Omg. Slechtste seks ooit

21-08-2019 00:01 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock. :-o

Ik heb zojuist de slechtste seks gehad in vele jaren of misschien heel me leven zelfs. Echt waar, misschien sinds me tienerjaren toen ik en mijn toenmalig vriendje onervaren en awkward waren.
Ik keek echt uit naar deze avond en dat het zo moest aflopen doet me veel pijn aan me ziel :'-(
De heer in kwestie was volgens mij heel tevreden en dacht volgens mij oprecht dat hij een geweldige prestatie had neergezet. :facepalm:
Sorry dat ik zo’n vaag topic open maar ik weet effe niet wat ik hiermee moet.
Ik ga slapen en ik hoop dat ik deze ellendige avond morgenochtend vergeten ben.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 13:02
Verliefd ben ik niet maar ik vond hem wel leuk. Daarom baal ik hier enorm van.
Je hebt 2 keuzes:
- je vindt een man leuk voor de neuk. Dan moet het gewoon prima neuk zijn. En dan moet je elkaar in de basis goed aanvoelen
- Je ziet hem als relatiemateriaal, dan investeer je tijd in elkaar. En neem je ook de tijd om te leren, wat de ander lekker vindt

Als jij hem als verkering ziet, leer hem dan, hoe jij seks lekker vindt. En vraag hem, wat hij lekker vindt
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:09
Ja sorry maar wanneer ik verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock ben tegelijk
Wat moet jij een fijn en probleemloos leven hebben als slechte seks leidt tot zulke absurd heftige en overdreven emoties.

Ik denk dat hij beter verder kan zoeken naar een leukere sekspartner om zijn seksualiteit mee te ontwikkelen.
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:04
Leuk dat jullie er allemaal om kunnen lachen. Ik niet in ieder geval.

Het zijn er echt te veel punten om allemaal op te noemen en erop in te gaan maar de hoofdreden zijn:

-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.

Daarnaast was het net alsof dit zijn eerste keer was. Onhandig, lompe opmerkingen en gewoon saai.
Ik had hoge verwachtingen omdat hij aan het teasen was de afgelopen weken. Dus ik dacht dat ie heel wat in huis had. NOT. :nope:
Is dat alles...?

Hoe oud ben je? Is de kans groot dat dit de laatste sexuele ervaring was die je nog in je leven zal hebben?
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 13:02
Verliefd ben ik niet maar ik vond hem wel leuk. Daarom baal ik hier enorm van.
En nu is je wereld ingestort.

Ik wens je sterkte.
Ach, waarschijnlijk vond hij jou ook waardeloos.
Alle reacties Link kopieren
Als dit dingen in het leven zijn waar je zo intens teleurgesteld, verdrietig en geshockeerd van raakt dan heb je een vrij klein wereldbeeld :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder :rofl:
Even voor mijn beeldvorming...

"Ik heb zojuist de slechtste seks gehad..."

Dus zodra hij zich voldaan omdraaide, sprong jij in shock uit bed, rende naar je telefoon, tablet of laptop en schreef je openingspost.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:24
Oke even serieus nu, denken jullie dat het zin heeft om het nogmaals te proberen, na een gesprek waarin ik aangeef wat ik ervan vond ?
Bij sommige zaken denk ik wel dat het zo is zoals het is. Bijvoordbeeld het lompe en onhandig zijn. Dat is niet 1,2,3 te veranderen. Of misschien was hij zenuwachtig ?

Heeft er iemand zoiets meegemaakt en hoe ben je ermee gegaan ?
Niet doen hoor, nog een keer proberen. Ik heb mij wel aan die steen gestoten en het was nog slechter dan de eerste keer. Ik wist ook niet wat mij overkwam. Ook teasen en ik dacht nou het dak gaat eraf!

Grappig ook dat hij het fantastisch vond. Was echt zo slecht dat ik dacht weer in de puberteit beland te zijn, dat was zelfs nog beter. En dan heb je het over 50tigers.
quattro-stagioni schreef:
21-08-2019 17:58
Even voor mijn beeldvorming...

"Ik heb zojuist de slechtste seks gehad..."

Dus zodra hij zich voldaan omdraaide, sprong jij in shock uit bed, rende naar je telefoon, tablet of laptop en schreef je openingspost.

Kan ook nog tijdens zijn geweest, als het echt heel slecht was. :D
Je doet alsof je een balangrijke olympische prestatie niet hebt gehaald, hier zeg ik OMG op.
Het is maar seks hoor, dat stelt geen reet voor en zo moeilijk is t niet,
Je vindt elkaar leuk, en je gaat neuken, verder heeft t niks om t lijf.

Was t leuk? Doe je het nog een keer ( met een beetje mazzel wil hij dat ook)
Was t niet leuk? Dan zoek je verder,

Want iedereen is tenslotte een consumptie-middel om een ander het genot van zijn of haar leven te geven, voor minder doen we het niet.
En als dat niet lukt, minstens om de ander te entertainen.
RikM schreef:
21-08-2019 19:23
Kan ook nog tijdens zijn geweest, als het echt heel slecht was. :D
Ik heb bééld... (O) (O)
Alle reacties Link kopieren
En jij wordt ook nog drijfnat van een man als hij je ff verteld heeft wat er allemaal verkeerd was aan je in zijn ogen. En helemaal als ie je dan toch een kans wil geven jezelf te verbeteren.

Sorry, maar ik zou als ik man was niet alleen een slappe van je krijgen, maar ook nog eens de slappe lach. :rofl:
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
quattro-stagioni schreef:
21-08-2019 19:52
Ik heb bééld... (O) (O)
op die Rik zijn reacties zit ik altijd te wachten. Echt waar ….
Bom, en jij was diegene die het spel draaiend hield?

Of zat je toch nog in je hoofd met de vraag uit dat andere topic? En lukte het daarom van jouw kant ook niet.

Zeg nu eerlijk, als je slechte seks hebt gekregen, heb je er dan zelf wel veel van gebakken?
Alle reacties Link kopieren
Slechte seks = slechte communicatie

Wiki: Communicatie is een activiteit waarbij levende wezens betekenissen uitwisselen door op elkaars signalen te reageren. Het Latijnsewoord communicare slaat terug op "iets gemeenschappelijk maken". Deze pagina behandelt de interactie tussen mensen, maar er bestaat ook diercommunicatie en plantencommunicatie. Communicatie is behalve een sociale activiteit, ook het resultaatvan het contact: de optelsom van wederzijdse betekenisgevingen, ook wel communicatie-effect genoemd.

Leermomentje TO.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
De seks viel tegen, da's jammer, dan doe je het niet nog een keer met hem. Maar 'verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock' omdat ie je niet gebeft heeft, traag was en niet zoveel standjes kon doen...? Hoe voel jij je als er iets écht ergs gebeurt?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker makkelijk om te zeggen. Goede seks is de verantwoordelijkheid van allebei, niet alleen de man. Als je niets zegt tijdens dan doet die gast ook maar wat.
Alle reacties Link kopieren
-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
Waarom ga je dan verder? Als je niet opgewonden genoeg bent dan moet je niet overgaan op neuken. Orale seks, is dan een verplichting ofzo? Ik pijp een man meestal niet de eerste keer, want ik vind dat intiemer dan seks.

-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
Euh, dat is weinig begripvol? Bovendien bepaalt het aantal standjes niet hoe goed de seks is.

-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
Waarom geef je dit niet aan tijdens de seks? Dat je meer of harder wilt kun je toch gewoon zeggen?

-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.
Een kromme penis komt vaker voor dan een kaarsrechte en kan een voordeel zijn. Andere plekjes stimuleren.
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:04
-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.

Daarnaast was het net alsof dit zijn eerste keer was. Onhandig, lompe opmerkingen en gewoon saai.
Ik had hoge verwachtingen omdat hij aan het teasen was de afgelopen weken. Dus ik dacht dat ie heel wat in huis had. NOT. :nope:
Werd daar dan absoluut niet over gepraat tijdens jullie daad? Kon je hem niet vragen je te beffen, harder te penetreren? Ik begrijp wel dat zoiets niet fijn is voor je. Ik zou er vooral geen vervolg aan proberen te breien. Op naar de volgende, meer ervaren lover!
Alle reacties Link kopieren
Huh seks doe je toch samen? Je kunt toch subtiel aanwijzingen geven? De eerste keer en tweede en voorruit derde keer zijn altijd wat onhandig, je kent mekaar nog niet, dus geef het een kans!
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:04


-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.

Nou nou....

Ik ken iemand wiens ONS nog vóór het neuken, met een gebroken been, onder aan de trap eindigde......

Dàt is pas een "dramatische-seks-topic" waardig!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
21-08-2019 08:09
Vertel! Was dit onderdeel van je start als zzp-er? Soort marktonderzoek?
Jouw nick! :P
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:04
Leuk dat jullie er allemaal om kunnen lachen. Ik niet in ieder geval.

Het zijn er echt te veel punten om allemaal op te noemen en erop in te gaan maar de hoofdreden zijn:

-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.

Daarnaast was het net alsof dit zijn eerste keer was. Onhandig, lompe opmerkingen en gewoon saai.
Ik had hoge verwachtingen omdat hij aan het teasen was de afgelopen weken. Dus ik dacht dat ie heel wat in huis had. NOT. :nope:
In geval van pijnlijk been is er één standje, namelijk bovenop, waarbij jij de rest bepaalt, oa het tempo. Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat zelfs in 2019 de kwaliteit van de seks nog steeds bij de man wordt neergelegd. Ik dacht dat we inmiddels wel wisten dat je sámen zorgt voor leuke seks en als jij niet aan je trekken komt, dat je dan misschien wat meer moeite moet doen.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven