Onveilig seks gehad maar niet zwanger.

09-11-2019 02:47 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is vaak in mij klaargekomen maar ben niet zwanger? Hoe dan? Na zoveelste keer...
Alle reacties Link kopieren
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:43
Want lees dat sommige inderdaad sneller zwanger worden, of pas later achterkwamen dat ze opeens zwanger waren...
En heel veel anderen worden na een jaar zwanger. Zo gaat dat. Meestal duurt het iig langer dan twee maanden.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
https://www.oudersvannu.nl/zwanger-word ... er-worden/
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
In 2 maanden hoef je in principe maar 2x een test te doen. En dan alleen nog maar als je niet ongesteld wordt op de datum dat je dat normaal wel doet.
Er zijn maar een paar dagen per maand dat je vruchtbaar bent.

Ik denk dat je je in moet gaan lezen als je dit echt wilt... Heb je nooit seksuele voorlichting gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me ook wel een beetje genaaid, altijd hoor je, pas op met je pil, slik gauw de morning after pil als het mis gaat en als je een kind wil dan zit je maandenlang op lege testen te staren..
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:40
Nog 1 vraagje he, ik heb echt zwangerschap symtomen gehad maar heb vaak de test gedaan en is niet posetief of niet op een goedewijze uitgevoerd... of heel gek kun je alsnog achter komen later dat je zwanger bent? We zijn nu dan wel 3 maanden verder. Mijn man woont in Turkije en ga 01-01 ook emigeren.

(Sorry voor mijn vragen alles is de eerste keer en dus wil ik veel weten te komen 🤭)

En je probeert nu nog even zwanger te worden van je vriend?
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:40
Mijn man woont in Turkije en ga 01-01 ook emigeren.
Je wil buiten Nederland gaan wonen en daar bevallen.

Als je huwelijk stuk loopt, krijg jij echt niet je kind mee naar Nederland.
Dat is namelijk kinderontvoering.

Je kind moet in Turkije blijven.
En als je je kind toch in Nederland houdt, dan kan je man eisen dat het kind teruggaat naar Turkije.

Gestolen van internet:
"Woont u in het buitenland en is uw kind zonder uw toestemming naar Nederland meegenomen of wordt uw kind zonder uw toestemming in Nederland achtergehouden? En heeft bemiddeling van de Centrale Autoriteit of mediation via het Centrum Internationale Kinderontvoering onvoldoende opgeleverd? Dan kunt u bij de rechter een verzoek indienen tot terugkeer van uw kind naar uw land (teruggeleidingsprocedure)."
Odense2 schreef:
09-11-2019 14:04
Je wil buiten Nederland gaan wonen en daar bevallen.

Als je huwelijk stuk loopt, krijg jij echt niet je kind mee naar Nederland.
Dat is namelijk kinderontvoering.

Je kind moet in Turkije blijven.
En als je je kind toch in Nederland houdt, dan kan je man eisen dat het kind teruggaat naar Turkije.

Gestolen van internet:
"Woont u in het buitenland en is uw kind zonder uw toestemming naar Nederland meegenomen of wordt uw kind zonder uw toestemming in Nederland achtergehouden? En heeft bemiddeling van de Centrale Autoriteit of mediation via het Centrum Internationale Kinderontvoering onvoldoende opgeleverd? Dan kunt u bij de rechter een verzoek indienen tot terugkeer van uw kind naar uw land (teruggeleidingsprocedure)."

Wat haal jij er nou allemaal bij?
Odense2 schreef:
09-11-2019 14:04
Je wil buiten Nederland gaan wonen en daar bevallen.

Als je huwelijk stuk loopt, krijg jij echt niet je kind mee naar Nederland.
Dat is namelijk kinderontvoering.

Je kind moet in Turkije blijven.
En als je je kind toch in Nederland houdt, dan kan je man eisen dat het kind teruggaat naar Turkije.

Gestolen van internet:
"Woont u in het buitenland en is uw kind zonder uw toestemming naar Nederland meegenomen of wordt uw kind zonder uw toestemming in Nederland achtergehouden? En heeft bemiddeling van de Centrale Autoriteit of mediation via het Centrum Internationale Kinderontvoering onvoldoende opgeleverd? Dan kunt u bij de rechter een verzoek indienen tot terugkeer van uw kind naar uw land (teruggeleidingsprocedure)."
Uhh....je hebt geen idee van de nationaliteiten. Wellicht zijn het expats.
Star² schreef:
09-11-2019 14:05
Wat haal jij er nou allemaal bij?
Ze woont niet eens samen met haar man/vriend.
Odense2 schreef:
09-11-2019 14:07
Ze woont niet eens samen met haar man/vriend.

Ook dat lees ik niet. Net als dat er helemaal niks over afkomst staat. Dus nogmaals, wat haal jij er nou allemaal bij?
Star² schreef:
09-11-2019 14:08
Ook dat lees ik niet. Net als dat er helemaal niks over afkomst staat. Dus nogmaals, wat haal jij er nou allemaal bij?
De OP was ook zo lekker informatief.
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
09-11-2019 14:09
De OP was ook zo lekker informatief.
...Dus vul je het zelf maar aan met onzin? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
09-11-2019 13:57
En je probeert nu nog even zwanger te worden van je vriend?
Nee tuurlijk niet haha maar hoopte wel dat er iets zou zijn
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
09-11-2019 14:04
Je wil buiten Nederland gaan wonen en daar bevallen.

Als je huwelijk stuk loopt, krijg jij echt niet je kind mee naar Nederland.
Dat is namelijk kinderontvoering.

Je kind moet in Turkije blijven.
En als je je kind toch in Nederland houdt, dan kan je man eisen dat het kind teruggaat naar Turkije.

Gestolen van internet:
"Woont u in het buitenland en is uw kind zonder uw toestemming naar Nederland meegenomen of wordt uw kind zonder uw toestemming in Nederland achtergehouden? En heeft bemiddeling van de Centrale Autoriteit of mediation via het Centrum Internationale Kinderontvoering onvoldoende opgeleverd? Dan kunt u bij de rechter een verzoek indienen tot terugkeer van uw kind naar uw land (teruggeleidingsprocedure)."
Ik ga zowiezo in turkije wonen over 2 maanden en daar tuurlijk daar bevallen, dat is het geval niet
Alle reacties Link kopieren
Ongevraagd advies: een emigratie is best heftig voor jezelf en voor je relatie, zwanger zijn/moeder worden ook.
Zou je dat nou wel allemaal tegelijkertijd willen doen?

Mijn man kwam 12 jaar geleden naar NL (uit TR) en onze oudste is bijna 10. Dat vonden we al snel.

Ik zou zelf lekker fris en fruitig daarheen gaan, lekker de tijd nemen om te wennen, kijken hoe het allemaal gaat qua wennen, vriendinnen maken, werk vinden, woning en financiën en dan pas proberen zwanger te worden.

Tenzij je 40+ bent en elke seconde telt natuurlijk...
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
en voor de nieuwsgierigheid: waar zou je gaan wonen in TR?
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
tatlitatli schreef:
09-11-2019 18:49
en voor de nieuwsgierigheid: waar zou je gaan wonen in TR?
Ik ga in Dinar/Afyonkarahisar wonen nee ben nog maar 23 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch hoe kinderen gemaakt worden? En wanneer je in de maand zwanger kan raken.
Alle reacties Link kopieren
Wat is precies de vraag To wilt zwanger worden?

Antwoord ga langs de gyn voor een checkup. Ooit weleens gehoord van foliumzuur?

Wat betreft het niet lukken mss heeft je man wel een slechte zaad kwaliteit.
Die kun je dus ook gewoon vragen naar zijn voedingspatroon.

:lijstje:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen doemdenker zijn, maar een jonge naieve vrouw als jij moet denk ik niet naar Turkije verhuizen voor een man.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
09-11-2019 23:53
Ik wil geen doemdenker zijn, maar een jonge naieve vrouw als jij moet denk ik niet naar Turkije verhuizen voor een man.
Ik voorzie straks ook hier een daar problemen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon uit nieuwsgierigheid... als je man in TR woont, van wie probeer je dan zwanger te worden?

Aan het slechte NL te zien denk ik (hoop ik) dat ze zelf TR is.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
09-11-2019 12:02
Het gaat niet om heel vaak maar om het juiste moment.
Als je het maar vaak blijft doen, doe je het vanzelf ook op het juiste moment. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
09-11-2019 22:28
Wat is precies de vraag To wilt zwanger worden?

Antwoord ga langs de gyn voor een checkup. Ooit weleens gehoord van foliumzuur?

Wat betreft het niet lukken mss heeft je man wel een slechte zaad kwaliteit.
Die kun je dus ook gewoon vragen naar zijn voedingspatroon.

:lijstje:
Joh, ze zijn 2 maand bezig...
Eens met Julius. Al denk ik niet dat TO die wijze woorden ter harte zal nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven