One nightstand/ friends with benefits

04-01-2019 17:51 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen. Even een vraagje, hoe kan je als jongen zijn in die in het noorden van het land woont helaas het makkelijkst een one night stand krijgen of beter nog een friends with benefits? Tinder is geen optie want dat js pure vleeskeuring en daae ben ik vel op tegen.

Tevens heb ik het idee dat de meeste meisjes hier in het noorden super preuts zijn en niks van jongens willen weten. Heb het gevoel dat het in midden en zuid nederland de seksuele cultuur toch wat anders ligt en dat er een stuk minder tabboe’s zijn. En een stuk minder verpreutsing.

Na een avondje stappen een one night stand regelen is al met al erg lastig. Voornamelijk komt het omdat ik een enorme kneus ben die tevens niet meer gezond is en daardoor erg onzeker is en ook niet echt een gemakkelijke prater is helaas. Wel is het zo dat als ik een gesprek gaande heb dat het gesprek dan wel eventjes blijft. Maar het opgang komen van een gesprek is erg lastig anno 2019 plus ja de meeste vrouwen zijn in het noorden niet geinteresseerd in je heb ik het gevoel als je geen dure gucci kledij ofzo draagt of geen dure fles hebt in de club. Oftewel de meeste zijn kortzichtig helaas. Het gaat hun alleen maar om te poen. En ik ben niet zo’n idioot die stoer wil doen met een gucci riem van 3 bankjes en weet ik wat voor blousje van 5 bankjes en nog een canada goose jasje van 8 bankjes. Nee zo ben ik niet!

Al met al hoe kan je het best een meisje versieren of hoe wordt jij het liefst versierd? Over welk onderwerk kan hij het beste een gesprek beginnen bijvoorbeel? Want als je begint met. Heey hoe gaat het met je, dat zullen ze wel tientallen keren horen op een avond lijkt me. Of hey mag ik vragen waar je vandaan komt ook en ga zo maar door!

Ben erg benieuwd naar jullie hulp. Jep deze jongen heeft seks te kort haha. Ant1 has a solution??😇

Tevens wonende in de stad Groningen
Wonende in Groningen, een studentenstad en seks te kort?
Ik kan me niet herinneren dat studenten preuts zijn!
Als het je toch alleen om de seks te doen is maakt het toch niet uit als het via Tinder gaat?
Misschien zijn meisjes uit het noorden niet zo geïnteresseerd in wanhopige jongetjes die opzichtig opzoek zijn naar seks? :lightbulb:
whaha, nou mss omdat je je zelf al een kneus noemt? En juist in het noorden valt het volgens mij wel wat mee met de clubs en dure flessen aldaar.

En preuts in het noorden? nou, ook een vooroordeel waarmee je je zelf vast niet een bed in praat
Hoe oud ben je?
Je wilt wel vleeseten maar niet vleeskeuren?
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf toch ook op zoek naar vlees? Ik neem aan aantrekkelijk vlees? Waarom dan geen tinder?
Sjulia schreef:
04-01-2019 18:02
Je bent zelf toch ook op zoek naar vlees? Ik neem aan aantrekkelijk vlees? Waarom dan geen tinder?

Hij krijgt geen matches. ;-)
De vleeskeuring kom je niet door zeker?

Voor seks en relaties moet je iets te bieden hebben. Doorgaans gezelligheid, humor, warmte, interesse, leuke persoonlijker, intelligentie, sociale vaardigheden, aandacht, enz. Heb je dat allemaal niet dan helpt een bijzonder knap uiterlijk. De vleeskeuring dus. Heb je dat ook niet mee dan kun je met geld mensen kopen voor ‘ vriendschap’ en seks.

Als je helemaal niets te bieden hebt, zoals in jouw geval lijkt, dan wordt het rukken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kansloze topics open jij. Als dit al echt is: de enige reden dat je tegen de vleeskeuring bent is omdat je er zelf bij vrouwen niet doorheen komt. Een one night stand gaat namelijk enkel om vlees.
En de meisjes in het noorden neuken ook. Alleen niet met jou. En meisjes zitten niet te wachten op enkel seks omdat jij er behoefte aan hebt. Een meisje kan seks krijgen waar en wanneer ze wil, en ze houden net zoveel van seks als jij. Maar uit je andere topic blijkt dat je nogal neerbuigend bent naar vrouwen, vind dat je er recht op hebt en een rare combi van teveel onzekerheid en teveel zelfoverschatting hebt.
Dat neukt niet lekker, dus hoeven ze je niet.

Verander en mogelijk tref je nog eens iemand. Kans is groter dat je eindigt als een boze verongelijkte man die het alle vrouwen kwalijk neemt dat hij geen seks heeft.
En ‘vel op tegen’ :rofl:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-01-2019 18:04
Hij krijgt geen matches. ;-)
Och wat vervelend. :-D Best een grote groep mannen die hier last van hebben. Dit soort topics verschijnen wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
Steek eens wat energie in je algemene ontwikkeling, zodat je een foutloze tekst kunt tikken, en een interessante conversatie op gang kunt houden wanneer je uitgaat.
Je kunt wel stoer lopen doen over 'idioten' met kleding die een paar 'bankjes' kosten, maar dat is slechts een heel dun verhaaltje waarmee je je onzekerheid probeert te verbergen.
Het is weliswaar geen garantie op seksuele aandacht, maar op de lange duur wordt het leven voor jezelf ook leuker wanneer je iets te melden hebt en geïnteresseerd bent in meer dan oppervlakkige onzin.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Tinder vind je een vleeskeuring, maar je hebt er dan weer geen enkele moeite mee om naar een prostituée te gaan.

De dames hebben onbetaald geen interesse in jou.
Betaald waarschijnlijk ook niet, maar als ze een keer zucht en kreunt denk je dat je heel wat bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
04-01-2019 17:55
Wonende in Groningen, een studentenstad en seks te kort?
Ik kan me niet herinneren dat studenten preuts zijn!

Nou noordelinge studentes helaas wel. En tijden veranderen helaas he. Zo kon je 20-30 jaar geleden ook makkelijker een serieuze relatie krijgen dan nu. En blijft een man/vrouw ook bij je. Nu is het een rage om een kind op de wereld te zetten en vervolgens uit elkaar gaan. Dat zie ik zo veel bij bekenden. Plus vroeger had je de breezer tijd. Die is er nu niet meer helaas dusjaa ook dsg maakte het een stuk makkelijker
Vroeger de Breezertijd? omg ik word oud
Noord, midden, zuid... Je bent gewoon te lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eyeofthetiger schreef:
04-01-2019 17:57
Misschien zijn meisjes uit het noorden niet zo geïnteresseerd in wanhopige jongetjes die opzichtig opzoek zijn naar seks? :lightbulb:
Nee meisjes uit het noorden zijn denk ik pure golddiggers en vallen op turken en marrokanen i guess en no offense kunnen ook zeker goede mensen zijn oftewel bedoel er niks mee!!!!! Maar zo is het wel denk ik. Ik ben een hollande normale jongen zonder gucci louis vuitton kledij dusjaaa :(
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
04-01-2019 17:55
Als het je toch alleen om de seks te doen is maakt het toch niet uit als het via Tinder gaat?

Bijna niemand is meer actief op tinder haha. Dat heeft zijn beste tijd gehad. Plus ja ook daar krijg je niet vaak one night stands. De meesten zitten er op puur uit verveling haha dusja daar heb je niks aan✌️
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
04-01-2019 17:57
whaha, nou mss omdat je je zelf al een kneus noemt? En juist in het noorden valt het volgens mij wel wat mee met de clubs en dure flessen aldaar.

En preuts in het noorden? nou, ook een vooroordeel waarmee je je zelf vast niet een bed in praat
Naja dat verpreutsins maak ik helaas zelf mee. Heel veel zijn bang of vies van seks. Geen idee hoe en wat maar het lijkt nergens naar haha
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 18:02
Je bent zelf toch ook op zoek naar vlees? Ik neem aan aantrekkelijk vlees? Waarom dan geen tinder?
Nee of ze nou knap is of niet dat maakt me helemaal niks uit. Ik heb maar 1 eis en dat is dar ze niet overgewicht heeft oftewel 130 kilo weegt ofzo. Thats it maar dat lijkt me logisch als je zelf ook gewoon een normaal postuur hebt! Maar veeleisend nope
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
04-01-2019 18:07
De vleeskeuring kom je niet door zeker?

Voor seks en relaties moet je iets te bieden hebben. Doorgaans gezelligheid, humor, warmte, interesse, leuke persoonlijker, intelligentie, sociale vaardigheden, aandacht, enz. Heb je dat allemaal niet dan helpt een bijzonder knap uiterlijk. De vleeskeuring dus. Heb je dat ook niet mee dan kun je met geld mensen kopen voor ‘ vriendschap’ en seks.

Als je helemaal niets te bieden hebt, zoals in jouw geval lijkt, dan wordt het rukken.
Heel veel vrouwen zijn heel oppervlakkig hiero in het noorden. Tis alleen maar looks looks looks. Bedoel vanaf de buitenkant kan je niet zien of iemand een goed innerlijk heeft ofzo. Tenminsten kan ik niet hshs en je kan ook niet zien of iemand betrouwbaar is of eerlijk of grappig. Nee daar voor moet je toch met elkaar praten dusja maar dat snappen de meisjes uit deze generatie helaas niet
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
04-01-2019 17:59
Hoe oud ben je?
Ben zelf 22 jaar. Geen idee of leeftijd er mee te maken heeft maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven