Mogelijke zwangerschap (geen OP)

18-12-2019 08:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2019 14:52
Reden: OP verwijderd
99.84% gewijzigd
Aragog schreef:
18-12-2019 10:42
Als er geen zaad in je vagina terecht is gekomen van je minnaar lijkt me die kans echt minimaal. Maar man wat dom van je. Een gezin willen stichten en dan toch nog even snel onbeschermde seks hebben met een ander....
en nu breek je misschien wel een zwangerschap af van je eigen partner.
Het bespaart het kind in ieder geval een hoop ellende als dit uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp jullie reacties. Het is niet goed te praten en daarom heb ik besloten open kaart te spelen binnen mijn relatie.
Jullie mogen wel oordelen maar daarmee is het niet prettig om iemand kapot te maken.

Ook heb ik contact opgenomen met de huisarts en de psycholoog waar ik al een tijdje loop.

Mijn huisarts gaf tijdens het gesprek aan dat een MAP inderdaad vrij weinig zin had omdat de ovulatie al plaats had gevonden. Ik heb zelf mijn ovulatie overduidelijk gevoeld op de 12e. Ze gaf ook aan dat je lichaam je wel eens in de maling kan nemen en dat ze dus nooit met 100% zekerheid kan zeggen van wie het kindje is, ook logisch, maar wanneer mijn verhaal van ovulatie klopt is het dus gewoon van mijn partner. Een dag na je ovulatie neemt de vruchtbaarheid in rap tempo af en is de kans op een bevruchting nog nihil.

Daarvanuitgaande blijft er toch een flinke spanning en stress. Ik zal moeten wachten op de NOD.

Ik heb zwangerschapstesten ingeslagen van Sensitest, daarmee kan je 6 dagen voor je NOD testen en mogelijk al iets zien.
Alle reacties Link kopieren
En wat zei je partner?
Alle reacties Link kopieren
Hou je ons op de hoogte? Ik hoop het beste voor jou en je partner. Sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel stoer van je dat open kaart hebt gespeeld. Ik hoop dat de test negatief is en dat jullie pas vader en moeder zullen worden in een stabielere tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven