One night stand/ voor vrouwen

11-12-2019 22:15 83 berichten
Wie van aanwezige vrouwen doet ook aan one night stands?

Wat zijn ervaringen...
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-12-2019 12:06
Maar hoe noem je het als je elkaar ‘s ochtends in bed sleurt en aan het einde van de middag weer afscheid neemt?
direct na de seks
"he was gezellig, we komen elkaar vast wel weer eens tegen, daag"
oudebaas schreef:
12-12-2019 12:06
Maar hoe noem je het als je elkaar ‘s ochtends in bed sleurt en aan het einde van de middag weer afscheid neemt?
Nooner.
oudebaas schreef:
12-12-2019 12:06
Maar hoe noem je het als je elkaar ‘s ochtends in bed sleurt en aan het einde van de middag weer afscheid neemt?
One part of the day stand.
oudebaas schreef:
12-12-2019 12:06
Maar hoe noem je het als je elkaar ‘s ochtends in bed sleurt en aan het einde van de middag weer afscheid neemt?

Two Morning Laydown

(want een ONS doe je ook niet in je eentje en ook niet staand en het heeft niks te maken met nachtkastjes)
Afbeelding

Als je hier nu een lippenstift, wat parfum en een vibrator op legt is ie voor vrouwen
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
12-12-2019 09:15
Maar die ONS kan dan weer een FWB worden en dan is het eigenlijk geen ONS meer ;)
Meestal werkt het andersom. Maar het kan.
I wanna live my life with the volume full!
Malinois schreef:
12-12-2019 12:42

Als je hier nu een lippenstift, wat parfum en een vibrator op legt is ie voor vrouwen

Dit dus :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
12-12-2019 06:06
Wat lees ik hier toch weer een hoop bekrompen meningen zeg. Wat is er mis met volwassenen die in vrijheid besluiten seks te hebben?

Helemaal niets.
Nou, ik schrik me helemaal het leplazarus na het lezen van die eerste pagina. Alleen al de woorden "nette vrouwen", mijn hemel,
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
12-12-2019 09:55
Ja, voor die mannen waarbij het aanbod zo hoog is, dat ze er alleen de voor hen beste exemplaren eruit kiezen.
Juist. Een van velen tegenvoorbeelden voor de naïeve
"Voor mannen is het anders. Die zijn slechter in staat zich te beheersen." en
"Die pakken wat ze pakken kunnen."
madamzonderm schreef:
11-12-2019 23:24
Of zijn er wellicht mannen die niet alles pakken wat ze pakken kunnen?
Als nette man eet ik niet elke perzik die naar me lacht, onbegonnen werk.
Charles_Gentle28 schreef:
12-12-2019 14:58
Als nette man eet ik niet elke perzik die naar me lacht, onbegonnen werk.
Niet eens alleen dat: ze zien er ook niet allemaal even lekker uit.

Het is volgens mij een van de meest onware stereotypen, dat mannen alles doen mits hartslag, dan wel nog warm.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
11-12-2019 22:49
Als je de melk gratis weggeeft koopt niemand de koe meer.
Bij een ONS heb je helemaal geen interesse in die hele koe, alleen in de melk.

Ik vind deze uitdrukking daarnaast altijd ontzettend denigrerend tov de vrouwelijke seksualiteit. Alsof we seks (althans het onthouden van seks) moeten inzetten om een man aan ons te binden.
Poeszie schreef:
12-12-2019 15:06
Bij een ONS heb je helemaal geen interesse in die hele koe, alleen in de melk.

Ik vind deze uitdrukking daarnaast altijd ontzettend denigrerend tov de vrouwelijke seksualiteit. Alsof we seks (althans het onthouden van seks) moeten inzetten om een man aan ons te binden.

Volgens mij was het sarcastisch bedoeld onder het motto 'je bent een rund als je je zelf geen lekkere seks gunt'
Maareuh .. hoezo alleen denigrerend t.o.v. de vrouw? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
11-12-2019 22:56
Het zou wel verstandiger zijn al vrouwen dat niet deden. Ik denk dat ‘bindingsangst’ bij mannen snel opgelost is als er niet meer zomaar geneukt kan worden. Je verlaagt de marktwaarde nogal door een ons.

@Shifty, het was in combinatie met deze volgende post.... Dus ik las de opmerking niet als sarcastisch en wel specifiek naar vrouwen gericht.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
12-12-2019 15:32
@Shifty, het was in combinatie met deze volgende post.... Dus ik las de opmerking niet als sarcastisch en wel specifiek naar vrouwen gericht.
Voor zulke dingen denk ik dat het minstens naïef is om sarcastisch te zijn over dit onderwerp.
Poeszie schreef:
12-12-2019 15:32
@Shifty, het was in combinatie met deze volgende post.... Dus ik las de opmerking niet als sarcastisch en wel specifiek naar vrouwen gericht.

Ah dan snap ik je.
Ik denk als forummers in een stop topic van een nogal .. ahum .. aparte TO, het tegenovergestelde zeggen dan wat ze normaal zeggen dat de kans groot is dat het niet heel serieus bedoeld is.

Maar dat is een aanname :biggrin:
madamzonderm schreef:
12-12-2019 15:40
Voor zulke dingen denk ik dat het minstens naïef is om sarcastisch te zijn over dit onderwerp.

Waarom zou je hier niet sarcastisch over mogen zijn? Want een ons is zo'n teergevoelig onderwerp?
-Shifty- schreef:
12-12-2019 18:58
Ah dan snap ik je.
Ik denk als forummers in een stop topic van een nogal .. ahum .. aparte TO, het tegenovergestelde zeggen dan wat ze normaal zeggen dat de kans groot is dat het niet heel serieus bedoeld is.

Maar dat is een aanname :biggrin:
Altijd eerst navraag doen!
Alle reacties Link kopieren
Als de seks tijdens een ONS goed is, blijft het vaak niet bij 1 keer. Een ONS is voor mij dus standaard een beetje een tegenvaller.

Of ze moet godgruwelijk lekker zijn en de dag erna weer terug moeten naar haar man, of naar haar eigen land. Dat is een top ONS.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
12-12-2019 18:59
Waarom zou je hier niet sarcastisch over mogen zijn? Want een ons is zo'n teergevoelig onderwerp?
'Niet mogen' vind ik wel heel ver gaan maar ik vind het naïef om sarcastisch een groep zo te omschrijven, zoals hier dat mannen pakken wat ze pakken kunnen. Het is me dan niet om ONS.
madamzonderm schreef:
12-12-2019 19:33
'Niet mogen' vind ik wel heel ver gaan maar ik vind het naïef om sarcastisch een groep zo te omschrijven, zoals hier dat mannen pakken wat ze pakken kunnen. Het is me dan niet om ONS.
Het was dan ook geen sarcasme maar ironie. Niet voor iedereen weggelegd, net als het hebben van een ONS.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat di nu weer over?
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
12-12-2019 19:34
Het was dan ook geen sarcasme maar ironie. Niet voor iedereen weggelegd, net als het hebben van een ONS.
Sommige dingen verwacht ik blijkelijk niet dat mensen niet serieus zouden zeggen, ironisch, sarcastisch of wat dan ook. Maar ik dacht ook te lezen dat ik niet de enige was.
madamzonderm schreef:
12-12-2019 19:40
Sommige dingen verwacht ik blijkelijk niet dat mensen niet serieus zouden zeggen, ironisch, sarcastisch of wat dan ook. Maar ik dacht ook te lezen dat ik niet de enige was.
Prima toch, ik vind het wel kunnen.
madamzonderm schreef:
12-12-2019 19:33
'Niet mogen' vind ik wel heel ver gaan maar ik vind het naïef om sarcastisch een groep zo te omschrijven, zoals hier dat mannen pakken wat ze pakken kunnen. Het is me dan niet om ONS.

Volgens mij snap je niet dat het dus niet serieus bedoeld is? Ze zijn sarcastisch/ironisch over het feit dat sommige zo'n stupide kortzichtig idee hebben.

Maar goed, als de mop moet uitleggen is ie niet grappig meer natuurlijk :sigh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven