Nieuwe relatie bijna geen seks [Geen OP]

19-05-2020 11:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2020 08:44
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
En daar ging de OP...
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 08:55
Zijn uitleg in het begin was dat hij weer moest wennen, dat het allemaal te heftig was. Later dat hij mij ook wilde laten genieten en niet egoïstisch wil zijn. Dat hij teveel respect heeft voor vrouwen en ook zodanig is opgevoed. Dat hij zijn hoofd niet kan stil zetten...moeheid, dat hij aan zijn conditie moet werken, mijn puberkind in de slaapkamer tegenover ons, zijn knieën...etc etc...
Z'n knieën, echt?

De uitleg die mijn ex gaf dat het heel seksistisch en vrouwonvriendelijk was om seks steeds aan te kaarten. Seks was niet iets wat ik kon eisen zo stelde ze. Dus ging het van 2x per maand naar praktisch nul en daarna nooit meer gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
20-05-2020 11:18
En daar ging de OP...


Z'n knieën, echt?

De uitleg die mijn ex gaf dat het heel seksistisch en vrouwonvriendelijk was om seks steeds aan te kaarten. Seks was niet iets wat ik kon eisen zo stelde ze. Dus ging het van 2x per maand naar praktisch nul en daarna nooit meer gelukkig.
Ik had er gisteren na het een aantal keer aangekaart te hebben er ineens genoeg van.
Ik heb ondanks mijn overgang nog een goede zin, misschien zelfs wel iets meer omdat mijn eitjes opraken en mijn lichaam nog steeds schreeuwt voortplanten, voortplanten dit is jouw laatste kans...hahahahaha

Ik besef dat ik totaal aan mijn eigen behoeften voorbij gaat. Hij deed gisteren ook enkele uitspraken waarvan ik dacht je kent mijn lichaam na een anderhalf jaar nog steeds niet. De sex wordt meestal door hem halverwege afgebroken en ik ga het steeds meer als een afwijzing voelen.

Ik begrijp echt wel dat het in het begin zoeken is naar wat je beiden fijn en lekker vindt maar na een anderhalf jaar er echt hard aan gewerkt te hebben en hem duidelijk gemaakt dat ik met HEM wil vrijen, dat ik naar HEM verlang heb ik er ineens genoeg van en ben ik aan het afhaken.

Het vreemde is ook als ik erover begin doet hij net alsof hetgeen wat ik hem vertel nieuw voor hem is.
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 11:56
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 11:53


Het vreemde is ook als ik erover begin doet hij niet alsof hetgeen wat ik hem vertel nieuw voor hem is.
slecht seks EN slechte communicatie...
dat is geen basis voor een goeie relatie hoor
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 11:53
Hij deed gisteren ook enkele uitspraken waarvan ik dacht je kent mijn lichaam na een anderhalf jaar nog steeds niet. De sex wordt meestal door hem halverwege afgebroken en ik ga het steeds meer als een afwijzing voelen.
Dat is echt balen Sjaantje.

Steeds halverwege afhaken, dan wil of kan het het gewoon niet?
Klinkt als aan een dood paard trekken (beetje pun intended).
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 08:55
Zijn uitleg in het begin was dat hij weer moest wennen, dat het allemaal te heftig was. Later dat hij mij ook wilde laten genieten en niet egoïstisch wil zijn. Dat hij teveel respect heeft voor vrouwen en ook zodanig is opgevoed. Dat hij zijn hoofd niet kan stil zetten...moeheid, dat hij aan zijn conditie moet werken, mijn puberkind in de slaapkamer tegenover ons, zijn knieën...etc etc...

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-05-2020 12:13
Afbeelding
Dat hij het gevoel heeft dat hij mij tekort doet als hij aan zijn eigen genot denkt....pfffff ik word gewoon serieus moe tijdens het schrijven van dit...hahahahaha echt te erg.
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 12:53
Dat hij het gevoel heeft dat hij mij tekort doet als hij aan zijn eigen genot denkt....pfffff ik word gewoon serieus moe tijdens het schrijven van dit...hahahahaha echt te erg.
Nou ja, hij klaagt over z'n conditie en knieën dus jullie passen goed bij elkaar haha.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
20-05-2020 12:54
Nou ja, hij klaagt over z'n conditie en knieën dus jullie passen goed bij elkaar haha.
Hahahaha nou inderdaad zo had ik het nog niet bekeken!
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
20-05-2020 11:18
En daar ging de OP...


Z'n knieën, echt?

De uitleg die mijn ex gaf dat het heel seksistisch en vrouwonvriendelijk was om seks steeds aan te kaarten. Seks was niet iets wat ik kon eisen zo stelde ze. Dus ging het van 2x per maand naar praktisch nul en daarna nooit meer gelukkig.
Dan is het echt erg met mij gesteld want ik heb wel behoefte om seksistisch en vrouwonvriendelijk uit elkaar getrokken te worden tijdens een potje ranzig sex.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-05-2020 11:55
slecht seks EN slechte communicatie...
dat is geen basis voor een goeie relatie hoor
I know....
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 13:03
Dan is het echt erg met mij gesteld want ik heb wel behoefte om seksistisch en vrouwonvriendelijk uit elkaar getrokken te worden tijdens een potje ranzig sex.

Dat lijkt me een prima tekst voor je Tinderprofiel.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-05-2020 13:21
Dat lijkt me een prima tekst voor je Tinderprofiel.
Hahaha ik denk dat ik dan echt niets meer te klagen heb, trek ik een tijgerpakje aan voor de profiel foto ook zal de zweep niet ontbreken...

Ff de schade inhalen..hahahaha
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 11:53

............
Ik besef dat ik totaal aan mijn eigen behoeften voorbij gaat. Hij deed gisteren ook enkele uitspraken waarvan ik dacht je kent mijn lichaam na een anderhalf jaar nog steeds niet. De sex wordt meestal door hem halverwege afgebroken en ik ga het steeds meer als een afwijzing voelen.

...................
Lijkt me geen leuke situatie waar je nou in zit maar vind je het aan de andere kant niet jammer om hem kwijt te raken? Opleving van libido aan het begin van de overgang is meestal tijdelijk. Ik zou er niet van uit gaan dat dat zo blijft (eerder omgekeerd). Misschien zijn je behoeftes over een jaar heel anders geworden en voel je je dan juist gezegend met een type als je huidige vriend.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
20-05-2020 14:45
Lijkt me geen leuke situatie waar je nou in zit maar vind je het aan de andere kant niet jammer om hem kwijt te raken? Opleving van libido aan het begin van de overgang is meestal tijdelijk. Ik zou er niet van uit gaan dat dat zo blijft (eerder omgekeerd). Misschien zijn je behoeftes over een jaar heel anders geworden en voel je je dan juist gezegend met een type als je huidige vriend.
Is ook geen leuke situatie en ik weet niet of we eruit gaan komen want ik leef nu en niet over 10 jaar. Denk dat het tegen die tijd echt een woestijnlandschap is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 08:55
Zijn uitleg in het begin was dat hij weer moest wennen, dat het allemaal te heftig was. Later dat hij mij ook wilde laten genieten en niet egoïstisch wil zijn. Dat hij teveel respect heeft voor vrouwen en ook zodanig is opgevoed. Dat hij zijn hoofd niet kan stil zetten...moeheid, dat hij aan zijn conditie moet werken, mijn puberkind in de slaapkamer tegenover ons, zijn knieën...etc etc...
Wat een slappe rotsmoesjes zeg. :nooo:
We used to be friends...
Wel of geen sex, bottom line is dat je bij hem het verlangen mist. Zijn verlangen naar jou. Het gevoel dat je er toe doet en hij jou aantrekkelijk vindt. Als dat ontbreekt ben je voor je eigen gevoel een optie en zeker geen prioriteit. Ik zou mezelf wat beters gunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven