Naakt kunnen gezien worden...

25-01-2012 18:58 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Een onderwerp waar ik graag jullie (serieuze) mening wil over weten. Omdat ik er eigenlijk nog nooit met iemand over heb gepraat (en niet durf).



Naakt door het huis lopen (en zeker in de zomer) heb ik altijd al opwindend gevonden. Vroeger meestal met de deur dicht en de gordijnen goed gesloten. Maar wat ik de laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker "per ongeluk" de gordijnen in de kamer en de badkamer wel open laat en soms zelfs wat licht aan. Wat ik er opwindend aan vind is het idee dat je eventueel kan gezien worden. Hoewel natuurlijk de kans klein genoeg moet zijn dat dat zo is (voor alle duidelijkheid). Wanneer ik het doe wordt ik er wel vaak geiler van en heb dan de laatste tijd al eens aan de zijkant van het raam staan vingeren. Wij wonen op het eerste verdiep en hebben van die blinden die dan een klein beetje dicht zijn waardoor ik weet dat de kans klein is dat iemand het ziet. Mensen vanop straat kijken zelden naar boven blijkbaar. Maar er kijkt wel een groot appartementsgebouw (van ver genoeg) aan de ander kant op ons uit. Ik heb ook al eens naakt liggen vingeren op de zetel met de schuifdeur open en op het bed met de blinden open. Er komen vrij weinig mensen in onze achtertuin voorbij maar er komen er soms wel.



In de zomer loop ik ook steeds vaker zonder slipje met een (kort) rokje in de tuin en in de buurt rond en ook dat vind ik echt zo opwindend. Ik ben nu 35 en zou het 2 jaar geleden nochthans echt niet gedurfd hebben. De laatste tijd voel ik me sexueel veel vrijer en dat maakt blijkbaar vreemd gedrag los. Het is eigenlijk allemaal begonnen (al wat langer geleden) in de sauna waar ik merkte dat naakt rondlopen en zwemmen ook best wel een erotiserend effect op mij had. Ik werd er meestal een beetje nat van. Maar kon dan natuurlijk niks doen.



Ook wanneer we in een hotel zijn vind ik het sinds kort echt geil om de gordijnen open te doen of een stuk open te doen (en soms zelfs een heel klein beetje licht aan of gewoon daglicht dat binnenkomt), naakt rond te lopen en soms me op het bed te laten likken of neuken door mijn vriend (hij vindt het blijkbaar niet erg). Voor de duidelijkheid: natuurlijk niet wanneer we een kamer hebben die recht tegenover een plaats ligt waar heel de tijd mensen voorbij komen. Maar wanneer de kans wel bestaat dat er evtueel iemand kan staan. Ik wil dan ook niet kijken om dat te zien. Maar ik vind het wel enorm geil. Het is nog nooit gebeurd dat iemand me gezien heeft en de fun zou er ook wel af zijn dan denk ik. Het is gewoon het idee dat ik eigenlijk echt wel opwindend vind.



Langs de ene kant vind ik het fijn (als ik het doe). Langs de andere kant schaam ik me soms wat achteraf. Ik vraag me dus vooral af in hoeverre dat herkenbaar is voor iemand. Is er iemand die dat ook soms doet of zich kan voorstellen dat het opwindend is of ben ik nu helemaal abnormaal?



Een lange post. Ik weet het. Maar ik ben echt benieuwd naar jullie ervaringen (of niet) hiermee.



Groetjes,

Liesbeth
Alle reacties Link kopieren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exhibitionisme
Alle reacties Link kopieren
Ik deel jouw gevoelens niet, maar ergens begrijp ik het wel hoor!

Als jij je er fijn bij voelt: lekker blijven doen! Zolang je er anderen niet mee tot last bent zou ik het lekker blijven doen ;)
Alle reacties Link kopieren
sorry kerel, je zult je rukfantasietjes ergens anders moeten halen
Alle reacties Link kopieren
Je nick is ....62 en je bent 35 (zeg je).....



Nou goed, zolang je geen blaasontsteking op loopt zeg ik: lekker doen. Als je mij er maar niet lastig meevalt
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 25 januari 2012 @ 19:03:

sorry kerel, je zult je rukfantasietjes ergens anders moeten halen



Dat dacht ik dus ook, eerst woon je nog op de eerste verdieping en dan loop je in jullie tuin.



Nou succes er mee!





Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je het een opwindend idee vindt, maar ben ik ben altijd bang dat je er mensen en/of kinderen mee confronteert die dat niet willen zien.

Ik zou het niet leuk vinden als jij mijn buurvrouw zou zijn en mijn kinderen jou bloot door het huis zouden zien lopen. Daar kan je toch wel in komen, hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Het is niks om je voor te schamen hoor. Soms loop ik ook gewoon naakt door huis en in de zomer trek ik niet altijd een slipje aan een rok.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je een ander niet tot last bent en jij er van geniet, kun je wat mij betreft lekker naakt blijven lopen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 19:21:

Het is niks om je voor te schamen hoor. Soms loop ik ook gewoon naakt door huis en in de zomer trek ik niet altijd een slipje aan onder een rok.
Alle reacties Link kopieren
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 19:21:

Het is niks om je voor te schamen hoor. Soms loop ik ook gewoon naakt door huis en in de zomer trek ik niet altijd een slipje aan een rok.Als je maar je regenlaarzen eronder aan hebt he vent.
Alle reacties Link kopieren
Wel ff een handdoekkie onder uw billeke's leggen he, als je ergens zitten gaat! We willen geen natte plekken op't meubilair.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ruk ze kerel!
Alle reacties Link kopieren
Voor zo'n ''schaamte'' vraag praat je wel heel makkelijk over hoe geil je wel niet word, en wat je dan wel niet doet...

Hier trappen weinig vrouwen in, so just go away
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 25 januari 2012 @ 19:31:

Wel ff een handdoekkie onder uw billeke's leggen he, als je ergens zitten gaat! We willen geen natte plekken op't meubilair.hotpants aan kan ook
quote:mali30 schreef op 25 januari 2012 @ 19:31:

Wel ff een handdoekkie onder uw billeke's leggen he, als je ergens zitten gaat! We willen geen natte plekken op't meubilair.Erger nog... Uitgebeten houten stoelen van't zuur .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook zo irritant. Zo'n lap tekst en vervolgens weg blijven.... Pffff, ik is moe.
Alle reacties Link kopieren
Ja en iedereen weet als eikenhout eenmaal nat is geworden, komt t niet meer goed! Ook niet met een pray'tje bijenwas..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Xxxlondon, als jouw kinderen boven uit het zolderdakraampje moeten kijken om mij, in mijn eigen tuin, topless te zien zonnen, ben ik je dan ook tot last? Dat gebeurde me vorig jaar op de weinige mooie zomerdagen namelijk. Ik heb speciaal voor "de inkijk" maatregelen genomen en de tuinpoort gaat dicht. En dan hoor je de buurkinderen giechelen boven vanaf het zolder.. Dan heb ik daar eigenlijk wel last van.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Met pledge toch wel? Ik zweer bij pledge...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sleutelbos schreef op 25 januari 2012 @ 20:11:

Xxxlondon, als jouw kinderen boven uit het zolderdakraampje moeten kijken om mij, in mijn eigen tuin, topless te zien zonnen, ben ik je dan ook tot last? Dat gebeurde me vorig jaar op de weinige mooie zomerdagen namelijk. Ik heb speciaal voor "de inkijk" maatregelen genomen en de tuinpoort gaat dicht. En dan hoor je de buurkinderen giechelen boven vanaf het zolder.. Dan heb ik daar eigenlijk wel last van.

Nee, dan niet hoor. Maar als je door de woonkamer loopt zonder vitrage of in de keuken gaat staan...echt een plek waar je dus ook écht gezien kan worden. Dat vind ik niet fijn. Zonnen in je eigen tuin hoort daar wat mij betreft niet bij. (gewoon doen dus)



Verschil zit 'm hierin dat jij gewoon lekker wil zonnen. TO is expres bloot om juist gezien te worden. Dat zijn twee heel verschillende uitgangspunten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 25 januari 2012 @ 19:09:

[...]





Dat dacht ik dus ook, eerst woon je nog op de eerste verdieping en dan loop je in jullie tuin.



Nou succes er mee!





[afbeelding]



Hahahhahahaa wou net hetzelfde zeggen.. En sowieso, op de een of andere manier vind ik het overkomen als iemand die er op geilt om over zulke dingen te schrijven, echt niet iemand met een serieuze vraag, veel te veel details



''Ik heb ook al eens naakt liggen vingeren op de zetel met de schuifdeur open en op het bed met de blinden open'' ,



''Ook wanneer we in een hotel zijn vind ik het sinds kort echt geil om de gordijnen open te doen of een stuk open te doen (en soms zelfs een heel klein beetje licht aan of gewoon daglicht dat binnenkomt), naakt rond te lopen en soms me op het bed te laten likken of neuken door mijn vriend (hij vindt het blijkbaar niet erg)''



Kom op zeg kerel hahahahaa
Gister nog iemand in de file opgepakt ivm exhibitionisme. Dus kijk maar uit.
Alle reacties Link kopieren
In een "afgeschermde" tuin topless of naakt zonnen, in huis met vitrage gesloten zodat je geen ongewenste inkijk heb is geheel privé, daar heeft niemand iets mee te maken.

Maar wat TO doet met de schuifdeur open zodat een ieder kan zien wat zij doet, pffff, volgens mij is dat zelfs strafbaar.

Aanstootgevend gedrag geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven