one nightstand Groningen waar?

09-07-2019 21:01 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,

Ik ben op dit moment een 23 jarige jongen uit de stad Groningen. Ik ga helaas niet meer zo vaak meer opstap. Maar ik vroeg me af welke kroegjes/tenten je vrij makkelijk een onenightstand kan regelen? Ben namelijk net terug van m’n 4 jarige wereldreis en er zal wel veel veranderd zijn ben ik bang haha. Ik vroeg me af hoe de nederlandse dames nu het makkelijkst versiert kunnen worden? En in welke kroeg dus je het gemakkelijkst een one night stand kunt regelen? Ben daar erg benieuwd naar!! Ben wel weer eens toe aan een nederlandse dame tussen de lakens hihi. Zou iemand mij advies kunnen geven met hoe je het best een meisje hedendaags aan kunt spreken? En hoe je het best een ONS kan regelen?

Bvd

Ps, indien er onduidelijkheden zijn geef maar een gil😜
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje schreef:
15-07-2019 14:27
Was de Unie een kroeg die heel smal was? Of verwar ik het met de Kar?
Dat weet ik niet, want ze waren beide smal ja.
De Kar is echt smal, maar heel lang, loopt ver door naar achter en zit natuurlijk in een andere straat.
De Unie was ook best smal, als je binnenkwam de bar rechts, en verder ook redelijk smal, maar lang niet zo groot/'lang als de Kar.
Alle reacties Link kopieren
Dan denk ik dat ik wel eens bij de Unie geweest ben, maar niet vaak hahaha!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-07-2019 21:21
Ik kan je alvast aanraden om geen "hihi" te zeggen. Daar wordt echt geen enkele vrouw heet van.
Hahaha idd. Zou meteen weglopen
Alle reacties Link kopieren
Dus wij moeten iemand die op dit moment een 23 jarige jongen is en zojuist een wereldreis van 4 jaar heeft gemaakt even adviseren hoe je een one night stand regelt? Wat heb je wel van je wereldreis opgestoken?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel een leuk topic TO. Ik moet zeggen dat ik niet vaak uit ga in Groningen, maar er zijn zat leuke cafeetjes, zoals Mout, met Nederlands speciaalbier. Heb veel hossel-verhalen gehoord over de negende cirkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven