Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn nick zegt niets over mij als lover, gelukkig maar. Heb wel wat met ghotic, maar ik ben verder wel heel normaal, type jasje dasje. De buitenkant zegt niets over het innerlijke......



Tja ondeugend zijn geen probleem me, af en toe wel een signaal gekregen maar te laat opgevangen. Wellicht toch te naief.... als je achteraf bedenkt van "ooooh dat is wat ze bedoelde"



Als je nieuwsgierig bent naar een minnares ben je volgens mij niet echt single.......
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik nog een vraag voor jullie; stel dat je per ongeluk zwanger zou worden van je sv, of nog erger dat je niet weet van wie. Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Stew hier haak ik af. Brrrrrrrrrr horrorscenario (dat ik uberhaupt nog zwanger zou worden) ..................

Ga jij je maar voorbereiden op je date en niet meer van die enge vragen stellen .



Ow en Emo er zijn hier ook singles met een gezonde nieuwsgierigheid ...



Bindi, idd no risks no ???
Alle reacties Link kopieren
@ Ninah, een soa vind ik ook een horrorscenario hoor! En Lisannez, bij mij duurt de uitslag meestal een week, bij de soapoli van het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Stew, daar heb je ook weer gelijk in ....

Horror; soa, betrapt worden, zwanger raken.

Fijn; de aandacht, de spanning, de kriebels en vooral de heerlijke seks met iemand waar je het niet mee mag doen.
Alle reacties Link kopieren
@Stew ik heb laats toevallig 2* een morning afterpil moeten halen = schaam, schaam... Ik heb al een afspraak om op korte termijn een mirena te laten plaatsen, eerst even ongesteld worden...

Lijkt me echt heel erg als ik zwanger zou zijn. Zou de eerste keer zijn, ik ben oud genoeg om de verantwoordelijkheid ervoor te nemen... Maar Hell. Verschrikkelijk lijkt me dat!



Ik zou graag, op langere termijn, kinderen krijgen met nr1.

Dat SV sinds kort een dochter heeft raakte mij overigens ook stiekem wel. Zo speciaal, dan moet hij toch wel echt heel veel van zijn vriendin houden en met haar oud willen worden.. *snik* Stom he, heb hetzelfde natuurlijk met mijn vriend en zou ook echt nooit een relatie met SV willen!
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 26 maart 2010 @ 15:54:

Dan heb ik nog een vraag voor jullie; stel dat je per ongeluk zwanger zou worden van je sv, of nog erger dat je niet weet van wie. Wat dan?



Dat is ook één van de dingen waar ik bang voor ben mocht ik ooit die date (smachtsmacht hahaha) hebben.

Dus condoom is wat dat betreft al helemaal een must.



Maar wat zou ik dan doen: absoluut zo snel mogelijk weg laten halen.
Alle reacties Link kopieren
Mirenaspiraal over here.... thank god!

MOet bekennen dat ik ook niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) veilig ben geweest met sc WEet dat hij regelmatig test ivm werk wat risicovol is op diverse gebieden. Hoe het met mij gesteld is weet ik eigenlijk ook niet. Test is best een goed plan.



*bkstr kruipt weer onder een steen, een seksloze, dateloze steen*
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meer zwanger raken pfffffffffffff, dat helpt wel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Bkstr meis. Ben ook aardig seksloos momenteel.

Komt goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ninah schreef op 26 maart 2010 @ 16:27:

Bkstr meis. Ben ook aardig seksloos momenteel.

Komt goed hoor!

hi! I know, komt goed! Het weer wordt beter, mijn salaris is gestort, dus ik kan zomerschoenen gaan kopen



Ga nu ff lopen denk ik, ook lekker... Wie weet wie ik tegenkom, en wie ik tegen de grond / gras / kringloopbed / schoenenwinkel / hondenuitlaatterrein kan smijten
Alle reacties Link kopieren
@ Bindi, ik heb een sv gehad waarvan zijn vrouw zwanger was toen wij elkaar leerden kennen. Ik had daar toen ook veel moeite mee, maar meer omdat ik mezelf erg slecht voelde. Ik denk in jouw geval dat jouw sv wel heel veel van jou moet houden dat hij toch nog met jou doorgaat.

Mijn eerste reaktie zou ook zijn weghalen, bij een zwangerschap. Maar ik ben eigenlijk zo'n moeder pur sang dat ik ondanks alle konsekwenties denk ik toch voor het kind zou kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bindi schreef op 26 maart 2010 @ 15:14:





Ik laat me voor de zekerheid dan ook ééns per jaar tetsen. Gelukkig nog nooit iets gehad, "klopt af"!



Waarom lees ik hier ketsen?...



Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik vertrouwde hem hierin dat hij niks had....is dat fout?

Als ik nu iets zou hebben opgelopen door hem zou ik door het lint gaan geloof ik.



Ninah, wil date maar niet lukken?...



Stew en Nick veel plezier vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Bkstr, het is bij jou ook rustig? Hoe kan dat?



Stew, nog even een vraagje... wat zou jij nu doen als ex-sv je zou willen zien?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha KJ! Het staat er nu natuurlijk ook wel vreemd, gelukkig gebeurd dat 'ketsen' net even wat frequenter!

*Gaat haar mond spoelen, 'ketsen'...? Bah!*
Alle reacties Link kopieren
*



Hele slechte insider grap, hier mag ik geen grapjes over maken...
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
@Stew: Toen vriendin SV zwanger was had ze blijkbaar tegen SV gezegd dat ze het best begreep dat hij ook zo zijn behoeftes had maar dat ze het niet hoefde te weten... Ik heb SV maar verteld dat vrouwen soms hele rare dingen zeggen en hij er een beetje mee moest oppassen. Kwam op mij over als een 'uit de tent-lokkertje' haha!



We hebben een periode gehad dat we echt veel goede gesprekken hadden, leuke uitjes en waarbij hij ook vaak (te vaak) zei dat hij van mij hield... Dit verwarde mij nogal. Tuurlijk is onze relatie niet zonder gevoel en houd ik ook echt wel van hem maar ik wil gewoon niet teveel met hem bezig zijn. Nr1 staat ook echt op nr1.

We hebben toen ook een tijdje afstand genomen en later bleek zijn vriendin toen net zwanger te zijn. Voor beiden dus wel even prima (heeft een half jaar geduurd Niet de zwangerschap maar de radiostilte).

Nu is onze relatie wel veranderd hoor. We zien elkaar nog wel vaak, ik dacht dat dat zou afnemen wanneer de baby er zou zijn. Blijkt niet zo te zijn. Zijn verantwoordelijkheid en ik vind het wel prima. Wel is het wat minder intiem op de een of andere manier, de gesprekken, hij zegt niet meer dat hij van mij houdt etc... Wel weer even wennen maar minder gecompliceerd!
Alle reacties Link kopieren
@MT: K*t heb ik hem gemist...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je een sv hebt als je nr1 zwanger is. Lijkt me geen goed teken.

Ik had sv tijdens mijn relatie. Maar voor en tijdens de zwangerschap van mijn nr1 dacht ik er niet eens aan.  Als ik die behoefte destijds had gehad dan was ik toen niet vader geworden.



KJ, waarom zou je door het lint zijn gegaan? Jij hebt toch ook het risico genomen. Hem vertrouwen is ook een risico.
Alle reacties Link kopieren
Over wat te doen bij een eventuele zwangerschap heb ik afspraken gemaakt met sv. Wij willen echt allebei geen kinderen meer. Van nr. 1 kan ik niet meer zwanger worden. Dus ik zal me niet af hoeven vragen van wie het zou zijn.
anoniem_97571 wijzigde dit bericht op 26-03-2010 17:00
Reden: taalfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Kortjakje schreef op 26 maart 2010 @ 16:39:

Bkstr, het is bij jou ook rustig? Hoe kan dat?



Stew, nog even een vraagje... wat zou jij nu doen als ex-sv je zou willen zien?Dat is iets waar ik ooit over hoef na te denken omdat ik weet dat hij dat niet wil. Maar als.....dan zou ik hem ook willen zien. Ik heb hem nl heel veel te vertellen
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar, Bindi, dat je 'm gemist hebt.

Ik heb overigens ook 8 jaar een minnaar gehad naast mijn huwelijk, en dat was ontzettend heftig, met houden van en dubbelleven enzo. Ik vond het heel moeilijk te scheiden, mijn minaar was (en ws is) de man van mijn dromen, en ik vond het allemaal heel ingewikkeld en vermoeiend.

Met die minnaar is het nu afgelopen (en ik denk deze keer voorgoed - wij hebben er al tig keer een punt achter gezet), en met Speedo is het zoveel eenvoudiger en ongecompliceerder. Ik vind ons geweldig als we samen zijn, dan bestaat alleen ons wereldje,maar als ik weer naar huis ga, bestaat de wereld om me heen weer en zie ik veel breder. En ik weet zeker dat het bij hem ook zo is. Ik kan nu ook veel meer kijken naar wat ik wel heb (de dingen die Speedo en ik hebben en delen) en niet meer naar wat ik niet heb (de relatie die ik zo graag met minnaar wilde, van hem wilde ik altijd maar meer, meer, meer).

(Goh, dit wordt een heel verhaal). Bij Speedo zie ik veel duidelijker dat deze formule zo werkt, en daar wil ik dus ook niet aan gaan sleutelen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Maar Haddock, dan had hij moeten voorstellen een condoom te gebruiken, nu ga hij aan dat hierin te vertrouwen was. Lijkt me een hele slechte zaak als je hierover gaat liegen...
Alle reacties Link kopieren
Jeeeh ik zit echt gewoon de hele dag achter mn laptop. Ga ik even wat eten maken (tja moet ook gebeuren) zijn we weer een aantal diepzinnige posts verder.



Lieve KJ, nee date wil maar niet lukken en het smachten naar die date maakt het er niet beter op (mn humeur schiet naar nul, dusssssssss Ms T, had jij een grapje geplaatst en heb ik dat gemist?).



Bindi, ik denk dat je na 8 jaar wel een enorme band hebt opgebouwd maar vind het net als Haddock heel raar, een sv met een vrouw die zwanger is. Vind mezelf ook wel een beetje hypocriet hoor want ik weet niet of ik sv zou dumpen mocht ie nog een keertje papa worden. Maar als ik het goed begrijp is dat daar ook niet aan de orde (als in, ze doen het niet meer).
Alle reacties Link kopieren
MissThang, is dus wel heel rustig en duidelijk. Mooi dat dit zo kan.



Stew, pak je dan zweepje erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven