Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
ik zat van de week met dat hete weer te twijfelen of ik dat zou doen. Uiteindelijk niet gedaan, voel me toch prettiger met slip
Alle reacties Link kopieren
http://www.shibuecouture.com/info.php



Misschien had ze wel zoiets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ga niet voor mijn lol in het overdektewinkelcentrum sliploos rondhuppelen maar in opdracht maak ik graag een uitzondering.



Sommige mannen vinden het nu eenmaal een geil idee dat je op weg bent naar hun zonder stof int kruis. En wie ben ik om hun niet te pleasen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
brennwert schreef op 29 mei 2012 @ 14:12:

Tegenwoordig doe ik het niet meer, de gemiddelde windkracht lijkt elk jaar wel toe te nemen.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jeane_avril schreef op 29 mei 2012 @ 14:10:

Gisteren in de stad gezien, een meisje in een hippie achtige wijde witte bloes gedragen als jurkje, niets eronder. Vast leuk uitzicht voor de heren, het witte bloesje scheen enorm door. Haar vriend liep met ontbloot lijf rond, ze waren nogal van die zweverige nieuwetijdsgeneratie kinderen. Heel blij gedragen, rond springen, hij nam allerlei poses aan, hippe hoedjes op. Mijn god, wat een energie erin steken om op te vallen met dat warme weer.




Oh jakkes. Gewoon alleen al om het gedrag. Ik vind het sowieso een beetje aso als vrouwen zonder bh/slip de deur uit gaan in de vaste overtuiging dat mannen die geste wel waarderen.



Mijn vriend zit echt niet op andermans theezakjes of kano te wachten en vindt dat gewoon weerzinwekkend en ordinair, al is de dame in kwestie nog zo mooi gevormd. De aandacht die ze ermee krijgen is dus vast voor een (groot) deel negatief, al komt dat misschien niet binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 keer zonder string rondgelopen in een zeer strakke jurk waar je meteen aftekening in ziet. Echter, de jurk was niet doorschijnend en wel enkellang. Als je het niet wist, dan zou je het niet weten (logisch he? ;-) ). Maar in een rokje/jurk rondlopen waarin ik weet dat een ander het zou kunnen zien...neen...
chyou schreef op 29 mei 2012 @ 14:13:





Het is denk ik ook persoonlijk. Een vriendin van mij slaapt standaard naakt, ik vind het helemaal niet fijn om uberhaupt naakt te zijn, dat 'zit' gewoon niet lekker. Behalve tijdens de seks en onder de douche.
daar heb ik dan weer minder op tegen
Ik zeg maar zo; het is nooit warm genoeg om je gevoel voor decorum uit te trekken....



Overigens vindt ik mannen met ontbloot bovenlijf op een terras ook zwaar niet kunnen. Dit weekend zat er zo'n johnny te lunchen op de loungebanken in de zon. Toen ze opstonden zag je die gore natte zweetplek van hem op se kussens. Vrouwen gaan toch ook niet in hun blote tieten lunchen? Doe een shirt aan. Bloot lopen doe je maar bij het water of in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
http://englishfromfriends.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/goingcommando.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef op 29 mei 2012 @ 14:06:

Ik heb op een ander forum geleerd dat er zelfs een naam voor is; go commando :-O
Nog nooit van gehoord X-D en :no: van mij hoeft het niet zo nodig!

http://edge.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/435408/414847.png
Ah good old Sharon. Geweldig toch! Het ultieme bewijs dat vrouwen immer de macht hebben... ze hoeven alleen hun poes maar even te laten zien X-D
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 schreef op 29 mei 2012 @ 14:21:

Ah good old Sharon. Geweldig toch! Het ultieme bewijs dat vrouwen immer de macht hebben... ze hoeven alleen hun poes maar even te laten zien X-D






Of de indruk te wekken dat die te zien zou kunnen zijn.



Kennelijk vinden mannen het geweldig fascinerend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:16:

Mijn vriend zit echt niet op andermans theezakjes of kano te wachten en vindt dat gewoon weerzinwekkend en ordinair, al is de dame in kwestie nog zo mooi gevormd.
Weerzinwekkend? Werkelijk?
Klopt!

Ik heb het filmpje tig keer stilgezet op het momà suprem. Je ziet niks, helemaal niks.

En toch heeft het een zeer erotische lading.
Lizzl schreef op 29 mei 2012 @ 14:23:

[...]





Weerzinwekkend? Werkelijk?


Nee hoor. De vriend van Willemeen is bang dat ze jaloers wordt X-D



(kom op, ik ken geen man die daar niet van geniet!)
Euh die van mij ook niet, maar die vind 99% van de vrouwelijke bevolking al heel lelijk en zit dan ook niet op de bijbehorende slak te wachten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die denkt dat TO een man is die op zoek is naar hitsige verhaaltjes?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Och ja, da's waar in die oude film gebeurde het ook. Misschien waren ze die aan het naspelen. Hahahah
Lizzl schreef op 29 mei 2012 @ 14:23:

[...]





Weerzinwekkend? Werkelijk?




Ja, omdat het zo ordi is. Hij is van het soort 'graag nog iets te ontdekken' en vindt het wel sexy als een vrouw classy is. Wilde met mij ook niet meteen de koffer in, in het begin, maar elkaar rustig leren kennen en het opbouwen.



Hij is echt niet aseksueel ofzo, integendeel ;-) Maar wel een fijnproever. En als de saté open en bloot in de zon ligt... nou, dan komen er alleen maar vliegen op zitten ;-)



Ik snap dat er van die hitsige hengsten zijn wie de context helemaal niks uitmaakt, maar mijn vriend kan zich ergeren aan dat exhibitionisme. 'Sloeries' noemt hij het minachtend.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 schreef op 29 mei 2012 @ 14:24:

[...]



Nee hoor. De vriend van Willemeen is bang dat ze jaloers wordt X-D



(kom op, ik ken geen man die daar niet van geniet!)
:-d Dat bedoel ik. Vroeg me al af of hij dat werkelijk vindt of dat hij dat moet vinden X-D
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 schreef op 29 mei 2012 @ 14:21:

Ah good old Sharon. Geweldig toch! Het ultieme bewijs dat vrouwen immer de macht hebben... ze hoeven alleen hun poes maar even te laten zien X-D
Absoluut waar Roos!
Alle reacties Link kopieren
Onhygiënisch? Weerzinwekkend?

Wat een overdreven uitspraken allemaal zeg!



Kan iemand me het onhygiënische gedeelte even uitleggen?

Want verder, als de dame in kwestie niet wijdbeens op het terras gaat zitten, van mij mag ze hoor.

Als zij er pret aan beleeft...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef op 29 mei 2012 @ 14:26:

Ben ik de enige die denkt dat TO een man is die op zoek is naar hitsige verhaaltjes?
nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
(en net als Orianes vriend is die van mij krankzinnig kieskeurig. Soms zitten we samen te genieten van een knap staaltje schepping, maar regelmatig vindt hij een vrouw waar ik naar zit te gapen een 'spook'. Hij lijkt het te menen, want ik ben totaal niet jaloers en doe ook niet moeilijk als hij een vrouw wel mooi zegt te vinden. Vaak heeft hij gelijk. ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig X-D
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven