Nieuwe relatie bijna geen seks [Geen OP]

19-05-2020 11:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2020 08:44
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 14:06
Blankepit, ik merk verder eigenlijk niks van die werkstress. maar dat kan dus ook aan zijn karakter liggen.
Hou je over dat hij aangaf dat hij niet wil dat seks de boventoon voert. Misschien kan je het daar eens over hebben. Hoe ging dat in zijn eerdere relaties en hoe ziet hij de situatie als jullie elkaar goed genoeg kennen?

Elke dag dag je elkaar ziet (minimaal 1x) seks hebben is toch niet zo vreemd in het begin? Gaat ie dan een boek lezen of op zijn telefoon dingen doen?
Alle reacties Link kopieren
Het is nu zo'n 1 x per week terwijl we elkaar minstens 4 x per week zien en dan ook meestal bij elkaar slapen. Die 1 x is dan op mijn initiatief.
En idd, tv, telefoon...
Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurt als je zelf helemaal geen initiatief meer toont. Nou nee, laat maar geen goed idee. Praten is beter.
Blankepit schreef:
19-05-2020 13:51
Ik begrijp TO wel. Zij ziet het met haar vriend op alle vlakken klikken, behalve dat hij seksueel niet meedoet.
Dan vraag je je af of dat nog goedkomt en of zijn argumenten wel valide zijn.
Daar is niets slachtofferigs aan.
Een laag libido zo vroeg in de relatie? Wat vind jij?
Wat ik vind? Ik denk dat het zo vroeg in de relatie onzekerheid is. En als TO dan gaat vragen of hij haar wel aantrekkelijk vindt, helpt dat niet echt mee.

Maar. Voor hetzelfde geld is het compleet iets anders.

TO: Je zegt dat je weinig van de stress merkt. Kun je dat echt zeggen na die korte tijd die je hem kent? Ik bedoel: Iedereen uit stress anders natuurlijk, en dat je het aan de buitenkant niet ziet wil niet zeggen dat het er aan de binnenkant niet is.
Alle reacties Link kopieren
Nee daarom zeg ik ook dat het ook zijn karakter kan zijn dat hij het niet echt uit. Dat weet ik dus niet.
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 14:24
Nee daarom zeg ik ook dat het ook zijn karakter kan zijn dat hij het niet echt uit. Dat weet ik dus niet.
En dat zeg ik:

Wij ook niet. Dus je hebt meerdere opties:

Je gelooft dat het stress is en tijdelijk, wacht dat af en kijkt of het veranderd.
Je gelooft niet dat het stress is en gaat er vanuit dat dit zijn "standaard" libido is en kijk of jij dat kan handelen.
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 14:24
Nee daarom zeg ik ook dat het ook zijn karakter kan zijn dat hij het niet echt uit. Dat weet ik dus niet.
Daarom is het zo belangrijk dat je met hem praat over of dit een patroon is dat ook in vorige relaties speelde.
Als dit echt alleen nu en met jou speelt, dan ligt er ook een tijdelijke oorzaak (werkstress en hij vindt jou niet aantrekkelijk).

Maar hij gaf zelf al een belangrijke reden aan dat hij niet wilde dat seks de boventoon ging voeren. Waarom niet? Heeft hij slechte ervaringen gehad?

Stel je hebt een weekend van vrijdagmiddag tot en met zondagavond. Dat zijn ongeveer 38 wakkere uren. Als je 3x seks van een uur hebt hou je nog 93% van de tijd over om elkaar beter te leren kennen. Hoezo boventoon?
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 08:37
4.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
19-05-2020 14:19
Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurt als je zelf helemaal geen initiatief meer toont. Nou nee, laat maar geen goed idee. Praten is beter.
O_O Dat lijkt mij idd geen goed plan.

Mijn 1e vriendje was ook niet van het initiatief, na 6 jaar was het alleen nog maar op mijn initiatief en dan vooral niet moeilijker doen dan missionaris. Afrollen en slapen, dat was een beetje het idee. Ik heb toen wel een periode geen initiatief genomen, maar dat betekende ook 3 maanden geen sex. Hij was ook totaal niet knuffelig, en als ik wilde knuffelen was het gelijk: "ja, wil je nu weer?". En dat weer stond dan, wil je nu jouw bonnetje voor die ene keer in de maand inleveren?

Je snapt wel dat ik halverwege de 20 er een punt achter heb gezet.

Helemaal in het begin van een relatie moet je niet van elkaar af kunnen blijven toch? Of er moet meer aan de hand zijn.
Slapeloze nachten.....in het begin van een relatie kun je daar prima tegen!
Misschien heeft ie wel kinks die hij nog niet heeft durven bespreken.

En ja, dat is een realistische optie. Maar het zijn allemaal misschiens.
PassingThrough schreef:
19-05-2020 14:50
Mijn 1e vriendje was ook niet van het initiatief, na 6 jaar was het alleen nog maar op mijn initiatief en dan vooral niet moeilijker doen dan missionaris. Afrollen en slapen, dat was een beetje het idee. Ik heb toen wel een periode geen initiatief genomen, maar dat betekende ook 3 maanden geen sex. Hij was ook totaal niet knuffelig, en als ik wilde knuffelen was het gelijk: "ja, wil je nu weer?". En dat weer stond dan, wil je nu jouw bonnetje voor die ene keer in de maand inleveren?

Je snapt wel dat ik halverwege de 20 er een punt achter heb gezet.

Damn zeg, dan voel je de temperatuur in de kamer gelijk met tien graden dalen.
PassingThrough schreef:
19-05-2020 14:50
Helemaal in het begin van een relatie moet je niet van elkaar af kunnen blijven toch? Of er moet meer aan de hand zijn.
Slapeloze nachten.....in het begin van een relatie kun je daar prima tegen!
Ja absoluut, maar ik kom er hier achter dat er een hoop mensen bestaan (vrouwen én mannen) die daar heel anders over denken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-05-2020 15:22
Damn zeg, dan voel je de temperatuur in de kamer gelijk met tien graden dalen.
Yep! En mijn hart bleef dan altijd even stilstaan, net als mijn gezicht.....vol verbazing. Die man was sowieso een lastig verhaal. Ik vind het achteraf knap van mijzelf dat ik het zolang heb volgehouden :worship:
Hij had wel meer eigenaardigheden, ik was 60 uur per week aan het werk overver, en moest dan ook 's avonds om 19:30 nog boodschappen halen en het eten verzorgen. En zo waren er nog meer dingen.
Gelukkig heeft hij nu een vrouw gevonden die dat kennelijk allemaal dikke prima vind
PassingThrough schreef:
19-05-2020 15:35
ik was 60 uur per week aan het werk overver, en moest dan ook 's avonds om 19:30 nog boodschappen halen en het eten verzorgen.
Pff en dan ook nog stomende seks willen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
19-05-2020 15:41
Pff en dan ook nog stomende seks willen. ;)
Hahaha, met mijn lidido is dan ook niets mis ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe lang deze situatie al duurt, maar als het al maanden zo is kan je je afvragen of het ooit verandert. Of hij onderneemt geen actie mbt de stresssituatie op het werk of hij heeft een laag libido en is daar niet eerlijk over.
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 11:59
Ik ben zelf niet iemand met een hoog libido.
Mis ook niet zo zeer 'sex' , meer de intimiteit en het gevoel dat hij je wil.
Nou, daar zou ik ook niet geil van worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat zeg ik er natuurlijk niet bij he.
Neemt ook niet weg dat ik sex wel fijn vind.
Het hoofd ding is voor mij dat hierdoor er geen gevoel van verbondenheid is.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 14:15
Het is nu zo'n 1 x per week terwijl we elkaar minstens 4 x per week zien en dan ook meestal bij elkaar slapen. Die 1 x is dan op mijn initiatief.
En idd, tv, telefoon...
Sorry hoor dat klinkt echt niet goed. Ik ben nu een anderhalf jaar verder in mijn relatie en heb net een ultimatum gesteld want ik trek het gebrek aan sex niet meer.
Ik had het eerlijk gezegd al aan het begin kunnen weten maar dacht zenuwen, hij heeft al veel jaren geen sex gehad. We klikken voor de rest op alle gebieden maar raakt steeds meer seksueel gefrustreerd.

Fantaseer en droom van anderen mannen en dat is echt niet oke, hou superveel van mijn vriend maar zie mij dit niet nog jaren volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 19:21
Dat zeg ik er natuurlijk niet bij he.
Neemt ook niet weg dat ik sex wel fijn vind.
Het hoofd ding is voor mij dat hierdoor er geen gevoel van verbondenheid is.
Dit dus een gevoel van verbondenheid, intimiteit. Ik voel mij ook een zeikerd worden. Ik heb mij ook van alles afgevraagd tot aan ben ik seksueel te agressief voor hem.

Na wat soul searching ben ik er achter gekomen dat ik voor een 51 jarige vrouw een normale libido heb en echt serieus naar mijn vriend verlangt maar het vrijen gaat altijd met obstakels en die ben ik zat.....heeeeeeel erg zat.
Alle reacties Link kopieren
Snap het helemaal Sjaantje37, het is echt vervelend als je voor je gevoel moet bedelen voor die spark die er gewoon zou moeten zijn.
Ik ben nog een heel stuk jonger, mijn libido is denk ik ook normaal, ik ben gewoon gewend dat je aan het begin van een relatie elke mogelijkheid wel gebruik van maakt. Helaas is er bij jou dus geen verbetering in gekomen.... wat geeft hij zelf voor uitleg?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
19-05-2020 19:40
Sorry hoor dat klinkt echt niet goed. Ik ben nu een anderhalf jaar verder in mijn relatie en heb net een ultimatum gesteld want ik trek het gebrek aan sex niet meer.
Ik had het eerlijk gezegd al aan het begin kunnen weten maar dacht zenuwen, hij heeft al veel jaren geen sex gehad. We klikken voor de rest op alle gebieden maar raakt steeds meer seksueel gefrustreerd.

Fantaseer en droom van anderen mannen en dat is echt niet oke, hou superveel van mijn vriend maar zie mij dit niet nog jaren volhouden.
Herkenbaar voor mij. En ook ´ik heb niet zo´n hoog libido´. Ik was bang voor de situatie waar jullie nu in zitten. Echter bleek het tegenovergestelde waar! :cheer2:

Ik kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen. Hopelijk keert het tij zich nog.... :hug:
Alle reacties Link kopieren
Slikt hij geen antidepressiva?
Ik heb zelf ooit een vriend gehad die dat eerst verzweeg maar na een tijdje kwam toch de aap uit de mouw.
Sjaantje37 schreef:
19-05-2020 19:40
Sorry hoor dat klinkt echt niet goed. Ik ben nu een anderhalf jaar verder in mijn relatie en heb net een ultimatum gesteld want ik trek het gebrek aan sex niet meer.
Ik had het eerlijk gezegd al aan het begin kunnen weten maar dacht zenuwen, hij heeft al veel jaren geen sex gehad.
Hoe viel dat ultimatum bij hem? Seks of ik schiet is dat een beetje voor mijn gevoel. Ook ik heb het een keer aan de orde gebracht in een relatie en boy, werd dat een mijnenveld.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
20-05-2020 08:43
Hoe viel dat ultimatum bij hem? Seks of ik schiet is dat een beetje voor mijn gevoel. Ook ik heb het een keer aan de orde gebracht in een relatie en boy, werd dat een mijnenveld.
Het ultimatum bestaat uit dat hij maar eens moet gaan nadenken over ons sexleven. Het draait nu echt om hem doordat ik continue bezig ben om hem niet af te schrikken, te blijven praten etc etc.

Ik hou mijzelf in en ga voorbij aan mijn eigen behoeften. Ben er gewoon klaar mee en merk dat het nu in onze relatie doorwerkt. Dat ik minder behoefte heb om hem te zien of met hem te vrijen omdat het meestal toch op een teleurstelling uitdraait.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 20:09
Snap het helemaal Sjaantje37, het is echt vervelend als je voor je gevoel moet bedelen voor die spark die er gewoon zou moeten zijn.
Ik ben nog een heel stuk jonger, mijn libido is denk ik ook normaal, ik ben gewoon gewend dat je aan het begin van een relatie elke mogelijkheid wel gebruik van maakt. Helaas is er bij jou dus geen verbetering in gekomen.... wat geeft hij zelf voor uitleg?
Zijn uitleg in het begin was dat hij weer moest wennen, dat het allemaal te heftig was. Later dat hij mij ook wilde laten genieten en niet egoïstisch wil zijn. Dat hij teveel respect heeft voor vrouwen en ook zodanig is opgevoed. Dat hij zijn hoofd niet kan stil zetten...moeheid, dat hij aan zijn conditie moet werken, mijn puberkind in de slaapkamer tegenover ons, zijn knieën...etc etc...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven