Nieuwe vriend heeft kleine penis - niks mis mee [ Geen OP]

26-10-2020 14:25 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is ondertussen aangepast door reageerders; dus bedankt voor de reageersels en hier hou ik het bij!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 09:18
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
91.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
27-10-2020 12:10
Als dit geneuzel al je gemoedsrust beïnvloedt wordt het tijd voor een eigen topic 😉
"hoe kan ik dingen beter van me afzetten?"

Het was meer grappend bedoeld, alhoewel ook ik als man wel mijn onzekerheden over de grootte / dikte heb gekend. Maar ik troost me met de gedachte dat vrouwen ook hun onzekerheden hebben, maar belangrijker dat de lul die aan de lul vast zit van grotere invloed is op de algehele kwaliteitsbeleving van seks dan de grootte van de lul zelf.
fitssprits wijzigde dit bericht op 27-10-2020 13:20
Reden: Typo
0.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
27-10-2020 13:15
Het was meer grappend bedoeld, alhoewel ook ik als man wel mijn onzekerheden over de grootte / dikte heb gekend. Maar ik troost me met de gedachte dat vrouwen ook hun onzekerheden hebben, maar belangrijker dat de lul die aan de lul vast zit van grotere invloed is op de algehele kwaliteitsbeleving van seks dan de grootte van de lul zelf.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Voor mij is de grootte van de penis echt belangrijk. Onder gemiddeld vind ik gewoon niet sexy. Ik wil genomen worden en met vingers of een dildo voelt dat toch niet echt.

Ik hoop voor jou dat je een partner hebt met wie de de sterren van de hemel sekst trouwens :)
liebeskind² wijzigde dit bericht op 27-10-2020 13:45
7.16% gewijzigd
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
27-10-2020 13:40
Daar ben ik het echt niet mee eens. Voor mij is de grootte van de penis echt belangrijk. Onder gemiddeld vind ik gewoon niet sexy. Ik wil genomen worden en met vingers of een dildo voelt dat toch niet echt.
Ik was een keer ontzettend verliefd op iemand en eindelijk eindelijk lag ik met hem in bed. Had hij een pinkeltje! Dat is echt heel teleurstellend dan hoor want bevredigd werd ik niet...
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
26-10-2020 18:19
Gewoon met peniskoker en al naar binnen?
Over ken je klassiekers, een aubergine, toch?
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
27-10-2020 13:15
Het was meer grappend bedoeld, alhoewel ook ik als man wel mijn onzekerheden over de grootte / dikte heb gekend. Maar ik troost me met de gedachte dat vrouwen ook hun onzekerheden hebben, maar belangrijker dat de lul die aan de lul vast zit van grotere invloed is op de algehele kwaliteitsbeleving van seks dan de grootte van de lul zelf.
als je als vent een grote lul hebt, is je techniek minder belangrijk
Friezin71 schreef:
27-10-2020 13:48
Over ken je klassiekers, een aubergine, toch?

Kennelijk niet! Aubergine? Reageerde op dat met een peniskoker de lengte niet uitmaakt. Dat kan alleen zo zijn met de peniskoker om tijdens de daad. Van aubergines verder geen weet, maar vertel?
Zal er nog een wetenschappelijke reden achter zitten wbt de oneerlijke verdeeldheid van grootte onder de mannelijke geslachtsorganen?
Henk-en-Roelie schreef:
27-10-2020 14:22
Zal er nog een wetenschappelijke reden achter zitten wbt de oneerlijke verdeeldheid van grootte onder de mannelijke geslachtsorganen?
Ik denk kwestie van het brengen van balans. Mannen met een kleintje waren in een vorig leven een grote lul.
Alle reacties Link kopieren
En is er een manier om de grootte in te kunnen schatten als je hem nog niet naakt gezien hebt?

Ik denk aan sommige mannen te kunnen zien dat ie een grote heeft. En geen idee hoe, kan het nergens op baseren.

Vragen, mensen. Prangende vragen.
Henk-en-Roelie schreef:
27-10-2020 14:22
Zal er nog een wetenschappelijke reden achter zitten wbt de oneerlijke verdeeldheid van grootte onder de mannelijke geslachtsorganen?

Goeie vraag vind ik. Zo missen Aziaten een eiwit om alcohol goed af te breken. Waarom? Misschien dat in gebieden waar het warm is het meer voor de hand ligt om het één en ander te showen en dat groot een synoniem is voor vruchtbaar of sterk. Na generaties zit het dan misschien in de genen. Aziaten zijn trouwens kleiner geschapen, maar ook vaak fijner gebouwd. Kan me voorstellen dat een kleinere penis dan voldoet.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
27-10-2020 14:22
Zal er nog een wetenschappelijke reden achter zitten wbt de oneerlijke verdeeldheid van grootte onder de mannelijke geslachtsorganen?
aan de andere kant, de verschillen zijn (gemiddeld) ook weer niet heel groot
Daveotion schreef:
27-10-2020 14:25
En is er een manier om de grootte in te kunnen schatten als je hem nog niet naakt gezien hebt?

Ik denk aan sommige mannen te kunnen zien dat ie een grote heeft. En geen idee hoe, kan het nergens op baseren.

Vragen, mensen. Prangende vragen.
In een gesprek aangeven dat vrouwen eigenlijk alleen maar kunnen genieten van een grote penis. Hoe bezorgder hij gaat kijken, hoe kleiner de penis.
lilalinda schreef:
27-10-2020 14:32
aan de andere kant, de verschillen zijn (gemiddeld) ook weer niet heel groot


Als je het in percentages zet is het toch wel een verschil. Denk ook dat 3 centimeter een hoop kan schelen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 14:37
Als je het in percentages zet is het toch wel een verschil. Denk ook dat 3 centimeter een hoop kan schelen.
Maar ik vraag me wel af, hoe serieus je die metingen moet nemen
of iedereen op dezelfde manier meet etc.
lilalinda schreef:
27-10-2020 14:41
Maar ik vraag me wel af, hoe serieus je die metingen moet nemen
of iedereen op dezelfde manier meet etc.

Ik neem toch aan dat ze dat gemeten hebben op een vooraf vastgestelde manier en door mensen die meten, dus niet zelf. Dan lag het gemiddelde vast een stuk hoger. Is een internationaal onderzoek dus denk dat het wel klopt.

Ik vind trouwens een micropenis echt een handicap en ik denk ook niet dat ik dan seks zou durven hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg wel eens tegen mijn man “ jij was vast heel trots altijd op het moment dat de broek uitging en je pik tevoorschijn kwam”. lijkt me als man idd heel naar om een kleine piemel te hebben. Ik heb er wel eens 1 gehad die het van te voren al aan gaf..Ik ben ook heel blij met die van mijn man hoewel het ook wel eens jammer is, doggystyle bv kan niet vol gas, tenminste, eventjes dan. Dan gaat het pijn doen.
Mannen kijken en vergelijken ook met gezamenlijk douchen. Klein en groot wordt besproken. Klein is lachen, groot stoer!
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 14:46
Ik neem toch aan dat ze dat gemeten hebben op een vooraf vastgestelde manier en door mensen die meten, dus niet zelf. Dan lag het gemiddelde vast een stuk hoger. Is een internationaal onderzoek dus denk dat het wel klopt.

Ik vind trouwens een micropenis echt een handicap en ik denk ook niet dat ik dan seks zou durven hebben.
nou ja, het is een onderzoek, dat internationale metingen bij elkaar zet

maar of elk land op dezelfde manier gemeten heeft, is niet bekend
Tja als het in bed niet matcht, om wat voor reden dan ook, grootte, passiviteit, frequentie,, variatie, voorkeuren etc. Dan geeft dat vroeg of laat spanningen/druk
Meten doe je van de bovenkant, dat weet iedereen, wereldwijd! ;)
Kunnen jullie trouwens de lengte raden zonder voorkennis? Ik heb één keer in vriendin gehad die dat deed en het nog goed had ook. Was stomverbaasd eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 15:12
Kunnen jullie trouwens de lengte raden zonder voorkennis? Ik heb één keer in vriendin gehad die dat deed en het nog goed had ook. Was stomverbaasd eigenlijk.
Voordat je 'm überhaupt ooit gezien hebt?
Ik had me eigenlijk voorgesteld dat er een groep naakte Balinese danseressen is of zo die de wereld rondreist met een meetlint. Maar misschien werkt dat zo niet.
Daveotion schreef:
27-10-2020 15:14
Voordat je 'm überhaupt ooit gezien hebt?

Nee, dan had ik gevraagd of ze de lotto voor me ingevuld had. Was tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
27-10-2020 14:36
In een gesprek aangeven dat vrouwen eigenlijk alleen maar kunnen genieten van een grote penis. Hoe bezorgder hij gaat kijken, hoe kleiner de penis.
:hihi: Super zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven