Nieuwe vriend heeft kleine penis - niks mis mee [ Geen OP]

26-10-2020 14:25 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is ondertussen aangepast door reageerders; dus bedankt voor de reageersels en hier hou ik het bij!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 09:18
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
91.35% gewijzigd
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:10
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.
Ik durfde er niet over te beginnen maar dacht iets soortgelijks
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:10
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.
zolang tampons niet spontaan naar buiten vallen, zal dat meevallen.
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:10
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.


Dat zijn gasten met kleine piemels. Ken dat gesprek niet, nooit gehoord ook op één keer na.
In_Tenebris schreef:
26-10-2020 15:15
Dat zijn gasten met kleine piemels. Ken dat gesprek niet, nooit gehoord ook op één keer na.
Alsof je een frikandel door de gang gooit. Nooit van gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
26-10-2020 15:12
Pinkeltjes ben ik snel klaar mee, dat blijven one night stands.

Eentje was ervan onder de indruk dat ik kon deepthroaten.
Ach ja, ik heb mijn leven lang geoefend...
:|

Afbeelding
Oehhhh die kleintjes waren inderdaad wel lekker ja! Deze wil ik weer eens kopen.
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:16
Alsof je een frikandel door de gang gooit. Nooit van gehoord?

Nee, ook geen varianten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is klein?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:10
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.

Verschil is er zeker, maar het zit 'm volgens mij meer in het feit dat de ene vrouw beter weet wat ze met haar bekkenbodemspieren kan doen dan de ander.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:16
Alsof je een frikandel door de gang gooit. Nooit van gehoord?
Echt een uitspraak voor een vreselijke vent met een kleine P.
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:13
Ik durfde er niet over te beginnen maar dacht iets soortgelijks

Mag best gezegd worden. Ook vrouwen kunnen te wijd zijn. Hoor ik niemand over hier op het forum en vind dat apart.

Wat overigens niet wil zeggen dat vriend van TO geen kleine heeft of TO te wijd zou zijn.
Daveotion schreef:
26-10-2020 15:20
Echt een uitspraak voor een vreselijke vent met een kleine P.
Wat dan? Een vrouw mag iets vinden over het formaat van de man maar hij mag mag andersom niks van de strakheid van haar poes vinden? Laat staan daar iets van zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:21
Mag best gezegd worden. Ook vrouwen kunnen te wijd zijn. Hoor ik niemand over hier op het forum en vind dat apart.

Wat overigens niet wil zeggen dat vriend van TO geen kleine heeft of TO te wijd zou zijn.
Inderdaad, de meeste vagina's zijn te wijd voor een pikkie van 7 cm.
Alle reacties Link kopieren
TO heeft de piemel in kwestie alleen nog maar afgetrokken. Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot haar klauwen zijn, maar bij andere mannen had ze blijkbaar meer om vast te houden.

Ik hoop maar dat ze geen pincet nodig had.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:24
Wat dan? Een vrouw mag iets vinden over het formaat van de man maar hij mag mag andersom niks van de strakheid van haar poes vinden? Laat staan daar iets van zeggen?
Daar zit ook wel minder verschil in. Mannen hebben vaak genoeg een mening over schaamlippen en borsten. Ik krijg eerder het idee dat wij gewoon niks mogen zeggen :mrgreen:
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:21
Mag best gezegd worden. Ook vrouwen kunnen te wijd zijn. Hoor ik niemand over hier op het forum en vind dat apart.

Wat overigens niet wil zeggen dat vriend van TO geen kleine heeft of TO te wijd zou zijn.
Tja als je dat zegt wordt er gewoon gezegd als tegenargument dat alleen mannen met een kleine pik dat zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
26-10-2020 15:25
TO heeft de piemel in kwestie alleen nog maar afgetrokken. Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot haar klauwen zijn, maar bij andere mannen had ze blijkbaar meer om vast te houden.

Ik hoop maar dat ze geen pincet nodig had.
:sherlock:
Sjulia schreef:
26-10-2020 15:25
Daar zit ook wel minder verschil in. Mannen hebben vaak genoeg een mening over schaamlippen en borsten. Ik krijg eerder het idee dat wij gewoon niks mogen zeggen :mrgreen:
ik ben allang blij als ik een schaamlip of een tiet zie en mag aanraken, dan ga ik echt niet klagen hoor
Alle reacties Link kopieren
Als je minder opgewonden bent (minder nat) voel je het wel beter, een kleinere penis. Ik had altijd droog dep doekjes klaarliggen dus. Mogelijk heb je daar wat aan TO.
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:26
Tja als je dat zegt wordt er gewoon gezegd als tegenargument dat alleen mannen met een kleine pik dat zeggen.


Het is meer dat ik dat soort gesprekken nooit hoor van mannen. Misschien de angst om uitgemaakt te worden voor mr. Micropenis.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:26
Tja als je dat zegt wordt er gewoon gezegd als tegenargument dat alleen mannen met een kleine pik dat zeggen.
Nou, het is natuurlijk wel in the eye of the beholder. Met 20 cm zul je niet zo snel een te wijde vagina tegenkomen verwacht ik.
Maar misschien zie ik dat helemaal verkeerd en is het een wijdverbreid probleem onder mannen waar niet over gesproken wordt.
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:26
Tja als je dat zegt wordt er gewoon gezegd als tegenargument dat alleen mannen met een kleine pik dat zeggen.

Vandaar dat ik vrouwen soms echt niet kan uitstaan als het om dit soort onderwerpen gaat. Een vrouw kan genadeloos oordelen over een man en dat vinden we prima, doet een man dat over een vrouw dan is het huis te klein.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
26-10-2020 15:24
Wat dan? Een vrouw mag iets vinden over het formaat van de man maar hij mag mag andersom niks van de strakheid van haar poes vinden? Laat staan daar iets van zeggen?
oh jawel hoor, ik snap alleen niet waarom je het elkaar zou zeggen.

Als ik de seks met iemand niet oke vindt, of dat nou ligt aan het gereedschap of de techniek, heb ik er gewoon geen seks meer mee
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:48
Vandaar dat ik vrouwen soms echt niet kan uitstaan als het om dit soort onderwerpen gaat. Een vrouw kan genadeloos oordelen over een man en dat vinden we prima, doet een man dat over een vrouw dan is het huis te klein.
mannen en vrouwen oordelen net zo hard of net zo hard Niet over elkaar
Of over hun seksegenoten etcetc

Of het nou gaat over een kleine piemel of een dikke reet
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
26-10-2020 15:32
Nou, het is natuurlijk wel in the eye of the beholder. Met 20 cm zul je niet zo snel een te wijde vagina tegenkomen verwacht ik.
Maar misschien zie ik dat helemaal verkeerd en is het een wijdverbreid probleem onder mannen waar niet over gesproken wordt.
een rondje Google leert, dat het vooral (jonge) vrouwen zijn, die zich er zorgen om maken
Sjulia schreef:
26-10-2020 15:28
Als je minder opgewonden bent (minder nat) voel je het wel beter, een kleinere penis. Ik had altijd droog dep doekjes klaarliggen dus. Mogelijk heb je daar wat aan TO.
Oh, dat klinkt echt heel sneu..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven