik het vooral zo voorstelde , omdat ik vroeger (voor ik trouwde en het grootst gedeelte van ons huwelijk) dacht dat als er overspel zou zijn in het huwelijk.

1/ dit het einde zou zijn van mijn huwelijk

2/ ik het dadelijk zou opbiechten.



Nu zie ik het eerder als net een aanvulling van mijn huwelijk, of beter "mijn" leven.
quote:zeb schreef op 10 augustus 2012 @ 17:50:

[...]





Dus is het een eikel.....

Bijzonder vind ik dat, je schijnt exact te weten wat de oorzaak is van zijn niet reageren, want anders trok je deze conclusies niet.

Toch?

Of zou het even niet uitkomen, stond er ineens iemand naast hem mee te lezen, zou zomaar kunnen natuurlijk. Of die andere honderd legitieme redenen die je net zo min weet als de niet-legitieme.



Het is me al vaker opgevallen dat er heel soms makkelijk conclusies getrokken worden als het om contact gaat. En de mannen krijgen het vervolgens niets vermoedend over zich heen.

Oh, en het geeft ook zo'n fijn gevoel, dingen die zomaar in je schoenen worden geschoven. Met een beetje mazzel snapt ie het, ziet hij dat het uit onzekerheid voorkomt en dat het niet iets is wat hem aan te rekenen valt. Met een beetje pech is hij pissed, voelt zich geclaimed en een kloof is ontstaan.



Misschien had ie even geen zin, of had hij een andere prioriteit. dat mag toch?



Ja dat mag, maar er zit een heeeeuuuul verhaal aan vast, dus nee het is niet dat het ff niet uitkomt ofzo.



Laat ik zo zeggen: het contact is altijd al meer van mijn kant gekomen, hij geeft mij het gevoel (door daden) dat ik hem leuker vind dan hij mij.

Ik snap dat mijn post stom overkwam, omdat ik het hele verhaal ervoor ken natuurlijk..



Zonder herkenning te riskeren: hij en ik kunnen non-stop mailen, al 3 jaar lang krijg ik altijd binnen ten hoogste 10 minuten antwoord terug.

We zijn een paar weken geleden eindelijk in bed beland en ineens hoor ik niks meer...

dus tja... ik vind het niet gek dat ik dan denk: hij heeft gehad wat hij wilde ... next.



Toch??
Alle reacties Link kopieren
Soms komt het wel eens niet uit om te poepen Rooss....

En natuurlijk heeft fatsoen zijn invloed, teveel dan ben je niet spannend genoeg en te weinig dan ben je onattent of horkerig.

Valt heus niet mee hoor, man zijn. Het is niet snel goed.



(ik vind jou ook lief! )
Dame, dat is inderdaad niet echt heel gek. Het lijkt erop alsof de jacht voorbij is en het aangeschoten wilde nu in de berm ligt totdat de jager weer honger krijgt.

Dat is een rotgevoel...



Liesbeth, aha.. ik dacht even te lezen dat jouw man indirect meeprofiteerde van je vreemdgaan. Dat rijm ik altijd zo slecht. Bedankt voor je uitleg.
zeb, als het niet uitkomt kan je dat melden toch? En was jij niet degene die altijd zegt, niks moet behalve.... nou dat dus!

En nee, man zijn valt niet mee.. dat klopt, net als vrouw zijn trouwens.



(schreef ik dat je lief vind dan?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven